Tori. fi huijarit

Anonyymi

Ihmettelen että tori antaa vielä huijareiden ilmoittaa heidän sivuillaan vaikka on tehty rikosilmoitus. Aivan käsittämätöntä. Luulisi olevan tärkeää ettei sponssaa rikollisuutta. Tiedän että poistatte tämän koska ette halua antaa negatiivista kuvaa koko p**** sivustosta. Toki varmasti suurin osa on rehellisiä mutta kyllä sinne mahtuu muitakin.

27

5479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa hän ei olekaan huijari, te tietyt tori ostajat haluatte tehdä kunnon kauppiaista huijareita jos paketti tai kirje ei seuraavana päivänä maksusta ole jo saapunut teille! Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Oli huijari ei edes yrittänyt lähettä ja miksi yrittäisi kun ei ole mitä lähettää 😂 no rikosilmoituksen kautta tuli nopeammin kuin kissaa kerkes sanoo.


    • Anonyymi

      Totta. Jos seurantakoodia paketista ei ole minuutissa lähettänyt niin heti syytetään huijariksi ja uhkaillaan rikosilmoituksella.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi sitä kauppaa pitää ylipäätään tehdä torissa jos ei luota myyjiin yhtään ja tehtaillaan aiheettomia rikosilmoituksia.

      • Anonyymi

        Mikä on aiheeton ilmoitus???
        Jos rahan on saanut ja tuotetta ei lähetetä aiheetonta ei ihan.


    • Anonyymi

      Oli huijari mutta sain rahat takaisin rikosilmoituksen kautta. Että silleen.

    • Anonyymi

      2 kertaa olen tehnyt rikosilmoituksen torilla ja kumpikin on vuonna 2021. Nyt on erityisen paljon huijareita liikkeellä torissa. Osaavat tehdä homman todella hyvin. Kannattaa varoa.

    • Anonyymi

      Minä ostin Ps4 paketin Torin kautta pääsiäisenä. Ei ole pakettia kuulunut. Taisivat rahat mennä ja pleikkari jäädä saamatta. Myyjä ei enää vastaa viesteihin.

      • Anonyymi

        Mulle kävi samalla tavalla. Ostin Ps4 paketin Torista ja maksoin sovitusti. Pleikkaria ei koskaan saapunut. Huomenna olen tekemässä rikosilmoituksen asiasta. Kannattaa olla Torista ostaessa varovainen. Nytkin kyseinen myyjä myy Pleikkaria samalla kuvalla, minkä minulle silloin lähetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi samalla tavalla. Ostin Ps4 paketin Torista ja maksoin sovitusti. Pleikkaria ei koskaan saapunut. Huomenna olen tekemässä rikosilmoituksen asiasta. Kannattaa olla Torista ostaessa varovainen. Nytkin kyseinen myyjä myy Pleikkaria samalla kuvalla, minkä minulle silloin lähetti.

        Minä möin tuotteet,lähetin sen kuitin nähtyäni,eikä rahoja tullutkaan tilille..onko kohtalotovereita?


    • Anonyymi

      Jouduin huijatuksi myös torissa tyhmyyttäni , vähän alle satasen kaupat. Huijarit ilmoittelevat vapaasti palstalla. Itse yritän saada 5€ tavaraa myyntiin. Minua syytetään kuvien varastamisesta vaikka otin itse kuvat?????? Eivätkä siis julkaise ilmoitustani. Pitää siirtyä takaisin huuto.net palstalle.

    • Anonyymi

      Ratsastussaappaat piti ostaa. Maksoin, sen jälkeen ei vastannut viesteihin tms. Poliisi sai henkilöllisyyden selville. Tehnyt huijauksia yli 15000e.
      Huijattuja parikymmentä. Asia on vireillä tuomioistuimessa. Rikos ei kannata.

      • Anonyymi

        Sakot tai ehdollista. Eli ei mitään kummallisempaa syylliselle


      • Anonyymi

        oulussa asuu ruotsalainen pikku mannen alku svart antonio vähä yli parikymppinen tyyppi joka varastaa ihmisten henkilötietoja ja myy niiden nimissä torissa varaa prepair liittymillä tietysti toivottavasti joku suivaantunut uhri tekee niin sanotun hyvän työn.kaverin kuvat löytyy facebookista on sit niin roiston näköinenkin kun voi olla.varmistakaa aina myyjän henkilöllisyys....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oulussa asuu ruotsalainen pikku mannen alku svart antonio vähä yli parikymppinen tyyppi joka varastaa ihmisten henkilötietoja ja myy niiden nimissä torissa varaa prepair liittymillä tietysti toivottavasti joku suivaantunut uhri tekee niin sanotun hyvän työn.kaverin kuvat löytyy facebookista on sit niin roiston näköinenkin kun voi olla.varmistakaa aina myyjän henkilöllisyys....

        antonio löytää itsensä linnasta tai mullan alta tuolla menolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antonio löytää itsensä linnasta tai mullan alta tuolla menolla.

        tämä antonio svart toimii torissa pasi lehdon nimellä ja preirliittymällä tietysti niin kuin kaikki mustat loiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä antonio svart toimii torissa pasi lehdon nimellä ja preirliittymällä tietysti niin kuin kaikki mustat loiset.

        tappakaa ennen kuin aihettaa lisää vahinkoa!


    • Anonyymi

      Asuinpaikaksi ilmoittanut Salo.

    • Anonyymi

      Torissa liikkuu joku huijari nimeltä Lasse Saarela, tosin en tiedä onko hänen oikea nimi. Tuusulassa väittää asuvansa ja tilinumeroksi mainitsi FI85 5723 0220 8891 12 / FI8557230220889112.

      Toivottavasti joku tämän Googlen kautta löytää tarvittaessa, jotta osaa olla varuillaan...

    • Anonyymi

      Täällä yksi tuore Tori-huijattu! Olen ostamassa lastenkirjoja, mummu kun olen, niin jopa tämmöisiin iski pitkäkyntinen! Tarjosi osaa niistä kirjoista joita olen etsimässä, ja maksoin Mobilepaylla. Lupasi viedä postiin, mutta pakettia ei kuulunut, ja laittoi eston viesteihini. Tein ilmoituksen Toriin sekä poliisille, nyt odotellaan josko rahat palautuisi. Kiukuttaa niin että tekisi mieli kaivaa ko. ”myyjän” yhteystiedot ja käydä ovella läksyttämässä!

    • Anonyymi

      Juu onhan noita.
      Tuli puhelu eräältä joka oli ostamassa erästä tuotettä jota joku myi isänsä puolesta.
      Paikkakunnaksi oli laittanut pienen paikkaunnan ja esiintyi nimellä joita ei paikkaunnalla ole kuin yksi, eli poikani.
      Myyjä ei halunnut antaa "isänsä" numeroa joten aktiivinen ostaja etsi netistä numeroni ja alkoi vyyhti paljastua.
      Eli siis poikani ei ollut myymässä minun tavaraa, en edes omista kyseistä tuotetta, eikä poikani ollut tietoinen asiasta.
      Ilmoitus katosi Torista kun poika alkoi selvittämään asiaa.

      Ostajan kannattaa pikkuisen selvitellä taustoja.

    • Anonyymi

      Onko keksitty pitää luetteloa esittäytyneistä olemattomista ihmisistä?
      Tietty nimethän vaihtuu tasaseen tahtiin.

    • Anonyymi

      Jos sinulla on ostoilmoitus niin rikolliset tarjoaa helposti myytävää ja ottaa kuvan netistä tai ei ole kuvaa. Heillä ei ole omia tunnuksia tai myynti-ilmoituksia tai historiaa josta katsoa! heiltä ei nouto onnistu koskaan vaikka olisi lähellä.

      Älä mene näihin tai maksa kenellekään mitään.

      On helppo tehdä itse tunnus ja myydä itse jos omistaa jotakin!

      Terveisin + 100 palautetta huuto.netissä ja muutama sata ebayssä!


      Kovempia rangaistuksia yhteiskunnassa näille, tiukempaa otetta viranomaisten puolelta. Poliiseille maksetaan palkka vain työstä ja tarpeesta.

    • Anonyymi

      Joo kyllä torissa on oikeita huijareita. Itse kohdannut monta. Olin ostamassa tiettyä puhelinta. Tuli muutama tarjous. Kun pyysin kuvaa tuotteesta loppu yhteydenpito. Useamman kerran on jäänyt saamatta maksamani tuote. Ja nyt on yleistynyt se että viivytellään lähettämistä vaikka raha on maksettu ja mennyt perille. Sen näkee kuitista. Eikä tarvi käyttää mobilepayta. Raha liikkuu pankkien välillä jopa joskus viikonloppunakin. Jos tehdään kauppaa ja rahat on saatu niin tavara tulisi lähettää mahd. pian. Joillekin tämä ei oikein tunnu menevän perille.

    • Anonyymi

      Tori ei näytä välittävän mitään, vaikka sinne ilmoittaa huijareista. Nyt loppui pelleily torin kanssa, käyttäjätunnus lähtee poistoon. Lisäksi täysi vitsi tuo torin tunnistautumissysteemi, huuto.netissä paljon toimivampi malli arvosteluineen. Pitääköön Tori jatkossa tunkkinsa, ihan täyttä paskaa. Kusetus sen kun vaan lisääntyy vuosivuodelta. Nimimerkillä: 2 kertaa torissa kusetettu vajaassa vuodessa, monta kertaa yritetty.

    • Anonyymi

      Minua huijattiin torissa pari vuotta sitten. ”Ostin” dr. martensenit J.H. nimiseltä ja nyt menossa oikeuteen.
      Meitä huijattuja yli 200.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe