Suurin rikollinen mitä arkadianmäki on koskaan nähnyt.
Pekka Haavisto on
20
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä o täysin paskapuhetta! Haavisto pelasti lapsia. Mutta ei tiennyt miten virkamiessopimus on laadittu.
Hän ei koskaan tehnyt lainvastaista, mutta häntä moitittiin virkamenettelystä.
Trump teki tätä kaiken aikaa, mutta eipä Persut silloin olleet äänessä???- Anonyymi
Ministerinä syytekynnys on korkeampi. Muussa tapauksessa Pekka Haavisto olisi joutunut oikeudellisten toimenpiteiden kohteeksi.
- Anonyymi
"Tämä o täysin paskapuhetta! Haavisto pelasti lapsia. Mutta ei tiennyt miten virkamiessopimus on laadittu."
Miksi ne lapset täytyi pelastaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä o täysin paskapuhetta! Haavisto pelasti lapsia. Mutta ei tiennyt miten virkamiessopimus on laadittu."
Miksi ne lapset täytyi pelastaa?Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.
Miten se oli sitten laillista, kun käytettiin ulkopuolista asiamiestä?
Haavisto ei saanut ministeriön päällikköä hoitamaan asiaa, piti palkata siihen eri henkilö.
Mikä ero tässä on laillisuudesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.
Ei erottanut ketään, vaan siirsi pois tämän henkilön asian hoitamisesta.
Miksi ei voi siirtää toisiin tehtäviin? - Anonyymi
Haavistoa ei kiinnosta kritittyjen lasten vainot missään päin maailmaa. Heitä vainoaa jihadistit. Kaksinaamaisuus ja tekopyhyys on viety tappiinsa.
- Anonyymi
Haavistolla on sama tauti kuin Trumpilla, Putinilla, Lukashenkolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat pelasti. Valehteli että Suomi ei joutunut maksamaan mitään vaikka todellisuudessa niiden terroristien hakeminen maksoi Suomen valtiolle 60 000 euroa. Erootti myös ministeriön virkamiehen koska tämä ei suostunut tekemään lain vastaisia tekoja.
Oikea summa on 400 000 €.
Kun loput 15 tuodaan, niin ollaan miljoonissa. - Anonyymi
Haavisto hoiti vaimonsa hullujenhuoneeseen ja poikansa hoitoon 1992 vuonna .Minulla todisteet siitä ja annan julki kaikki jos yrittää presidentiksi.Leppäkorvessa oli poika hoidossa naapurissa silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavistolla on sama tauti kuin Trumpilla, Putinilla, Lukashenkolla...
Haavistolla on vakava geenivirhe.
- Anonyymi
Täh?
Et tainnut olla vielä syntynyt kun Kauko Juhantalo erotettiin kansanedustajan tehtävästään rikostuomion vuoksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_Juhantalo - Anonyymi
Haavisto toimi aivan oikein. Hallitus teki aikoja sitten päätöksen tuoda lapset pois leiriltä. Ei voi miyään jos kurdit ei päästä lapsia ilman äitejään.... Sitten pitää tyytyä siihen että muutama ISIS aivopesty tulee mukana..
Haavistolle pisteet, niskoitteleva virkamies ulos...... - Anonyymi
Haavisto edustaa upeasti Vihreitä arvoja.
- Anonyymi
Haavisto on täysin syytön. Ajojahti on rasistien järjestämä ja perusteeton.
- Anonyymi
Virkamies, joka koko konfliktin järjesti on syyllinen. Olisi vain totellut mitä itseä fiksumpi käski.
Liki kymmenen oikeustieteestä väitellyttä tohtoria vatuloi kuukausikaupalla sitä onko Haavisto rikkonut lakia vai eikö, eikä päässyt silti asiasta yksimielisyyteen, joten on kohtuutonta väittää, että Haavistolle olisi ollut ilman muuta selvää, että työhaluttoman virkamiehen siirtäminen toisiin tehtäviin on lain vastaista.
- Anonyymi
Haavisto on saatava vastuuseen teoistaan jos ei oikeuden kautta ja sitten korpilailla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482