Minun mielestäni seuraava hallitus tulisi muodostaa pelkästään keskustasta ja itse oikeutettu pääministeri ennen presidentinvaaleja olisi tietenkin meidän kaikkien oma ja ihana Paavo Väyrynen. Poliitikko isolla peellä ja valtiomies isolla veellä. Kaikki rakastavat Paavoa. Täällä Inkeroisissa on perusteilla PaavoFuniClub ja arvatkaas kuka on sen puheenjohtaja.
Keskuta seuraavan hallituksen johtoon. Jookos!
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän voisit ryhtyä uuden hallituksen puolustusministeriksi koska olet kirjoituksistasi päätellen sotilasasiantuntija.
Oikein päätelty vaikka täällä joku feikkaakin tätä nikkiäni. Olen arvioinut tuhansia miehiä väessä.
- Anonyymi
AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:
Oikein päätelty vaikka täällä joku feikkaakin tätä nikkiäni. Olen arvioinut tuhansia miehiä väessä.
Saunassa? Tuhansia miehiä, taidat olla johtavia perätuuppareita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunassa? Tuhansia miehiä, taidat olla johtavia perätuuppareita!
Kyllä Mercury on perätuupparien johtaja.
AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:
Tuhansia ja tuhansia.
Paavosta voitaisiin tehdä elinikäinen presidentti. Onhan näitä esimerkkejä maailmalta. Asiasta jos järjestettäisiin kansanäänestys niin Paavo saisi ison enemmistön äänistä. Suomalainen kaipaa vahvaa johtajaa.
Kovasti vaikutti pj-paneelin jälkeen, että keskusta tulee vaalit voittamaan. Keskustaa lähellä olevana sotilasasiantuntijana olen tyytyväinen. Väyrynen tulee vielä ottamaan ohjat.
Väyrynen pääministeriksi ja Sipilä ulkoministeriksi. Kekkonen voisi olla kulttuuriministeri koska siinä hommassa ei läsnäolo olisi niin välttämätöntä.
- Anonyymi
Pave on ihan fiksu mies. On paljon tietotaitoa.
- Anonyymi
Hienoa olisi saada porvarihallitus niin loppuisi tämä onneton koronan ehdoilla toimiminen. Jos nyt muutama tuhatta yli 80 vuotiasta kuolee niin so what. Kohta ne kuolisi muutoinkin.
Paavo on hieno mies. Presidenttiainesta, Juha on myös. Kumpaa kannatatte?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2193190Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3132791Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751808Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e551715Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?451585- 1221376
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111322Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171270Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4281266- 1051259