Missä asuttais? Mun luokse kyllä mahtuu asumaan.
Jos muutettais yhteen
68
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sun luona.
- Anonyymi
Sopii kulut ja työt puoliksi.
- Anonyymi
Teltassa.
- Anonyymi
Sun luona ja elän siivellä. T. Siipiveikko
- Anonyymi
Elä vaan jos olet yksi tietty mies. Joudut kyllä maksamaan vuokran luonnossa.
Jos mä jonkun kanssa alan vielä parisuhteeseen, on molemmilla oltava omat asunnot. Mä en muuta enää kenenkään kanssa yhteen. Kummankin luona voi molemmat oleilla, mutta yhdessä ja samassa osoitteessa eläminen ei tule mun kohdalla enää onnistumaan.
- Anonyymi
Ei ole nyt ajankohtaista, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa. Jos löytyy sellainen ihminen johon rakastun ja joka rakastuu minuun, niin voisin muuttaa yhteen asumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nyt ajankohtaista, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa. Jos löytyy sellainen ihminen johon rakastun ja joka rakastuu minuun, niin voisin muuttaa yhteen asumaan.
Jokainen tekee kuten haluaa. Sain vain karvaasti kokea mitä käy eron jälkeen, kun exä ei suostu lähtemään kämpästä jonka vuokrasopimuksessa on ainoastaan mun nimi. Jouduin itse lähtemään 500 kilsan päähän, kun en heti voinut irtisanoo kämppää ja siirtää omia kirjoja muualle keskeneräisten hoitosuhteiden takia.
Toista kertaa en halua joutua samaan tilanteeseen. Haluan pitää itsellä ainakin aluksi pakopaikan, ja paikan missä voin olla vapaasti kovien hermokipujen aikana, ilman että rakkaan ihmisen täytyisi jatkuvasti katsella mun kärsimistä kipujen kourissa.
- Anonyymi
Mun autotalli on jo aika täys autoja.. Maakellarin viereen vois tietysti laittaa sexiorjalle oman tilan.
- Anonyymi
Eikö sulla ole jo siellä se yksi M nainen köytettynä panopenkkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole jo siellä se yksi M nainen köytettynä panopenkkiin?
Oliskin. Meitä sinusta seksiorjaa haluavia on näköjään useampia. Täytyy aloittaa harvennus tuossa joukossa.
- Anonyymi
Mökillä?
- Anonyymi
;-)
- Anonyymi
Pohjanmaan lakeuksille haluisin. 😁
https://m.youtube.com/watch?v=P1CRoyIRiGE- Anonyymi
Ei sinne....
Tiijjän kyllä ne juopot siellä muþ muhun puree talonpoikaishenki😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne....
Tiijjän kyllä ne juopot siellä muþ muhun puree talonpoikaishenki😉sun kaa ihan minne vaan...
- Anonyymi
No tiällä tietysti.
Mut mänen mökille kun vain suinkin pystyn....
Suunnitelmissa nimittäin se kin....
Ja kirjan kirjoittaminen.
🤗 - Anonyymi
Tarviiko sitä nyt heti olla yhteen muuttamassa? Kannattaa varmaan ensin tutustua toisiin. Sama suunta pitää löytyä. m>n
- Anonyymi
Ei tarvitse heti. Eikä ollenkaan jos ei halua. Mihin sun suunta kuljettaa sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse heti. Eikä ollenkaan jos ei halua. Mihin sun suunta kuljettaa sinut?
Tarkoitin yhteistä suuntaa eteenpäin.
- Anonyymi
Siitä en tiedä mihin sinä muutat mutta itse kerään rahaa että hommaan itselleni osaomistusasunnon tai asumisoikeusasunnon.
Siitä en tiedä huolinko miestä messiin sinne, sillä mulla on tarkka kriteeristö millaisen huolin kotini rauhaa häiritseen ja hunsvotit ei sinne tule.
Mietin jopa että ennen kuin huolin yhteisasumiseen halua nähdä dokumenttia siitä mikä on tilanne luottotietojen kanssa että onko minkälainen laskujen maksaja vai jättääkö laskut maksamatta kokonaan.- Anonyymi
Ja merkinnät näissä tiedoissa johtaa siihen että minusta viisainta on että mies asuu ihan omassa asunnossaan ja paskoo ihan vaan omat asiansa ja ei mun taloutta ja luottotietoja kaada silleen kylkiäisinä siitä et itse ei osaa hoitaa asioitaan vastuullisesti. Minä en haluu kärsiä toisen typeryydestä, vaan jonkun rakkauden takia. Rakkaus kun kuihtuu joskus mutta luottotiedoissa merkinnät on pitkäkestoisia ja monenlaista ongelmaa sitten aiheuttavia. Ei kiitos mun rekistereihin sellaisia kertaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja merkinnät näissä tiedoissa johtaa siihen että minusta viisainta on että mies asuu ihan omassa asunnossaan ja paskoo ihan vaan omat asiansa ja ei mun taloutta ja luottotietoja kaada silleen kylkiäisinä siitä et itse ei osaa hoitaa asioitaan vastuullisesti. Minä en haluu kärsiä toisen typeryydestä, vaan jonkun rakkauden takia. Rakkaus kun kuihtuu joskus mutta luottotiedoissa merkinnät on pitkäkestoisia ja monenlaista ongelmaa sitten aiheuttavia. Ei kiitos mun rekistereihin sellaisia kertaakaan
Ei vittu 😬 "Rakkaus kun kuihtuu joskus mutta luottotiedoissa merkinnät on pitkäkestoisia"
Palstahistorian romanttisin lause löydetty! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vittu 😬 "Rakkaus kun kuihtuu joskus mutta luottotiedoissa merkinnät on pitkäkestoisia"
Palstahistorian romanttisin lause löydetty!Olen realisti. Turvaan ensisijassa omat asiani. Pitäiskö jonkun 1-2 v suhteen takia vääntää omat raha-asiat solmuun, ,luottotiedot paskaks, perintään laskuja jne ? Mä en oo oikein semmonen ihminen että mua kiinnostas tasapainoinen ja hyvä elämäni ja mallillaan olevat asiani hajottaa jonkun väliaikaisen sekoilevan rentun takia.
Tietty on niitäkin naisia jotka niin läheisriippuvaisia ja miellyttämään haluavia ettei vaan mies hylkää että uhraa kaiken. Minä en oo niin riippuvainen että katsoisin sen olevan kannattavaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen realisti. Turvaan ensisijassa omat asiani. Pitäiskö jonkun 1-2 v suhteen takia vääntää omat raha-asiat solmuun, ,luottotiedot paskaks, perintään laskuja jne ? Mä en oo oikein semmonen ihminen että mua kiinnostas tasapainoinen ja hyvä elämäni ja mallillaan olevat asiani hajottaa jonkun väliaikaisen sekoilevan rentun takia.
Tietty on niitäkin naisia jotka niin läheisriippuvaisia ja miellyttämään haluavia ettei vaan mies hylkää että uhraa kaiken. Minä en oo niin riippuvainen että katsoisin sen olevan kannattavaaNe ovat varkaita ja valehtelijoita, joilla on luottotiedoissa merkintöjä. He ovat pettäneet sopimukset, käyttäneet muiden rahaa ja omaisuutta, palauttamatta. Ei kukaan täysjärkinen sellaisen kanssa mene kimppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat varkaita ja valehtelijoita, joilla on luottotiedoissa merkintöjä. He ovat pettäneet sopimukset, käyttäneet muiden rahaa ja omaisuutta, palauttamatta. Ei kukaan täysjärkinen sellaisen kanssa mene kimppaan.
💩👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat varkaita ja valehtelijoita, joilla on luottotiedoissa merkintöjä. He ovat pettäneet sopimukset, käyttäneet muiden rahaa ja omaisuutta, palauttamatta. Ei kukaan täysjärkinen sellaisen kanssa mene kimppaan.
Niimpä. On rajat rakkaudellakin. Ja se menee siinä milloin alkaa liikaa vahingoittaan mun elämääni. Kaikki ei välitä kunhan on vaan joku mies siinä. Ihan sama millanen, mutta mä välitän. En halua miestä joka tuhoaa mun elämän. Ei se ole sen arvoista et muutaman vuoden siinä pannaan ja tapellaan ja sitten erotaan.
Jos mies ei osaa elää omaa elämäänsä niin helposti se rikkoo siinä sillä sekoilullaan vastuuttomasti myös seurustelukumppaninkin elämän.
Yleisiä tarinoitahan nää tosielämästä on että seurustelukumppani vetänyt mukaan rikoksiin, päihteiden tai alkoholin ongelmakäyttöön, talousongelmiin jne.
Parisuhteessa voi toisen takia joutua aika ongelmiin jos se kumppani ei osaa elää ja kun asut sen kanssa olet sen ihmisen kelkassa ja se väistämättä vie sunkin elämää huonoon suuntaan. siivellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. On rajat rakkaudellakin. Ja se menee siinä milloin alkaa liikaa vahingoittaan mun elämääni. Kaikki ei välitä kunhan on vaan joku mies siinä. Ihan sama millanen, mutta mä välitän. En halua miestä joka tuhoaa mun elämän. Ei se ole sen arvoista et muutaman vuoden siinä pannaan ja tapellaan ja sitten erotaan.
Jos mies ei osaa elää omaa elämäänsä niin helposti se rikkoo siinä sillä sekoilullaan vastuuttomasti myös seurustelukumppaninkin elämän.
Yleisiä tarinoitahan nää tosielämästä on että seurustelukumppani vetänyt mukaan rikoksiin, päihteiden tai alkoholin ongelmakäyttöön, talousongelmiin jne.
Parisuhteessa voi toisen takia joutua aika ongelmiin jos se kumppani ei osaa elää ja kun asut sen kanssa olet sen ihmisen kelkassa ja se väistämättä vie sunkin elämää huonoon suuntaan. siivelläTosiasioita puhut! On se seesteisestä arjesta pois, kun toinen osapuoli on vastuunkantokyvytön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pirusta sinä toisten luottotietomerkintöjen syistä tiedät? Omia virheitä ne on 95%:sti, mutta ei se merkintä ihmisestä arvotonta ja kelvotonta suhteeseen tee.
Yksi luottotiedoton työssäkäyvä. Rikollinen en ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pirusta sinä toisten luottotietomerkintöjen syistä tiedät? Omia virheitä ne on 95%:sti, mutta ei se merkintä ihmisestä arvotonta ja kelvotonta suhteeseen tee.
Yksi luottotiedoton työssäkäyvä. Rikollinen en ole.On aina kiinnostanu että miten ne luottotiedot saa menetettyä ilman velvollisuuksien laiminlyöntiä ja kovas piittaamattomuutta tai rikosperäistä velkaa jotka kerääntynyt sakkorangaistuksista?
Itse nimittäin en oo koskaan onnistunu saamaan itselleni perintään mitään.
Nehän varsinaisen laskun jälkeen kai lähettää vielä yhden tai kaksi maksu muistutusta ja sitten kai voi neuvotella että miten maksun hoitaa pois. Ettei heti mee luottotiedot
Aika pitkälle saa olla välinpitämätön laskuista ennen kuin lähtee luottotiedot
Itsellä opiskeluaikana oli toisinaan kuukausia kun samassa kuussa tuli laskuja maksettavaksi jotka tulee vaan 2 kertaa vuodes. Kun laskeskelin että nyt on liian suuria könttisummia menossa opiskelutuista samassa kuussa, ettei nyt oikein rahat riitä niin soitin laskuttajalle ja kysyin voiko eräpäivää siirtää kuukaudella. Siirsin toisen laskun seuraavalle kuulle niin pystyin maksaan ne. Toisen maksoin siinä kuussa ja toisen seuraavassa. Niin rahat riitti.
Neuvottelemalla ja välittämällä laskuista ja ottamalla vastuun sen asian hoitamisesta välttyy tollasilta
Sitten tietty kun tuet yhteensä 650-700 euroo/kk niin ei mitään
Osamaksulla ostettavia ostoksia. Ei voinu sillä yksikin ylimääräinen lasku lisää oli liikaa. Sit ois tullu ongelmia
- Anonyymi
Ei me mihinkään yhteen voitais muuttaa. Oon liian sotku ja en jaksa nalkutusta ja määräilyä. Muutetaan naapureiksi paksuilla seinillä. Voin käydä sit sua pitämässä hyvänä ja pussata hyvät yöt.
- Anonyymi
Tää kuulostaa hyvältä, mut miksi paksut seinät? Oon aivan surkea siivooja. Unohdan huomata sotkut, mutten ikinä nalkuta tai määräile.
- Anonyymi
Tai jos oikein rakastun. Sitähän ei sitä mahda mitään.😁
- Anonyymi
Kartanoon mahtuu vielä 😘
- Anonyymi
Liekö liikenee lupa vaimolta...
- Anonyymi
Itse en muuta enää kenenkään kanssa saman katon alle. Oma koti, se on paras paikka.
- Anonyymi
Kohta omat kodit 😎
- Anonyymi
Mikä parasta saa pitää jalat sohvapöydällä. Aah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä parasta saa pitää jalat sohvapöydällä. Aah!
No mun asunnossa ei onneksi kukaan tee sellaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun asunnossa ei onneksi kukaan tee sellaista
Mä teen omassa vuokrakodissa.
N36 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä teen omassa vuokrakodissa.
N36Ok. Mä en tee niin mun omassa kodissa
- Anonyymi
EI VITTU IKINÄ
- Anonyymi
EI IKINÄ SAATANA ELUKKA
- Anonyymi
En mä tiskaa, imuroi, enkä käytä mitään muitakaan kodinkoneita, eikä kukaan ole edes olettanut koskaan että käyttäisin. Mä asun omassa kämpässä ja koneen hoitajia voi vaihtaa jos tulee vikaa
- Anonyymi
Se onnistus, jos olis tarpeeksi iso kämppä. Ahtautuminen pieneen huoneistoon toisen kanssa on järjetöntä. Jotku asuu yksiöissäki kahdestaan, ei mitään järkee kun ei saa omaa rauhaa. Kenen tahansa pinna loppuu sellaisessa.
- Anonyymi
Mä asuin exäni kans niin hetken. Kuvio oli vähän sillee et oltiin avopari, mutta se suhinoi omien sanojensa mukaan toisen muijan kanssa joten mä hermostuin heitin sen avomieheni mäkeen ja muutin yksiöön. Suutuspäissäni kuin myrskyn merkkinä vuorokaudessa vaihdoin miestä. 6 kk sen kans ja sitten palasin exäni kanssa yhteen. Se asui epävirallisesti mun kanssa melkein 2 vuotta yksiössäni, kun meillä oli sen verran hankalaa selvitellessä sitä avoeroon johtanutta kuvioo ettei viitsitty yhteistä asuntoa alkaa etsiin kun ei oltu varmoja että pysytäänkö edes yhdessä, sillä mä en ollut kuivilla sen naissekoiluista ja se ei mun lyhyestä tapailusta toisen miehen kanssa meidän tauon aikana. Se oli menny vanhemmilleen asuun avoeron jälkeen takasin muttei viihtyny enää siellä joten asui mun luona mieluummin.
Olihan se vähän sellasta että sen tavarat oli lattioilla niin että kompasteltiin niihin ja mäkin olin unisena aika kiukkunen jos väkisin heränny niin aamulla jos kompastuin sen tavaroihin mulla saattoi vähän kirosanat lennellä.
Lopulta siivosin ja supistin oman vaatekaapin tilojani niin että tein sille kaks hyllyä tyhjäksi ja sanoin että tonne tavaras ei lattioille.
Jääkaapissa oli sille oma hylly kun mä kieltäydyin maksamasta sellaisia ruokia omasta pussistani joita mä en sen kanssa yhteisesti syö eli erillään asuen en halunnut jakaa ruokakuluja samoin kuin avoliitossa jaomme. Jos tein aterian josta söin itsekin niin se oli yhteistä ja ok. Mut sillä oli omat aamupala ja iltapala mieltymykset ja söi osittain erilaisia naposteltavia niin en opiskelubudjetillani suostunu niitä kustantaan. Kustansin kuitenkin yksin vuokran, sähkön, vedenkäytön, netin ja siihen aikaan oli vielä tv-lupamaksut joita hän hyödynsi luonani. Se sai riittää.
Asuminen muuten kyllä onnistui niinkin eikä me oikein riidelty asumiseen liittyvistä asioista. Niissä oltiin sopuisia. Huumorilla aika pitkälle ja kummatkin päivät poissa eli aamulla nähtiin ja illasta seuraavan kerran eli ei koko päivää asunnossa vietetty yhdessä. Meidän välejä hiersi asiat jotka oli avoeromme johtanut ja niistä me matsattiin kovaakin ja tehtiin sen 2 vuotta kovaakin lopullista eroa eikä ollut ollenkaan varmaa että tuleeko avoliitosta uusintaa. Lopulta kuitenkin alkoi hermot meneen siihen että sen tavaroita alkoi yhä enemmän olemaan mun asunnossa ja vallotti mun pientä eteistä ja silloin tuli puheeksi et nyt kun on ollut rauhallisempaa välillämme eikä riidelty enää vanhoista niin usein niin uskaltaisko kokeilla miten sujuis avoliitto uudelleen, kun täällä alkaa oleen nyt liikaa tavaraa.
Se nimittäin oli roudannu asuntooni jo viihde-elektroniikkaansa, jotain huonekaluja, törkeenä sen vaatteita ja niit oli repuissa ja kasseissa pitkin eteistä, eikä ne enää menneet mun yksiön kaappitiloihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asuin exäni kans niin hetken. Kuvio oli vähän sillee et oltiin avopari, mutta se suhinoi omien sanojensa mukaan toisen muijan kanssa joten mä hermostuin heitin sen avomieheni mäkeen ja muutin yksiöön. Suutuspäissäni kuin myrskyn merkkinä vuorokaudessa vaihdoin miestä. 6 kk sen kans ja sitten palasin exäni kanssa yhteen. Se asui epävirallisesti mun kanssa melkein 2 vuotta yksiössäni, kun meillä oli sen verran hankalaa selvitellessä sitä avoeroon johtanutta kuvioo ettei viitsitty yhteistä asuntoa alkaa etsiin kun ei oltu varmoja että pysytäänkö edes yhdessä, sillä mä en ollut kuivilla sen naissekoiluista ja se ei mun lyhyestä tapailusta toisen miehen kanssa meidän tauon aikana. Se oli menny vanhemmilleen asuun avoeron jälkeen takasin muttei viihtyny enää siellä joten asui mun luona mieluummin.
Olihan se vähän sellasta että sen tavarat oli lattioilla niin että kompasteltiin niihin ja mäkin olin unisena aika kiukkunen jos väkisin heränny niin aamulla jos kompastuin sen tavaroihin mulla saattoi vähän kirosanat lennellä.
Lopulta siivosin ja supistin oman vaatekaapin tilojani niin että tein sille kaks hyllyä tyhjäksi ja sanoin että tonne tavaras ei lattioille.
Jääkaapissa oli sille oma hylly kun mä kieltäydyin maksamasta sellaisia ruokia omasta pussistani joita mä en sen kanssa yhteisesti syö eli erillään asuen en halunnut jakaa ruokakuluja samoin kuin avoliitossa jaomme. Jos tein aterian josta söin itsekin niin se oli yhteistä ja ok. Mut sillä oli omat aamupala ja iltapala mieltymykset ja söi osittain erilaisia naposteltavia niin en opiskelubudjetillani suostunu niitä kustantaan. Kustansin kuitenkin yksin vuokran, sähkön, vedenkäytön, netin ja siihen aikaan oli vielä tv-lupamaksut joita hän hyödynsi luonani. Se sai riittää.
Asuminen muuten kyllä onnistui niinkin eikä me oikein riidelty asumiseen liittyvistä asioista. Niissä oltiin sopuisia. Huumorilla aika pitkälle ja kummatkin päivät poissa eli aamulla nähtiin ja illasta seuraavan kerran eli ei koko päivää asunnossa vietetty yhdessä. Meidän välejä hiersi asiat jotka oli avoeromme johtanut ja niistä me matsattiin kovaakin ja tehtiin sen 2 vuotta kovaakin lopullista eroa eikä ollut ollenkaan varmaa että tuleeko avoliitosta uusintaa. Lopulta kuitenkin alkoi hermot meneen siihen että sen tavaroita alkoi yhä enemmän olemaan mun asunnossa ja vallotti mun pientä eteistä ja silloin tuli puheeksi et nyt kun on ollut rauhallisempaa välillämme eikä riidelty enää vanhoista niin usein niin uskaltaisko kokeilla miten sujuis avoliitto uudelleen, kun täällä alkaa oleen nyt liikaa tavaraa.
Se nimittäin oli roudannu asuntooni jo viihde-elektroniikkaansa, jotain huonekaluja, törkeenä sen vaatteita ja niit oli repuissa ja kasseissa pitkin eteistä, eikä ne enää menneet mun yksiön kaappitiloihin.Aina ilo kuulla detaljipitoinen kertomus.
- Anonyymi
Asuttaisi yhdessä, tuli mitä tuli...mä olen hyvä huushollin pitäjä.
- Anonyymi
Kiva tuo huusholli...vähän vanhanaikaistakin, mutta ainahan sitä voidaan mennä mökille tai telttailemaan jos alkaa kaipaamaan erilaista henkistä tilaa...🙃
- Anonyymi
Tykkään huushollin pitämis asenteesta, suussa on ainesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tuo huusholli...vähän vanhanaikaistakin, mutta ainahan sitä voidaan mennä mökille tai telttailemaan jos alkaa kaipaamaan erilaista henkistä tilaa...🙃
joo.. hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään huushollin pitämis asenteesta, suussa on ainesta
Sinun on oltava kiltti minulle, en ole sinun palvelijasi kuitenkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun on oltava kiltti minulle, en ole sinun palvelijasi kuitenkaan...
Tiedät sydämmessäs että oon kiltti mies sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sydämmessäs että oon kiltti mies sulle
kiitos, olet sinä <3
- Anonyymi
Miten ap asuu?
- Anonyymi
Onko sillä lopultakaan niin kauhean paljon missä asuu, jos saa olla itselle tärkeän ihmisen kanssa.
Toki tilanne on hieman mutkikkaampi silloin, jos esim. toisella tai molemmilla on lapsia.
Se parisuhde on taas tärkeä asia. Itse en ihan kevyin perustein parisuhteeseen lähde ja silloin olen kyllä tosissani ja aikalailla sitoutunut siihen. Ja silloin on niitä tunteita toista kohtaan . . .- Anonyymi
Kauhean paljon merkitystä, missä . . .
- Anonyymi
Se tärkeä ihminen on se juttu, mutta myös ajankohta on merkityksellinen. Aina ei ole mahdollista toteuttaa sitä mitä mielessään miettii..
Mut palstailu on palstailua ja reaali on mitä on...
- Anonyymi
Toivoisin että tuntee minua sen verran ettei nyt ole oikea aika miettiä asiaa.
- Anonyymi
https://youtu.be/31-9HYX1O1k
Pine Ridge, monta vuotta hellimäni unelma on vihdoin toteutumassa.- Anonyymi
Kuuntelen tuutulauluna.....🌝
- Anonyymi
Minä asun omassa kodissani. En ole muuttamassa tästä mihinkään. Hän saa päättää itse missä asuu. Jos hän haluaa aivan oman kodin, niin se käy minulle. Jos hän haluaa yhteisen kodin minun kodistani, niin sekin käy. Kyllä tänne mahtuu. ☺
- Anonyymi
En tiedä miten asut ja haluisitko mua sinne. Mulle koti on se paikka, jonne roudaan tavarat ja se on siinä. Voin siis asua missä vaan, sulla, mulla tai jossain uudessa paikassa, jonne yhdessä muutetaan (miehen kanssa).
- Anonyymi
Mun nykyinen mies on sen verran vittumainen, että en koskaan voisi asua hänen kanssaan. En tunne nytkään itseäni rakastetuksi.
- Anonyymi
Hän päättää, yhdessä vai erikseen ja missä. Hänellä on asioita, jotka laittaa ehtoja asumiselle, ei mulla.
- Anonyymi
Kaipa sitä rakkaimman kanssa yhdessä haluis asua, mutta kuten muutkin tuolla sanonut, että tilaa pitää olla jonku verran, että sitä rauhaakin välillä on.
- Anonyymi
Jos minulta kysytään niin nainen ihan itse saa suunnitella huvilan tietylle paikalle jos haluat ;)
heikoin antimin - Anonyymi
Molemmille pitää olla ainakin oma makkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354253- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462858- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3342609Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541945Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527