Se on Jeesuksen Kristuksen Totuus ja Henki:
"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka.
Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja t saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."
VAIN YKSI HARHAOPPI KRISTINUSKON SISÄLLÄ
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ja totuus. Noita onkin vaikea mahduttaa samaan lauseeseen.
Minä en sitä huomannut, ja pidä mielessäsi, minä en ole koskaan pyytänyt mitään viestiä poistamaan, vaikka omia on poistett yli 5000. Vuodesta 2005 lähtien.
Minut tapaa myös Fb-sivultani, jonne ei Saatana tule poistoja tekemään.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en sitä huomannut, ja pidä mielessäsi, minä en ole koskaan pyytänyt mitään viestiä poistamaan, vaikka omia on poistett yli 5000. Vuodesta 2005 lähtien.
Minut tapaa myös Fb-sivultani, jonne ei Saatana tule poistoja tekemään.Miten olet voinut olla huomaamatta, koska huomasin sinun kirjoittavan viestejä kyseisellä palstalla, kun se kysein aloitus vielä siellä oli, ja vielä palstan ensimmäisellä sivulla etusivulla, "Toivo Sunille Timo Sipilältä".
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet voinut olla huomaamatta, koska huomasin sinun kirjoittavan viestejä kyseisellä palstalla, kun se kysein aloitus vielä siellä oli, ja vielä palstan ensimmäisellä sivulla etusivulla, "Toivo Sunille Timo Sipilältä".
Minä olen Teuvo Suni.
Koska kirjoitan kaiken rekisteröimällä nimelläni, joka on myös väestörekisterissä, niin kaikista tulevista viesteistä tulee ilmoitus, kelloaika ja yhden rivin verran tekstiä viestin sisällöstä, joka jää näkyviin vaikka ylläpito viestin poistaisikin.
Voisitko kertoa, mikä sen viestin sisältö oli?TeuvoSuni kirjoitti:
Minä olen Teuvo Suni.
Koska kirjoitan kaiken rekisteröimällä nimelläni, joka on myös väestörekisterissä, niin kaikista tulevista viesteistä tulee ilmoitus, kelloaika ja yhden rivin verran tekstiä viestin sisällöstä, joka jää näkyviin vaikka ylläpito viestin poistaisikin.
Voisitko kertoa, mikä sen viestin sisältö oli?Löysin sen toisen sivun lopulta, ja vastasin:
Se johtuu yksinomaan tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä, jossa ihmiset uskovat vain valheisiin ja vääryyteen Saatanan Paavalille antamien opetusten mukaisesti.
Ja siitä, kun Jumala Jeesuksen tappamisen seurauksena vihdoinkin raivostui valehteleviin pappeihin ja heitti heidät Saatanalle,koska Palkkapaimen ei ole oikea paimen.
Minun käsien alla ei kukaan ihminen tule saamaan kirousta eikä siunausta, koska tehtäväni päättyy tähän:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Joka kuulee, häntä kuullaan myös taivaassa, jossa hiljennytään rukoilemaan:
"Minä rukoilen heidän puolestaan.
Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Muistakaa kuitenkin tämä, ettei Kristuksen ilmestyminen yhdellekään kuulevalle tapahdu heti, vaan kuulemisesta hän alkaa koetella ihmistä, uskoo hän todella vai luuleeko uskovansa.
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Tuskin hän ketään nyt kuulevaa yhtä kauan koettelee, kuin minua, 40 vuotta. Kesästä 1945 kesään 1985. Mutta ainakin tämän kolme vuotta:
"Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt. Silloin hän sanoi puutarhurille:
'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt.
Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'
Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi.
Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.
Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019