Ostin tori.fi kautta käytetyn puhelimen vähän aikaa sitten. Myyjä pyysi osan hinnasta etumaksuna ja loput maksaisin saatuani tuotteen. Hieman tietysti riskipeliähän tuo on mutta tällä kertaa se kosahti sitten omaan nilkkaan. Laitoin 100 euroa myyjän tilille, tuotetta ei koskaan tullut. Nyt ei enää vastaa myöskään puhelimeen tai liittymä on kiinni. Rikosilmoitus on tehty. Mistä näitä oikein sikiää!
Jouduin huijauksen uhriksi tori.fi
9
191
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon olen minäkin myynyt siellä ,mutta koskaan en luovuta tavaraa,ennen kuin rahat on tilillä tai käteis maksu.ei kannata luottaa kehenkään!
- Anonyymi
Eipä näihin taida auttaa muu kun ostaa tuote niin läheltä että voi hakea tai ostaa uutena. Poliisitutkintakin kestää kun luin juuri uutisista että päivittäin näitä rikosilmoituksia tulee jo yhden poliisiaseman alueella kymmeniä.
- Anonyymi
Itse teen vain kauppoja kasvotusten.
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, miksi ette etukäteen ota myyjästä selvää?? Googlatkaa nimi, ja fonectan kautta tarkastaa numerot. Näin teen aina, eikä kaupanteossa ole ollut mitään selvyyksiä ikinä. Sitte bisnekset kasvotusten ja käteisellä, niin ei murheita.
- Anonyymi
Jep, ja kannattaa huomata, että huijareita on vain pieni osa, suurin osa myyjistä tekee rehellistä ja aitoa kauppaa.
- Anonyymi
Sama homma. 60euroa meni, mitään en saanut.
- Anonyymi
Poliisille kun soitin niin sanoi että taitaa tietää kyseisen henkilön on kuulemma tehnyt tällaista vuosia eikä oikein voi mitään kun voi antaa vain sakot.
- Anonyymi
Onko kenelläkään kokemusta kuinka äkkiä poliisi saa syylliset kiinni ja vankilaan?
- Anonyymi
Vastaus on että syyllinen joutuu täyshoitoon. Eli ansaitulle vuosilomalle.
Että taas jaksaa ahertaa uusin voimin.
Hyvää kevättä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235578Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 73809
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714