Professori: "Strategisesti taitava Halla-aho yrittää kaataa hallituksen"

Anonyymi

”Ne, jotka naureskelevat Jussi Halla-aholle, että nyt käydään kuntavaaleja, eikä hallitusvaaleja, eivät ymmärrä poliittisen kilpailun ja vallankäytön logiikkaa. Jussi Halla-aho on tällä hetkellä Suomen taitavin poliittinen taktikko.” Eli siinä tiedoksi idiooteille punavihreille.

”Perussuomalaisten kuntavaaliohjelman teemat on viritetty keskustan nujertamiseksi ja kokoomuksen talousoikeistolaisen siiven pyydystämiseksi”, analysoi valtio-opin emeritusprofessori Heikki Paloheimo. ”Strategisesti taitavan Jussi Halla-ahon tavoitteena on kaataa kuntavaaleissa maan hallitus. Sen perussuomalaiset pyrkii tekemään tyrmäämällä keskustan kuntavaaleissa niin perusteellisesti, että puolue haukkoo henkeään ja eroaa hallituksesta, jolloin hallitus samalla kaatuu”, Paloheimo toteaa."

Vuoden 2011 jytkyvaaleissa perussuomalaiset sai Paloheimon mukaan kannatusta kaikkia muita puolueita tasaisemmin Suomen eri osista niin etelässä ja pohjoisessa, idässä ja lännessä kuin kaupungeissa ja maaseudulla.

Paloheimo ei näe perussuomalaisten kuntavaaliohjelmassa kuivaa kapulakieltä, joka on usein ominaista virkamiesten kirjoittamille ohjelmille. Perussuomalaisten ohjelmassa ei ole myöskään poliittisissa ohjelmissa liian yleistä ”kaikkea hyvää kaikille” -fraseologiaa, emeritusprofessori katsoo."

Kuinkas on demarien ja vihreiden puoluejohtajien kanssa, siellä on kaksi nuorta feministinaista, joiden suurin halu on ajaa intersektionaalista feminismiä maahan. Unohtamatta Cancel-kulttuuria. Ja tuollaiset johtaa maata.

167

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tulee kehuja proffalta, mutta Halla-aho selvästi osaa poliittisen pelin hyvin.

      • Anonyymi

        Halla-aho on samanlainen kepulipelin pelaaja kuin Trump ja Putin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho on samanlainen kepulipelin pelaaja kuin Trump ja Putin.

        Tulee mieleen myös pösilö, pieni mieli, typerä sipilöinti.


      • Paloheimohan ei kehunut sanallakaan Mestarin politiikan sisältöä ja tavoitteita, vaan lähinnä vain hänen poliittista oveluuttaan. Sillä hankitaan kannatusta, mutta maan johtamisessa siitä ei ole paljonkaan hyötyä. Päinvastoin oveluudella saadaan sellaisia Pyrrhoksen pikavoittoja, jotka sitten kostautuvat vuosien syvänä ja katkerana epäluottamuksena.

        Suomen vanha demokratia ei onneksi anna mahdollisuuksia pystyttää juonittelun ja pelin avulla diktatuuria, kuten perusunkarilaiset onnistuivat tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho on samanlainen kepulipelin pelaaja kuin Trump ja Putin.

        Muista tarkistaa ennen nukkumaan menoa ettei ole desantteja sängyn alla


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tulee mieleen myös pösilö, pieni mieli, typerä sipilöinti.

        Mut ei kukaan ole niin alhainen kuin Vihervasuri joka teeskentelee uhritumista ja ratsastaa ilmastonmuutoksella ja pakolaisilla


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Paloheimohan ei kehunut sanallakaan Mestarin politiikan sisältöä ja tavoitteita, vaan lähinnä vain hänen poliittista oveluuttaan. Sillä hankitaan kannatusta, mutta maan johtamisessa siitä ei ole paljonkaan hyötyä. Päinvastoin oveluudella saadaan sellaisia Pyrrhoksen pikavoittoja, jotka sitten kostautuvat vuosien syvänä ja katkerana epäluottamuksena.

        Suomen vanha demokratia ei onneksi anna mahdollisuuksia pystyttää juonittelun ja pelin avulla diktatuuria, kuten perusunkarilaiset onnistuivat tekemään.

        Mitä ”pyrrhoksen pikavoittoihin” tulee, niin eikös toi demujen voitto viime eduskuntavaaleissa ollut juurikin sellainen, koska meni niin tiukille. :)
        Ja mitä taas tulee Halla-ahon pätevyyteen johtaa maata, niin: Näitten Marinin ja Rinteen sählinkien jälkeen ihan oikea orangi, eikä vaan se oranssi- irs=paha oranki, tän maan johtajana otettais avosylin vastaan! :/ Paitsi tietty demujen henkilöpalvontakultin keskuudessa, koska Suuri Johtaja syrjäytettiin! :)


    • Anonyymi

      Jussi on selvästi Suomen taitavin poliitikko tällä erää, järkeä riittää toisin kuin jollaain ohisalolla.

      • Anonyymi

        Heh, heh. Ketku se Halla-aho on. Niin kuin Hitler aikanaan. Luuletko, että välittää yhtään kansalaisten hyvinvoinnista? Ei todellakaan. Halpahintaista populismia ja ihmisten sumutusta. M uutta tietää, että tyhmiä höynäytettäviä riittaa.


      • Anonyymi

        Mitä iloa siitä on tavalliselle suomalaiselle? Ei mitään. Persunatsit ei ole tavallisen ihmisen asialla. Haluavat vain valtaa ja polkemaan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh. Ketku se Halla-aho on. Niin kuin Hitler aikanaan. Luuletko, että välittää yhtään kansalaisten hyvinvoinnista? Ei todellakaan. Halpahintaista populismia ja ihmisten sumutusta. M uutta tietää, että tyhmiä höynäytettäviä riittaa.

        Välittää suomalaisen kansalaisen hyvinvoinnista, ei afrikkalaisen tai arabimaan, kuten tämä nykyinen. Jossa suomalaisella on pelkästään maksajan osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh. Ketku se Halla-aho on. Niin kuin Hitler aikanaan. Luuletko, että välittää yhtään kansalaisten hyvinvoinnista? Ei todellakaan. Halpahintaista populismia ja ihmisten sumutusta. M uutta tietää, että tyhmiä höynäytettäviä riittaa.

        Luuletko että Andersson tai Ohisalo esim. välittää?


        heheheeheeeee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa siitä on tavalliselle suomalaiselle? Ei mitään. Persunatsit ei ole tavallisen ihmisen asialla. Haluavat vain valtaa ja polkemaan muita.

        Ja mitä vasurit haluaa - no valtaa?

        Olette te tyhmiä.


      • Anonyymi

        Nyt haluaisin tietää jotain siitä asiasta, että miten todella kova ja karu Äärimmäinen OIKEISTO rs:n Politiikka voisi ajaa Pieneläjän Etua.

        Niin ja onko nyt Pieneläjän ETU se kuviokellunta, että ajetaan Rivityöväestön PALKKATASO suorastaan nälkärajalle siis sellaiselle, josta puhuvat ja kirjoittavat PERSUPOMOT?

        Eräs Kulkuri ja Katunarri haluaisi todellakin tietää jotain sellaisesta Kuviokellunta rs:stä, että mitä kaikkea Te Arvoisat PERSUT ajattelette silloin, kun Te PERSUPOMOT luette Persusankarit rs:n kirjoittelua VERKKOSIVUT rs:llä. Nyt todella kysyisin vielä jotain sellaista, että miten ihmeessä PERSUT ovat päässeet läpi PERUSKOULU rs:stä, kun nyt suurimmän osan PERSUSANKARIT rs:n ryhmästä on kirjoittelu todella, todella täysin alarvoista. Olen nyt sen verran tutkinut PSYKOLOGIA rs:ää, että uskon tietäväni ainakin sen asian olevan takuuvarmasti totta, että OPPILAS tai KOULUKAS ei todellakaan menesty Opiskelukuviot rs:ssä, jos ei edes VÄLTTÄVÄSTI hallitse Luku- ja Kirkoitustointa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh. Ketku se Halla-aho on. Niin kuin Hitler aikanaan. Luuletko, että välittää yhtään kansalaisten hyvinvoinnista? Ei todellakaan. Halpahintaista populismia ja ihmisten sumutusta. M uutta tietää, että tyhmiä höynäytettäviä riittaa.

        Näin on. Jos pääsevät valtaan, mukaan hallitukseen tulee kokoomus ja muita urpoja ja pian lasketaan rikkaiden veroja, tuetaan yrityksiä ja kidutetaan köyhiä. Tulee uusi aktiivimalli ja tuet tippuvat, koska niitä saa myös ulkomaalaiset. Ja vasaralla päähän jos vastustaa heitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa siitä on tavalliselle suomalaiselle? Ei mitään. Persunatsit ei ole tavallisen ihmisen asialla. Haluavat vain valtaa ja polkemaan muita.

        Vihreät ja demarit on sotkeneet suomen asiat jo niin pahasti että joutaakin polkea.
        Vihreät ja demarit vasta valtaa haluavat, se on nähty ja myös sen katastrofaaliset sauraukset. Ei pitäisi laittaa naisia tekemään miesten töitä, naisilla järjenkäyttö perustuu ihan tuntemattomiin käsitteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh. Ketku se Halla-aho on. Niin kuin Hitler aikanaan. Luuletko, että välittää yhtään kansalaisten hyvinvoinnista? Ei todellakaan. Halpahintaista populismia ja ihmisten sumutusta. M uutta tietää, että tyhmiä höynäytettäviä riittaa.

        Minä taas luulen että välittää etkä saa mieltäni muuttumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt haluaisin tietää jotain siitä asiasta, että miten todella kova ja karu Äärimmäinen OIKEISTO rs:n Politiikka voisi ajaa Pieneläjän Etua.

        Niin ja onko nyt Pieneläjän ETU se kuviokellunta, että ajetaan Rivityöväestön PALKKATASO suorastaan nälkärajalle siis sellaiselle, josta puhuvat ja kirjoittavat PERSUPOMOT?

        Eräs Kulkuri ja Katunarri haluaisi todellakin tietää jotain sellaisesta Kuviokellunta rs:stä, että mitä kaikkea Te Arvoisat PERSUT ajattelette silloin, kun Te PERSUPOMOT luette Persusankarit rs:n kirjoittelua VERKKOSIVUT rs:llä. Nyt todella kysyisin vielä jotain sellaista, että miten ihmeessä PERSUT ovat päässeet läpi PERUSKOULU rs:stä, kun nyt suurimmän osan PERSUSANKARIT rs:n ryhmästä on kirjoittelu todella, todella täysin alarvoista. Olen nyt sen verran tutkinut PSYKOLOGIA rs:ää, että uskon tietäväni ainakin sen asian olevan takuuvarmasti totta, että OPPILAS tai KOULUKAS ei todellakaan menesty Opiskelukuviot rs:ssä, jos ei edes VÄLTTÄVÄSTI hallitse Luku- ja Kirkoitustointa.

        Opettele kirjoittamaan. Järkyttävää mongerrusta. Miten kukaan voi kirjoittaa noin huonosti ja epäymmärrettävästi. Tee jotain asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt haluaisin tietää jotain siitä asiasta, että miten todella kova ja karu Äärimmäinen OIKEISTO rs:n Politiikka voisi ajaa Pieneläjän Etua.

        Niin ja onko nyt Pieneläjän ETU se kuviokellunta, että ajetaan Rivityöväestön PALKKATASO suorastaan nälkärajalle siis sellaiselle, josta puhuvat ja kirjoittavat PERSUPOMOT?

        Eräs Kulkuri ja Katunarri haluaisi todellakin tietää jotain sellaisesta Kuviokellunta rs:stä, että mitä kaikkea Te Arvoisat PERSUT ajattelette silloin, kun Te PERSUPOMOT luette Persusankarit rs:n kirjoittelua VERKKOSIVUT rs:llä. Nyt todella kysyisin vielä jotain sellaista, että miten ihmeessä PERSUT ovat päässeet läpi PERUSKOULU rs:stä, kun nyt suurimmän osan PERSUSANKARIT rs:n ryhmästä on kirjoittelu todella, todella täysin alarvoista. Olen nyt sen verran tutkinut PSYKOLOGIA rs:ää, että uskon tietäväni ainakin sen asian olevan takuuvarmasti totta, että OPPILAS tai KOULUKAS ei todellakaan menesty Opiskelukuviot rs:ssä, jos ei edes VÄLTTÄVÄSTI hallitse Luku- ja Kirkoitustointa.

        Täysin epäymmärettävää sepostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh. Ketku se Halla-aho on. Niin kuin Hitler aikanaan. Luuletko, että välittää yhtään kansalaisten hyvinvoinnista? Ei todellakaan. Halpahintaista populismia ja ihmisten sumutusta. M uutta tietää, että tyhmiä höynäytettäviä riittaa.

        Ja sinunko mielestä tää Marinin hallitus muka välittää!?
        Noi osaavat tytöt ei o kyenny tekemään sen ainuttakaan työpaikkaa vaikka kovasti uhosivat että rikkovat Sipilän ennätyksenkin, vaan ainoastaan lisää työttömiä.

        Tehtaitten menot ulkomaille kuitataan ilonkiljahduksilla ”Vihreä siirtymä”!
        Verovaroja ryöstetään taas miljardeittain samoin huitsan nevadoihin, ja monta miljardia mennee taas Mafialle, koska onhan se aina fiksumpaa sponssata rikollisia kuin oman maan kansalaisia? :)
        Firmoja ajetaan konkurssiin sadoittain koronan varjolla.
        jne jne ...

        Jos sulle tulee mieleen edes YKSI pikkunenkin teko jolla tää hallitus on auttanut sun tai mun elämää, niin kerro helvetissä!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Jos pääsevät valtaan, mukaan hallitukseen tulee kokoomus ja muita urpoja ja pian lasketaan rikkaiden veroja, tuetaan yrityksiä ja kidutetaan köyhiä. Tulee uusi aktiivimalli ja tuet tippuvat, koska niitä saa myös ulkomaalaiset. Ja vasaralla päähän jos vastustaa heitä!

        Marinilta TULI JO uusi aktiivimalli, eli köytännössä Sipilä 2.0 (koska tytöt ei vaan osaa) joten: Kerros nyt et minkä ihmeen takia teillä vasurivajakeilla on aina ainoastaan sillä väliä että kuka aktiivimallin tekee, että onko se huono vai hyvä? :)

        Sipilän aktiivimalli = sualesta!
        Marinin aktiivimalli = IHQ ❤️
        Mahd. tuleva Halla-ahon aktiivimalli = Jo etukäteen kaikista persein

        Menkää punikit hoitoon, esimerkiks Siperiaan! :/ :)


    • Anonyymi

      Suomen älymystöstä on tutkimusten mukaan jo 87% asettautunut perussuomalaisten tukijoiksi.

      Halla-aho on heille henkilö, jota jaksavat kuunnella.

      • Anonyymi

        Nyt kaivataan kyllä linkki tutkimukseen, jonka mukaan jo '87% asettautunut perussuomalaisten tukijoiksi'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaivataan kyllä linkki tutkimukseen, jonka mukaan jo '87% asettautunut perussuomalaisten tukijoiksi'.

        Linkki löytyy vaan perspersun tietokoneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaivataan kyllä linkki tutkimukseen, jonka mukaan jo '87% asettautunut perussuomalaisten tukijoiksi'.

        Eihän persuja kannata muut kuin peräkammarin pojat ja muutoin vain vajavaiset mieshenkilöt, eihän normaalit ihmiset selvinpäin persuja äänesatä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaivataan kyllä linkki tutkimukseen, jonka mukaan jo '87% asettautunut perussuomalaisten tukijoiksi'.

        Jos otetaan kasi edestä pois, ollaan vielä todennäköisesti yläkantissa.

        Päätellen persujen somekielen tasosta, joka on keskimäärin paljon huonompi kuin yhdenkään muun puolueen kannattajilla, tuo väitetty älymystö ei juuri viitsi edes anonyymina puhua uuden puolueensa puolesta.

        Jopa tuplatohtori Hankamäki on ollut viimevuotisen kirjallisen tuotteensa jälkeen kuin virtsa jalkarätissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän persuja kannata muut kuin peräkammarin pojat ja muutoin vain vajavaiset mieshenkilöt, eihän normaalit ihmiset selvinpäin persuja äänesatä .

        Tästä löytyy varmasti tutkimuksiakin, kun olet asiasta niin varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän persuja kannata muut kuin peräkammarin pojat ja muutoin vain vajavaiset mieshenkilöt, eihän normaalit ihmiset selvinpäin persuja äänesatä .

        Siispä ryyppäämään ja äänestämään persuja..! Jos on kova känni ja ränni niin ennättää äänestää kahdestikin kun on niin sekaisin.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Jos otetaan kasi edestä pois, ollaan vielä todennäköisesti yläkantissa.

        Päätellen persujen somekielen tasosta, joka on keskimäärin paljon huonompi kuin yhdenkään muun puolueen kannattajilla, tuo väitetty älymystö ei juuri viitsi edes anonyymina puhua uuden puolueensa puolesta.

        Jopa tuplatohtori Hankamäki on ollut viimevuotisen kirjallisen tuotteensa jälkeen kuin virtsa jalkarätissä.

        Varsin osuva kommentti ketjussa, jonka aloituksesta löytyy linkki jossa vallan professori kehuu Halla-ahon pelisilmää!? :) ... tais jäädä arvon akateemikolta avaamatta ja lukematta?


    • Anonyymi

      Mahtavaa että Vihreä professori kehuu PS:a

      • Kun ajatellen lukee, nuo kehut muistuttavat jopa kuoleman suudelmaa. Sanallakaan hän ei kehu persujen varsinaista politiikkaa.

        Missäs kohtaa Paloheimo on vihreäksi ruvennut?


    • Anonyymi

      Ne keskustalaiset, jotka eivät alunperinkään halunneet mukaan sosialistihallitukseen saattavat tämän takia helposti äänestää persuja. Huom, näille myös kokoomus on vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Halla-aho pakottaa minut äänestämään keskustaa taktisesti, koska haluan hallituksen jatkavan.

      • Anonyymi

        Se ääni sitten sosialisteilta pois.


      • Anonyymi

        Sdp menetti yhden äänen


    • Anonyymi

      Perussuomalaisten suosion luulisi olevan nykyisille valtapuolueille selkeä viesti, että kansa ei halua sitä mitä valtapuoleet.
      Mutta peiliin katsomisen sijaan valtapuolueet ovat lähteneet vyön alapuoliselle linjalle aloittamalla Perussuomalaisia halventavan propagandakampanjoinnin, mikä puolestaan osoittaa valtapuolueiden arvojen mädännäisyyden ja sen ettei heillä ole siis haluakaan tehdä asioita kansalaisten tahdon mukaan.
      Valtapuolueilla näyttää olevan siis täysi epätoivo ja paniikki päällä, tekivätpä he mitä vaan, se sataa Perussuomalaisten laariin ja nykyiset valtapuolueet kokevat varmasti ennennäkemättömän murskatappion ensi vaaleissa, ja SE ON OIKEIN!!

      Olen äänestänyt jo useissa vaaleissa Perussuomalaisia, ja tulen näin tekemään jatkossakin!! Minulle ei käy nykyisten valtapuolueiden politiikka, joka vain vehkeilee minua vastaan, olen konkreettisesti joutunut kärsimään nykyisten valtapuolueiden politiikasta ja sen maksan takaisin äänestystilanteessa, en varmasti tule eläissäni äänestämään näitä nykyisiä valtapuolueita!!!!

      • Anonyymi

        Minä en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule niin tekemään jatkossakaan. Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule niin tekemään jatkossakaan. Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan.

        Paitsi silloin, kun ne tulevat vasemmalta, jooko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule niin tekemään jatkossakaan. Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan.

        Siinä on taas oppikirjaesimerkki muiden puolueiden mustamaalauskampanjasta Perussuomalaisia vastaan. Jospa keskittyisitte siihen, miten itse saisitte asioita paremmalle tolalle muiden mustamaalaamisen sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule niin tekemään jatkossakaan. Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan.

        Ääni persuille on ääni venäjämielisille äärioikeistolaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule niin tekemään jatkossakaan. Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan.

        "Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan."

        Et sitten näemmä äänestä hallituspuolueitakaan. Olet nukkuva.

        Minä äänestän persuja koska he ovat selkärankaisen, itsenäisen ja oma-aloitteisen suomalaisen asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule niin tekemään jatkossakaan. Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan.

        Jatkuva uhriutuminen, toisten syyttäminen...just joo. Mitäs muut puolueet tekevät?


      • Hallituspuolueiden kannatus on 55 % ja persujen 21 %.

        Olisi ehkä kannattanut jaksaa pysyä hereillä matikan tunneilla, sillä nyt olet jo menettänyt pelin. Aivan alkeellisinkaan numero-oppi ei ole hallussasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni persuille on ääni venäjämielisille äärioikeistolaisille.

        Ääni viherpunikeille on ääni stalinismille ja natsismille.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Hallituspuolueiden kannatus on 55 % ja persujen 21 %.

        Olisi ehkä kannattanut jaksaa pysyä hereillä matikan tunneilla, sillä nyt olet jo menettänyt pelin. Aivan alkeellisinkaan numero-oppi ei ole hallussasi.

        Kännissä on vaikea laskea matematiikkaa. Rörlröööröö. Rairairai! 2 3=69


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jatkuva uhriutuminen, kitiseminen ja toisten syyttely eivät ole sellaista asioiden hoitamista jota minä arvostan."

        Et sitten näemmä äänestä hallituspuolueitakaan. Olet nukkuva.

        Minä äänestän persuja koska he ovat selkärankaisen, itsenäisen ja oma-aloitteisen suomalaisen asialla.

        >Minä äänestän persuja koska he ovat selkärankaisen, itsenäisen ja oma-aloitteisen suomalaisen asialla.

        Kuulostaa hiukan fasismilta. Hekö jäävät vihervasemmistolle, joille jaetuissa korteissa ei ole yhtä paljon kansallis-rodullisia huippuominaisuuksia?


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Minä äänestän persuja koska he ovat selkärankaisen, itsenäisen ja oma-aloitteisen suomalaisen asialla.

        Kuulostaa hiukan fasismilta. Hekö jäävät vihervasemmistolle, joille jaetuissa korteissa ei ole yhtä paljon kansallis-rodullisia huippuominaisuuksia?

        Sinä et tiedä mitä fasismi on jos ryhdistäytyminen kuullostaa sinusta fasismilta. Fasismi on sellaista koko valtakunnan kattavaa yhteistyötä


    • Anonyymi

      Kun vihervassaripoliitikko puhuu, niin siitä on järki kaukana. Mutta hän puhuukin kannattajilleen.

      Vasemmisto on aina vihannut omaa kansaansa. Verisestä vallankumousyrityksestä on 103 vuotta.

      • Ja puoli vuotta vähemmän siitä kun oikeisto myi Suomen Saksalle.

        Kauppa tosin purkautui, kun Yhdysvallat lakkautti ostajan.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Ja puoli vuotta vähemmän siitä kun oikeisto myi Suomen Saksalle.

        Kauppa tosin purkautui, kun Yhdysvallat lakkautti ostajan.

        Siksikö sinä fanitat Bidenia ja hänen juutalaisiaan?


    • Anonyymi

      Alkaa housut tutisemaan kepulla ja vihreillä.

    • Anonyymi

      Nyt on tullut jonkin verran seuratuksi näitä poliitikkoja. Itse en jumiudu mihinkään puolueeseen, vaan oma äänestyskäyttäytymiseni menee sen mukaan, minkä asian itse milloinkin tärkeäksi koen. Täytyy kyllä sanoa, että Halla-ahon mielipiteet monessa asiassa ovat kyllä järkeviä. Kyllä moni muu poliitikko jää jälkeen. Ihailen myös sitä sinnikkyyttä, mitä hän on osoittanut kaiken mollaamisen keskellä.

      • Anonyymi

        Halla-Aho keskittyy asiaan. Muut puolueet keskittyvät Perussuomalaisten mustamaalaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-Aho keskittyy asiaan. Muut puolueet keskittyvät Perussuomalaisten mustamaalaamiseen.

        Hyvä pointti.


    • Anonyymi

      Keskustalla on ollut jo pari vuotta ongelmia kannatuksen kanssa, jos tulevissa vaaleissa kannatus ei merkittävästi nouse - niin ei se nouse jatkossakaan. Ja eduskuntavaalit ovat parin vuoden päästä...

      Kepulaisilla on paniikki päällä, on pakko lähteä hallituksesta jossain vaiheessa ja syyttää siitä muita hallituspuolueita...

      Tässä ei mitänä Halla-Ahoja tarvita... Keskusta vain käy kuolinkamppailuaan...

    • Anonyymi

      Ei suuret sanat suuta halkaise. Persujen populismi kuihtuu omaan typeryyteensä.

      • Anonyymi

        ja muiden puolueiden harjoittama Perussuomalaisten mustamaalaaminen kyllä kostautuu heille itselleen jo ensi vaaleissa.


      • Anonyymi

        Sanohan yksikin puolue, joka ei tavoittele kansan suosiota ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja muiden puolueiden harjoittama Perussuomalaisten mustamaalaaminen kyllä kostautuu heille itselleen jo ensi vaaleissa.

        On siinäkin peruste äänestää persuja: muut kiusaa. 😄


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        On siinäkin peruste äänestää persuja: muut kiusaa. 😄

        Politiikassa on kysymys koulukiusaamisesta, kuten itsekkin olet osoittanut täällä. Meidän tarvitsee vaan muodostaa isompi ja väkivaltaisempi jengi, niin me voitamme


    • Anonyymi

      Itse mietin tuosta keskustasta, että miten voi sellaiseen puolueeseen luottaa, joka kiristettäessä toimii vasten omaa käsitystään siitä, mikä on oikein. Haavistoasiassa äänestivät kuten äänestivät, koska pelkäsivät hallituskriisiä. Herää kysymys, että missä muissa asioissa heitä pystytään kiristämään.

      • Anonyymi

        persut eivät pystyneet edes soinille antamaan epäluottamusta eduskuntaäänestyksessä, vaikka se lähti sinisenä puolueesta.


    • Anonyymi

      Väestöräjähdys ja siitä seurannut matu- ja ilmasto-ongelma on nostanut persut Suomen suurimmaksi puolueeksi.

      Meitä on vain yhden maailmanluokan suurkaupungin etnisen lähiön asukasluvun verran täällä pallon peräkylällä. Kukaan muu ei meidän etuja puolusta kuin persut.

      Onneksi on persut.

    • Anonyymi

      Kaikki eivät halua koko maailmaa syleilevän suvaitsevaisuuden maksumiehiksi.
      Onneksi on persut. Luojalle kiitos.

      • Anonyymi

        Juuri niin.


    • Anonyymi

      Persujen korkea kannatus johtuu yksikertaisesti siitä, että se on ainut puolue, jota kiinnostaa kantasuomalaisten hyvinvointi ja huolenaiheet.

      • Anonyymi

        Ja se haittamaahanmuuton estäminen.


      • Anonyymi

        Enemmistö kuitenkin huolehtii myös persujen hyvinvoinnista. Miksi siis pieni persu puree ruokkivan kättä?


    • Anonyymi

      Joku vihreä ope oli todennut oppilaille, että heikosti koulutetut ja kohtuullisen yksinkertaiset ovat persuja. Husu on todennut, että kaikki persut ovat rasisteja, ihan kaikki.

      • Anonyymi

        Vain valkoinen heteromies voi syyllistyä rasismiin. Esimerkiksi Husu ei voi - tekipä hän mitä tahansa.


      • Anonyymi

        Talouden "iso kuva" on, että Suomi lahjoittaa nyt mfialle muutaman miljardin. Mafia ostaa rahoilla sanomalehtipaperia ja näin Kaipolan tehdaskin sadaan taas käyntiin.

        Persut eivät tätä tajua.


    • Anonyymi

      Kepun perälauta vuotaa kokoomukseen ja persuihin. Mitään ei ole tehtäväissä historialliselle trendille. Ei Saarikkokaan pysty vuotoa tukkimaan.

    • Anonyymi

      Kun ylivelkaantuneen Suomen lainahanat menevät kiinni, odotamme, että Vetelä-Euroopan maat rientävät innolla meitä avustamaan.

    • Anonyymi

      Strategisesti taitava? Millä perusteella?

      Kannattaa muistaa, että Halla-aho yritti "strategisesti taitavasti" päästä ministeriksi kaappaamalla Soinin puolueen. Toisin kävi, kun Soini oli sutkimpi.

      • Anonyymi

        Strategisesti taitavasti heitettiin myös Keskustan entinen puheenjohtaja ulos. Strategisesti taitavasti heitettiin myös Rinne ulos. Kyllä ne kaikki näyttää osaavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Strategisesti taitavasti heitettiin myös Keskustan entinen puheenjohtaja ulos. Strategisesti taitavasti heitettiin myös Rinne ulos. Kyllä ne kaikki näyttää osaavan.

        Näissä tapauksissa vastapuolta ei nöyryytetty täysillä, kuten tehtiin persujen kaappauksessa, jossa niukasti hävinnyt osapuoli ei saanut edes yhtä varapuheenjohtajan paikkaa kolmesta. Valtava ero valtioviisauden asteikolla.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Näissä tapauksissa vastapuolta ei nöyryytetty täysillä, kuten tehtiin persujen kaappauksessa, jossa niukasti hävinnyt osapuoli ei saanut edes yhtä varapuheenjohtajan paikkaa kolmesta. Valtava ero valtioviisauden asteikolla.

        Ai Suomalaiset kaappasivat Persut vähän niinku Saksalaiset kaappasivat Saksan, Natsisaksassa?


    • Anonyymi

      Soini on aina, kirjassaankin, vähätellyt Halla-ahoa johtajana. Hän kuvittelee olevansa kuin joku päiväkotilasten kaitsija ja hauskuuttaja.

      Persut ovat itsenäisesti ajattelevaa ja omillaan toimeen tulevaa porukkaa. Eivät he tuollaista "pääapinaa" kaipaa.

      • Anonyymi

        Sanonnan mukaan: "Ei pomon tarvitse olla suuri, kunhan sillä on järkeä". Tämä pätee Halla-ahonkin kohdalla, vaikka ei mikään pienikokoinen mies olekaan.


    • Anonyymi

      Totuuden kieltäjät eivät äänestä persuja. Haihattelijat ja elämästä vieraantuneet äänestävät vihervassareita. Kannabiksen ja hanhenpaskan ystävät äänestävät vihreitä ja vihaavat turvetta. Vasuri on tunneihminen. Motto: musta tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      Jos Suomi ei itse aja asioitaan, niin kukaan ei niitä tule ajamaan puolestamme. Ainakaan parempaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Olisi suotavaa, että kansalaisena voisi kokea hallituksen pitävän meidän puolia. Nyt ei näin valitettavasti ole.

        Täysi huti tämä velkaviisikko.


      • >Jos Suomi ei itse aja asioitaan, niin kukaan ei niitä tule ajamaan puolestamme. Ainakaan parempaan suuntaan.

        Ai persu luulee että pystyisimme hyvinkin yksin puolustautumaan Venäjää vastaan ilman että kukaan muu "ajaa asioitamme"?

        Tai ehkä ei tarvitsisikaan puolustautua? Silloinhan homot, transut ja vaimot pantaisiin paikalleen ja kansallismielisyyskin olisi viimein toinen valtionuskonto, nimittäin sen venäläinen laatu.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Jos Suomi ei itse aja asioitaan, niin kukaan ei niitä tule ajamaan puolestamme. Ainakaan parempaan suuntaan.

        Ai persu luulee että pystyisimme hyvinkin yksin puolustautumaan Venäjää vastaan ilman että kukaan muu "ajaa asioitamme"?

        Tai ehkä ei tarvitsisikaan puolustautua? Silloinhan homot, transut ja vaimot pantaisiin paikalleen ja kansallismielisyyskin olisi viimein toinen valtionuskonto, nimittäin sen venäläinen laatu.

        Muistele vaan kuinka omat vanhempasi ihailivat neukkulaa aikanaan, reppana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistele vaan kuinka omat vanhempasi ihailivat neukkulaa aikanaan, reppana.

        Taidat muistella omiasi, Antsu-rehveli. Minun vanhempani näet inhosivat sitä.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Taidat muistella omiasi, Antsu-rehveli. Minun vanhempani näet inhosivat sitä.

        Outoja kommareita olivat.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Jos Suomi ei itse aja asioitaan, niin kukaan ei niitä tule ajamaan puolestamme. Ainakaan parempaan suuntaan.

        Ai persu luulee että pystyisimme hyvinkin yksin puolustautumaan Venäjää vastaan ilman että kukaan muu "ajaa asioitamme"?

        Tai ehkä ei tarvitsisikaan puolustautua? Silloinhan homot, transut ja vaimot pantaisiin paikalleen ja kansallismielisyyskin olisi viimein toinen valtionuskonto, nimittäin sen venäläinen laatu.

        No jos kysyttäs näin päin?

        Lähes kaikissa keski-euroopan maissa on palkka-armeijat. Monta reserviläistä niissä on?
        Suomessa on miljoona. Enemmän vai vähemmän?
        Joten: Jos sota Venäjää vastaan syttyy, niin: Keski-Euroopasta ei ole meille juurikaan hyötyä! Taitais vielä käydä niin, että jos Venäjä hyökkäis samanaikasesti sinne, niin Eurooppa olis nopeemmin vallotettu nykyään kuin Suomi?


    • Anonyymi

      Mitenkäs mestarin Ukrainan vuodet, Hitler oli mamu, jolla oli vaikeuksia saada Saksan kansalaisuus, koska hänellä oli rikosrekisteri.

      • Anonyymi

        Jostain syystä Al-Taee ei saanut edes syytettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä Al-Taee ei saanut edes syytettä.

        Suomessa laki on kaikille sama. Tuomiot vain vaihtelevat.


      • Anonyymi

        Halla-aho on tuomittu rikoksista. Vertasi jotain profettaa pe dofiiliin ja kii hotti jotain ka nsanryhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho on tuomittu rikoksista. Vertasi jotain profettaa pe dofiiliin ja kii hotti jotain ka nsanryhmää.

        Haavistolla tuoreimmat rikokset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa laki on kaikille sama. Tuomiot vain vaihtelevat.

        Persujen agendalla onkin jo vuosien ajan ollut epäluottamuksen kylväminen jopa oikeuslaitosta kohtaan. Erittäin epäisänmaallista toimintaa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Persujen agendalla onkin jo vuosien ajan ollut epäluottamuksen kylväminen jopa oikeuslaitosta kohtaan. Erittäin epäisänmaallista toimintaa.

        Ja peersupiireissä rikostuomio tuntuu olevan meriitti, kunhan rikoksen tekijä on persu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja peersupiireissä rikostuomio tuntuu olevan meriitti, kunhan rikoksen tekijä on persu.

        Sulka hattuun, kuten Kaappi lausahti.


    • Anonyymi

      Jos perussuomalaiset oikeasti voittaa vaaleissa, niin sitten heidät on lähestulkoon pakotettu hyviin tuloksiin ja päätöksiin. Muuten saattaa sattua ja tapahtua.

      • Anonyymi

        Maa on niin sekaisin, että ei persutkaan pysty asioita lyhyessä ajassa korjaamaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa on niin sekaisin, että ei persutkaan pysty asioita lyhyessä ajassa korjaamaan.

        Persut teki vaaleihin videon jossa tapettiin toisten puolueiden poliitikkoja. Halla-aho on sanonut että väkivalta on aliarvostettu ongelmien ratkaisukeino. Petti vaimoaan 8 vuotta ja kielsi lapsensa.
        Halla-aho puhuessa joka toinen lause on kitinää kuinka persuja sorsitaan ja joka toinen lause muitten haukkumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maa on niin sekaisin, että ei persutkaan pysty asioita lyhyessä ajassa korjaamaan.

        Eivät taatusti pystyisi, jos olisi. Sen verran onnetonta "osaajaa" se sheikkiporukka on. Sekaisemmaksi kyllä saisivat helposti.


      • Tarkemmin sanoen kannattajien mieleisiin. Ja siinä joukossa kompromissi on kirosana.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Tarkemmin sanoen kannattajien mieleisiin. Ja siinä joukossa kompromissi on kirosana.

        Marinin osaaminen on nolla-luokkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marinin osaaminen on nolla-luokkaa.

        Mutta koulujakäymättömiin persusheikkeihin verrattuna satasta.


    • Anonyymi

      Suomen älymystö jo pitkään kehunut Halla-ahoa ja hänen näkemyksiään.

      Jussi on koko kansan pääministeri. Yhdistäjä kuten Biden.

    • Anonyymi

      Pitäisiköhän perussuomalaisten harjoittaa samanlaista omakehu politiikkaa kuten vaikka hallituksemme hyvästä koronanhoidosta. Asiasta tehtiin tutkimus, kyllävain, tutkimuksessa oli hyvät tulokset, kyllävain, Yle julkaisi tutkimuksen. MUTTA ullatus, ullatus ministeriöt ja valtioneuvoston kanslia tilasivat itse selvityksen omasta kriisijohtamisestaan, johon he myös itse vastasivat. Tutkimuksen tuloksessa ei ollut ulkopuolisten arvioita, eli voi tietysti miettiä tutkimuksen validiteettiä.

      • Anonyymi

        Persut jos jotkut harrastavat omakehua. 24/ täälläkin ylistävät Mestariaan ja puoluettaan, vaikka tekoja ei ole näyttönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut jos jotkut harrastavat omakehua. 24/ täälläkin ylistävät Mestariaan ja puoluettaan, vaikka tekoja ei ole näyttönä.

        Persut, joita on n 80 % 24-palstalle kirjoittelijoista, sensuroivat täällä toisten kirjoituksia ja poistavat heille epämiellyttäviä totuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut, joita on n 80 % 24-palstalle kirjoittelijoista, sensuroivat täällä toisten kirjoituksia ja poistavat heille epämiellyttäviä totuuksia.

        Harvinaisen tyhmä kommentti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut jos jotkut harrastavat omakehua. 24/ täälläkin ylistävät Mestariaan ja puoluettaan, vaikka tekoja ei ole näyttönä.

        Heidän puolustuksekseen voi sanoa sen, että oppositiosta ei oikein voi suurenmoisia näyttöjä antaa.

        Se ei tietenkään muuta sitä faktaa, että näyttöjä ei ole.

        Toki eräillä persukansanedustajilla on vahvoja negatiivisia näyttöjä kyvystä yhteistyöhön ja asioiden hoitamiseen. Jollakin jopa järkevään ajatteluun.


    • Anonyymi

      Heh, heh. Se strategisesti taitava tarkoittaa Halla-ahon kohdalla ainoastaan sitä, että on hyvä höynäyttämään hölmöjä! Se on jo monesti sanottu. Katsokaa sitä persujen kuntavaaliohjelma. Nyt on jo liikennemerkitkin persuja vastaan! Tuo jos mikä on hölmöjen höynäyttämistä. Pidän häntä häikäilemättömänä vallan tavoittelijana ja ihmisvihaajana. Riidanhaastaja. Ei välitä vähääkään ihmisten hyvinvoinnista. Äärioikeistolainen populisti.

      • >Se strategisesti taitava tarkoittaa Halla-ahon kohdalla ainoastaan sitä, että on hyvä höynäyttämään hölmöjä!

        Juuri sitähän Paloheimo rivien välissä yrittää kertoa. Persukarja on vain niin hoopoa, että se tulkitsee proffan kehuvan persujen poltiikkaa ja tavoitteita.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Se strategisesti taitava tarkoittaa Halla-ahon kohdalla ainoastaan sitä, että on hyvä höynäyttämään hölmöjä!

        Juuri sitähän Paloheimo rivien välissä yrittää kertoa. Persukarja on vain niin hoopoa, että se tulkitsee proffan kehuvan persujen poltiikkaa ja tavoitteita.

        Halla-ahon koulutustaso (FT) näkyy tosiaan ainakin siinä, että hän on etevä puhumaan paljon sanomatta mitään.

        Mitä sinä ja minä tällä palstalla muuten teemme? Onko meillä jokin perverssi mieltymys paikkoihin, joissa tyhmyys tiivistyy vielä enemmän kuin yhdessäkään Joukossa?

        - Päivystävä ilkimys


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Se strategisesti taitava tarkoittaa Halla-ahon kohdalla ainoastaan sitä, että on hyvä höynäyttämään hölmöjä!

        Juuri sitähän Paloheimo rivien välissä yrittää kertoa. Persukarja on vain niin hoopoa, että se tulkitsee proffan kehuvan persujen poltiikkaa ja tavoitteita.

        Kovaa on kommarien itku taas, niin raivona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon koulutustaso (FT) näkyy tosiaan ainakin siinä, että hän on etevä puhumaan paljon sanomatta mitään.

        Mitä sinä ja minä tällä palstalla muuten teemme? Onko meillä jokin perverssi mieltymys paikkoihin, joissa tyhmyys tiivistyy vielä enemmän kuin yhdessäkään Joukossa?

        - Päivystävä ilkimys

        En oikein edes uskalla kysyä itseltäni esittämääsi kysymystä. 🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon koulutustaso (FT) näkyy tosiaan ainakin siinä, että hän on etevä puhumaan paljon sanomatta mitään.

        Mitä sinä ja minä tällä palstalla muuten teemme? Onko meillä jokin perverssi mieltymys paikkoihin, joissa tyhmyys tiivistyy vielä enemmän kuin yhdessäkään Joukossa?

        - Päivystävä ilkimys

        "Halla-ahon koulutustaso (FT) näkyy tosiaan ainakin siinä, että hän on etevä puhumaan paljon sanomatta mitään. "

        Tämä todella näkyy, seuratkaapa Halla-Ahon vastauksia ajatuksella silloin kun aletaan puhumaan työllisyys- ja talousasioista.

        Pitää olla melko hyvä käsitys ay-liikkeen ja elinkeinoelämän toimista, ja siitä, miten hallitus voi tehdä omat ratkaisunsa niiden ohi. Muutoin ei talousasioita saada kuntoon.

        Suomessa talousasiat ryssitään lähtökohtaisesti maan sisäisellä päätöksenteolla, se on sitä kun yhden miljoonatulot on tärkeämmät kuin se että onko tuhannelle muulle palkkatyöpaikkaa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Se strategisesti taitava tarkoittaa Halla-ahon kohdalla ainoastaan sitä, että on hyvä höynäyttämään hölmöjä!

        Juuri sitähän Paloheimo rivien välissä yrittää kertoa. Persukarja on vain niin hoopoa, että se tulkitsee proffan kehuvan persujen poltiikkaa ja tavoitteita.

        Arvon äidinkielen taitaja on sit hyvä ja selittää tälläselle typerälle setämiehellekin että missä kohtaa tässä oli niitä haukkuja ja missä kohtaa ei ollut sitä Halla-ahon politiittisen pelisilmän kehumista kuten aikasemmin. äitit, kun setämies ei nyt itse osaa! :)

        ”Ne, jotka naureskelevat Jussi Halla-aholle, että nyt käydään kuntavaaleja, eikä hallitusvaaleja, eivät ymmärrä poliittisen kilpailun ja vallankäytön logiikkaa. Jussi Halla-aho on tällä hetkellä Suomen taitavin poliittinen taktikko”

        Kiitos jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon koulutustaso (FT) näkyy tosiaan ainakin siinä, että hän on etevä puhumaan paljon sanomatta mitään.

        Mitä sinä ja minä tällä palstalla muuten teemme? Onko meillä jokin perverssi mieltymys paikkoihin, joissa tyhmyys tiivistyy vielä enemmän kuin yhdessäkään Joukossa?

        - Päivystävä ilkimys

        Taisit kyllä nyt sekoittaa Halla-ahon ja Ohisalon keskenään? Koska jopa Halla-ahon ”morjens” on monimerkityksellisempi kuin Ohisalon tunnin puhe! :/


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Se strategisesti taitava tarkoittaa Halla-ahon kohdalla ainoastaan sitä, että on hyvä höynäyttämään hölmöjä!

        Juuri sitähän Paloheimo rivien välissä yrittää kertoa. Persukarja on vain niin hoopoa, että se tulkitsee proffan kehuvan persujen poltiikkaa ja tavoitteita.

        Ihailtavaa mielenterveysongelmien maksimointia, kun ”strategisesti taitavakin” saadaan väänneltyä negatiiviseksi asiaksi! :D

        *diu diu!* 🤪

        Lisätehtävä: Onkos tää kitjoitus haukkua vai kehua? ;) Haasteellisuuden. lisäämiseks päätin piilottaa kyseisen henkilön nimen.

        ”Mielestäni ****** on ilmiömäinen, poikkeuksellisen lahjakas esiintyjä. Viestinnän asiantuntijana ja esiintymistaitoa tutkineena ihailen ***** taitoa kiteyttää ja ilmaista selkeästi sen, mikä on olennaista.

        Periaatteet, jotka tekevät puhujasta taitavan, kumpuavat jo antiikin Kreikassa vallinneista ihanteista. Retoriikkaopistaan ​tunnettu filosofi Aristoteles määritti jo antiikin aikana taitavan puhujan kolme lähtökohtaa. Aristoteles kutsui niitä eetokseksi (puhujan luonne) paatokseksi (tunne) ja logokseksi (järki).

        ****** esiintymisistä löytyvät kaikki nämä palikat, arvioi *******.

        – Jos ****** esiintymistaitoja analysoi, sieltä löytyvät samat perusteet, jotka ovat missä tahansa esiintymistilanteessa tärkeitä uskottavuuden ja vakuuttavuuden lähtökohtia.”

        Analyysi alkakoon, än...yyy...tee...NYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailtavaa mielenterveysongelmien maksimointia, kun ”strategisesti taitavakin” saadaan väänneltyä negatiiviseksi asiaksi! :D

        *diu diu!* 🤪

        Lisätehtävä: Onkos tää kitjoitus haukkua vai kehua? ;) Haasteellisuuden. lisäämiseks päätin piilottaa kyseisen henkilön nimen.

        ”Mielestäni ****** on ilmiömäinen, poikkeuksellisen lahjakas esiintyjä. Viestinnän asiantuntijana ja esiintymistaitoa tutkineena ihailen ***** taitoa kiteyttää ja ilmaista selkeästi sen, mikä on olennaista.

        Periaatteet, jotka tekevät puhujasta taitavan, kumpuavat jo antiikin Kreikassa vallinneista ihanteista. Retoriikkaopistaan ​tunnettu filosofi Aristoteles määritti jo antiikin aikana taitavan puhujan kolme lähtökohtaa. Aristoteles kutsui niitä eetokseksi (puhujan luonne) paatokseksi (tunne) ja logokseksi (järki).

        ****** esiintymisistä löytyvät kaikki nämä palikat, arvioi *******.

        – Jos ****** esiintymistaitoja analysoi, sieltä löytyvät samat perusteet, jotka ovat missä tahansa esiintymistilanteessa tärkeitä uskottavuuden ja vakuuttavuuden lähtökohtia.”

        Analyysi alkakoon, än...yyy...tee...NYT!

        No olipa ullatus et tällä kertaa retoriikan asiantuntijat ei enää olleetkaan niin varmoja asiantuntevuudestaan kun ei kovin suurta osallistumis-intoa tunnukaan löytyvän!? :)


    • Anonyymi

      "kuntavaaliohjelman teemat on viritetty keskustan nujertamiseksi ja kokoomuksen talousoikeistolaisen siiven pyydystämiseksi"

      Sikäli kuin tämä analyysi pitää paikkansa, se jo sellaisenaan kuvastaa hyvin sitä, että monet Perussuomalaisten äänestäjistä ovat antamassa äänensä väärälle puolueelle.

      Oikeistopolitiikalla ei valitettavasti voida koko maan asioita ajaa, sillä ajetaan ainoastaan osakkeenomistajien etua ja heidän toimintamallinsa on jo näytetty se on Suomen tyhjentäminen varallisuudesta, investoinneista ja työpaikoista.

      Tokihan tämä oli vain professorin analyysi, eli se on sitten Perussuomalaisten johdon ja sen puolueen äänestäjien välinen asia, onko luottamusta tai ei, mutta onhan se selvää että äänestäjältäkin odotetaan järjen käyttöä kun eduskuntavaaleissa menee äänensä jollekulle jakamaan.

      Myös Kokoomus on onnistunut sumuttamaan äänestäjiään hienosti aiemmin, mm. opiskelijoiden asioita oli kovasti ajavinaan, mutta heti kun pääsi valtapaikalle hallitukseen, alkoi opiskelijoiden asioiden murjominen.

      • Anonyymi

        "Järjen käyttö politiikassa", siis äänestettäessä on aina "musta tuntuu". Monipuoluejärjestelmä on hyvä, koska näitä "musta tuntuu" järjen ääniä sattuu olemaan niin monenlaisia. Jokainen parantaisi maailmaa oman tuntemuksensa mukaan, mutta ei koskaan tavallinen äänestäjä voi olla varma, onko se oma ajatusmaailma juuri se oikea. Kaikki äänestäminen on järkevää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Järjen käyttö politiikassa", siis äänestettäessä on aina "musta tuntuu". Monipuoluejärjestelmä on hyvä, koska näitä "musta tuntuu" järjen ääniä sattuu olemaan niin monenlaisia. Jokainen parantaisi maailmaa oman tuntemuksensa mukaan, mutta ei koskaan tavallinen äänestäjä voi olla varma, onko se oma ajatusmaailma juuri se oikea. Kaikki äänestäminen on järkevää

        Jep, kaikki äänestäminen on tärkeää.

        Mutta silloin pitää kyetä myös poliitikkojen valheet purkamaan auki ja tuomaan myös julki, koska muutoin maata johdetaan jatkuvilla valheilla ja takinkäännöillä heti kun eduskunta muodostettu.

        Kansalla on Suomessa valta, ja on huono asia, jos se valta ei toteudu.

        Ei yksityisyrityksiinkään haluta valehtelevia ja osakkeenomistajien etujen vastaisesti toimivia toimitusjohtajia, aivan samalla tavalla kansakaan ei halua sellaista eduskuntaa joka valehtelee valtaan päästäkseen ja kääntää takkinsa äänestäjien vastaisesti.


      • Anonyymi

        Sikäli kun sun hölötys pitää paikkaansa, niin voisitko sä nyt vielä kertoa että miten helvetissa keskusta nujerretaan oikeisto,aisella politiikalla, jos se on nimenomaan KESKUSTALAINEN puolue? :) Ja jokos te suvakkiälyköt unohditte että persuthan on *köh* äärioikeistolainen puolue, ja nyttenkö sit muka on ihan hillitön järkytys että Suomessa TOINENKIN puolue tekis oikeistolaista politiikkaa, ja jota ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa äänestää, koska Suomessa on kiintiö vain yksi oikeistolainen talouspolitiikka per itsenäinen valtio!! *uli*uliiiiii!*

        Vai ei sillä logiikalla niinkään väliä, pääasia kunhan vaan pääsee jotain uli-ulisemaan persuista? :)

        Vittu te suvakit ootte sit ihan järkyttävän sekasin ihan jokaiikka! :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kaikki äänestäminen on tärkeää.

        Mutta silloin pitää kyetä myös poliitikkojen valheet purkamaan auki ja tuomaan myös julki, koska muutoin maata johdetaan jatkuvilla valheilla ja takinkäännöillä heti kun eduskunta muodostettu.

        Kansalla on Suomessa valta, ja on huono asia, jos se valta ei toteudu.

        Ei yksityisyrityksiinkään haluta valehtelevia ja osakkeenomistajien etujen vastaisesti toimivia toimitusjohtajia, aivan samalla tavalla kansakaan ei halua sellaista eduskuntaa joka valehtelee valtaan päästäkseen ja kääntää takkinsa äänestäjien vastaisesti.

        No montas takinkääntöä Rinne ja Marin jo teki? Ainakaan vaaliluvattuja hoitajamitoistusta ja vappusatasta ei tullut, joten: Seuraavissa vaaleissa sun logiikalla juuri kukaan ei enää äänestä demareita? ... vai?


    • Anonyymi

      Tästä eteenpäin aivan kaikki mitä on tulossa on Keskustan käsissä!

    • Anonyymi

      Suomeen ei seuraavienkaan eduskuntavaalien jälkeen tule persuvetoista hallitusta. Persuilla on vain yksi Halla-aho ja puolue on henkilöitynyt häneen ainakin yhtä vahvasti kuin muinainen SMP Vennamoon.

      Ilman Halla-ahoa persut ovat vain sekalainen sakki suunsoittajia, jotka eivät pysty yhteistyöhön edes toistensa kanssa.

      - Päivystävä ilkimys

      • Anonyymi

        Eli päivystävä ammattityötön kommari.


      • Voi olla, että Mestari on ainoa joka pystyy pitämään porukan kasassa. Purrasta on vaikea sanoa, älykäs nainen olisi monelle sikaniskalle kova paikka ottaa käskyjä.


      • Anonyymi

        Niin sitä länkytettiin ennen Halla-ahoa aivan samoin Soinistakin, ja Halla-persut on nyt jo vahvempi kuin Soini-persut, joten: Antaa koirien vaan räksyttää, kunhan karavaani kulkee! ;)

        Ja 💯 laariin! 21,6, and rising!


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Voi olla, että Mestari on ainoa joka pystyy pitämään porukan kasassa. Purrasta on vaikea sanoa, älykäs nainen olisi monelle sikaniskalle kova paikka ottaa käskyjä.

        Onneksi teillä vihervasemmistossa ei ole tuota ongelmaa! :)


    • Anonyymi

      Pitää tehdä poikkeuslaki ettei vaaleja voida käydä ennen kuin korona on saatu selätettyä.

      • Anonyymi

        Eks sellai laki ois kivempi et Marin saa käydä seuraavan kerran vessassa vasta sitten kun maassa on 11 000 koronatartuntaa päivässä? :P


    • Anonyymi

      Suomen johto osaavien käsissä - Suomern kansa valitsee parhaan.

    • Anonyymi

      Järki on kaukana nykyhallituksen touhuista.

      • Anonyymi

        Onneksi Halla-aho on lähellä.

        Mitä persut tekevät gallupeilla, kun eivät saa kunnollisia ehdokkaita määrä ei korvaa laatua.

        Ainakin meillä ei yhtään persuehdokasta, jota tavallinen tallaaja voisi äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Halla-aho on lähellä.

        Mitä persut tekevät gallupeilla, kun eivät saa kunnollisia ehdokkaita määrä ei korvaa laatua.

        Ainakin meillä ei yhtään persuehdokasta, jota tavallinen tallaaja voisi äänestää.

        Persut on silti ihan tarpeellinen puolue, se toimii jonkinlaisena keräilypuolueena joka kerää äänestäjikseen paljon sellaista väkeä, joiden etujen ajamisesta muut valtapuolueet eivät olleet kiinnostuneita.

        Näillä eväillä ei kuitenkaan kannata hallitukseen mennä, vaan se korkea kannatus pitäisi saada ensin parikseen hyvää asiaosaamista puolueen johtoon ja hyvin huolellisesti mietittyä politiikkaa.

        Halla-Aho ei varmasti pääministeriksi halua, rahaa tulee oppositiossakin istumassa, esim. puoluetuki on aika kiva summa, ja palkatkin juoksee.

        Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö PS:llä olisi mahdollisuuksia toimia myös maan johdossa, mutta se todella vaatii sitä että sitten on löydyttävä riittävän paljon kunnollista osaamista ja väkeä jotka kykenee täyttämään ministerien saappaat.

        PS on ihan hyvä puolue olemassa, se osaltaan kirittää muitakin puolueita toimimaan paremmin, sehän on demokratian tarkotuskin että on kilpailevaakin politiikkaa, jonka tehtävä on laittaa vauhtia muidenkin politiikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Halla-aho on lähellä.

        Mitä persut tekevät gallupeilla, kun eivät saa kunnollisia ehdokkaita määrä ei korvaa laatua.

        Ainakin meillä ei yhtään persuehdokasta, jota tavallinen tallaaja voisi äänestää.

        Sama juttu! Meidän kunnan persut ovat kaikki jollain tavalla tolloja. Suomeksi sanottuna kylähulluja. En halua sellaisia valtuustoomme. Luku-ja kirjoitustaito hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Halla-aho on lähellä.

        Mitä persut tekevät gallupeilla, kun eivät saa kunnollisia ehdokkaita määrä ei korvaa laatua.

        Ainakin meillä ei yhtään persuehdokasta, jota tavallinen tallaaja voisi äänestää.

        Mulla istuu eduskunnassa sekä kunnallisvaaleissa että eduskuntavaaleissa äänestämäni persu. Molemmilla yli 30 lakialoitetta tehtyä. Lisäksi lukemattomia kirjallisia kysymyksiä ja yhteensä nelisensataa puheenvuoroa. Oisko sulla heittää tähän oman kansanedustajasi statsit? Koska meikä on ainakin hyvin tyytyväinen noihin äänestämiinsä edustajiin, joten tätä menoa äänestän hyvin mielellään uudestaankin.


    • Anonyymi

      Kyllä vassarien vastauksista taas näkee kuinka säälittävän tyhmää sakkia he ovat, mitään osaamattomata Marin ja Andersson ovat heille kuin jumalia.

    • Anonyymi

      Tyypillisesti professori on fakki-idiootti.

    • Anonyymi

      Yritykseksi jää, ei onnistu

    • Anonyymi

      Voisi ajatella äänestäväni perussuomalaisia, mutta meidän kunnassa heidän ehdokkaat ovat valittajia ja möykkääjiä, joten heidän äänestäminen on mahdotonta.

    • Anonyymi

      Olisi se hienoa nähdä Hakkarainen valtiovierailulla Saudi-Arabiassa matkimassa minareettijoikua paikalliselle prinssille.

      • Anonyymi

        Ei kauaa joikuisi!


      • Anonyymi

        ... paljon upeempaa kattella Humu-Pekkaa sipsuttelemassa suur-visiirien palatseissa?

        Noh! Makunsa kullakin!


    • Anonyymi

      koska?

    • Anonyymi

      Kai sitä faktapohjaista, loogista ja terävää ulosantia voi myös strategisesti taitavaksi sanoa, sitä itseäänhän se on. Toisille vain sellainen on pelottavaa, koska oma puoluekirja neuvoo ettei rehellisyys kuulu politiikkaan, vaan pelkkä oman utopistisen agendan tuputtaminen.

    • Anonyymi

      Kansalaisaloite sivulla on aloite polttoaineveron alentamisesta käykää allekirjoittamassa.

      • Anonyymi

        Niinkö, ensin nostitte sitä (2016 päätöksellä, voimaan 2017 alusta) ja sitten vaaditte sen laskemista? Voiko enää selkärangattomampaa porukkaa olla kuin persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, ensin nostitte sitä (2016 päätöksellä, voimaan 2017 alusta) ja sitten vaaditte sen laskemista? Voiko enää selkärangattomampaa porukkaa olla kuin persut.

        siniset <> persut

        Meneekö vielä monta vuosituhatta ennenkuin tää menis edes ensimmäisen suvakin jakeluun? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, ensin nostitte sitä (2016 päätöksellä, voimaan 2017 alusta) ja sitten vaaditte sen laskemista? Voiko enää selkärangattomampaa porukkaa olla kuin persut.

        Ja kerroppas vielä sekin, että millä logiikalla sun oman puoluees tekemä polttoaineiden hinnankorotuson hyvä juttu, mutta sinisten tekemänä se on huono juttu? :)

        Vai ootko muka koskaan missään moittinut siitä omaa puoluettas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kerroppas vielä sekin, että millä logiikalla sun oman puoluees tekemä polttoaineiden hinnankorotuson hyvä juttu, mutta sinisten tekemänä se on huono juttu? :)

        Vai ootko muka koskaan missään moittinut siitä omaa puoluettas?

        tuttisuu, sinisiä ei ollut vielä 2016, jolloin polttoaineveron korotuspäätös tehtiin. Ei ollut hyvä viimesin polttoaineveron korotus tietenkään, mutta siitä ei ollut tässä kysymys, vaan persujen selkärangattouudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kerroppas vielä sekin, että millä logiikalla sun oman puoluees tekemä polttoaineiden hinnankorotuson hyvä juttu, mutta sinisten tekemänä se on huono juttu? :)

        Vai ootko muka koskaan missään moittinut siitä omaa puoluettas?

        Ei millään logiikalla, sitä kun ei tuolla ole. Se on vain raivotautinen räksyttäjä-trolli joka elää omassa todellisuudessaan.


    • Anonyymi

      Täytyy jo olla tumpelo, jos ei kaadu -..

    • Anonyymi

      Aluksi pitäisi sulkea laitoksiin kaikki nistit, pirinistit, heponistit sekä feministit.

      Tärähtäneet kuuluvat hoitoon.

    • Anonyymi

      Halla-Aho osaa taitavasti vääristellä faktoja juuri sen verran ettei kaikki heti huomaa. Moni seuraa ihaillen kun Jussi "julistaa" ja rakentaa omaa populistikuplaansa.

      Halla-Ahon persoonasta ja kuplan rakennuksesta kertoo paljon esimerkiksi se, että hänen julkisia Facebook-juttujaan pääsee kommentoimaan vain sisäpiiri. Tällaista kommenttien rajaamista ei ole muilla puoluejohtajilla.

      • Anonyymi

        Kerro lisää miten ”faktoja vääristellään”?
        Fakta on fakta. Jos sä vääristelet sitä, se lakkaa olemasta fakta!

        Vaikeeta?

        PS: Ja sulta sit löytyy varmaan lukemattomia esimerkkejäkin Halla-ahon ”faktan vääristelyistä” koska tiiät sanoa noin, joten: Ole hyvä! Estradi on teidän!

        Vai menetkö mieluummin syömään hatullisen suustasi pursuavaa tavaraa ja sit suihkuttamaan suusi juuriharjalla puhtaaks?


      • Anonyymi

        Ai kuten Sanna Marin, joka blokkasi Sebastian Tynkkysen? :)
        Ja ties kuinka monta muuta persukansanedustajaa?
        Samoin kuten noi muutkin hallituksen Cancel-noidat! :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuten Sanna Marin, joka blokkasi Sebastian Tynkkysen? :)
        Ja ties kuinka monta muuta persukansanedustajaa?
        Samoin kuten noi muutkin hallituksen Cancel-noidat! :/

        Yksittäisten häiriköiden blokkaaminen on aivan eri asia kuin kommentoinnin rajaaminen omaan sisäpiiriin, kuten Halla-Aho tekee. Kukaan muu puoluejohtaja ei ole niin herkkänahkainen että kieltäisi julkisen keskustelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäisten häiriköiden blokkaaminen on aivan eri asia kuin kommentoinnin rajaaminen omaan sisäpiiriin, kuten Halla-Aho tekee. Kukaan muu puoluejohtaja ei ole niin herkkänahkainen että kieltäisi julkisen keskustelun.

        Voit onnitella itseäsi ja öyhöttäjä-tovereitasi siitä ettei julkinen keskustelu onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit onnitella itseäsi ja öyhöttäjä-tovereitasi siitä ettei julkinen keskustelu onnistu.

        Heh heh. Opposition trollit meuhkaavat Marinin ja kumppaneiden sivuilla, mutta eivät he ole siksi kieltäneet julkista keskustelua. Halla-Ahon kupla (ja kuuppa) ei kestä julkista keskustelua. "Mestari" sulkeutuu omaan kuplaansa.


    • Anonyymi

      Onnea yritykseen!

    • Anonyymi

      Sais kaatuakin suomen surkein hallitus kautta aikojen.

    • Anonyymi

      Keskusta pitää hallituksen kyllä kasassa, saavat palkkioksi maakuntahallinnon...

      Himmelihallintoa ja maakuntaveroa meille on tulossa...

    • Anonyymi

      Älkää vaihtako vänrikki Marinia siihen keinosiementäjän näköseen sivariin.

    • Anonyymi

      näin

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe