Seinäjokinen lehti
On se kumma että Seinäjokinen lehdessä on juttua ilmajoen asioista, taas. Luulis että vois tehdä juttuja Seinäjoen asioista. Tai sitten vois muuttaa nimeksi persusanomat!
17
255
Vastaukset
- Anonyymi
Piian vaalilehdykkä. Ilmajokinen avustaja lienee tunnettu persuvaikuttaja. Ainut kiinnostava asia on se ketkä siinä mainostaa että tietää välttää asiointia
- Anonyymi
Hyvähän se on että myös muut kuin keskustataustaiset lehdet kirjoittaa asioista.
- Anonyymi
Seinäjokinen ei ole lehti, ei kuulu jouralistiliittoon eikä näin ollen noudata mitään lehdistölle kuuluvia sääntöjä eli voipi myös palturia levittää. Esim. läpällä ja sarkasmilla - kuten tämmöisillä on tapana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjokinen ei ole lehti, ei kuulu jouralistiliittoon eikä näin ollen noudata mitään lehdistölle kuuluvia sääntöjä eli voipi myös palturia levittää. Esim. läpällä ja sarkasmilla - kuten tämmöisillä on tapana.
Lehti ei voi olla Journalistiliiton ("jouralistiliitto") jäsen. Journalistiliitto on toimittajien ammattiliitto.
- Anonyymi
Sensuuri iskee, eihän tästä saisi kertoa?
https://www.seinajokinen.fi/jaaviys-tai-luottamusaseman-vaarinkaytto-ilmajoen-tarkastuslautakunnan-vara-puheenjohtaja-tutkii-itse-paivakotia-jonka-hallituksen-puheenjohtajana-toimii/- Anonyymi
Ei kai Ilmajoella tutkita Päiväkoti Jumpia, vaan kunnan tapaa hankkia varhaiskasvatuksen ostopalveluja/ palvelustelipalveluja. Eihän tässä jutussa Jump tai niiden hallinto ole tehnyt mitään väärää ?
- Anonyymi
Jostakin syystä jääviys-ongelmat tulee Ilmajoella koko ajan vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Ilmajoella tutkita Päiväkoti Jumpia, vaan kunnan tapaa hankkia varhaiskasvatuksen ostopalveluja/ palvelustelipalveluja. Eihän tässä jutussa Jump tai niiden hallinto ole tehnyt mitään väärää ?
"Jump päiväkodin hallituksen puheenjohtaja Juha-Pekka Karvonen tutkii itse Ilmajoen tarkastuslautakunnan varapuheenjohtajana johtamaansa päiväkotiin liittyviä sopimuksia kunnan puolelta. " No kai hän on jäävännyt itsensä aivan normaalisti ?
"Seinäjokinen-lehti kysyi lautakunnan jäsen Seppo Pitkämäeltä, että tietääkö tämä Juha-Pekka Karvosen kaksoisroolista:
-Kyllä minä tiedän, vahvisti Pitkämäki.
Seinäjokinen-lehti kysyi Seppo Pitkämäeltä lautakunnan yleisestä suhtautumisesta jääviyksiin tai yrityskielellä mahdollisiin epäilyihin luottamusaseman väärinkäytöstä:
-Tottakai minä ymmärrän, mitä kuuluu luottamustehtävien vaatimuksiin.
Tästä huolimatta Karvosen toimintaan lautakunnassa ei ole puututtu."
seinajokinen.fi/jaaviys-tai-luottamusaseman-vaarinkaytto-ilmajoen-tarkastuslautakunnan-vara-puheenjohtaja-tutkii-itse-paivakotia-jonka-hallituksen-puheenjohtajana-toimii/
- Anonyymi
Ei tartte asioida niissä liikkeissä, jotka tässä lehdykässä mainostaa...
- Anonyymi
Mä tilasin jo IIlmajoen kunnan liikkeen paidan. IKL
- Anonyymi
Seppoko sielä häslää taustalla?
- Anonyymi
Pitäisi lopettaa ilmaisjakeluna kokonaan, ehtii sekaantua kirkonmenoihin ja päivähoito
järjestelyihin,mutta mitään eteenpäin katsovaa näkemystä ei ole. Todella suppea näkemys asiohin ja omistajan pitäisi edustaa viranhaltijaa.- Anonyymi
Paras lehti, ei tunnusta kannattavansa vihervasemmisto ideologiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras lehti, ei tunnusta kannattavansa vihervasemmisto ideologiaa.
seinäjokiset on suomen kummallisin rotu,niille pitäs antaa oma valuutta ja aita ympärille. ohittivat kummallisuudessa muutama vuosi sitten jo savolaisetkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjokiset on suomen kummallisin rotu,niille pitäs antaa oma valuutta ja aita ympärille. ohittivat kummallisuudessa muutama vuosi sitten jo savolaisetkin
Paras lehti, ei mikään vihervasemmiston tiedotuslehti.
- Anonyymi
- Anonyymi
jaahas, tämähän olikin yllätys, sama kaveri lähettää tiedotteita, mutta on itse sotkussa osallisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa ja Mikko eroaa!
https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura30014849Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs2755472