Hyvä ehdotus

car.arm

Voisivatko kaikki ajatella avaavansa keskustelunsa rekisteröidyllä nimimerkeillään, jolla sellainen on.Tuntuu joskus että vähän arveluttavat keskustelut avataan jostain temmatulla nimimerkillä, kun ei haluta kielteistä kritiikkiän.REk. nimimerkki on sitävarten että sen taakse voi kyllä julkaista kaikki mielipiteensä.Vai mitä?

14

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapali

Kyllä se käy ainakin minulle.
      Pitäisköhän tunnustaa kaikki omat jutut..

• olisi

Alahan kertoa

• Kaapali
        olisi kirjoitti:

Alahan kertoa

Sheriffille kysely ja perustakoot oman seurakunnan.

• Kaapali
        Kaapali kirjoitti:

Olen muuten vapaa, terveet elämäntavat omistava mies.

• engelmama
        Kaapali kirjoitti:

Enpä olisi arvannut! :D

• engelmama
        Kaapali kirjoitti:

Olen muuten vapaa, terveet elämäntavat omistava mies.

:D :D :D

Oikeastaan minun pitäisi siirtää tuo edellinen kontaktipalstalle, mutta taidanpa tehdä jotain ihan muuta... *pistää kädet ristiin ja rukoilee Kaapalille uskovaa vaimoa*

• Kaapali
        engelmama kirjoitti:

:D :D :D

Oikeastaan minun pitäisi siirtää tuo edellinen kontaktipalstalle, mutta taidanpa tehdä jotain ihan muuta... *pistää kädet ristiin ja rukoilee Kaapalille uskovaa vaimoa*

Rukoillaan vaan..ja kiitokset.

• engelmama
        Kaapali kirjoitti:

Rukoillaan vaan..ja kiitokset.

Hei!

Ihan vain rohkaisuna sinulle kerron hieman omaa tarinaani.

6.12.2001 pistin välit erääseen mieheen poikki, koska hän ei pystynyt pidättäytymään esiaviollisesta ja kävi vieraissa. Samana iltana paruin ystävälleni korvat täyteen ja vannoin, ettei elämääni tule ikinä enää ainuttakaan miestä. Olin jo melkein aikeissa lähteä nunnaluostariin.

7.12.2001 sain eräältä koulukaverilta paperilapun, jossa oli hänen luokkakaverinsa kännykkänumero. Laitoin tyypille jossain vaiheessa tekstiviestiä, että mikä ihme hiippari olet. Käskin hänen suksia kuuseen. Kaveri kuitenkin jatkoi tekstailua kanssani ja minäkin siinä lepyin. Illalla tapasimme ja seuraavana aamuna hän halusi minut vanhempiensa kanssa aamiaiselle.

25.12.2001: Puolenyön aikaan vaihdoimme sormukset. Nyt olin sitten kihlattu morsian. :D :D :D Hän oli jo kosinut minua... siis ihan vanhanaikaisesti polvillaan. ;-)

16.8.2002: Siviilivihkiminen

17.8.2002: Kirkollinen avioliiton siunaaminen.

Että asiat voivat joskus tapahtua nopeammin, kuin uskommekaan. Jumala on huumorintajuinen.

Anne

• Kaapali
        engelmama kirjoitti:

Hei!

Ihan vain rohkaisuna sinulle kerron hieman omaa tarinaani.

6.12.2001 pistin välit erääseen mieheen poikki, koska hän ei pystynyt pidättäytymään esiaviollisesta ja kävi vieraissa. Samana iltana paruin ystävälleni korvat täyteen ja vannoin, ettei elämääni tule ikinä enää ainuttakaan miestä. Olin jo melkein aikeissa lähteä nunnaluostariin.

7.12.2001 sain eräältä koulukaverilta paperilapun, jossa oli hänen luokkakaverinsa kännykkänumero. Laitoin tyypille jossain vaiheessa tekstiviestiä, että mikä ihme hiippari olet. Käskin hänen suksia kuuseen. Kaveri kuitenkin jatkoi tekstailua kanssani ja minäkin siinä lepyin. Illalla tapasimme ja seuraavana aamuna hän halusi minut vanhempiensa kanssa aamiaiselle.

25.12.2001: Puolenyön aikaan vaihdoimme sormukset. Nyt olin sitten kihlattu morsian. :D :D :D Hän oli jo kosinut minua... siis ihan vanhanaikaisesti polvillaan. ;-)

16.8.2002: Siviilivihkiminen

17.8.2002: Kirkollinen avioliiton siunaaminen.

Että asiat voivat joskus tapahtua nopeammin, kuin uskommekaan. Jumala on huumorintajuinen.

Anne

Jumala on huumorintajuinen ja ihmeellinen..siunausta eteenkinpäin.

• poikalapsi

Ehdotus on reilu: kannatan ja olen mukana.

• ettei

Vaikka nikkini on kylläkin aika "tyttömäinen"
      olenhan kuitenkin jo aikuinen nainen ;)

• taivaasta

oli todella ihana.

• Saa

Mulla ei ole mitään salattavaa! Ei vaan ole tullut rekisteröityä palstalle!

• käöpihän

tuo.Avataan vuan näisaamme tietää mitä mieltä oikeasti olemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9574
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3040
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2821
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      60
      2621
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      200
      2042
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      104
      1944
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1883
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1440
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1276
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe