Aihe

Tutkijat ehkä löytäneet elämää Kauhavalta

Anonyymi

Kauhavan kaasukehässä on tehty yllättävä havainto. Kaasukehästä on löydetty suuria määriä metaania, jota pidetään merkkinä mahdollisesta elämästä.

Metaani ilmenee tyypillisesti ympäristössä, jossa on elämää. Myrkyllistä kaasua tiedetään syntyvän vain orgaanisen aineen hajotessa suolessa tai keinotekoisten prosessien tuloksena. Toistaiseksi ei ole tiedossa, voiko metaania syntyä myös jollain muulla tavalla.

Mikään elävä ei todennäköisesti selviäisi Kauhavalla sen valtavan hajun ja happosateiden ansiosta. Tutkijat ovat kuitenkin pitäneet jo pitkään mahdollisena, että yksinkertaista mikrobitason elämää voisi esiintyä Kauhavalla.

16

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkea se härmäläänen keksii aikansa kuluksi

• Anonyymi

En jaksa uskoa, että ihan älyllistä. Ehkä jotain ameeban tasoista.. 🤔

• Anonyymi

mistä itte oot saatanan pässi sika sun pääs ei oo elämää

• Anonyymi

Osu ja uppos😀.härmäläänen alako kiehumaan.

• Anonyymi

Ollaan Vimpelistä ja seurataan Kauhavan tilannetta uteliaana. Vaikea uskoa älylliseen elämään Kauhavalla.

• Anonyymi

No ainakin valtavat metaanipäästöt pitää kauhavan osalta totta, heillä kyllä suoli laulaa ihan koko ajan 😤🤮

• Anonyymi

Se oli Botnia Grain joka tussautteli kaasuja. Sitten joku puhalsi rahat ja toiminta loppui.

• Anonyymi

Jos se johtuu viherkepulien aivopieruista, niitähän tulee jatkuvasti, viherkepulit kokoontui jo keskiviikkona virtuaali kokoukseen hajuhaittojen vuoksi.

• Anonyymi

Uutiset inteligentistä elämästä lienee vahvasti liioiteltuja.

• Anonyymi

Kyllä se on mennyt mallilleen kun jo Vimpelistä seurataan Kauhavan tilannetta uteliaana,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on mennyt mallilleen kun jo Vimpelistä seurataan Kauhavan tilannetta uteliaana,

alahärmäläänen se on.meni pojulla pupu pöksyyn.

• Anonyymi

Hakkasin tattia äsken, luulen, että sillä on aivot!

• Anonyymi

Olen mikrobi ja voin vahvistaa että tuotan metaania

• Anonyymi

Kerrankin rehellinen kauhavalaanen!

• Anonyymi

Mä olen sieni! 🐵

• Anonyymi

Jalkasilsa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      3652
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      2564
    3. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      2353