Haluaisin puhelinseksiä omilla ehdoillani. Olen nainen 55v, viehättävä.
Seksiä puhelimessa
17
615
Vastaukset
- Anonyymi
Löytykö seuraa?
- Anonyymi
Ei kuulu sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Hei,
Komeaksikin sanottu mies...onnistuisi myös camissa jos haluat katsella. [email protected]- AnonyymiUUSI
Tarkoitat kait instrangramissa?
- Anonyymi
Miten saisi rouvaan 55v yhteyttä.
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
Moi
Millaisilla ehdoilla?
Voin soittaa aina kun haluat
Kun kuumottaa...
Konrad56- AnonyymiUUSI
No se sovitaan kun ensimmäinen soitto on tehty...ja se on olatva pidempi aika itsekseni tai sitten melko lailla sopiva hetki mieluiten keskiyö....
- Anonyymi
Montakos euroa tahdot puhelusta??
- AnonyymiUUSI
Se riippuu puhelun kestosta ja montako orgasmia saat puhelun aikana....?
Taksan hinta olisi sellaiset 50 €:a yhdestä orgasmista ja kolmesta 150€.a neljästä orgasmista 200€.a.
- Anonyymi
Kerro nyt ne ehdot!
- Anonyymi
Oletkos katsonut milloin ilmoitus laitettu?2021😁
- AnonyymiUUSI
Ehtona on madollisimman paljon hyvää tekevä puhelinseksi...keskiyöllä ja mulla työhuoneen ovi kiinni niin että ähinä ei kuulu muualle asuntoa... eikä mieheni herää...ja laitan tarkan ajan siitä milloin se puhelinseksi halutaan...tehdä taksasta en vielä tiedä...mutta mies maksaa siitä minulle kauanko sitten haluaa minun kanssani olla puhelimessa..? Se riippuu seksin keston pituudesta ja orgasmien määrästä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehtona on madollisimman paljon hyvää tekevä puhelinseksi...keskiyöllä ja mulla työhuoneen ovi kiinni niin että ähinä ei kuulu muualle asuntoa... eikä mieheni herää...ja laitan tarkan ajan siitä milloin se puhelinseksi halutaan...tehdä taksasta en vielä tiedä...mutta mies maksaa siitä minulle kauanko sitten haluaa minun kanssani olla puhelimessa..? Se riippuu seksin keston pituudesta ja orgasmien määrästä...
No semmoiset 250€-400€.a 20min. ja 2 tunnilta 400€ - 500€:a....
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980