lohjansaari

"lohjansaarelainen"

olisi kiva saada lohjansaaresta kavereita.. vietän siellä yleensä viikonloput perheeni kanssa mökillä..
oon kohta 19vuotias muija.
jos siellä päin on nuoria vaille kaveria,
niin kirjoittele tänne..
niin voidaan vaihtaa sähköpostiosoitteita.. =)

12

3666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neroone

oks sä vähä hassu ei lohja oo saares vaan rannalla
      ja mitä turhha sähköpostii lähetel ku voi huurella. mää vaa sanosi

• "lohjansaarelainen"

ai.. kyllä lohjansaari on olemassa..
        ja sanos sää si iha rauhas vaan..

• Tahto het vene tai oppi uimma
        "lohjansaarelainen" kirjoitti:

Emmää simmottii oo ikuna kuulluna ku et lohja ol saarell. Ny mä ymmärrä se miks mä en millä silviisii oo pässyt tält lähtemä ku eihhä täält pääse mihkä ku kert tää saar o. Ja mä vaa sanosi

• tyttönen:)
        Tahto het vene tai oppi uimma kirjoitti:

Emmää simmottii oo ikuna kuulluna ku et lohja ol saarell. Ny mä ymmärrä se miks mä en millä silviisii oo pässyt tält lähtemä ku eihhä täält pääse mihkä ku kert tää saar o. Ja mä vaa sanosi

Kyllä Lohjalla on sellanen paikka kun Lohjan saari. Ite en kyllä pahemmin tiiä paikasta, ku en asu ees Lohjalla, mut kummiskin :)
        Toivottavasti saat kavereita sieltä päin!

• "lohjansaarelainen"
        Tahto het vene tai oppi uimma kirjoitti:

sanos sää sit iha mitä vaa.. mu mä en tajuu sanaakaa mitä sää kirjotat..

• *lohjansaarelainen"
        tyttönen:) kirjoitti:

Kyllä Lohjalla on sellanen paikka kun Lohjan saari. Ite en kyllä pahemmin tiiä paikasta, ku en asu ees Lohjalla, mut kummiskin :)
        Toivottavasti saat kavereita sieltä päin!

juuh.. kyllähän sellainen on..
        ku meil on mökki ollu siel koht vuoden.. =)
        tai en mä sit tiiä mikä se on..
        mut lohjansaareks mä sitä oon aina luullu.. :D
        juuh.. toivottavasti saan.. =)

• mynis
        "lohjansaarelainen" kirjoitti:

Osaako joku kertoa mahdollisimman paljon lohjasaarelaisesta seppä Suomelasta joka on tehnyt myös timpermannin töitä. Onko tämä puhtaasti kirjallinen vai todellinen henkilö?

• launtaina 7.5.

Levitä tietoa jotta kaikki tietäisivät koska viesti näyttää katoilevan.

hamppu.net :
      http://hamppu.net
      Hamppumarssi 2005
      Täältä löydät kootusti tiedot vuoden 2005 Hamppumarsseista. Marsseja järjestetään Suomessa ainakin suurimmissa kaupungeissa lauantaina 7. toukokuuta.Mikäli tiedät enemmän jonkun kaupungin marssista, postaa tietosi forumille tähän viestiketjuun tai suoraan Kuckalle. Tiedot pyritään pitämään mahdollisimman hyvin ajan tasalla sitä mukaa kun kunkin kaupungin marsseista lisää selviää.

Helsinki

* lähtö klo 14 Hesperian puistosta
      * järjestäjä / lisätiedot: SKY

http://www.sky.org

Jyväskylä

* Kokoontuminen Kolmikulman edessä klo 13:30 alkaen; kulkue
      lähtee klo 14 etenemään kohti Lounaispuistoa, jossa puheita
      yms.
      * Tule omana itsenäsi tai jonakin muuna!
      * Illalla bileet!
      * Lisätiedot: [email protected]

Turku

* lähtö klo 14 Puolalanpuistosta, Aurakadun päästä
      * järjestäjä / lisätiedot: http://www.vihreetpantterit.org

Tampere

* kokoontuminen Hämeenpuistossa pääkirjastotalo Metson vieressä, siinä pyörivän kiven ympärillä, josta lähdetään marssimaan klo 14 Hämeenkadulle päin

* marssitaan Sorsapuistoon, jossa luvassa ohjelmaa (puhe, palkinnonjakotilaisuus, vapaa sana)

* virallisuuksien jälkeen mm. chillausta, musiikin kuuntelua ja hampputuotteisiin tutustumista (ravinto, kuitu)

* Illalla varmasti jatkot jossain! Tästä marssikomitea ei tiedä mitään, vaan luottaa vankasti tamperelaisen tanssikansan oma-aloitteisuuteen.

Marssit ovat muiden laillisten mielenosoitusten tavoin poliisin suojeluksessa eli saapua voi turvallisin mielin. Kuvia aiemmista marsseista ks. http://www.sky.org -sivusto.

Marssit tapahtuvat maailmanlaajuisesti samana päivänä melkein kaikissa yliopistokaupungeissa, toki osanottajista suurin osa ei ole opiskelijoita.

Miljoonat marssivat yhdessä poliittiseen tai ihon väriin, uskontoon tai muuhun vastaavaan teennäiseen erottavaan tekijään katsomatta, myös lukuisia polliiseja ympäri maailmaa on marsseille tullut mukaan laillistamista puolustamaan. Eli jos olet muualla, katso

http://members.fortunecity.com/multi19/mmm2005.htm
      tai
      http://www.cures-not-wars.org/

ps. tänään on Pilven päivä.

• "lohjansaarelainen"

ja mitenköhän toi liittyy aiheeseen??????

• mesta

meilläkin on mökki Lohjansaaressa eikä parempaa paikkaa helpolla löydy. Lyhyt matka stadista, varsinkin kunhan saavat sen motarin kuntoon.

Mun yttöystävä saattaisi kyllä vetää herneen nenään jos sun kaveriksi ryhtyisin...

• *lohjansaarelainen"

Missä päin lohjansaaree teidän mökki on?

• boy84

Meidän porukoilla on mökki liessaaressa. Sekin ihan mahtava paikka. Ja on lohjalla muutenkin ihan mukava viettää aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4567
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2752
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1740
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1574
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      23
      1475
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      205
      1098
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe