Pekka Haavisto on

Anonyymi

Suurin rikollinen mitä arkadianmäki on koskaan nähnyt.

20

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä o täysin paskapuhetta! Haavisto pelasti lapsia. Mutta ei tiennyt miten virkamiessopimus on laadittu.

      Hän ei koskaan tehnyt lainvastaista, mutta häntä moitittiin virkamenettelystä.

      Trump teki tätä kaiken aikaa, mutta eipä Persut silloin olleet äänessä???

      • Anonyymi

        Ministerinä syytekynnys on korkeampi. Muussa tapauksessa Pekka Haavisto olisi joutunut oikeudellisten toimenpiteiden kohteeksi.


      • Anonyymi

        "Tämä o täysin paskapuhetta! Haavisto pelasti lapsia. Mutta ei tiennyt miten virkamiessopimus on laadittu."

        Miksi ne lapset täytyi pelastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä o täysin paskapuhetta! Haavisto pelasti lapsia. Mutta ei tiennyt miten virkamiessopimus on laadittu."

        Miksi ne lapset täytyi pelastaa?

        Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.

        Miten se oli sitten laillista, kun käytettiin ulkopuolista asiamiestä?
        Haavisto ei saanut ministeriön päällikköä hoitamaan asiaa, piti palkata siihen eri henkilö.
        Mikä ero tässä on laillisuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.

        Ei erottanut ketään, vaan siirsi pois tämän henkilön asian hoitamisesta.
        Miksi ei voi siirtää toisiin tehtäviin?


      • Anonyymi

        Haavistoa ei kiinnosta kritittyjen lasten vainot missään päin maailmaa. Heitä vainoaa jihadistit. Kaksinaamaisuus ja tekopyhyys on viety tappiinsa.


      • Anonyymi

        Haavistolla on sama tauti kuin Trumpilla, Putinilla, Lukashenkolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.

        Oikea summa on 400 000 €.
        Kun loput 15 tuodaan, niin ollaan miljoonissa.


      • Anonyymi

        Haavisto hoiti vaimonsa hullujenhuoneeseen ja poikansa hoitoon 1992 vuonna .Minulla todisteet siitä ja annan julki kaikki jos yrittää presidentiksi.Leppäkorvessa oli poika hoidossa naapurissa silloin.


      • blah blah blah... tuollainen jälkimuotoilu on noloa ><


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavistolla on sama tauti kuin Trumpilla, Putinilla, Lukashenkolla...

        Haavistolla on vakava geenivirhe.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haavisto toimi aivan oikein. Hallitus teki aikoja sitten päätöksen tuoda lapset pois leiriltä. Ei voi miyään jos kurdit ei päästä lapsia ilman äitejään.... Sitten pitää tyytyä siihen että muutama ISIS aivopesty tulee mukana..
      Haavistolle pisteet, niskoitteleva virkamies ulos......

    • Anonyymi

      Haavisto edustaa upeasti Vihreitä arvoja.

    • Anonyymi

      Haavisto on täysin syytön. Ajojahti on rasistien järjestämä ja perusteeton.

    • Anonyymi

      Virkamies, joka koko konfliktin järjesti on syyllinen. Olisi vain totellut mitä itseä fiksumpi käski.

    • Liki kymmenen oikeustieteestä väitellyttä tohtoria vatuloi kuukausikaupalla sitä onko Haavisto rikkonut lakia vai eikö, eikä päässyt silti asiasta yksimielisyyteen, joten on kohtuutonta väittää, että Haavistolle olisi ollut ilman muuta selvää, että työhaluttoman virkamiehen siirtäminen toisiin tehtäviin on lain vastaista.

    • Anonyymi

      Haavisto on saatava vastuuseen teoistaan jos ei oikeuden kautta ja sitten korpilailla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe