Olipa hienoa päivä täällä Inkeroisissa. Sain toimeentulotukeen hieman korotusta, että sain ostettua uuden näppäimistön. Vanha oli vain puoli vuotta vanha mutta etenkin k-, a-, p- ja i-kirjaimet olivat erittäin kuluneet ja jopa vaurioituneet. En saata ymmärtää mistä se johtuisi. Olisiko jollakin jokin teoria asiasta?
Hieno keskustalainen päivä tänään
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nää nykyajan näppäimistöt kestä edes kapia
En voi ymmärtää, että kuinka on mahdollista, että kapi asuu omistusasunnossa hienossa kaupunginosassa ja matkustelee kahden eläkkeen turvin maailmalla.
Samaan aikaan minä saan omaishoidon tukea ja pientä eläkettä ja toimeentulotukea ja pikku pisnistä tori.fi;ssa ja asumus on huonokuntoinen vuokraläävä ja kuitenkin minä olen mestarisotilas joka olen arvioinut tuhansia miehiä.
Se on kapin syytä- Anonyymi
Kapi tahallaa pahoittaa meidän köyhien mielen. Urallaakin uhalla eteni korkeammalle, kuin minä, ylilutina heittivät minut nälkä eläkkeelle. Lähellä keskustaa olevana kysyn, eikö minkään mene kohtuudella?
Kempeleen UPSEERISOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi tahallaa pahoittaa meidän köyhien mielen. Urallaakin uhalla eteni korkeammalle, kuin minä, ylilutina heittivät minut nälkä eläkkeelle. Lähellä keskustaa olevana kysyn, eikö minkään mene kohtuudella?
Kempeleen UPSEERISOTILAS<<nälkä eläkkeelle>>
Eivät sitten kirjoittamaan opettaneet siellä "sotakoulussa"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<nälkä eläkkeelle>>
Eivät sitten kirjoittamaan opettaneet siellä "sotakoulussa"?Ei täällä maalla ole mitään väliä, miten kirjaimet laittaa, tukihakemukset täyttää lapset, kun ovat paremmin oppineet kirjoittamaan. Tupilloissa keskustellaan ja haukutaan kaupungilaisia, ei kirjoitella. Sotakoulussa opeteltiin sotimaan.
- Anonyymi
Tuliko vappusatanen tilille, vai säälistäkö antoivat lisää, lääkkeitä sinun piti sillä ostaa, ei uutta näppäimistöä..... Häpeä prkle!
Tänään meinasin käydä naapurin luona kyselemässä hieman. Epäilen, että kapi on muuttanut sinne kun palstalla on niin epäilyttävän hiljaista.
- Anonyymi
Hyvä, että alat hieman avautua ongelmistasi. Toivottavasti saat apua vaikeuksiisi.
- Anonyymi
Hienoa
Kyllä taas olen antanut näppäimistön laulaa. Pähkäilen, että kuinka voisin välttää k-, a.-, p-, ja i-kirjaimia tällä uudella näppäimistölläni jonka hankin.
- Anonyymi
Et mitenkään niitä pysty säästelemään. Sormesi hakeutuu niille neljälle kirjaimelle vääjäämättömästi, joka kerta. Ajatuksiisi, kun ei kertakakaikkiaa mahdu mitään muuta, kuin K. . A... P.. I
- Anonyymi
Kirkas pakkaspäivä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456