Koskettava Pieni talo preerialla jakso eilen.

Anonyymi

Jossa käsiteltiin uskon merkitystä, Charlesin Ingalsin poika halvaantuu pankkiryöstön tiimellyksessä ja Charles saa Jumalalta uskon, että hänen poikansa paranee. omana kylän pappikaan ei usko siihen, ei kuulemma ole koskaan nähnyt ihmettä, Charlesille hommataan jopa psykiatri puhumaan järkeä, ei auta, Jumala on puhunut hänelle, että poika paranee.
Charles lähtee halvaantuneen poikansa kanssa erämaahan etsimää ja odottamaan Jumalaa. Loppu onkin hieno. Epäilijät ja mollaajat saavat nokilleen.
Väkevä jakso uskosta Jumalan lupauksiin. Tässä jakso.
https://areena.yle.fi/1-310184
Olen täysin koukussa sarjaan. Se tulee joka arkipäivä klo 16.00. 183 jakso oli eilen, niitä on yli 200 kaikkiaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sarja menetti täysin eilisellä jaksolla yhteytensä todellisuuden kanssa. Menivät pilaamaan hyvän sarjan ihmeparantumispelleilyllä.

      • Saivatpahan ainakin yhden katsojan hurmokseen.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Saivatpahan ainakin yhden katsojan hurmokseen.

        """Sarja menetti täysin eilisellä jaksolla yhteytensä todellisuuden kanssa. Menivät pilaamaan hyvän sarjan ihmeparantumispelleilyllä""".

        Heitä sitten se Raamattusikin jos sellainen on, roskiin. Et ole tainnut näköjään lukea sitä, varsinkin Jeesuksen kulkua kun hän oli maan päällä lihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Sarja menetti täysin eilisellä jaksolla yhteytensä todellisuuden kanssa. Menivät pilaamaan hyvän sarjan ihmeparantumispelleilyllä""".

        Heitä sitten se Raamattusikin jos sellainen on, roskiin. Et ole tainnut näköjään lukea sitä, varsinkin Jeesuksen kulkua kun hän oli maan päällä lihassa.

        >>Jeesuksen kulkua kun hän oli maan päällä lihassa.<<

        Oliko Jeesus raatokuoriainen?


    • Anonyymi

      Fiktiiviset sarjat on mielikuvitusta kyllä jokaisen katsojan pitää tämä ymmärtää eikä ottaa ainakaan uskomuksia tällaisesta harmittomasta sarjasta

    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa netflixistä elokuva vvitch(joo, ei ole väärin, sillä sen vv ei w).
      Siinä rukoillaan paljon ja loppu on romanttisen onnellinen ;- )

      LippuHelvettiinKiitos

      • Anonyymi

        Olen aina ihmetellyt kuinka Jumalan kieltäjät viihtyvät täällä uskonnollisella osastolla. En minä viihtynyt ennen kun olin jumalaton?


    • Anonyymi

      Minäkin tykkään ko. sarjasta tosi paljon. Katsoin ahmimalla jaksot jo kesän loppuun mennessä. Puhdashenkinen ja siksi harvinainen. Mitä nyt välillä nyrkkejä käytetään, mutta se on ollut varmastikin aika realistista siihen aikaan.

      • Anonyymi

        Katsoin yhden jakson ja näin sen uskonnollisen viestin, mutta kyse onkin viihteestä.
        Onko muuten kukaan ateisti päässyt käsikirjoittamaan sarjoja, kyse on rahanteosta joten enpä usko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe