Navalnyin kannattajilla mielenosoituksia Venäjällä 23. tammikuuta
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1f56414-ce42-4369-92d1-5cf7a3903e05
Kyllä on tyhmiä nuo venäläiset ihmiset kun ei demokratia kelpaa. Nuoleskelevat vain Putinin "Persett
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä piisaa täällä Suomessakin, koko ajan kärtätte Tukholman profetiaa ja Jukka Rokan näkyä toteutumaan, noh kohta tulee demokratia Suomeen Roosin poika armeijansa kanssa, kun niin kovasti jostain Venäjän asioista väännätte. Kaukana on Kekkosen-Paasikiven linja Suomen ulkopolitiikasta, kun pyrittiin pitämään rauha maassa ja Suomi itsenäisenä kumartamatta Brysseliin tai itään.
Väyrynen presidentiksi niin loppuisi Suomen EU-orjuus jo ja Halla-ahosta pääministeri.
Suomen punikit ja maanpetturit, nuo sosialistit ja kommunistivihreät ja muut maamme Itsenäisyyden tuhoajat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222