Mies ei halua multa mitään

Anonyymi

Hei, ollaan seurusteltu nyt kohta puolisenvuotta ja tosi rakastuneita ollaan. On tullut uusia onglemia vastaan, seksi oli aluksi pelkkää mun hoitoa (suuseksiä ja sormetus), kunnes selvisi että mies jännittää niin paljon ettei hänellä seiso. No aikaa kului, mä en saanut mitään tehdä miehelle. Sitten yks kerta saatiin hommat ns. Loppuun ja harrastettiin kunnon seksiä. Tosin tässäkään en koskenut/tehnyt miehelle mitään, kyllä se kuitenkin tuli. Ihmetyttää vaan kun miehellä ei ala seisomaan jos härkin sitä, esittelen itseäni tai kosken housujen päältä. Suuseksi ei kiinnosta, eikä käsihoito. Oon ok näiden asioiden kanssa, mut ne häiritsee mieltä, kun en ennen oo tavannut miestä joka ei halua että siihen kosketaan. Miehet mitä tää vois tarkottaa? Ja naiset, ootteko törmännyt samaan ikinä?

8

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piruku mul seisoo aina mut se on homo 😗

• Mä annan sulle kunnolla

• Anonyymi

Tuo kannattaa selvittää kunnolla. On kyllä erikoista, jos hän ei kykene vastaanottamaan kosketusta. Siinä taustalla on jotsin, mutta mitä - sen tietää vain henkilö itse. Tulee mieleen ihan herra Grey elokuvasta Fifty Shades of Grey.

• Anonyymi

Joopa joo taas joku diipadaapa liibalaaba satuilee

• Anonyymi

Miehellä ei seiso jännityksen takia, eikä anna sun koskea kyrpään, jolloin huomaisit sen. Yritä pönkittää sille itseluottamusta sille, niin jos alkaisi toimimaan. Lekurille ukko, jos ei muu auta.
      Tsemppiä sinne.

• Anonyymi

Okei, oon parhaani mukaan yrittänyt tsempata ja tukea mut tuntuu ettei siihen mikään tepsi. On sanonut ettei koskaan oo näin vahvoja tunteita tuntenut ketään kohtaan ja pelkää että menettää mut ja että ''ei ole tarpeeksi''... ehkä nuokin asiat heijastuu sit tohon. Mut joo lekurille passitan jos ei ala homma toimimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, oon parhaani mukaan yrittänyt tsempata ja tukea mut tuntuu ettei siihen mikään tepsi. On sanonut ettei koskaan oo näin vahvoja tunteita tuntenut ketään kohtaan ja pelkää että menettää mut ja että ''ei ole tarpeeksi''... ehkä nuokin asiat heijastuu sit tohon. Mut joo lekurille passitan jos ei ala homma toimimaan.

Suorituspaineita veikkaan... netistä pursuaa hardcore porkkaa ja nuoret miehet voipi kuvitella et seksi semmosta suorittamista helvetin isolla mulkulla... rauhallinen paikka ja keskustelkaa asiasta. P.s. ja jos vaan hyökkäät kulliin kiinni ja oletat samantien olevan juhlakunnossa ja valmis toimiin, niin se onmpi harha käsitys, siis että mies aina valmis panemaan....

• Anonyymi

Miehelläni on myös lerpahtanut kesken aktin. Siitä menee heti tosi ärtyneeksi/noloksi ja suuttuu itselleen. Hokee ettei edellisten kanssa ole vastaavaa käynyt, joten tottakai alkaa miettimään et mitä jos syy on mussa. Mutta on sanonut että ei ole, kuulemma oon liiankin haluttava mut joku on, ettei vaan saa seisomaan :/

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      149
      4473
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      2984
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      18
      2715
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      87
      2697
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      126
      2347
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      53
      1956
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      32
      1898
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1805
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      9
      1500
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1059
    Aihe