ja epäromanttisia. Naisen pitää olla tumma ja tulinen, romanttinen ja näyttää tunteita. Ei mikään viileän kalsea poikatyttö. Tiedän tämän kokemuksesta italialaisen kanssa seurustelleena. Eroa on kuin yöllä ja päivällä...
Vaaleat naiset ovat poikamaisia
121
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollainenkin sanonta on että sinisilmäinen mies ei ole ikinä johtajatyyppiä.
JanK kirjoitti:
Hitlerillä sanoivat olleen hyvin kauniit tummansiniset silmät ja tuhkanharmaat hiukset.
Noin.
https://www.bytwerk.com/gpa/images/hitler/hitler-ib41.jpgJanK kirjoitti:
Hitlerillä sanoivat olleen hyvin kauniit tummansiniset silmät ja tuhkanharmaat hiukset.
Esimerkiksi Hitler oli kyllä aivan ala-arvoinen johtaja! Johti Saksan tuhoon! Puhujana taitava, mutta johtajana huono! Ei minusta hyvää johtajatyyppiä?
HOPE.LOVE kirjoitti:
Esimerkiksi Hitler oli kyllä aivan ala-arvoinen johtaja! Johti Saksan tuhoon! Puhujana taitava, mutta johtajana huono! Ei minusta hyvää johtajatyyppiä?
Juu. Mutta ihmeellinen valta 1 miehen mahtina, että muut alkaa palvelemaan tyypin ideologiaa.
JanK kirjoitti:
Juu. Mutta ihmeellinen valta 1 miehen mahtina, että muut alkaa palvelemaan tyypin ideologiaa.
Katsoin juuri 2. Maailmansota dokumenttia Hitlerin Saksasta Netflixissä. Olen myös nähnyt monta muuta dokumenttia - sillä ideologialla oli paljon kannattajia. Natsit jopa nousivat Saksan suurimmaksi puolueeksi.
Hyvää yötä, sillä minä lopettelen tämän päivän osalta. Kiva kun olet aktiivinen kirjoittaja. Ilman sinua en olisi ehkä palannutkaan takaisin palstalle! :)HOPE.LOVE kirjoitti:
Katsoin juuri 2. Maailmansota dokumenttia Hitlerin Saksasta Netflixissä. Olen myös nähnyt monta muuta dokumenttia - sillä ideologialla oli paljon kannattajia. Natsit jopa nousivat Saksan suurimmaksi puolueeksi.
Hyvää yötä, sillä minä lopettelen tämän päivän osalta. Kiva kun olet aktiivinen kirjoittaja. Ilman sinua en olisi ehkä palannutkaan takaisin palstalle! :)Niitä dokumentteja on täällä meilläkin katseltu. Puoliso on kiinnostunut kaiken maailman dokumenteista, tulee katseltua välillä vieressä.
Noo, jos en minä niin joku muu aktivoituu sitten. Hyvää yötä. :)- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ja näin.
https://i.pinimg.com/564x/34/1b/a9/341ba9615fbbc6d6008750c9e0614910.jpgHitlerillä näyttää olleen afrikkalaisia ja juutalaisia sukujuuria.
MTV/Dna-tutkimus:Hitlerillä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitlerillä näyttää olleen afrikkalaisia ja juutalaisia sukujuuria.
MTV/Dna-tutkimus:Hitlerillä....Eikös kaikilla ihmisillä ole?
- Anonyymi
Tutkimuksissa sinisilmäiset menestyivät ruskeasilmäisiä keskimäärin paremmin akateemisilla aloilla ja opiskelutehoa testatessa. Vaaleasilmäiset ovat mahdollisesti muita tehokkaampia strategisessa ajattelussa.
Tuskin sentään voi yleistää.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Olen muutaman kerran ihastunut vaaleahiuksiseen suomalaiseen ja en vahvista aloittajan väitteitä. Mielestäni jotain yksittäistä tapausta ei voi yleistää.
entinen FAITH.HOPE.LOVE, pitäisikö ottaa uudelleen nicki? Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olen muutaman kerran ihastunut vaaleahiuksiseen suomalaiseen ja en vahvista aloittajan väitteitä. Mielestäni jotain yksittäistä tapausta ei voi yleistää.
entinen FAITH.HOPE.LOVE, pitäisikö ottaa uudelleen nicki?Näinpä. En ole havainnut vaaleiden olevan sen epänaisellisempia tai vähemmän romanttisempia, kuin muissakaan luonnon sävyissä.
Tuntuu sille? :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entinen FAITH.HOPE.LOVE, pitäisikö ottaa uudelleen nicki?Jank on poikamainen
Minä palasin takaisin palstalle. Samalla jätin sen FAITH pois, sillä en taida enää kirjoitella "luterilainen" palstalle mitään uskonnollista. Mitäs pidät ratkaisusta?
Anonyymi kirjoitti:
Jank on poikamainen
Yym, olemus joo. Vartalo ei niinkään poikamainen. Pästä alaspäin etenkään. 😅
JanK kirjoitti:
Yym, olemus joo. Vartalo ei niinkään poikamainen. Pästä alaspäin etenkään. 😅
*päästä.. Sais olla enemmän poikamainen mitä on.
HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä palasin takaisin palstalle. Samalla jätin sen FAITH pois, sillä en taida enää kirjoitella "luterilainen" palstalle mitään uskonnollista. Mitäs pidät ratkaisusta?
Ihan jees. :)
- Anonyymi
HOPE.LOVE kirjoitti:
Mut mitä sun uskolle kävi?
Anonyymi kirjoitti:
Mut mitä sun uskolle kävi?
Lopetin nickin ja sitä "FAITH" sanaa ei enää voinut kolmatta kertaa tehdä nimeen. Olin käyttänyt "faith" falth". Toisessa oli "l" ja toisessa isojen kirjaimien joukossa pieni "L" kirjain.
Toisaalta usko on vähän kriisissä, kun jumalanpalveluksia ei pidetä koronan takia ja uskonnolliset kokoontumiset myös kielletty (yli 20 henkeä). Ilman uskovaisten suurta seuraa on hetkeksi kasvanut sanasta "FAITH" pois.- Anonyymi
HOPE.LOVE kirjoitti:
Lopetin nickin ja sitä "FAITH" sanaa ei enää voinut kolmatta kertaa tehdä nimeen. Olin käyttänyt "faith" falth". Toisessa oli "l" ja toisessa isojen kirjaimien joukossa pieni "L" kirjain.
Toisaalta usko on vähän kriisissä, kun jumalanpalveluksia ei pidetä koronan takia ja uskonnolliset kokoontumiset myös kielletty (yli 20 henkeä). Ilman uskovaisten suurta seuraa on hetkeksi kasvanut sanasta "FAITH" pois.ei kai siinä. miten se usko häipyy kokoontumisten loppuessa. ihmettelenpä vain
Anonyymi kirjoitti:
ei kai siinä. miten se usko häipyy kokoontumisten loppuessa. ihmettelenpä vain
Kyllä se usko häipyy, kun sitä ei sosiaalisesti vahvisteta. Ei ole mahdollista mennä kirkkoon tai seurakuntatalolle. Myös yksityisten ihmisten luona ei voi käydä raamattupiirissä. Eilen kyllä yksi uskovainen kaveri soitteli, mutta uskonnollinen elämäni on melko pitkällä korona-katkolla. Meinaan käydä ilmesesti Raamattua läpi kuuntelemalla ja lukemalla, mutta siinäpä onkin Isä meidän -rukouksen jälkeen korona-aikainen uskonnollinen anti. Usko ei ole oikeastaan minnekään täysin hävinnyt, mutta uskonnollinen elämäni sosiaallisesti on täysin korona-tauolla. :(
Toivo ja rakkaus nyt nimessä viittaa siihen, että on elämässä toivoa saada rakkautta ja rakastaa! :) Nyt olen sinkku, mutta en välttämättä elämäni loppuun asti.
- Anonyymi
Aika hauska juttu kun niin, joo valtakunta sanoi että he eivät osta raketteja Uutena Vuotena, itse sanoin: kyllä ostan, silloin isä katsoi ostoslistaani raketeista: nuo sinun raketit maksavat jo yli 80euroakin.
Mutta sitten isä kun niitä katseli sanoi: hienoja raketteja. - Anonyymi
Tummat naiset on miesmäisiä
- Anonyymi
Tummat naiset on niitä todellisia naisia, vaaleat on poikamaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisella naisella leveät hartiat monella, tämä on faktaa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hartiat pitääkin olla leveät, rumaa on sellaiset kapeat pullohartiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ne jotka on jotain missejä, mutta muutoin tummat naiset on 👎👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hartiat pitääkin olla leveät, rumaa on sellaiset kapeat pullohartiat.
Kyllä on muutakin kuin nuo kaksi ääripäätä. Kyllä paras olisi jotain siltä väliltä. Mutta kapeat hartiat ovat kyllä naiselle sopivammat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on muutakin kuin nuo kaksi ääripäätä. Kyllä paras olisi jotain siltä väliltä. Mutta kapeat hartiat ovat kyllä naiselle sopivammat
Okei, oon toista mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sirouskin on naisellista, mutta jotkut latinat ei mitenkään siroja ole vaan enemmänkin raskasrakenteisia. Ja ne on niitä sun tummempia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sirouskin on naisellista, mutta jotkut latinat ei mitenkään siroja ole vaan enemmänkin raskasrakenteisia. Ja ne on niitä sun tummempia naisia.
Suomalaisella naisella on rekkakuskin hartiat, iso maha ja ohuet jalat. Ei latinoilla sellaisia ole, vaan ovat sopusuhtaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä olekaan. Kun katsoo kadulla naisia, niin tummat erottuvat aina edukseen ja ovat naisellisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisella naisella on rekkakuskin hartiat, iso maha ja ohuet jalat. Ei latinoilla sellaisia ole, vaan ovat sopusuhtaisia.
Mikäs vika hoikissa säärissä on? Monihan tekee mitä vaan sellaiset saadakseen. Kuka nyt paksuja reisiä haluaiskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä olekaan. Kadulla kun katsoo, niin ne tummat erottuvat aina edukseen haaleasta massasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä olekaan. Kadulla kun katsoo, niin ne tummat erottuvat aina edukseen haaleasta massasta
Joissakin toisissa maissa erottuisi sitten ne vaaleat edukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs vika hoikissa säärissä on? Monihan tekee mitä vaan sellaiset saadakseen. Kuka nyt paksuja reisiä haluaiskaan?
Nyt en puhunut mistään paksuista reisistä, vaikka vastoin väitettäsi monet kyllä sellaiset haluaisivat. Paksut reidet ovat naiselliset. Enkä puhunut mistään hoikista kauniista sääristä, vaan vartalonmallista, johon kuuluu leveät isot hartiat, isomahaisuus ja ohutjalkaisuus ilman mitään mallinsääriä. Ei kovin naisellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en puhunut mistään paksuista reisistä, vaikka vastoin väitettäsi monet kyllä sellaiset haluaisivat. Paksut reidet ovat naiselliset. Enkä puhunut mistään hoikista kauniista sääristä, vaan vartalonmallista, johon kuuluu leveät isot hartiat, isomahaisuus ja ohutjalkaisuus ilman mitään mallinsääriä. Ei kovin naisellista
En ole koskaan kuullut naisesta joka haluaisi paksut reidet. Ainahan ne on niitä jumppaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kuullut naisesta joka haluaisi paksut reidet. Ainahan ne on niitä jumppaamassa.
Siksihän ne niitä jumppaakin että niistä muotoutuu kiinteät, piukeat ja muodokkaat. Kun reisiä jumppaa, niistä tulee kauniin muotoiset ja lihaksikkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaankin Suomessa, älä yritä kääntää puheenaihetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksihän ne niitä jumppaakin että niistä muotoutuu kiinteät, piukeat ja muodokkaat. Kun reisiä jumppaa, niistä tulee kauniin muotoiset ja lihaksikkaat
Ei lihaksikkaita pelkällä perusjumpalla saa, se vaatis jo painonnostoa. Naistenlehdissä on aina miten saa kapeat reidet yms. Kiinteät kyllä halutaan mutta ei paksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaankin Suomessa, älä yritä kääntää puheenaihetta
Äläkä yritä naurettavasti väittää että moni nainen haluaisi paksut reidet. Osa voi halutakin mutta se ei ole mikään yleinen haave, toisiaan vastaan hankaavat jalat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä yritä naurettavasti väittää että moni nainen haluaisi paksut reidet. Osa voi halutakin mutta se ei ole mikään yleinen haave, toisiaan vastaan hankaavat jalat.
Ei ne mitään vastaan hankaa vaikka paksut olisivatkin. Mitä naisellista muka kapeissa reisissä on? Kyllä naisilla kuuluu kunnon reidet olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mitään vastaan hankaa vaikka paksut olisivatkin. Mitä naisellista muka kapeissa reisissä on? Kyllä naisilla kuuluu kunnon reidet olla.
No eipä tuota miehilläkään hirveästi mitään lihaksia näe, onhan ne sentään miehekästä ja kuuluvat miehen vartaloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ovat silti raskasrakenteisia, noi latinat meinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on suomalaisella miehelläkin. Meissä on vähemmän lintukäsiä ja kapeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tuota miehilläkään hirveästi mitään lihaksia näe, onhan ne sentään miehekästä ja kuuluvat miehen vartaloon.
Näin on. Ilmeisesti evoluutio on vienyt miehiä naismaisempaan suuntaan ja naisia miesmäisempään. Vrt. Poikamaiset vaaleat naiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ilmeisesti evoluutio on vienyt miehiä naismaisempaan suuntaan ja naisia miesmäisempään. Vrt. Poikamaiset vaaleat naiset
Tummia naisia on maapallolla huomattavasti enemmän kuin vaaleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä poikkeavuus viehättää. Itse espanjalaisen kanssa avoliitossa asuneena ymmärrän osittain aloittajaa. Mutta olen muutenkin epäsuomalainen tai tempperamenttisempi kuin suom. yleensä ja osittain slaavi, että tyypillinen suomalainen vaikuttaa usein mölliltä, mitä ovatkin, sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi
Huvittava juttu oli Uutena Vuotena: maksaa jo lähes satasen nämä sinun raketit sitten, kuin heittäisi rahaa taivaan tuuliin sitten..
- Anonyymi
Rakettiostokset ja kauppalista, isä joo silloin;: itse maksat sitten käteisellä ne rakettisi..
- Anonyymi
Joku tummatukkainen tais nyt hermostua niistä blondeja kehuvista aloituksista :D
- Anonyymi
Ihan vaalea/maantienharmaa suomalainen mies olen. Eikö saisi sanoa omaa mielipidettään? Kukaan kun ei sille mitään mahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaalea/maantienharmaa suomalainen mies olen. Eikö saisi sanoa omaa mielipidettään? Kukaan kun ei sille mitään mahda.
Saa, mutta onhan toi nyt naurettava aloitus kun yleistät niin voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla myös aika nuori vielä? Ainakin jonkinlaista lapsellisuutta havaittavissa. Vähän kuin puhuisit lempiväreistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla myös aika nuori vielä? Ainakin jonkinlaista lapsellisuutta havaittavissa. Vähän kuin puhuisit lempiväreistä.
Niinhän minä puhunkin lempiväreistäni. Kaikilla niitä on, vaikka yritetään muuta esittää. Sinullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän minä puhunkin lempiväreistäni. Kaikilla niitä on, vaikka yritetään muuta esittää. Sinullakin.
Ei todella, olen kasvanut jo yli lempiväreistä, myös hiuksia koskien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todella, olen kasvanut jo yli lempiväreistä, myös hiuksia koskien.
Ei värt joista pitää ole mikään asia, josta "kasvetaan" yli. Ihmiset pitävät eri väreistä ihan aikuisinakin. Turhaa esität siinä mitään
Mikä tämä palstan värisota juttu oikein on? Itseäni ei niinkään kiinnosta joku väri, vaan miten se sopii kantajalleen.
- Anonyymi
Lapset kinastelee lempiväreistä.
- Anonyymi
Mulle ruskeat silmät kertoo huonoista geeneistä ja en viehäty.
T arjalais silmä- Anonyymi
Mitään arjalaisia ei edes ole olemassa. Keksitty juttu koko käsite. Minulle kommenttisi kertoo kaiken yksinkertaisuudestasi. Kannattaisi joskus lukeakin jotain, vaikka historiaa ja genetiikkaa ettei olisi noin pihalla. Mutta mikäs siinä, ihaile vain niitä sinisiä silmiä ihan rauhassa, kaloillakin on sellaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään arjalaisia ei edes ole olemassa. Keksitty juttu koko käsite. Minulle kommenttisi kertoo kaiken yksinkertaisuudestasi. Kannattaisi joskus lukeakin jotain, vaikka historiaa ja genetiikkaa ettei olisi noin pihalla. Mutta mikäs siinä, ihaile vain niitä sinisiä silmiä ihan rauhassa, kaloillakin on sellaiset.
Väität siis että sini/harmaa silmäisiä, vaaleahiuksisia ei ole olemassa? He ovat niitä Hitlerin 'arjalaisia'. Toki on niin ettei tätä rotutyyppiä ole enää kuin 5% Maailman väestöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis että sini/harmaa silmäisiä, vaaleahiuksisia ei ole olemassa? He ovat niitä Hitlerin 'arjalaisia'. Toki on niin ettei tätä rotutyyppiä ole enää kuin 5% Maailman väestöstä.
On, mutteivät he mitään arjalaisia ole. Mitään yhtenäistä joukkoa "arjalaiset" ei ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei ole olemassa? Se oli ja on erään kansan itsestään käyttämä nimi, tai eräs niistä, halusit tai et.
On aika tyrmistyttävä, että metsäläiset ja siperianjyystöt hourivat kehittyneempien kansojen historiasta ihan mitä sattuu. Ei hlvtti.
T: Aryan :D
- Anonyymi
Ovatko vaaleat pojat naismaisia.
- Anonyymi
Eivät ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole.
Onkohan ne naisista?
- Anonyymi
Itseäni on vaivannut kummallinen päänsärky, onneksi on apteekkarinaiselta tabletteja, mutta mysteeri on että kuka kutsumaton henkilö tuonkin viruksen on tuonut, mutta en usko että on tuota koronaa tuo.
- Anonyymi
Vaivaan on olemassa lääke: Etsi tumma italialaisnainen parisuhteeseen, sillä lähtee päänsäryt sun muut. Nim. Kokemusta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaivaan on olemassa lääke: Etsi tumma italialaisnainen parisuhteeseen, sillä lähtee päänsäryt sun muut. Nim. Kokemusta on
Sussa on se sama ilmiö kuin naisissakin, eli halutaan tumma ja tulinen mies, jolta löytyy intohimoa. Miehet ei vaan sitä yleensä ymmärrä, sä varmaan ymmärrät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sussa on se sama ilmiö kuin naisissakin, eli halutaan tumma ja tulinen mies, jolta löytyy intohimoa. Miehet ei vaan sitä yleensä ymmärrä, sä varmaan ymmärrät?
Kyllä meitä löytyy paljon muitakin jotka ymmärtää, usko pois. Tulee tässä heti muutama mieleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä löytyy paljon muitakin jotka ymmärtää, usko pois. Tulee tässä heti muutama mieleen...
Okei, mulle ei tule yhtäkään. Lähinnä tulee mieleen kitisevät palstamiehet, kun ei kelpaa suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mulle ei tule yhtäkään. Lähinnä tulee mieleen kitisevät palstamiehet, kun ei kelpaa suomalainen.
No jos et muualla hengaa kuin palstoilla, niin ei ihme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos et muualla hengaa kuin palstoilla, niin ei ihme.
Hengaan kyllä, mutta en silti tunne yhtäkään.
- Anonyymi
Jos itselläni on se minikorona, lähes oireeton.
- Anonyymi
Jos matkustelee niin on syytä liimailla tuollainen Biohazard-merkki reppuun, kaikkien reppuheppujen, ja varmuuden vuoksikin dukenukemin atomiräjäysmerkki.
- Anonyymi
Tumma ja hikinen, vaalea ja tulinen?
- Anonyymi
Hiusten värillä ei ole väliä, mutta pullea ei saa olla millään tapaa..!! Niin!
- Anonyymi
Todellakin, monet vaaleat naiset ovat luisevia ja lihottuaan ovat joka tapauksessa kurvittomia.
- Anonyymi
No se on ominaisuus, jolle nainen ei voi yhtään mitään. Mies sentään pystyisi hankkimaan lihakset, jotka kuuluukin olla miehen vartalossa.
- Anonyymi
Vaaleat naiset on kiimaisia ja seksikkäitä. Tiedän sen koska seurustelen sellaisen kanssa.
Eipä nämäkään tummat naiset kovin miehekkäille näyä. Etenkään toi valkoisiin sonnustautunut. 😍
https://youtu.be/zEf423kYfqk
Natti Tatti ei niin säväytä..- Anonyymi
Noilla on just sellaiset unelma yybernaiselliset vartalot mitä monella tollasella tummalla on. Kateellisten panettelua jos joku väittää tummia miesmäisiksi :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla on just sellaiset unelma yybernaiselliset vartalot mitä monella tollasella tummalla on. Kateellisten panettelua jos joku väittää tummia miesmäisiksi :/
Ai se naisellinen vartalo ei oo ton kummoisempi. Noihan on aika tasapaksuja, rinnat tietysti hämää joitakin miehiä. Eli toisin sanoen joillekin riittää että on isot tissit, loppu saa olla lähes mitä tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai se naisellinen vartalo ei oo ton kummoisempi. Noihan on aika tasapaksuja, rinnat tietysti hämää joitakin miehiä. Eli toisin sanoen joillekin riittää että on isot tissit, loppu saa olla lähes mitä tahansa.
Becky G on pieni söpö taskuvenus. Pienet sirot on naisellisia, ei maha mittään. 😃
Natti on kumitissi, enkä pidä muutenkaan lookistaan. Tulee mieleen nämä suomenkin suurleukaiset pullanveivaajat ja hengenpelastajat.Anonyymi kirjoitti:
Lisää tummia namuja. 😜
https://youtu.be/1TsVjvEkc4s
https://youtu.be/QuSEbo03fc4
https://youtu.be/xX1z20VstKI- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Becky G on pieni söpö taskuvenus. Pienet sirot on naisellisia, ei maha mittään. 😃
Natti on kumitissi, enkä pidä muutenkaan lookistaan. Tulee mieleen nämä suomenkin suurleukaiset pullanveivaajat ja hengenpelastajat.Itseäni ei viehätä lyhyet naiset, mutta sirot kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni ei viehätä lyhyet naiset, mutta sirot kyllä.
Juuh, lyhyet 150 cm pipo päässä on jotenkin semmoisia hellyyttäviä. Söpöjä. Voi kantaa kainalossa tai taskussa. :P
- Anonyymi
Jos aloittaja niin sanoo niin uskottava on
- Anonyymi
..ja oli arvatenkin myös pieni ja hikinen..
- Anonyymi
Ei ollut. Oletko itse?
- Anonyymi
Tässä on eräs juttu joka täytyy huomioida. Tummien naisten vulva haisee myöhäissyksyn sienimetsältä, mutta vaaleiden juhannuksen niittykedolta.
No, kuka tykkää mistäkin...- Anonyymi
Höpöhöpö. Hiustenväri ei vaikuta alakerran hajuihin.
- Anonyymi
Miten kenenkään ulkonäkö voi olla romanttinen? Mä olen aina luullut, että romanttisuuteen tarvitaan tietyntyyppistä käytöstä, ei ulkonäköä.
- Anonyymi
Ei ole vaaleat naiset poikamaisia. Hanki rillit ja katso uudestaan. Joku maria veitola on pikamainen tai amanda harkimo mutta harvassa on poikamaiset naiset muuten.
- Anonyymi
Ei ole vaaleat naiset poikamaisia. Hanki rillit ja katso uudestaan. Joku maria veitola on poikamainen tai amanda harkimo mutta harvassa on poikamaiset naiset muuten.
- Anonyymi
Kyllä niitä vaaleita poikatyttöjä on paljonkin. Muistan jo alakoulusta että suurin osa vaaleista tytöistä luokallani oli niitä pojanvartaloisia eikä heille muotoja pahemmin kehittynyt myöhemminkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä vaaleita poikatyttöjä on paljonkin. Muistan jo alakoulusta että suurin osa vaaleista tytöistä luokallani oli niitä pojanvartaloisia eikä heille muotoja pahemmin kehittynyt myöhemminkään.
Alkaa paistaa jo läpi että olet eräästä keskustelusta mielesi pahoittanut ruskeaverikkö. Kasvata parempi itsetunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa paistaa jo läpi että olet eräästä keskustelusta mielesi pahoittanut ruskeaverikkö. Kasvata parempi itsetunto.
Vai niin. Eipä tämä hiusteni väri tästä ole mihinkään muuttunut sen jälkeen kun viimeksi katsoin peiliin. Voit toki luulla ihan mitä haluat jos se parantaa päiväsi laatua
- Anonyymi
Poikamainen sulla on housuissas....
- Anonyymi
Siellä se ei pahemmin haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä se ei pahemmin haittaa.
Mutta ei siitä juuri hyötyäkään taida olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei siitä juuri hyötyäkään taida olla.
Iloa sitäkin enemmän
- Anonyymi
Kiitos, kiitos ap. Mulla vähän ikäkriisi pukkaa, mutta ihana kuulla että on vielä ihan poikamainen vaan.
- Anonyymi
No mikäs siinä jos itse tykkäät
- Anonyymi
Mikäs siinä jos itse olet tuota mieltä. Muut onkin eri mieltä.
Samassa uskossa naisetkin on, että tummat miehet on tulisia ja romanttisia. Näyttää tunteita. Vaaleiden miesten ollessa haaleita ja viileitä, ilmeettömiä, epäromanttisia mössöjä.
https://youtu.be/Y8hYo2zPr0Y
Lattarit saa sukat pyörimään jalassa.- Anonyymi
Tulisella luonteella vaan se riitelytapakin on sitten tulista, ei siitä pelkkiä hyviä puolia saa.
Anonyymi kirjoitti:
Tulisella luonteella vaan se riitelytapakin on sitten tulista, ei siitä pelkkiä hyviä puolia saa.
Totta. Kreikan lomalla tuli nähtyä kadulla tappelukin. Sekin alkoi erään asunnon terassilla, missä iso lössi kreikkalaisia katsoi urheilua telkusta. Yks kaks muovi tuoli lensi ja joku mies huusi ja raivosi. Pian siinä oli koko porukka hosumassa käsineen ja huutamassa. :)
Helvetinmoinen mähinä. Kierrettiin toista kautta hotellille.JanK kirjoitti:
Totta. Kreikan lomalla tuli nähtyä kadulla tappelukin. Sekin alkoi erään asunnon terassilla, missä iso lössi kreikkalaisia katsoi urheilua telkusta. Yks kaks muovi tuoli lensi ja joku mies huusi ja raivosi. Pian siinä oli koko porukka hosumassa käsineen ja huutamassa. :)
Helvetinmoinen mähinä. Kierrettiin toista kautta hotellille.ja vaikka sanovat välimeren asukkien olevan lapsirakkaita ja perhekeskeisiä, niin näki välillä lomalla niitäkin kun isä antaa avokämmenestä kurittomalle lapselle.
Italiailais perhe oli syömässä samassa paikassa missä me ja tapani mukaan minä kyttään ihmisiä. Pieni poika oli aika vilkas ja vipelsi pitkin sitä ravintolan terassia ja osin kadullakin, välillä sisällä ravintolassakin. Isä jo karhealla äänellä komensi poikaansa. ja poika kun lopulta tuli siihen isän ulottuville, isä nappasi avokämmenellä päähän niin että lässähti ja itku tuli pojalta. Sen päälle vielä istutti minusta kovakouraisesti paukauttaen pojan tuoliin istumaan ja murisi muksulleen samalla.
Täällä siitä saisi jo sossuntätit peräänsä ja varmasti joku tekisi ilmoituksen perheväkivallasta. Kyllä se sitä olikin, se lyönti sattui ihan varmasti.Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset pitää aika hyvin piilossa nämä pahantekonsa muiden silmiltä. Kulttuureissakin on eroja.
Mutta onhan meissä kotimaisissakin tosiaan niitä tulisieluja, jotka on tulta ja tappuraa. Rakastaa kuumasti ja satuttaakin kuumasti.
- Anonyymi
Ja tästäkö pitäisi triggeröityä?
- Anonyymi
Tapailin joskus vaaleaa italialaista. Oli erittäin romanttinen, naisellinen, tulinen ja näytti kyllä tunteensa. Joten ihan en hiusten tai ihonvärin perusteella lähtisi aloittajan tekemiä johtopäätöksiä vetämään.
Onneksi makuja on monia ja kaikille löytyy ottajansa! - Anonyymi
Tässä esimerkki sellaisesta vaaleasta poikatytöstä
https://www.yleisurheilu.fi/uutinen/sm-moniottelut-vanninen-saastoliekilla-suomen-mestaruuteen/- Anonyymi
Kaivoitko todella hautautuneen ketjun esiin saadaksesi lisää porukkaa provosoitua? Vau, sulla täytyy olla hemmetisti aikaa hukattavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivoitko todella hautautuneen ketjun esiin saadaksesi lisää porukkaa provosoitua? Vau, sulla täytyy olla hemmetisti aikaa hukattavana.
En minä mitään kaivellut. Tänään viimeksi puhuttiin kaverini kanssa tuosta naisesta, joten tuli vaan mieleen. Kai sitä nyt saa kommentoida ja keskustella mistä haluaa, ei sinun tarvitse hernettä vetää nenään jos ei aihe kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165