Voisivatko kaikki ajatella avaavansa keskustelunsa rekisteröidyllä nimimerkeillään, jolla sellainen on.Tuntuu joskus että vähän arveluttavat keskustelut avataan jostain temmatulla nimimerkillä, kun ei haluta kielteistä kritiikkiän.REk. nimimerkki on sitävarten että sen taakse voi kyllä julkaista kaikki mielipiteensä.Vai mitä?
Hyvä ehdotus
14
565
Vastaukset
- Kaapali
Kyllä se käy ainakin minulle.
Pitäisköhän tunnustaa kaikki omat jutut..- olisi
Alahan kertoa
- Kaapali
olisi kirjoitti:
Alahan kertoa
Sheriffille kysely ja perustakoot oman seurakunnan.
- Kaapali
Kaapali kirjoitti:
Olen muuten vapaa, terveet elämäntavat omistava mies.
- engelmama
Kaapali kirjoitti:
Enpä olisi arvannut! :D
- engelmama
Kaapali kirjoitti:
Olen muuten vapaa, terveet elämäntavat omistava mies.
:D :D :D
Oikeastaan minun pitäisi siirtää tuo edellinen kontaktipalstalle, mutta taidanpa tehdä jotain ihan muuta... *pistää kädet ristiin ja rukoilee Kaapalille uskovaa vaimoa* - Kaapali
engelmama kirjoitti:
:D :D :D
Oikeastaan minun pitäisi siirtää tuo edellinen kontaktipalstalle, mutta taidanpa tehdä jotain ihan muuta... *pistää kädet ristiin ja rukoilee Kaapalille uskovaa vaimoa*Rukoillaan vaan..ja kiitokset.
- engelmama
Kaapali kirjoitti:
Rukoillaan vaan..ja kiitokset.
Hei!
Ihan vain rohkaisuna sinulle kerron hieman omaa tarinaani.
6.12.2001 pistin välit erääseen mieheen poikki, koska hän ei pystynyt pidättäytymään esiaviollisesta ja kävi vieraissa. Samana iltana paruin ystävälleni korvat täyteen ja vannoin, ettei elämääni tule ikinä enää ainuttakaan miestä. Olin jo melkein aikeissa lähteä nunnaluostariin.
7.12.2001 sain eräältä koulukaverilta paperilapun, jossa oli hänen luokkakaverinsa kännykkänumero. Laitoin tyypille jossain vaiheessa tekstiviestiä, että mikä ihme hiippari olet. Käskin hänen suksia kuuseen. Kaveri kuitenkin jatkoi tekstailua kanssani ja minäkin siinä lepyin. Illalla tapasimme ja seuraavana aamuna hän halusi minut vanhempiensa kanssa aamiaiselle.
25.12.2001: Puolenyön aikaan vaihdoimme sormukset. Nyt olin sitten kihlattu morsian. :D :D :D Hän oli jo kosinut minua... siis ihan vanhanaikaisesti polvillaan. ;-)
16.8.2002: Siviilivihkiminen
17.8.2002: Kirkollinen avioliiton siunaaminen.
Että asiat voivat joskus tapahtua nopeammin, kuin uskommekaan. Jumala on huumorintajuinen.
Anne - Kaapali
engelmama kirjoitti:
Hei!
Ihan vain rohkaisuna sinulle kerron hieman omaa tarinaani.
6.12.2001 pistin välit erääseen mieheen poikki, koska hän ei pystynyt pidättäytymään esiaviollisesta ja kävi vieraissa. Samana iltana paruin ystävälleni korvat täyteen ja vannoin, ettei elämääni tule ikinä enää ainuttakaan miestä. Olin jo melkein aikeissa lähteä nunnaluostariin.
7.12.2001 sain eräältä koulukaverilta paperilapun, jossa oli hänen luokkakaverinsa kännykkänumero. Laitoin tyypille jossain vaiheessa tekstiviestiä, että mikä ihme hiippari olet. Käskin hänen suksia kuuseen. Kaveri kuitenkin jatkoi tekstailua kanssani ja minäkin siinä lepyin. Illalla tapasimme ja seuraavana aamuna hän halusi minut vanhempiensa kanssa aamiaiselle.
25.12.2001: Puolenyön aikaan vaihdoimme sormukset. Nyt olin sitten kihlattu morsian. :D :D :D Hän oli jo kosinut minua... siis ihan vanhanaikaisesti polvillaan. ;-)
16.8.2002: Siviilivihkiminen
17.8.2002: Kirkollinen avioliiton siunaaminen.
Että asiat voivat joskus tapahtua nopeammin, kuin uskommekaan. Jumala on huumorintajuinen.
AnneJumala on huumorintajuinen ja ihmeellinen..siunausta eteenkinpäin.
- poikalapsi
Ehdotus on reilu: kannatan ja olen mukana.
ettei
Vaikka nikkini on kylläkin aika "tyttömäinen"
olenhan kuitenkin jo aikuinen nainen ;)- taivaasta
oli todella ihana.
- Saa
Mulla ei ole mitään salattavaa! Ei vaan ole tullut rekisteröityä palstalle!
- käöpihän
tuo.Avataan vuan näisaamme tietää mitä mieltä oikeasti olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191