Sain tietää että miehelläni on joskus ollut yhden yön suhteita. On omien sanojensa mukaan käyttänyt kondomia joka kerta. Olemme kumpikin käyneet testeissä suhteen alussa. Tuo tieto kuitenkin alkoi ällöttää niin paljon, että tämä suhde loppuu tähän. Kondomi ei ole mikään 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta tai herpekseltä. Sellaiset miehet usein myös pettävät helpommin. Ja miten tyhmä ihminen ottaa jonkun panon takia riskin esim. hiv-tartunnasta?!?
Menen varmuuden vuoksi uudestaan testeihin sekä myös HPV-dna-testiin ja papa-kokeeseen. Ja aion käydä seurannassa normaalia tiheämmin, vaikka tulokset olisivatkin puhtaita noiden kahden viimeksi mainitun osalta, virushan voi kehittää syövän esiasteen myöhemminkin. Rukoilen ettei mitään olisi eikä tulisi :( Pelkään kyllä pahinta.
Miehellä ollut irtosuhteita, yäk
83
298
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kannattanut miettiä että minkälaisen jakomeisselin kanssa rupesit olemaan
Hyi ja yäk. Tämän vuoksi olisi hyvä, että käyttöasteesta voitaisiin puhua häpeilemättä suoraan jo ennen kuin harrastetaan seksiä. Ei tulisi sitten yllätyksiä. Otan osaa ap.
- Anonyymi
Onko tyttöystävällä ollut epäpuhdas papa?
- Anonyymi
Mistäs se mies voisi sen tietää, jos ei ole ollut vakisuhteessa vaan pelkästään irtosuhteissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs se mies voisi sen tietää, jos ei ole ollut vakisuhteessa vaan pelkästään irtosuhteissa?
Minä ajattelin että sinun tyttöystävälläsi...
- Anonyymi
No ei ollut että jos se testi oli kuitenkin nii turha edes mennä sinne mutta toisaalta se on ihan hyvä idea ottaa se paperi mukaan niin voin näyttää seuraavassa suhteessa
No sanotaan nyt näin, että mitä enempi niitä naisia/miehiä on ollut, sitä enempi on pöpöjäkin saatu. Ihan jo suukotellessa tarttuu pöpöjä.
Ja suurempi riski saada niitä sukupuolitautejakin tietysti, kun monien kanssa vehtaa ja ne monet on vehdannu ehkä taas monien kanssa.- Anonyymi
Tommonen mies ei ole parisuhteeseen soveltuva.
Varmasti pettää ja on voinut niin tehdäkin - Anonyymi
No sanoisin, että ei se määrä välttämättä niin.. vaan laatu. Riippuu täysin kenen kanssa vehtaa ja vehtaako kohde kenen kanssa. Ja kuinka usein ja millaisissa tilanteissa.
- Anonyymi
Kaikilla on oma bakteerikanta
- Anonyymi
En huolisi. Ei herätä luottamusta.
- Anonyymi
Nainen ei ollut ympärileikattu, yök!
- Anonyymi
Mietipä mitä kaikkea se mies on tehnyt niiden naisten kanssa.😝
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Nuollu varmasti joka kolon. :D
Mulle tuli huono olo vaikka asia ei itseäni kosketakaan 🤮
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Nuollu varmasti joka kolon. :D
😂ja kolon vierestä.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli huono olo vaikka asia ei itseäni kosketakaan 🤮
Kannattaa ottaa se naisia paljon kaatanut mies. Kaikkia käsitellyt kuten sua, vaikka sanoisikin "en ikinä ennen" sun kanssa vasta. 😅
Härskimmät käy ensin jollain toisella kololla ja tulee imettää kalun puhtaaks seuraavalle. 😏- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kannattaa ottaa se naisia paljon kaatanut mies. Kaikkia käsitellyt kuten sua, vaikka sanoisikin "en ikinä ennen" sun kanssa vasta. 😅
Härskimmät käy ensin jollain toisella kololla ja tulee imettää kalun puhtaaks seuraavalle. 😏Meni halut pitkäksi aikaa 🤮😭🥵
Muutan luostariin 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni halut pitkäksi aikaa 🤮😭🥵
Muutan luostariin 🤣Se olisi monelle naiselle juuri oikea paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi monelle naiselle juuri oikea paikka.
Jaa
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Härskimmät käy ensin jollain toisella kololla ja tulee imettää kalun puhtaaks seuraavalle. 😏Nyt on ammattimiehen merkkejä, mistä tämän legendan kuulit. Palstalaiset ei voi olla kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ammattimiehen merkkejä, mistä tämän legendan kuulit. Palstalaiset ei voi olla kyseessä
Jank on naistemies [mieleltään] 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Meni halut pitkäksi aikaa 🤮😭🥵
Muutan luostariin 🤣Ei nyt luostariin kannata lähteä. Voihan sitä pysyä vaan erossa häntäheikeistä joilla naiset on vaihtuneet tiuhaan ja usean kerran elämän aikana.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ammattimiehen merkkejä, mistä tämän legendan kuulit. Palstalaiset ei voi olla kyseessä
Heh, kaikenlaista tulee vastaan, kun ihmisiin tutustuu. ;P
Anonyymi kirjoitti:
Jank on naistemies [mieleltään] 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Heh, vai niin. Niin kauan voi olla, kunnes on varattu. ;)
Eiku miten se meni....JanK kirjoitti:
Ei nyt luostariin kannata lähteä. Voihan sitä pysyä vaan erossa häntäheikeistä joilla naiset on vaihtuneet tiuhaan ja usean kerran elämän aikana.
Ei hyvää miestä muutenkaan moneen kertaan kiertoon laiteta. :D
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi monelle naiselle juuri oikea paikka.
Munkkiluostari..? Siellä olis varmaan puhtaita miehiä...😊
- Anonyymi
Useimmilla 70-luvun jälkeen syntyneillä ihmisillä on ollut irtosuhteita.
HPV on kolmella neljäsosalla kaikista, jotka koskaan ovat harrastaneet seksiä. Naisella se on vaarallisempi kuin miehellä, mutta spontaani parantuminen infektiosta on yleistä.- Anonyymi
Jokaisella on ollut irto-ja vähemmän irto suhteita...
Parisuhteessa voi kukin miettiä minkä vuoksi kumppani käy vieraissa?
Itse elin seksittömässä suhteessa vuosia. Kun aloin käymään vieraissa, olisi kumppani siinä vaiheessa sitten ollutkin valmis seksiin.
Mut eihän vanhaan enää ollut paluuta.
- Anonyymi
Naiset ne vasta ovat paneskelleet jännämiehiä ja kaikenlaisia mielenvikaisia puliukkoja ilman kumia joilla on tauteja vaikka mitä. Tuskin sellaista naista löytyy joka ei olis jännämiehen kanssa ollut.
- Anonyymi
Miksi miehet luulee että irtosuhteista ei ole mitään haittaa tulevalle kumppanillekaan ja se vain nostaa miehen arvoa naisten silmissä. Mistä tulee tämä harhainen käsitys että mitä enemmän naisista kokemusta sitä enemmän se heidän egoaan nostaa.
Salaaminenkaan menneistä suhteita ei auta, pikkulinnut aina livertää ennemmin tai myöhemmin totuuksia.
Harhaa, niin paljon harhaa on miesten mielissä. Naiset antaa suuremman arvon miehelle jotka ovat vakaita parisuhteessa, ei kalunsa vietävissä. Samanlainen ällötys tulee itse kullekin naiselle. kukaan ei halua huorannutta miestä itselleen. Järkeä päähän. Miehen arvo ei nouse irtosuhteista vaan alenee.- Anonyymi
No äläs nyt. Antaa niiden elää virheellisissä käsityksissään, jotka siellä haluavat elää.
Siinä tilanteessahan naisten on vain helpompi valikoida toisenlaisia miehiä, jos mies ihan itse tuo esille kiinnostuksensa suureen määrään irtosuhteita. - Anonyymi
Olen sitä mieltä että liian "kiltti" mies ei kelpaa naiselle.
Itse olen pörrännyt paljon ja vastaan tulee usein naisia ketkä haluaa kunnon panon.
Vaikka kotona odottaisi kiva mies.
Ja esille tulee joskus että nainen ei edes halua omaa miestään! Koska on liian tavallinen ja kiltti. Se on usein syy että hakeutuu pantavaksi miehelle joka käsittelee kuten käsittelee illan tai muutaman. Ja se oli siinä.
Käsi ylös kenelle ei oo tuttua. Anonyymi kirjoitti:
Itse olen pörrännyt paljon ja vastaan tulee usein naisia ketkä haluaa kunnon panon.
Ja esille tulee joskus että nainen ei edes halua omaa miestään! Koska on liian tavallinen ja kiltti. Se on usein syy että hakeutuu pantavaksi miehelle joka käsittelee kuten käsittelee illan tai muutaman. Ja se oli siinä.
Käsi ylös kenelle ei oo tuttua._o/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsi ylös kenelle ei oo tuttua.Naiset tunnetusti kyllästyvät mieheen tutustuttuaan tähän kunnolla eli kun lumous haihtuu. Sama ilmiö ympäri maailman. Tutkittu ja todettu myös Suomessa. Uskoakseni kukaan mies ei ole tältä suojassa, joten ei se pelkästään kilttejä koske.
Uusi mies on jännä siksi, että se on uusi. Siihen ei ole vielä ehditty pettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsi ylös kenelle ei oo tuttua.Mies ei missään tapauksessa voi olla liian kiltti. Jollet sitten tarkoita liian kiltillä sellaista joojoomiestä, joka ei osaa sanoa kenellekään mihinkään ei ja hyppää kaikessa jokaisen sukulaisensa, tuttavansa ja myös pomonsa pillin mukaan ja antaa kaikkien edellä mainittujen potkia itseään päähän mennen ja tullen. Tuollainen joojoomies ei kyllä olisi yhtään hyvä mies. Sellainen kelpaa niille, jotka tahtovat komennella ja potkia joojoomiestä. Normaali, oikeasti kiltti, ystävällinen ja mukava mies on ehdottomasti vastaavanlaisen naisen mieleen. Hän on miesten eliittiä ja aika harvinainen tapaus!
- Anonyymi
Kyllä miehiä vihataan ja sinkku jakorasioiden toimesta.
- Anonyymi
Olen pannut 200 naisen kanssa yhden yön jutuissa. Onko minulla siis sukupuolitauteja ja enkö kelpaa enää parisuhteeseen naisen kanssa. Ei ole koskaan ollut mitään tautia minulla.
- Anonyymi
Aloitus on provo. Normaalit ihmiset ei ajattele eikä käyttäydy noin, sen paremmin miehet kuin naisetkaan. Normaalit ihmiset harrastaa seksiä, usein myös parisuhteen ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on provo. Normaalit ihmiset ei ajattele eikä käyttäydy noin, sen paremmin miehet kuin naisetkaan. Normaalit ihmiset harrastaa seksiä, usein myös parisuhteen ulkopuolella.
Periaatteessa just noin. Kyllä mä tosin senkin ymmärrän, että 200 partneria saattaa hyvin aiheuttaa sellasen mitä v.ttua hetken. Sitten jos rupeaa asiaa ihan järjen kanssa laskemaan, niin asia voi näyttäytyä eri valossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa just noin. Kyllä mä tosin senkin ymmärrän, että 200 partneria saattaa hyvin aiheuttaa sellasen mitä v.ttua hetken. Sitten jos rupeaa asiaa ihan järjen kanssa laskemaan, niin asia voi näyttäytyä eri valossa.
Juuri näin. Tosiaan kun suhteuttaa vaikka ikään ja sinkkuna vietettyihin vuosiin, luku ei ole poikkeuksellinen ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Tosiaan kun suhteuttaa vaikka ikään ja sinkkuna vietettyihin vuosiin, luku ei ole poikkeuksellinen ollenkaan.
Öö, minkä ikäinen tyyppi kyseessä? Montako pitää olla 45 ikään mennessä?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
200-400 kaatoa
Anonyymi kirjoitti:
200-400 kaatoa
Tjaa, onhan mulla varmaan yli toista tuhatta kaatoa, mutta olen vaan kaadellut muutamia samoja ahkerammin. :D
Ei helevtti kukaan normaali ihminen kerkeä jatkuvasti nussimaan, saati kaatamaan aina uutta ihmistä sitä varten, jos muutakin elääkseen tekee. Mä olen minkäänlaista seksiä tähän ikään mennessä harrastanut yhteensä 7 eri ihmisen kanssa ja kaikki ihan yksi kerrallaan, ihan seurustelusuhteessa yhden kanssa kerrallaan. Enkä ole ajatellut muuta koskaan omaksuakkaan.
Irtonumerot ei vaan ole mun juttu, ovat hukkaan heitettyä aikaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. 😂 Kyllä se sellaisen hetken aiheuttaisi. 😂 Ihan sukupuolesta riippumatta.
Tulisi mieleen että onko tyyppi ns. "kädetön".
Ikään jos suhteuttaisi niin minun henkilökohtaisella mittapuullani 200 partneria olisi ihan normaali määrä noin 1000-vuotiaalle... - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Tjaa, onhan mulla varmaan yli toista tuhatta kaatoa, mutta olen vaan kaadellut muutamia samoja ahkerammin. :D
Ei helevtti kukaan normaali ihminen kerkeä jatkuvasti nussimaan, saati kaatamaan aina uutta ihmistä sitä varten, jos muutakin elääkseen tekee. Mä olen minkäänlaista seksiä tähän ikään mennessä harrastanut yhteensä 7 eri ihmisen kanssa ja kaikki ihan yksi kerrallaan, ihan seurustelusuhteessa yhden kanssa kerrallaan. Enkä ole ajatellut muuta koskaan omaksuakkaan.
Irtonumerot ei vaan ole mun juttu, ovat hukkaan heitettyä aikaa.Joo sun käsitykset on tullut selväksi jo useampaan otteeseen. Sinä ja palstalaiset ette kuitenkaan ole mikään standardi-ihmisen malli, kaukana siitä. Eli vertailukelvoton. Oli puhe normaaleista keskivertoihmisistä tässä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo sun käsitykset on tullut selväksi jo useampaan otteeseen. Sinä ja palstalaiset ette kuitenkaan ole mikään standardi-ihmisen malli, kaukana siitä. Eli vertailukelvoton. Oli puhe normaaleista keskivertoihmisistä tässä.
Normaaliako on kuksia kaikkien iholle änkevien kanssa? Mulle se seksi on kuitenkin myös tunnepuoleen sitoutunutta, ei sama kuin hampparia nälkään. Kunnon lounas jälkiruoalla. :)
Jos tuollanen satojen eri ihmisten paneskelu on normaalia, olen mielelläni epänormaali.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Normaaliako on kuksia kaikkien iholle änkevien kanssa? Mulle se seksi on kuitenkin myös tunnepuoleen sitoutunutta, ei sama kuin hampparia nälkään. Kunnon lounas jälkiruoalla. :)
Jos tuollanen satojen eri ihmisten paneskelu on normaalia, olen mielelläni epänormaali.Sä oot ykssilmänen ja suvaitsevainen vain sulle sopivia asioita kohtaan. Tyypillinen tekopyhä snowflake.
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ykssilmänen ja suvaitsevainen vain sulle sopivia asioita kohtaan. Tyypillinen tekopyhä snowflake.
Ei siinä ole mitään tekopyhää, jos ei ole kiinnostunut ihmisistä vain päästäkseen panemaan niiden kanssa. Mä vaan olen erilainen, haluan tutustua kunnolla ja ihastua, rakastua, rakastella enkä vaan panna ja lähteä kotiin ja kohta taas joku uus pantavaksi.
Muuthan saa tehdä mitä haluaa. Elää oman normaalinsa mukaan, niin minäkin teen.JanK kirjoitti:
Ei siinä ole mitään tekopyhää, jos ei ole kiinnostunut ihmisistä vain päästäkseen panemaan niiden kanssa. Mä vaan olen erilainen, haluan tutustua kunnolla ja ihastua, rakastua, rakastella enkä vaan panna ja lähteä kotiin ja kohta taas joku uus pantavaksi.
Muuthan saa tehdä mitä haluaa. Elää oman normaalinsa mukaan, niin minäkin teen.Ja toi snowflake tulee aina niiltä, jotka ei kestä erilaisuutta. Tai että siitä puhutaan ääneen. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ykssilmänen ja suvaitsevainen vain sulle sopivia asioita kohtaan. Tyypillinen tekopyhä snowflake.
Toiset rakentaa parisuhteita, toiset panosuhteita. Kaikkihan on tyytyväisiä, kunhan löytää kaltaisensa eikä eri periatteen ihmiset sekaannu toisiinsa.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Toiset rakentaa parisuhteita, toiset panosuhteita. Kaikkihan on tyytyväisiä, kunhan löytää kaltaisensa eikä eri periatteen ihmiset sekaannu toisiinsa.
eroat ryhdyt tinderi seksi harrastajaksi
Anonyymi kirjoitti:
eroat ryhdyt tinderi seksi harrastajaksi
Näää, ei ole haluja erota. Enkä ole kiinnostunut seksistä harrastuksena. Jos joskus olen tilanteessa sinkku ja seuraa vailla, niin irtosuhteisiin en silti rupea. Voinhan mä aikani kuluttaa paremminkin, kun ventovieraita panemalla.
Se kun ei vaan ole mun juttu, niin ei ole. Mielummin olen sitten yksin ja toivon, että kohtaan joskus vielä sellaisen naisen, jonka kanssa eläminen ja oleminen on kaikinpuolin hyvää. Siis ihan oikea parisuhde eikä mitään panokaveruutta. Mielummin vielä niin mainion, ettei enää tarvi koskaan kummankaan alkaa vaihtaa. :D
Oliko siinä jo liikaa? ;P- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Näää, ei ole haluja erota. Enkä ole kiinnostunut seksistä harrastuksena. Jos joskus olen tilanteessa sinkku ja seuraa vailla, niin irtosuhteisiin en silti rupea. Voinhan mä aikani kuluttaa paremminkin, kun ventovieraita panemalla.
Se kun ei vaan ole mun juttu, niin ei ole. Mielummin olen sitten yksin ja toivon, että kohtaan joskus vielä sellaisen naisen, jonka kanssa eläminen ja oleminen on kaikinpuolin hyvää. Siis ihan oikea parisuhde eikä mitään panokaveruutta. Mielummin vielä niin mainion, ettei enää tarvi koskaan kummankaan alkaa vaihtaa. :D
Oliko siinä jo liikaa? ;Ppaljon piluja seksiä kauniilta naisilta niin elät herrana
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ei kai kenelläkään pidä olla edes yhtä. Ei mun mielestä ainakaan. Enkä mä lähde sanomaan, että olis joku ehdoton ylärajakaan. Kyllä tuo 200 silti aiheuttais itselleni aluksi pientä nieleskelyä. Sitten jos sitä alkaa tosiaan laskea ko. ihmisen iän mukaan, niin eihän se tarkota uutta ihmistä joka päivä, eikä vaikka yli nelikymppisellä joka kuukausikaan. Täytyyhän näitä nyt kuitenkin vähän suhteuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
paljon piluja seksiä kauniilta naisilta niin elät herrana
Heh, mielummin panostaisin laatuun, kun määrään. Niin suhteen, kun naisenkin laatuun. Pitäs nääs tykätä siitä ihmisestä, naisestakin ensiksi ihmisenä, jos sitten se "pilukin" maittais paremmin. ;P
Mua kun ei edelleenkään kiinnosta ihmisessä vaan seksi, suurimmassa osassa tavattujen ihmisten kesken ei seksi kiinnosta mua ylipäänsä ollenkaan.
Menee nyt tämä aivopesu propaganda ihan vääräälle ihmiselle, kun mulle kirjoittelet näitä markkinointeja. :)
I rest my case. Kahvin aika.Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kenelläkään pidä olla edes yhtä. Ei mun mielestä ainakaan. Enkä mä lähde sanomaan, että olis joku ehdoton ylärajakaan. Kyllä tuo 200 silti aiheuttais itselleni aluksi pientä nieleskelyä. Sitten jos sitä alkaa tosiaan laskea ko. ihmisen iän mukaan, niin eihän se tarkota uutta ihmistä joka päivä, eikä vaikka yli nelikymppisellä joka kuukausikaan. Täytyyhän näitä nyt kuitenkin vähän suhteuttaa.
Noo, jokaisen oma asia tietysti. Mutta jostain syystä jotkut suuttuu, kun ei hihku innosta jos toisella on ollut paljon suhteita tai irtosuhteita tai molempia.
Mulle toi 200 eri petikaveria olisi jo ei jatkoon. Ollaan perustuksilta jo liian erilaiset tuon perusteella. Mulle suhteutus on se, että ne on irtosuhteita. Pelkkää seksiä. En näe minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on kuin koirankusetusta. Ruikkaa tohon, aijaa suakin kusettaa no ruikkaa säkin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. 😂 Kyllä se sellaisen hetken aiheuttaisi. 😂 Ihan sukupuolesta riippumatta.
Tulisi mieleen että onko tyyppi ns. "kädetön".
Ikään jos suhteuttaisi niin minun henkilökohtaisella mittapuullani 200 partneria olisi ihan normaali määrä noin 1000-vuotiaalle...Tuohon mittaluokkaan se iällä suhteutettuna itselläkin menisi. Mulle tulis luultavaksi ensimmäisenä mieleen paitsi se kädettömyys, niin myös se onko tuossa paikattu jotain emotionaalisen puolen juttua. Siis, että jostain on tullut tarve juuri siihen toiseen ihmiseen siinä ja siksi se käsi ei käy. Toisaalta sitten taas kun on itse ollut pidemmissä parisuhteissa, niin mikä sitä on arvostelemaan toisten tarpeita. Vaikka tuo omakin pisin suhteeni oli lopussa emotionaalisesti kylmä ja vailla läheisyyttä, että jotain käsitystä asiasta itselläkin on.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Muuthan saa tehdä mitä haluaa. Elää oman normaalinsa mukaan, niin minäkin teen.Niinku sä et pysty käsittämään sitä että toiset kykenee rakastelemaan suht tuntemattomankin kanssa, hyvin, kunnioittavasti ja intohimoisesti kun yhteys syntyy. Toisilla tuo seksi on hieman värikkäämpää kuin pelkkä pano ilman tunteita tai rakastelu parisuhteessa. Mut kun sä et siihen pysty, niin tuomitset ne jotka pystyy.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Noo, jokaisen oma asia tietysti. Mutta jostain syystä jotkut suuttuu, kun ei hihku innosta jos toisella on ollut paljon suhteita tai irtosuhteita tai molempia.
Mulle toi 200 eri petikaveria olisi jo ei jatkoon. Ollaan perustuksilta jo liian erilaiset tuon perusteella. Mulle suhteutus on se, että ne on irtosuhteita. Pelkkää seksiä. En näe minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on kuin koirankusetusta. Ruikkaa tohon, aijaa suakin kusettaa no ruikkaa säkin.Itselleni tuo aihe ei vaan ole sellainen, josta olen ensimmäisenä tai toisenakaan käymässä keskustelua. Sinällään siis jatkokeskusteluihin pääsisi kyllä. Toisaalta enpä ole koskaan edes tollaseen 200 partnerin mieheen törmännyt, saati sitten useamman. Ei noita kauheasti meikäläisen piireissä liiku.
Anonyymi kirjoitti:
Niinku sä et pysty käsittämään sitä että toiset kykenee rakastelemaan suht tuntemattomankin kanssa, hyvin, kunnioittavasti ja intohimoisesti kun yhteys syntyy. Toisilla tuo seksi on hieman värikkäämpää kuin pelkkä pano ilman tunteita tai rakastelu parisuhteessa. Mut kun sä et siihen pysty, niin tuomitset ne jotka pystyy.
Tuomitsenko? En, mähän totesin että kukin saa elää omaa normaaliaan. Niin minäkin teen, elän omaa normaalia, omien arvojeni mukaan.
Ihmisenä voit olla jees, mutta kumppanina eri maailmasta. Et säkään menettäs minussa mitään, enkä minä sinussa. Arvot on arvoja.Anonyymi kirjoitti:
Itselleni tuo aihe ei vaan ole sellainen, josta olen ensimmäisenä tai toisenakaan käymässä keskustelua. Sinällään siis jatkokeskusteluihin pääsisi kyllä. Toisaalta enpä ole koskaan edes tollaseen 200 partnerin mieheen törmännyt, saati sitten useamman. Ei noita kauheasti meikäläisen piireissä liiku.
No kyllä mä aika pian tykkään puhua elämänkokemuksista. Myös kehtaan kysyä niistä arvoistakin, onko irtonumeroita, parisuhteita jne.
Valehtelu sitten koituisi kohtaloksi sekin jossain kohtaa. Jos meinaa, että valehtelis pokkana tuossa asiassa. Valehtelijan kanssa ei jatkaa kannata, koska ilman luottamusta ei ole mitään muutakaan.
Eipä ole mullakaan tuttavapiirissä, kun yksi joka on tainnut päästä isompiin lukemiin kuin200. Elämäntyö pokailla uusia naisia.Anonyymi kirjoitti:
Niinku sä et pysty käsittämään sitä että toiset kykenee rakastelemaan suht tuntemattomankin kanssa, hyvin, kunnioittavasti ja intohimoisesti kun yhteys syntyy. Toisilla tuo seksi on hieman värikkäämpää kuin pelkkä pano ilman tunteita tai rakastelu parisuhteessa. Mut kun sä et siihen pysty, niin tuomitset ne jotka pystyy.
Lähinnä en usko rakasteluun tuntemattomien kanssa, kunnioitukseen kyllä, intohimoonkin. Elukoitahan me ihmiset ollaa.
Rakasteluun liittyy tunteet.
Voisin helposti ryhtyä ihan vaan himosta jonkun himottavan naisen kanssa seksiin. Mutten halua. Haluan enemmän, kun seksi.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Lähinnä en usko rakasteluun tuntemattomien kanssa, kunnioitukseen kyllä, intohimoonkin. Elukoitahan me ihmiset ollaa.
Rakasteluun liittyy tunteet.
Voisin helposti ryhtyä ihan vaan himosta jonkun himottavan naisen kanssa seksiin. Mutten halua. Haluan enemmän, kun seksi.Itsekontrolli =))))))
Anonyymi kirjoitti:
Itsekontrolli =))))))
Yym, nii. Kyse ei ole siitä etten fyysisesti pysty, en vaan psyykkisesti halua.
Itsekontrollia on nimenomaan muutaman naisen kanssa kysytty. Ja on ollut vaikeaa vastustaa kiusausta. Miesten kanssa ei mitään kiusauksia edes tule, hyvä kun itseään käskienkään tapahtuu mitään. :D
Mä en vaan koe mitään tarvetta sekstailla kenen kanssa tahansa. En kaipaa kokemuksiakaan. Mitä iloa siitä olis? Joku hetken ähellys ja morjes.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ei "pidä" olla mitään. Juuri sen verran vain kun itselle sopii.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Jos tuollanen satojen eri ihmisten paneskelu on normaalia, olen mielelläni epänormaali.Paneskelu ja rakastelu on eri asioita. Kaikille ei sovi sama, mutta se on tai vähintään voi olla normaalia.
Itse tunnen miehen.. jo erittäin pitkän ajan takaa. Hänellä oli 25-vuotiaana ollut kolmisen sataa panojuttua. Ja niistä oli lähes kaikki siten, että naiset vaan halusi häntä. Mitäpä sitä kieltämään ihan turhaa. ..Asioita pitkään seuranneena, voin sanoa, että tälle miehelle irtoseksi oli erittäin normaalia ja hän oli ja on erittäin mukava, kiva, mielenkiintoinen, aktiivinen ja tavallinen mies. Paljon myöhemmin mies meni naimisiin ja perusti perheen. Anonyymi kirjoitti:
Paneskelu ja rakastelu on eri asioita. Kaikille ei sovi sama, mutta se on tai vähintään voi olla normaalia.
Itse tunnen miehen.. jo erittäin pitkän ajan takaa. Hänellä oli 25-vuotiaana ollut kolmisen sataa panojuttua. Ja niistä oli lähes kaikki siten, että naiset vaan halusi häntä. Mitäpä sitä kieltämään ihan turhaa. ..Asioita pitkään seuranneena, voin sanoa, että tälle miehelle irtoseksi oli erittäin normaalia ja hän oli ja on erittäin mukava, kiva, mielenkiintoinen, aktiivinen ja tavallinen mies. Paljon myöhemmin mies meni naimisiin ja perusti perheen.Jaa. No minua ei vaan kiinnosta miehet eikä naiset, jotka vaan oli niin haluttuja ettei muuta voinut, kun ryhtyä toimeen.
Onko tässä joku ongelma, jos joku ei kiinnostu heistä tai elämäntyylistään?
- Anonyymi
Taudit tarttuu naisista kun ne panee ulkomaalaisia ja muutenkin jännämiehiä.
- Anonyymi
Eikö miehet paneskelekaan niitä ihania thainaisiaan? Thaimaassa ei ole kenellekään sukupuolitauteja..
- Anonyymi
Naisilla on varmaan enemmän irtosuhteita ollut kun miehillä.
- Anonyymi
Täytyy muistaa ettei se nainen yksin irtosuhteita harrasta. Normaalisti vastapuolena on mies joka on myöskin saalistusreissulla. Tasapeli.
- Anonyymi
Se vaan ei ole noin.
- Anonyymi
Tässäkin ketjussa lessupersumode loistaa
Kirjoitin kommentin, mutta lestapersumode poisti sen.
No näin miehenä voin todeta, että siinä mielessä tuo miesten ympäriinsä lutkailu on paljon pahempaa parisuhdetta ajatellen, kun mies harvemmin oppii uusia tapoja.. 🤷♂️
Sitten on toisessa ääripäässä nämä käyttökelvottomat ätmit..
Siinä kun nuo ääripäät leikataan pois, niin aika vähäistä on tarjonta naisille..😯- Anonyymi
Nuorena minulla oli yhden yön juttuja paljonkin varmaan yli 200. Haittaako se ketään jos tykkään seksiä harrastaaja naiset tykkää myös.
- Anonyymi
Mies on trendipelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165