Olis ongelma: Mulla on nettisivulla 2 framea (ala.html ja main.html). Olen tehnyt dynamicdrive.com-sivustolta kopioitavan linkkivalikon ja tuonut koodin ala.html-tiedostoon. Olen määrittänyt koodiin, että kun napista painaa, sivu avautuu main.html-sivuun(target=mainframe). Se ei kuitenkaan avaudu sinne. Mikä avuksi?
Vastaukset 4
- Peeter
sanoa mitään varmaa ilman koodia, mutta olethan frameset-määrittelyssä antanut ylemmälle kehykselle nimen (NAME="MAINFRAME")?
- sande25
Olen määrittänyt sille nimen. Voikohan se olla että se ei vaan suostu toimiin 2 kehyksen välillä..
- Peeter
sande25 kirjoitti:
Olen määrittänyt sille nimen. Voikohan se olla että se ei vaan suostu toimiin 2 kehyksen välillä..
niin ongelma ratkeaa
- sande25
Peeter kirjoitti:
niin ongelma ratkeaa
menu.addItem("etusivu_id", "Etusivu", "Etusivu", null, null);
ja toinen rivi ois muotoa:
menu.addSubItem("webmasterid", "Dynamic Drive", "Dynamic Drive", "http://www.dynamicdrive.com/", "");
Mihin kohtaan ja miten tuossa määritän että haluan avata sivut mainFrameen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921423Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga881019- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️84666- 50654
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 44630
- 47627
- 28584