Olis ongelma: Mulla on nettisivulla 2 framea (ala.html ja main.html). Olen tehnyt dynamicdrive.com-sivustolta kopioitavan linkkivalikon ja tuonut koodin ala.html-tiedostoon. Olen määrittänyt koodiin, että kun napista painaa, sivu avautuu main.html-sivuun(target=mainframe). Se ei kuitenkaan avaudu sinne. Mikä avuksi?
Dynamicdriven menuvalikko??
4
463
Vastaukset
- Peeter
sanoa mitään varmaa ilman koodia, mutta olethan frameset-määrittelyssä antanut ylemmälle kehykselle nimen (NAME="MAINFRAME")?
- sande25
Olen määrittänyt sille nimen. Voikohan se olla että se ei vaan suostu toimiin 2 kehyksen välillä..
- Peeter
sande25 kirjoitti:
Olen määrittänyt sille nimen. Voikohan se olla että se ei vaan suostu toimiin 2 kehyksen välillä..
niin ongelma ratkeaa
- sande25
Peeter kirjoitti:
niin ongelma ratkeaa
menu.addItem("etusivu_id", "Etusivu", "Etusivu", null, null);
ja toinen rivi ois muotoa:
menu.addSubItem("webmasterid", "Dynamic Drive", "Dynamic Drive", "http://www.dynamicdrive.com/", "");
Mihin kohtaan ja miten tuossa määritän että haluan avata sivut mainFrameen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717