Tutkijat ehkä löytäneet elämää Kauhavalta

Anonyymi

Kauhavan kaasukehässä on tehty yllättävä havainto. Kaasukehästä on löydetty suuria määriä metaania, jota pidetään merkkinä mahdollisesta elämästä.

Metaani ilmenee tyypillisesti ympäristössä, jossa on elämää. Myrkyllistä kaasua tiedetään syntyvän vain orgaanisen aineen hajotessa suolessa tai keinotekoisten prosessien tuloksena. Toistaiseksi ei ole tiedossa, voiko metaania syntyä myös jollain muulla tavalla.

Mikään elävä ei todennäköisesti selviäisi Kauhavalla sen valtavan hajun ja happosateiden ansiosta. Tutkijat ovat kuitenkin pitäneet jo pitkään mahdollisena, että yksinkertaista mikrobitason elämää voisi esiintyä Kauhavalla.

17

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkea se härmäläänen keksii aikansa kuluksi

• Anonyymi

En jaksa uskoa, että ihan älyllistä. Ehkä jotain ameeban tasoista.. 🤔

• Anonyymi

mistä itte oot saatanan pässi sika sun pääs ei oo elämää

• Anonyymi

Osu ja uppos😀.härmäläänen alako kiehumaan.

• Anonyymi

Ollaan Vimpelistä ja seurataan Kauhavan tilannetta uteliaana. Vaikea uskoa älylliseen elämään Kauhavalla.

• Anonyymi

No ainakin valtavat metaanipäästöt pitää kauhavan osalta totta, heillä kyllä suoli laulaa ihan koko ajan 😤🤮

• Anonyymi

Se oli Botnia Grain joka tussautteli kaasuja. Sitten joku puhalsi rahat ja toiminta loppui.

• Anonyymi

Jos se johtuu viherkepulien aivopieruista, niitähän tulee jatkuvasti, viherkepulit kokoontui jo keskiviikkona virtuaali kokoukseen hajuhaittojen vuoksi.

• Anonyymi

Uutiset inteligentistä elämästä lienee vahvasti liioiteltuja.

• Anonyymi

Kyllä se on mennyt mallilleen kun jo Vimpelistä seurataan Kauhavan tilannetta uteliaana,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on mennyt mallilleen kun jo Vimpelistä seurataan Kauhavan tilannetta uteliaana,

alahärmäläänen se on.meni pojulla pupu pöksyyn.

• Anonyymi

Hakkasin tattia äsken, luulen, että sillä on aivot!

• Anonyymi

Olen mikrobi ja voin vahvistaa että tuotan metaania

• Anonyymi

Kerrankin rehellinen kauhavalaanen!

• Anonyymi

Mä olen sieni! 🐵

• Anonyymi

Jalkasilsa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      186
      3525
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2196
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2062
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      449
      1189
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      994
    Aihe