Kimppapano

Anonyymi

Kuinka yleinen fantasia on se että sinua pannaan usean miehen voimin porukalla? Minä fantasioin usein kun harrastan seksiä mieheni kanssa siitä että minua miesjoukko panee vuorotellen ja pumppaa lastinsa sisääni ja nussii minut tainnoksiin kiihotun siitä kovasti. Tuskin kyllä oikeassa elämässä suostuisin siihen....... tai no, itseasiassa en tiedä.

22

3565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvittelen usein tuollaista naidessani vaimon kanssa. Että joku toinen olisi myös mukana, toisen kalu suussa, toisen pillussa ja mahdollisesti kolmannen vuoroaan odottavan kädet tisseillä.

• Anonyymi

Tuleehan sitä fantasioitua useinkin. Eri juttu on sitten miten sen toteuttaisi. Varsinkaan kun elää jonkinlaisessa parisuhteessa mustasukkaisen miehen kanssa. Mutta kyllä se mielen sopukoissa koko ajan elää...

• Anonyymi

Palsta kyyläri se vollottaa 😭

• Kun pääsen päälimmäiseksi vaimon reisien väliin haaveilen että joku panisi minua anukseen.
      Olisin siinä pihvinä sämpylän keskellä.

• Anonyymi

Moi. Todella moni haaveilee, mutta miksi toteutus ei vaan etene? Itse miehenä olisin kiinnostunut. Saisin kaverikin mukaan. Pks seutu.

• Anonyymi

Uhh palsta kyyläri

• Anonyymi

Olen muutaman vuoden ajan fantasioinut että vaimoa pantaisi 2 miehen voimin. Kiltti vaimo ei ole tästä juurikaan innostunut. Nyt yhtäkkiä vaimo alkoi vaatimaan toista miestä nussimaan häntä ja häntä kiihottaa ajatus ottaa suihin samalla kun häntä pannaan takaapäin. Hän ehdotti yhtä kaveriani ja pyysi kysymään mukaan(Olen paljastanut isomunaiseksi)

Tämä tuli minulle yllättäen koska en olisi uskonut että fantasia voisi koskaan toteutua käytännössä nimen omaan vaimon puolelta. Nyt hieman epäröin tätä mutta samalla kiihottaa.

• Anonyymi

Mieheni tykkäsi kiusoitella minua muilla miehillä kunnes sitten suostuin kahden meidän kaverin ja mieheni mukaan yhdessä saunaan..
        Kerroin myös että mieheni haluaa nähdä kun minua nussitaan.
        Miehet olivat innoissaan mieheni ei niinkään mutta ei kehdannut perääntyä.
        Itse nautin täysillä.
        Mieheni on nyt innostunut ja järjestää minulle seksi seuraa kotiin.

• Anonyymi

Juttujen tasolla tuo saattaa toimia mutta itse taisit vastata kysymykseen. Se on aivan eri juttu jos olet monen miehen kanssa samana päivänä erillisesti. Mutta kyllä se varmaa naista syö. Se on varmaa eri asia jos on kaksi paria ja naidaan yhdessä niin että parit on myös ristiin.

• Anonyymi

Minun ei tarvitse unelmoida tuosta minä elän sitä elämää.
      Mieheni jo seurustelun alkuvaiheessa ilmoitti halunsa kimppaseksiin jossa olisin kimpan ainoa nainen.
      Kun suostuin on miehiä ollut enemmän ja useammin kuin sinkkuna ollessani.

• Anonyymi

Jos fantasiana on kimppa kahden miehen kanssa, niin mielellään tarjoaisin siihen ratkaisua. Kaksi 50 kympistä, hyvässä kunnossa olevaa harrasmiestä tarjoaa luottamuksella nautintoa.
      Rohkeesti yhteyttä, niin katsotaan mihin johtaa. Pks: seutu
      Gmailiin. pennanen.jaakko63

• Anonyymi

Fantasioidahan saa mutta älä edes harkitse tehdä sitä oikeasti. Kun mietit ymmärrät kuinka tyhjiä ihmisiä nämä parinvaihtajat ovat. Heidän moraalinsa on lyhyesti silkkaa nihilismiä. Millään ei ole mitään arvoa ei edes omalla vaimolla mutta kaikella on hintansa. Rakkauden tilalla on sairaan moraalittoman mielen kiiman oikut. Iltapäivälehdissä on sillon tällön ollut juttuja näistä parinvaihtajista. Parinvaihtaja naisia on esiintynyt omalla naamalla samoin näitä "polyamorisia". Harvoin olen nähnyt niin tyhjiä, kolhoja, sieluttomia naamoja kuin noilla naisilla kuvissa.

• Anonyymi

Tyhjiä?

He seurustelevat muiden ihmisten kanssa ja ovat sosiaalisia. Heillä menee hyvin ja he ovat selkeästi onnellisia ja muutkin ihmiset ovat kiinnostuneita heistä.

Sinun "täysi" elämäsi sen sijaan on yksinäistä. Koska sinulla ei ole ketään ystävänä, sinä purat pahaa oloasi ja yksinäisyyttäsi täällä, suoltamalla haukkuja aamusta iltaan ja odottaen että edes joku siihen vastaisi. Muistele lapsuuttasi ja sitä kuinka paljon sinulla oli kavereita koulussa. Nykyään sinulla ei ole ketään! Kun sammutat tietokoneesi illalla, ymmärrät kuinka tyhjä ahdistava pimeys valtaa yksinäisen kolkon asuntosi ja se ahdistaa sinua. Se ahdistaa sinua niin paljon että sinä tulet tänne, seksipalstalle, solvaamaan muita ihmisiä koska asiallisen viestin kirjoitettuasi kukaan ei vastaa sinulle. Vain solvaamalla muita saat huomiota jota et muutoin tulisi ikinä saamaan.

Siihen on syy miksi sinä olet yksin ja se syy olet sinä ja sinun "moraalisi" joka sallii muiden ihmisten tuomitsemisen ja solvaamisen, vaikka samalla yrität esittää muka parempaa ihmistä. Sinä olet tyhjä ja sairas mitättömyys. Sinua ei edes säälitä enää. Enkö olekin oikeassa että sinä olet ollut mielenterveyskuntoutuksessa ja kun mitään ei tapahtunut, hekin jättivät sinut yksin?

Pystyt parantumaan vain jos tunnustat tosiasiat ja alat olemaan ihmisille ystävällinen. Ellet siihen pysty, sinä tulet lopulta kuolemaan yksin, eikä tuota sinun elämääsi voi enää edes elämäksi kutsua, vaan sinähän kuolet hiljalleen. Lopulta naapurisi ihmettelevät huoneistostasi kantautuvaa kuvottavaa hajua ja paikkakuntasi lääkäri tulee toteamaan sinut kuolleeksi. He tekevät sinusta paperit, heittävät autoon ja ruumiinavauksen jälkeen sinut kipataan maahan, eikä edes pappi käy tekemässä muuta kuin siunaamassa tuon tuntemattomuuden hautapaikan. Ja tuollainen mitättömyys täällä sitten on muka saarnaamassa moraalista. Ei sinua ota kukaan vakavasti.

• Anonyymi

Voisin uskoa,että meitä Naisissa Rouvissa on erittäi paljon,ken tietäis suurin osa.Jotka
      Haluaisi tulla todella nussituksi mies porukan taholta Olen itse 47v Rva pidän itseäni
      Himo tyyli Rvana.158Cm 85Kg tyyli pullukka.Minä arvostan todella paljon,kovaa ja
      Kiihkeetä Nussimista,Minkä koen että, En saa mieheltäni kyrpää nussimista niin paljoo
      kuin haluan tarviin,miehelläni on oikeesti isomulkku kyrpä,mutta se on niin että kaksi kolme kertaa vk nussitaan ja kerta on noin 30min tämän koen ettei se riitä.Sixi olen
      Sala Rakastajan 24v Nuoren Miehen löytäny,Hän on kiihkee ja kestävä nussitaa kolme nejä varvia,kun tapamme 4kertaa, tunnen tämän nuoren miehen alla että vittuani nussitaan sitä arvostan.Mutta siitä en pääse mihinkään ,ajatukseni karkaa koko aika että minulla on vaikee kiimanen olotila päällä koko ajan.MINÄ HALUAN JOUTUA RAAKOJE
      MIESTEN KÄSITTELYY JOTKA TEKISI RAJUJA RAAKUKSIA MINULLE REPISIVÄT KURITTASIVAT MINUA REPISIVÄT HAKKAISIVAT VÄKISELLÄ KYRPÄ VITTUNI ETTÄ TAJU LÄHTEE MAALIMA MUSTENEE SITÄ MINÄ HALUAN ,ENKÄ PELKÄSTÄÄ UNELMOI HALUASIN KOKEE SEN NAISEUDEN MINKÄ SAISI KOKEA KUN KÄYTETÄÄ N RAJUJA RAAKOJA OTTEITA..VON ETTÄ PÄÄSEN PIANKIN RAAKOJE MIESTE KÄSITTELYY..NÄIN TOIVOO KIMANEN SIEVÄ RVA PULLUKKA.

• Anonyymi

Kyllä sitä on oltu kolmantena kun on kaverin vaimolle pitänyt antaa kunnolla munaa.
      Voisin tulla jonkun parin kanssa naispuolista kumppania tyydyttämään monilla eritavoilla teidänantamien rajojen sillä kuitenkin😘

• Anonyymi

Oma rouva on kuulemma fantasioinut että saisi 2-3 miestä samaan aikaan ja itsekkin mielelläni katsoisin vierestä kun nainen saisi hyvin varusteltua vierasta miestä

• Anonyymi

Missä päin ja Millainen rouva sulla olisi kimppaa vailla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin ja Millainen rouva sulla olisi kimppaa vailla?

Tollanen hyvännäkönen 25v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollanen hyvännäkönen 25v

Se olis hyvä tuollainen nuori ja hoikka

• Anonyymi

Meillä tuo ei ole toive vaan todellisuutta.
      Mieheni haluaa ja tuo miehiä meille kimppaseksiin kanssani.
      Asumme tien päässä eikä tänne tulla vahingossa kun tie loppuu meille. Kesällä hyvä ottaa aurinkoa kun voi olla alasti eikä se haittaa jos joku näkee minut nakuna.
      Osa saa jopa panna minua. Mieheni kaverit ovat saaneet panna minua melko vapaasti. Nautin täysin miesten huomiosta ja jokainen panee omalla tavallaan ja saan nauttia kaikista.

• Anonyymi

Lavalla helppo kokeilla! Oltiin mieheni kanssa risteilyllä ja tavattiin siellä Ravintolassa mies nimeltä Vesa otettiin siinä olutta ja päätettiin käydä välillä hytissä ottamassa parit Salmari Shotit.
      No nehän nousi päähän niin että mieheni sanoi että sopiiko että jos hän torkahtaa vähäksi aikaa sanoin että ihan OK! Jatkettiin Vesa kanssa mutta siirryttiin siideriin.
      Minua alkoi panettaa ja ruvettiin pussailemaan Vesan kanssa. Menin kontalleen Vesan eteen ja avasin housut. Sieltä paljastui kova kyrpä ei kauhean iso mutta kivan kokoinen.
      Imin kivaa kyrpää ja Vesa kysyi saako tulla suuhuni nyökäytin päätäni ja samalla sain ison lastin suuhuni sperma oli hyvän makuista. Vesa sanoi että tuntui tosi hyvältä ja kiihottavalta kun miehesi kuorsasi vieressä.
      Sitten mieheni heräsi ja halusi Baariin. Niinpä menimme Baariin jatkamaan juomista.
      Jatkosta kerron toisella kerta...

• Kyllä se mun lempi fantasia on. Päädyn jonkun joukkueen tai orkesterin käyttöön. Fantasiaan ainakin mulla kuuluu ajatus että sopivassa tilaisuudessa sen voisi toteuttaa.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3006
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2462
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2441
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2121
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1678
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1673
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      434
      1572
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1524
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1512
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1309
    Aihe