Hyvinkään sairaala

Anonyymi

miksi se on aina vaan niin kamala paikka? Ajautuuko sinne kaikki huonoimmat ja tylyimmät lääkärit, vai onko se johtajat sitä (peili)... eli johto valitsee itsensä oloiset?
Asiakkaana se on aina ollut viimeinen paikka johon kannattaa mennä.
Jos haluaa tulla haukutuksi, menee hyvinkäälle.
Alueen sisäinen kulttuuri on juuri sitä... niin, lajiutuuko sellaisen maineen sairaalaan sellainen aines?

Alkaa muistuttamaan Kelaa - selvästi hajonnut raaja on pelkällä katsomisella ehjä. Lausunnot ovat ihmisarvoa alentavia. Mielipidekyselyt tehdään puhelinvastaajista, ei lääkäreiden toiminnasta.

74

6745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. Itse jouduin viime vuonna turvautumaan Hyvinkään sairaalaan useasti, niin päivystykseenkin/ sekä osastolle. Aina sain hyvää kohtelua, niin lääkäreiltä , hoitajilta , sekä muulta hlökunnalta. En oikein ymmärrä mistä puhut,. oisko niin, että "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan"

      • Anonyymi

        Olet varmaan rikas, toimitusjohtaja, kuuluisa tai sun pelottava vaimo oli pelättinä
        mukana?

        Tiedän sairaalan ja sen maineen useammalta vuosikymmeneltä.

        Toi ”metsä vastaa.....” on tyypillinen hyvinkääläinen syytös, jolla nolataan, viedään uskottavuus. Eli lyödään lyötyä.

        Siinä sairaalassa on jotain pahasti pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan rikas, toimitusjohtaja, kuuluisa tai sun pelottava vaimo oli pelättinä
        mukana?

        Tiedän sairaalan ja sen maineen useammalta vuosikymmeneltä.

        Toi ”metsä vastaa.....” on tyypillinen hyvinkääläinen syytös, jolla nolataan, viedään uskottavuus. Eli lyödään lyötyä.

        Siinä sairaalassa on jotain pahasti pielessä.

        Lääkärit kuuluvat eliittiin. Lääkäriksi voi opiskella vain yliopistossa ja yliopisto on perinteisesti ollut eliitin reviiriä ja lääketieteellinen edelleenkin.

        Omiaan eliitti kohtelee hyvin ja ehkä vielä ylempää keskiluokkaa. Eliittiin kuuluvat ovat suurelta osin narsisteja. EI KANNATA VÄLITTÄÄ MUUSTA KUIN AMMATTITAIDOSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit kuuluvat eliittiin. Lääkäriksi voi opiskella vain yliopistossa ja yliopisto on perinteisesti ollut eliitin reviiriä ja lääketieteellinen edelleenkin.

        Omiaan eliitti kohtelee hyvin ja ehkä vielä ylempää keskiluokkaa. Eliittiin kuuluvat ovat suurelta osin narsisteja. EI KANNATA VÄLITTÄÄ MUUSTA KUIN AMMATTITAIDOSTA.

        Kaikki ihmiset syntyy ihmisiksi,
        ei lääkäriksi, ellei se sana tarkoita asennetta EIKÄ ammattia.

        En lue lääkäreitä millään tavalla eliittiin, tai parempaan materiaaliin.

        Ihmisen käytös -

        Väkivalta ei ole vahvuutta, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan rikas, toimitusjohtaja, kuuluisa tai sun pelottava vaimo oli pelättinä
        mukana?

        Tiedän sairaalan ja sen maineen useammalta vuosikymmeneltä.

        Toi ”metsä vastaa.....” on tyypillinen hyvinkääläinen syytös, jolla nolataan, viedään uskottavuus. Eli lyödään lyötyä.

        Siinä sairaalassa on jotain pahasti pielessä.

        toimitusjohtaja voi olla kuka vaan hintaan 0 eur. Osakeyhtiön perustamiseen ei tarvita enää 2500 eur kuten aiemmin. Ja vaikka olisi isonkin konsernin tj, miksi niitä pitäisi pokkuroida jos ei töissä siellä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimitusjohtaja voi olla kuka vaan hintaan 0 eur. Osakeyhtiön perustamiseen ei tarvita enää 2500 eur kuten aiemmin. Ja vaikka olisi isonkin konsernin tj, miksi niitä pitäisi pokkuroida jos ei töissä siellä ole?

        Sekavaa höpinää joka ei näytä kuuluvan aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa höpinää joka ei näytä kuuluvan aiheeseen.

        SINULLE ei kuulukaan. Anna muiden lukea ja arvioida itse. Siihen ei nua tarvita, kuten ei koko sivulle. Ota pillerisi ja mene maate!


    • Anonyymi

      Minä kävin päiväkirurgiassa viime kesänä ja kokemus oli kyllä vaikuttava.
      Aamulla menin ja ensiksi oli haastattelu jossa homma käytiin läpi ja vermeet vaihdettiin. Sitten tuli kirurgi joka piirteli vatsaan tussilla leikkauspiirroksen ja ketoi operaation vaiheet. Kohta sitten vietiin leikkaussaliin ja henkilökunta esitteli itsensä ja operaatio aloitettiin. Otsalle pistettiin sondi jollamitattiin unen syvyyttä käsivarteen nukutusletku ja seuraavaksi heräsin heräämössä parin tunnin päästä, kello oli yhdentoista korvilla ja hoitaja kyseli vointia. Vointi oli hyvä, eikä pääkään sekaisin, mitä joskus ennen isompien operaatioiden jälkeen. Kun siinä heräilin muutaman minuutin, niin hoitaja saattoi salin toiseen päähäni istumaan ja kysyi, maistuisiko aamiainen ? otin kahvia ja tuoremehua, jogurtin ja kinkkusämpylän. Ne syötyäni hoitaja kyseli, onko miten noutajaa tulossa. Kerroin vaimon tulevan hakemaan kun soitan, ja niin tehtiin. Kun vaimo ilmoitti olevansa sairaalan oven edessä, niin hoitaja saattoi minut autoon ja toivotti kaikkea hyvää. Minä lähdin siitä kotiin sappirakkoa köyhempänä, mutta tyytyväisenä. Kokemus oli positiivinen ja henkilökunnasta jäi hyvä käsitys. He olivat tehokkaita ja tosi ystävällisiä, työlleen omistautuneita ammattilaisia. Hommat hoitui ilman turhaa hänksää ja yhteishenki siellä vaikutti tosi hyvältä.
      Vieläkin lähetän ajatuksissani heille suuret kiitoksen ja jaksamista jatkossakin.

      • Anonyymi

        Valehtelet silmät suut täyteen. Siellä ei ole missään osastolla ystävällistä. Ne syyllistää AINA POTILAAN. AINA.

        Olet mies.....huutonaurua. Naiset passas? Koko vastaus oli valetta.

        Oletko sä sairaalan keikkaortopedi tai fysiatri..,,
        rahastat asiakkaita turhilla leikkauksilla?
        Selkärankaa? Ne pyrkii leikkaamaan kaikilta selkärankaa.
        Polvipotilaat ne ajattaa yksityisille sairaaloille. Asiakas maksaa, itse omistaan.

        Niillä on vissiin työnjako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet silmät suut täyteen. Siellä ei ole missään osastolla ystävällistä. Ne syyllistää AINA POTILAAN. AINA.

        Olet mies.....huutonaurua. Naiset passas? Koko vastaus oli valetta.

        Oletko sä sairaalan keikkaortopedi tai fysiatri..,,
        rahastat asiakkaita turhilla leikkauksilla?
        Selkärankaa? Ne pyrkii leikkaamaan kaikilta selkärankaa.
        Polvipotilaat ne ajattaa yksityisille sairaaloille. Asiakas maksaa, itse omistaan.

        Niillä on vissiin työnjako.

        Että tämmöstä... Perus hyvinkäätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet silmät suut täyteen. Siellä ei ole missään osastolla ystävällistä. Ne syyllistää AINA POTILAAN. AINA.

        Olet mies.....huutonaurua. Naiset passas? Koko vastaus oli valetta.

        Oletko sä sairaalan keikkaortopedi tai fysiatri..,,
        rahastat asiakkaita turhilla leikkauksilla?
        Selkärankaa? Ne pyrkii leikkaamaan kaikilta selkärankaa.
        Polvipotilaat ne ajattaa yksityisille sairaaloille. Asiakas maksaa, itse omistaan.

        Niillä on vissiin työnjako.

        Postauksesi perusteella, et taida olla ihan tervepäinen, mistä moinen kaunaisuus ja pakkomielle mahtaa johtua, eikö lähetettä terapiaan ole tullut, vai mikä puristaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet silmät suut täyteen. Siellä ei ole missään osastolla ystävällistä. Ne syyllistää AINA POTILAAN. AINA.

        Olet mies.....huutonaurua. Naiset passas? Koko vastaus oli valetta.

        Oletko sä sairaalan keikkaortopedi tai fysiatri..,,
        rahastat asiakkaita turhilla leikkauksilla?
        Selkärankaa? Ne pyrkii leikkaamaan kaikilta selkärankaa.
        Polvipotilaat ne ajattaa yksityisille sairaaloille. Asiakas maksaa, itse omistaan.

        Niillä on vissiin työnjako.

        No nyt on väärät lääkket tai lääkket jäänyt ottamatta vai onko foliohattu jäänyt päähän?


    • Anonyymi

      Hyvinkään sairaala on hyvä syy olla muuttamatta Tuusulaan.

      • Anonyymi

        Ikävää keskustelua, kun aloitus on ala-arvoinen ja ilman perusteita kirjoitettu. Aloittaja on luultavasti Kelan avulla ketkuleva elämäntaiteilija, "saikuttaja" tai jostakin muusta huijauksestaan kärähtänyt ja katkeroitunut palstahäirikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää keskustelua, kun aloitus on ala-arvoinen ja ilman perusteita kirjoitettu. Aloittaja on luultavasti Kelan avulla ketkuleva elämäntaiteilija, "saikuttaja" tai jostakin muusta huijauksestaan kärähtänyt ja katkeroitunut palstahäirikkö.

        Taitaa olla joku päihderiippuvainen joka on vähän väliä hoidettavana haimatulehduksen vuoksi, ja henkilökunta alkaa olla lopen kyllästynyt kyseiseen "kroonikkoon"
        Muuten ei voi selittää tuota kaunaa.

        Itse olin joku vuosi sitten viikon verran leikkauksen jälkeen potilaana ja samassa huoneessa oli pari näitä veijareita, joilta haima ei kestänyt enää kovaa alkoholin käyttöä. Tuntuivat tietävän tarvittavat lääkitykset ulkoa paremmin kuin hoitava henkilökunta. Narisivat hoitajille kaiken aikaa. Milloin olisi pitänyt saada sitä tai tätä lääkitystä ja aina oli jokin huonosti. Aamukierroksella osaston ylilääkäri näytti kyllä olevn lopen kyllästynyt kyseisiin "kanta-asiakkaisiin". Meille muille potilaille hoito ja henkilökunnan käytös oli aivan normaalia ja ystävällistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla joku päihderiippuvainen joka on vähän väliä hoidettavana haimatulehduksen vuoksi, ja henkilökunta alkaa olla lopen kyllästynyt kyseiseen "kroonikkoon"
        Muuten ei voi selittää tuota kaunaa.

        Itse olin joku vuosi sitten viikon verran leikkauksen jälkeen potilaana ja samassa huoneessa oli pari näitä veijareita, joilta haima ei kestänyt enää kovaa alkoholin käyttöä. Tuntuivat tietävän tarvittavat lääkitykset ulkoa paremmin kuin hoitava henkilökunta. Narisivat hoitajille kaiken aikaa. Milloin olisi pitänyt saada sitä tai tätä lääkitystä ja aina oli jokin huonosti. Aamukierroksella osaston ylilääkäri näytti kyllä olevn lopen kyllästynyt kyseisiin "kanta-asiakkaisiin". Meille muille potilaille hoito ja henkilökunnan käytös oli aivan normaalia ja ystävällistä.

        Normaalia ja ystävällistä?
        Hyvinkäällä?

        Ei ikinä.

        Kaikki potilaat leimataan ...kuten tekin teette täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalia ja ystävällistä?
        Hyvinkäällä?

        Ei ikinä.

        Kaikki potilaat leimataan ...kuten tekin teette täällä.

        Kun yöllä kirjoittaa niin rahat näkyy loppuneen ja johonkin ketutus täytyy purkaa. Tuo yöllä kirjoittelu kertoo kaiken, joten en tuhlaa aikaa enempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yöllä kirjoittaa niin rahat näkyy loppuneen ja johonkin ketutus täytyy purkaa. Tuo yöllä kirjoittelu kertoo kaiken, joten en tuhlaa aikaa enempään.

        ja sinä puolustelet rikkaiden huonosti käyttäytyvien lääkäreiden
        huonoa käytöstä. Niiden esimiesten kelvotomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sinä puolustelet rikkaiden huonosti käyttäytyvien lääkäreiden
        huonoa käytöstä. Niiden esimiesten kelvotomuutta.

        Olet itse huonon käytöksen esimerkki. Täyttä faktaa tuo yökirjoittajasta kertonut viesti.


    • Anonyymi

      Taidat olla aloittaja sekopää, joka on itse räyhännyt ja aiheuttanut tylyn kohtelunsa. Minulla on aivan päinvastaiset kokemukset. Päivystyksessä tosin joutuu vaihtelevan pituisen ajan jonottamaan, mutta se on normaalia kaikkialla.

    • Anonyymi

      Lajiutuuko lääkärin ammattiin kaikki lanttulahot
      vai tekeekö se työ niistä niin pirullisia?

      Esimiehen persoona ja työtapa heijastaa aina kaikesta läpi.
      Mut aika porsaslauma, kaikkineen.

      Voiko missään muussa ammatissa olla niin ylimielinen ja haukkua asiakasta?

      • Anonyymi

        Kyllä näköjään voi ainakin yöllä rahojen loputtua katkera purkaus toistuvasti. Hakisit nyt apua ongelmaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näköjään voi ainakin yöllä rahojen loputtua katkera purkaus toistuvasti. Hakisit nyt apua ongelmaasi.

        Hyvä, että eläkeläisellä uni maittaa kaiket yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että eläkeläisellä uni maittaa kaiket yöt.

        Maittaa kaikilla joilla ei ole yöllä loppunut rahat kesken. Kun korvantaustat joskussulla kuivuvat niin ymmärrät.


    • Anonyymi

      Olen ikävä kyllä joutunut useaankin otteeseen vierailemaan sairaalassa. Onneksi kovin pitkiä sairaalajaksot eivät ole olleet. Suurin osa hoitajista ja lääkäreistä on käyttäytynyt minua kohtaan ystävällisesti ja ennen kaikkea he ovat olleet ammattitaitoisia. Eräs lääkäri oli tosin hyvin puhumaton, ei juuri selittänyt, mitä tutki. Näin saattaa jäädä tärkeättä tietoa potilaalta pimentoon.
      Ainahan yleensä se ikävä kohtelu jää parhaiten mieleen. Kun ollaan vielä jotenkin herkillä sairaina tai leikkauksen jälkeen. Oli kyse kohdunpoistoleikkauksesta, vatsassa iso leikkausarpi. Aivan oikein leikkauksen jälkeen komennetaan liikkumaan, ja niin minäkin liikuin, etukumarassa ja kyllähän se sattui. Mutta ymmärsin, että näin on tehtävä. Sitten pääsi onneksi sänkyyn odottamaan ruokailua. Jostain syystä haava oli erityisen kipeä oikeasta reunastaan, en pystynyt nousemaan sängyn vasemmalle reunalle syömään. Pöytähän oli sillä puolella. Hitto, että sattui! Ihmettelin itsekseni, että onko jotain mennyt pieleen. Esitin hoitajalle, että voisiko pöydän jotenkin siirtää toiselle puolelle. Sille puolelle istuminen kävi helpommin. Jostain syystä. Sanoin, etten voi nousta vasemmalle. Hoitaja tiuskaisi ivallisesti kuin kiukuttelevalle lapselle: "Kyllä sinä vaan pystyt!" Eli hän koki minun esittävän. Kiukun kyyneleitä nieleskelin. Jouduin sitten syömään makuuasennossa, eikä kukaan edes nostanut pedin pääpuolta - itse en haavan takia kyennyt. Eli ruokaa meni sitten vähän sivu suunkin, mutta kuitenkin sain jotenkin syötyä selälläni.
      No, tuli siihen kuitenkin ehkä "korkeampiarvoinen" hoitaja, joka ystävällisesti kehotti minua nousemaan sille kipeälle puolelle, että hän näkisi, miten se sujuu.
      Totesi sitten, että kyllä sinua todellakin sattuu. Kohta tulikin pari lääkäriä tutkimaan. mikä haavassa oikein oli vialla. Koska edelleenkin sattui vaan se tietty kohta. Aloin jo pelkäämään, että "jotain" on jäänyt sinne leikkauksessa. Onhan sellaista sattunutkin, en muista missä sairaalassa se lehdissäkin ollut tapaus oli. Minua tutkineet lääkärit tulivat kuitenkin kaikkien helpotukseksi siihen tulokseen, että hermossa on tikki!
      Olisi pitänyt pyytää se ivallinen hoitaja myös kuulemaan tämä tulos.
      Muistan sen kohtelun ja tämän naisen äänensävyn kuitenkin aina, niin nöyryyttävää on kun epäillään valehtelijaksi.

      • Anonyymi

        Sinä sitten pahoitit mielesi ja kerroit sen kaikille. Helpottiko kun sait kertoa kipukokemuksesi? Sellaista se on kun ihmistä leikellään, tikki voi osua arkaan paikkaan.
        Oletko nyt täysin toipunut ja enää vain siis vihainen sille kokemattomalle hoiturille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitten pahoitit mielesi ja kerroit sen kaikille. Helpottiko kun sait kertoa kipukokemuksesi? Sellaista se on kun ihmistä leikellään, tikki voi osua arkaan paikkaan.
        Oletko nyt täysin toipunut ja enää vain siis vihainen sille kokemattomalle hoiturille?

        Sanoinko, että hoituri oli kokematon? Ei ollut, vaan minuakin vanhempi. 40-50 -vuotias, arvelen.Ja tuo "leikkely" (ei ollut mikään tarpeeton kauneusleikkaus). tehtiin siksi, että minulla oli iso myooma, jota ei muuten pois saatu. Kommenttisi on NIIN tyypillinen tälle foorumille. Kannattaisi ehkä hetki miettiä, ennenkuin alkaa teilaamaan. Ja lukea se kirjoitus kunnolla. Mutta arvasin, että tuollainen kommentti tänne ilmaantuu. Kokemukseni on täyttä totta ja olin surullinen hoitajan käytöksestä, sen KOKENEEN hoiturin. Potilasta on kuunneltava, eikä hänen kipujaan saa mitätöidä. Leimaaminen valehtelijaksi on täysin ammattietiikan vastaista. Valitettavasti en itse edes "kannellut" sille asiansa osaavalle, empaattiselle hoitajalle. Sitä ilmeisesti tarkoitit tuolla kaikille kertomisella? Taisi rouva ilkeilijä itse kertoa , kuinka ikävä teeskentelijä siellä makaa. Tai ehkä huonekaveri, koska jokuhan ne lääkärit siihen toi.Toivon, että häntä sitten hiukan oikaistiin, että todellakin haava saattaa tuollaisessa tapauksessa olla normaalia kivuliaampi. Se tikkihän nyt ei ollut tämän kertomuksen pääasia, vaan hoitajan ivallinen vähättely.
        Onkohan jossain lahkossa kohdunpoisto kielletty...silloin ymmärrän paremmin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko, että hoituri oli kokematon? Ei ollut, vaan minuakin vanhempi. 40-50 -vuotias, arvelen.Ja tuo "leikkely" (ei ollut mikään tarpeeton kauneusleikkaus). tehtiin siksi, että minulla oli iso myooma, jota ei muuten pois saatu. Kommenttisi on NIIN tyypillinen tälle foorumille. Kannattaisi ehkä hetki miettiä, ennenkuin alkaa teilaamaan. Ja lukea se kirjoitus kunnolla. Mutta arvasin, että tuollainen kommentti tänne ilmaantuu. Kokemukseni on täyttä totta ja olin surullinen hoitajan käytöksestä, sen KOKENEEN hoiturin. Potilasta on kuunneltava, eikä hänen kipujaan saa mitätöidä. Leimaaminen valehtelijaksi on täysin ammattietiikan vastaista. Valitettavasti en itse edes "kannellut" sille asiansa osaavalle, empaattiselle hoitajalle. Sitä ilmeisesti tarkoitit tuolla kaikille kertomisella? Taisi rouva ilkeilijä itse kertoa , kuinka ikävä teeskentelijä siellä makaa. Tai ehkä huonekaveri, koska jokuhan ne lääkärit siihen toi.Toivon, että häntä sitten hiukan oikaistiin, että todellakin haava saattaa tuollaisessa tapauksessa olla normaalia kivuliaampi. Se tikkihän nyt ei ollut tämän kertomuksen pääasia, vaan hoitajan ivallinen vähättely.
        Onkohan jossain lahkossa kohdunpoisto kielletty...silloin ymmärrän paremmin sinua.

        Olen pahoillani puolestasi, kohdun poisto on ratkaisu joka on peruuttamaton, enkä todellakaan toivo sitä varsinkaan nuorelle naiselle. Ja ymmärrän tunteitasi, ja uskon että mielialasi korjaantuu ajan myötä. Kaikille kertomisella tarkoitin tätä suomi24-some-foorumia joka on nykyään viihdepalsta jolla keskustelu on pääosin epäasiallista. Intiimien asioiden avautumisesta saadut kommentit saattavat tuntua loukkaavilta. Hyvinkään sairaalan palvelun tasoa ei voi mielestäni luokitella yhden, mahdollisesti työssään ylikuormittuneen henkilön mukaan.
        Olen todella pahoillani puolestasi, enkä pahoita mieltäni oudosta epäilyksestäsi "johonkin lahkoon" kuulumisesta, eikä minulla tai läheisilläni ole erityisiä syitä puolustaa mitään sairaalaa niissä tehdyistä mahdollisista hoitovirheistä. Katso ulos, aurinko paistaa, kevät lähestyy, korona saadaan kuriin ja elämä jatkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi, kohdun poisto on ratkaisu joka on peruuttamaton, enkä todellakaan toivo sitä varsinkaan nuorelle naiselle. Ja ymmärrän tunteitasi, ja uskon että mielialasi korjaantuu ajan myötä. Kaikille kertomisella tarkoitin tätä suomi24-some-foorumia joka on nykyään viihdepalsta jolla keskustelu on pääosin epäasiallista. Intiimien asioiden avautumisesta saadut kommentit saattavat tuntua loukkaavilta. Hyvinkään sairaalan palvelun tasoa ei voi mielestäni luokitella yhden, mahdollisesti työssään ylikuormittuneen henkilön mukaan.
        Olen todella pahoillani puolestasi, enkä pahoita mieltäni oudosta epäilyksestäsi "johonkin lahkoon" kuulumisesta, eikä minulla tai läheisilläni ole erityisiä syitä puolustaa mitään sairaalaa niissä tehdyistä mahdollisista hoitovirheistä. Katso ulos, aurinko paistaa, kevät lähestyy, korona saadaan kuriin ja elämä jatkuu!

        Hoitohenkilöstö kokonaisuudessaan on väsyksissä koronan takia. Pitkiä vuoroja ilman vapaapäiviäkin rasittaa kun koronastestit ja hoito vaatii henkilöstöä ja sama väki hoitaa myös "normaaja" hoitoa vaativia tapauksia joita tulee koko ajan. Todellisia syyllisiä ovat he jotka altistuttavat itsensä ja heti perään muita koronalla käymällä paikoissa kuten baareissa, kuppiloissa,kaupoissa ym. ilman maskia ja käyttämättä tarjolla olevia käsidesiä. Siinä vaan mennään koppavasti muista välittämättä ja kehnoin syy oli"pitää nähdä kavereita" juomingeissa. Jos nämä itsekkäät ***kiaiset edes vähän välittäisivät muista, niin korona vähitellen poistuisi ja hoitohenkilöstö pääsisi normaaliin rytmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitohenkilöstö kokonaisuudessaan on väsyksissä koronan takia. Pitkiä vuoroja ilman vapaapäiviäkin rasittaa kun koronastestit ja hoito vaatii henkilöstöä ja sama väki hoitaa myös "normaaja" hoitoa vaativia tapauksia joita tulee koko ajan. Todellisia syyllisiä ovat he jotka altistuttavat itsensä ja heti perään muita koronalla käymällä paikoissa kuten baareissa, kuppiloissa,kaupoissa ym. ilman maskia ja käyttämättä tarjolla olevia käsidesiä. Siinä vaan mennään koppavasti muista välittämättä ja kehnoin syy oli"pitää nähdä kavereita" juomingeissa. Jos nämä itsekkäät ***kiaiset edes vähän välittäisivät muista, niin korona vähitellen poistuisi ja hoitohenkilöstö pääsisi normaaliin rytmiin.

        Hyvinkään sairaalan ongelma on ollut tiedossa vuosikymmniä.

        Älkää lässyttäkö korona, väsymistä.


    • Anonyymi

      Hyvinkään sairaalan ongelma no on sen lääkärit ja
      esimiehet valitsee itsensä oloisia töihin.

      Eikö?

      Siellä asiakas haukutaan, leimataan ja Kantaan valehdellaan mitä sattuu.
      Asiakasta epäillään tai ennemmin syytetään aina ensin valehtelijaksi.
      Mistä sellainen asenne ja ilmapiiri tulee?

      SE ON SEN TYÖPAIKAN RAKENTEISSA.

      Jos lääkäri ei osaa, se valehtelee, ei käännytä asiakasta sinne minne pitäisi vaan lääkäri päättää tien siihen. SE PÄÄTTÄÄ TIEN SIIHEN.
      MITEN ne toimii niin vuodesta toiseen? Kuulostaa
      esimiehen ohjeelta.

      POMO ON TÖISSÄ ITSEÄÄN VARTEN.
      HUSn johto.

      • Anonyymi

        Noiden edellisten kommenttien kirjoittajalle voisi sanoa,"hakeudu hoitoon". Kuvailit osan oireistasi hyvin. Hakeudu siis yksityishoitoon, ja jätä HUS meille normaaleille. Tuollaisten vuodatusten takana täytyy olla todlla vakavia psyykkisiä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden edellisten kommenttien kirjoittajalle voisi sanoa,"hakeudu hoitoon". Kuvailit osan oireistasi hyvin. Hakeudu siis yksityishoitoon, ja jätä HUS meille normaaleille. Tuollaisten vuodatusten takana täytyy olla todlla vakavia psyykkisiä ongelmia.

        HUS näyttää olevan sisäsiittoinen ja
        mikä motivoi?
        Rakenteellinen korruptio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden edellisten kommenttien kirjoittajalle voisi sanoa,"hakeudu hoitoon". Kuvailit osan oireistasi hyvin. Hakeudu siis yksityishoitoon, ja jätä HUS meille normaaleille. Tuollaisten vuodatusten takana täytyy olla todlla vakavia psyykkisiä ongelmia.

        Kuulostat lääkäriltä. Kaikki asiakkaat ovat hulluja jos ei ole samaa mieltä lääkärin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat lääkäriltä. Kaikki asiakkaat ovat hulluja jos ei ole samaa mieltä lääkärin kanssa.

        Muutamalla kirjoittajalla näyttää olevan paha olo. Aloittajan motiivit eivät kuitenkaan selvinneet, aloitus oli typerää ja asiatonta jaarittelua jonka tarkoituksena oli ilmeisesti penkaista aihetta johon monien aiheesta ymmärtämättömien saattoi olettaa tarttuvan. Lieneekö aloittajalla ollut vain huono iltapala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamalla kirjoittajalla näyttää olevan paha olo. Aloittajan motiivit eivät kuitenkaan selvinneet, aloitus oli typerää ja asiatonta jaarittelua jonka tarkoituksena oli ilmeisesti penkaista aihetta johon monien aiheesta ymmärtämättömien saattoi olettaa tarttuvan. Lieneekö aloittajalla ollut vain huono iltapala?

        Ei kuulemma päässyt jonon ohi ilmavaivojen kipujen takia ja nyt purkaa kiukkuaan täällä. Jos sairaalan toiminnassa olisi oikeassa elämässä korruptiota tai muuta henkilöstöön liittyvää niin yhteys sairaalan johtajalle, oli titteli mikä hyvänsä, ja kertoa hänelle laittomuudet. Yleensä missä tahansa vastaavassa tilanteessa yhteys aina mahdollisimman ylös, niin homma lähtee korjautumaan. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamalla kirjoittajalla näyttää olevan paha olo. Aloittajan motiivit eivät kuitenkaan selvinneet, aloitus oli typerää ja asiatonta jaarittelua jonka tarkoituksena oli ilmeisesti penkaista aihetta johon monien aiheesta ymmärtämättömien saattoi olettaa tarttuvan. Lieneekö aloittajalla ollut vain huono iltapala?

        Hyvinkään sairaalan ongelmat,
        EIVÄT ole asiakkaiden vika.
        Sama ralli jatkunut vuosikymmeniä, vika on talon sisäinen.


        Jos perheessä on juoppo huoltaja, onko se muiden perheenjäsenien vika?

        Sama homma narsistien perheissä. Kaikki kärsii,
        väkivallan vastaanottajat syyllistetään ja
        narsisti on ainoa jota ei hoideta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkään sairaalan ongelmat,
        EIVÄT ole asiakkaiden vika.
        Sama ralli jatkunut vuosikymmeniä, vika on talon sisäinen.


        Jos perheessä on juoppo huoltaja, onko se muiden perheenjäsenien vika?

        Sama homma narsistien perheissä. Kaikki kärsii,
        väkivallan vastaanottajat syyllistetään ja
        narsisti on ainoa jota ei hoideta.

        Narsismi ei ole hoidettavissa. , on ja pysyy,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi ei ole hoidettavissa. , on ja pysyy,

        Miksi tämän ketjun aloittaja ei muuta vaikkapa Rmäelle? Hän ei tarvitstsi sen jälkeen valittaa Hkään sairaalan toiminnasta? Se, että kirjoittaa sekavia olettamia ja höpisee täysin perusteettomia asioita keskustelupalstalla, kertoo olennaisen tuosta ruikuttajasta. Aihe oli tullut valittajan mieleen iltamyöhällä, olisikohan kalja loppunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämän ketjun aloittaja ei muuta vaikkapa Rmäelle? Hän ei tarvitstsi sen jälkeen valittaa Hkään sairaalan toiminnasta? Se, että kirjoittaa sekavia olettamia ja höpisee täysin perusteettomia asioita keskustelupalstalla, kertoo olennaisen tuosta ruikuttajasta. Aihe oli tullut valittajan mieleen iltamyöhällä, olisikohan kalja loppunut?

        Eli täytyy toivoa, että osuu omalle kohdalle?


    • Anonyymi

      No en tiedä muuta kuin että kun kävelet sisään osastolle, niin hoitajat tuijottavat ruutua vaikka näkevät sinut. Pitää heilutella käsiä ja koputtaa ikkunaan jonka jälkeen nousevat penkistään. Jutellessa kukaan ei tiedä mistään mitään, mikä on ok, mutta odotan että ottavat asiakseen selvittää. No eipä onnistu. Tämä n. 1,5 v sitten, joten toivottavasti systeemit ovat muuttuneet siitä. Saattohoito-osastolla hommat toimii kiitettävästi.

      • Anonyymi

        Koko hoitohenkilöstön ajasta kaikkialla menee suurin osa ruudun tai kännykän näpräämiseen tuijotuksineen. Se on nähty jo vuosien mittaan. Nyt vielä uudet järjestelmät hidastavat vauhtia tolkuttomasti, mutta henkilöstö on siihen syytön. Samaa haittaa näkyy kaikkialla kun järjestelmät tökkii kuten esim. ruokakaupoissa, mutta siellä varakonsti käteinen pelastaa pälkähästä. Kunhan muistaa välillä tankata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko hoitohenkilöstön ajasta kaikkialla menee suurin osa ruudun tai kännykän näpräämiseen tuijotuksineen. Se on nähty jo vuosien mittaan. Nyt vielä uudet järjestelmät hidastavat vauhtia tolkuttomasti, mutta henkilöstö on siihen syytön. Samaa haittaa näkyy kaikkialla kun järjestelmät tökkii kuten esim. ruokakaupoissa, mutta siellä varakonsti käteinen pelastaa pälkähästä. Kunhan muistaa välillä tankata.

        Käsiään heilutellut kommentoija kirjoittaa ilmeisesti vierailukäynneistään sairaalan osastoilla? Onhan se aika loukkaavaa, jos joutuu vierailemaan sairaalan osastolla eikä henkilökunta pomppaa palvelemaan heti, niin kuin pormestaria ravintola Palacessa.


    • Anonyymi

      Kannattaa joskus yöllä seurailla tätä ketjua. Tein kerran niin. Oli melkoisia viestejä, jotka aamuun mennessä poistettiin.

      • Anonyymi

        Ketjusta on poistettu yksi viesti. Laskurin mukaan.


    • Anonyymi

      Vähän kokemusta sairaalaan toiminnasta, mutta se vähäinenkin kuitenkin erittäin hyvä . Koronapotilas hoidettiin todella ammattitaitoisesti ja hyvin. Taustalla myös työterveyshuolto ja vakuutukset kunnossa ja rukous tietenkin,että Jumala siunaa ja auttaa,että onnistuu hoito.

      Pidän silti mahdollisena,että jollakin voi olla huonojakin kokemuksia.Jokainen tapaus on yksilöllinen.

    • Anonyymi

      Mitä harvoin käynyt, niin useimmiten mukavaa ja ystävällistä porukkaa kiireestä huolimatta. Kerran oli käynyt tapaturma ja olin ottanut vähän kuperkeikkajuomaa, niin ylenkatsottiin 😁 Periaatteessa ymmärtää koska olisi voitu välttää vähemmällä juomisella, mutta harmittaa kun pidetään spukena vaikka en juo kuin 5 kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Jos helvetti on olemassa,
      se on Hyvinkään sairaalassa

      ja Hyvinkään sairaalan lääkärit päässe Helvetin markkinointikierrokselle.

    • Anonyymi

      Hyvinkään sairaalassa taidetaan kuntouttaa ihmiset laitoshoitoon.

      • Anonyymi

        Keskustelun taso on aika alhaalla. Narisijoiden ja idioottimaisten kommenttien kirjoittajien pitäisi miettiä, onko yhteiskunta heidän vaivojensa aiheuttaja. Joillakin se voi olla, vaikkikin useimmilla ei. Jos kaikesta valittajilla on vaivoja heidän kannattaa mennä yksityiselle lääkäriasemalle. Jos taas on persaukinen kommari ja edellyttää yhteiskunnalta kaikessa täyttä palvelua, niin joutuu menemään sotelääkäriin tai sairaalanmäen ensiapuun. Siellä hän saa tasa-arvoista kohtelua. Ärhentelijöitäkin palvellaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelun taso on aika alhaalla. Narisijoiden ja idioottimaisten kommenttien kirjoittajien pitäisi miettiä, onko yhteiskunta heidän vaivojensa aiheuttaja. Joillakin se voi olla, vaikkikin useimmilla ei. Jos kaikesta valittajilla on vaivoja heidän kannattaa mennä yksityiselle lääkäriasemalle. Jos taas on persaukinen kommari ja edellyttää yhteiskunnalta kaikessa täyttä palvelua, niin joutuu menemään sotelääkäriin tai sairaalanmäen ensiapuun. Siellä hän saa tasa-arvoista kohtelua. Ärhentelijöitäkin palvellaan hyvin.

        Kyllä nyt pitäisi yrittää kaikkien Suomessa ymmärtää,että hoitotyö on erittäin vaativaa tunnollisille työntekijöille ja lähinnä siksi kun työntekijöitä on liian vähän.

        Mahdollisimman vähän moitetta vaikka aihetta olisikin.Uskon että on todella paljon niitä
        terveysalan työntekijöitä,jotka pyrkivät tekemään parhaansa. Varmasti myös välinpitämättömiäkin löytyy.

        Ei kyllä kannusta , innosta,tunnu mielekkäältä ja koe palkitsavaksi työtä ne jotka vaikeissa olosuhteissa pyrkivät tekemään koko ajan parhaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt pitäisi yrittää kaikkien Suomessa ymmärtää,että hoitotyö on erittäin vaativaa tunnollisille työntekijöille ja lähinnä siksi kun työntekijöitä on liian vähän.

        Mahdollisimman vähän moitetta vaikka aihetta olisikin.Uskon että on todella paljon niitä
        terveysalan työntekijöitä,jotka pyrkivät tekemään parhaansa. Varmasti myös välinpitämättömiäkin löytyy.

        Ei kyllä kannusta , innosta,tunnu mielekkäältä ja koe palkitsavaksi työtä ne jotka vaikeissa olosuhteissa pyrkivät tekemään koko ajan parhaansa.

        Uskotko oikeasti että ne yrittää tehdä parhaansa?

        Rikollisimmat ammatit Suomessa: lääkärit ja isännöitsijät.

        Ennen vanhaan, ne edes yritti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelun taso on aika alhaalla. Narisijoiden ja idioottimaisten kommenttien kirjoittajien pitäisi miettiä, onko yhteiskunta heidän vaivojensa aiheuttaja. Joillakin se voi olla, vaikkikin useimmilla ei. Jos kaikesta valittajilla on vaivoja heidän kannattaa mennä yksityiselle lääkäriasemalle. Jos taas on persaukinen kommari ja edellyttää yhteiskunnalta kaikessa täyttä palvelua, niin joutuu menemään sotelääkäriin tai sairaalanmäen ensiapuun. Siellä hän saa tasa-arvoista kohtelua. Ärhentelijöitäkin palvellaan hyvin.

        Ja kun tietää miten paljon lääkärit tappaa ihmisiä lääkkeillä,
        aika epätoivoinen puolustuspuhe,

        Miksi sätit ihmisiä lääkäreiden teoista?
        Kuvitteleeko lekurit voivansa vierittää loputtomasti syyn
        asiakkaiden niskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko oikeasti että ne yrittää tehdä parhaansa?

        Rikollisimmat ammatit Suomessa: lääkärit ja isännöitsijät.

        Ennen vanhaan, ne edes yritti.

        Pitikö ne isännöitsijätkin vetää vielä tähänkin ketjuun.??


    • Anonyymi

      Ok kohtelu ollut, tiedä sitten saisiko parempaa muualta kun ei ole kokemusta.

    • Anonyymi

      Sain ihan hyvää kohtelua ja hoitoa pari päivää sitten Hyvinkään sairaalassa. Lienenkö poikkeus?

      • Anonyymi

        Olen useasti joutunut turvautumaan Hyvinkään sairaalaan, hyvää kohtelua olen myös minä saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen useasti joutunut turvautumaan Hyvinkään sairaalaan, hyvää kohtelua olen myös minä saanut.

        Olen jo vanhaksi elänyt, ja ehtinyt näkemään monenlaista. Yksi kiistämätön tosiasia on, että lääkärit ovat vaarallisia. Oma historiani näyttää miten ympäriltä on mennyt ihmisiä lääkärin tunarointiin, on pieleen menneitä jäsenkorjauksia, lääkemyrkytyksiä, lääkkeillä aiheutettua diabetestä, on oikeustaistelua lääkäriä vastaan, on potilasvahinko-oikeudenkäyntiä. Lisäksi tämä järjestö suojelee itseään niin, että kaikki lääkärit ovat yhden puolesta mukana, vaikka hän olisi syyllistynyt mihin.
        Selittämättömiä potilaskuolemia, on insuliinilla vanhuksia surmaavia hoitajia, kaikkea löytyy. Yksi yhteinen tekijä on, lääkäriä ei milloinkaan saa syytteeseen, jollei hän jää ruumiin viereltä kiinni savuava ase kädessään.
        Tuskin sittenkään, koska sosiaali ja terveysministeriö on lääkärikunnan suojelija. He saavat tehdä mitä haluavat kenenkään puuttumatta asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo vanhaksi elänyt, ja ehtinyt näkemään monenlaista. Yksi kiistämätön tosiasia on, että lääkärit ovat vaarallisia. Oma historiani näyttää miten ympäriltä on mennyt ihmisiä lääkärin tunarointiin, on pieleen menneitä jäsenkorjauksia, lääkemyrkytyksiä, lääkkeillä aiheutettua diabetestä, on oikeustaistelua lääkäriä vastaan, on potilasvahinko-oikeudenkäyntiä. Lisäksi tämä järjestö suojelee itseään niin, että kaikki lääkärit ovat yhden puolesta mukana, vaikka hän olisi syyllistynyt mihin.
        Selittämättömiä potilaskuolemia, on insuliinilla vanhuksia surmaavia hoitajia, kaikkea löytyy. Yksi yhteinen tekijä on, lääkäriä ei milloinkaan saa syytteeseen, jollei hän jää ruumiin viereltä kiinni savuava ase kädessään.
        Tuskin sittenkään, koska sosiaali ja terveysministeriö on lääkärikunnan suojelija. He saavat tehdä mitä haluavat kenenkään puuttumatta asiaan.

        Olet elänyt vanhaksi luultavasti juuri siksi, että olet saanut oikeanlaista hoitoa fyysisiin vaivoihisi lääkäreiltä. Näyttää siltä, et ole hakeutunut psyykisten vaivojesi vuoksi hoitoon, joten sairaalloinen marinasi ja ruikutuksesi näyttää vaivaavan. Syyttelysi vaikuttaa joillekin ikäisellesi (vanhaksi elänyt) josakin vaiheessa puhkevalta vainoharhaisuudelta.
        Hakeudu lääkärin hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo vanhaksi elänyt, ja ehtinyt näkemään monenlaista. Yksi kiistämätön tosiasia on, että lääkärit ovat vaarallisia. Oma historiani näyttää miten ympäriltä on mennyt ihmisiä lääkärin tunarointiin, on pieleen menneitä jäsenkorjauksia, lääkemyrkytyksiä, lääkkeillä aiheutettua diabetestä, on oikeustaistelua lääkäriä vastaan, on potilasvahinko-oikeudenkäyntiä. Lisäksi tämä järjestö suojelee itseään niin, että kaikki lääkärit ovat yhden puolesta mukana, vaikka hän olisi syyllistynyt mihin.
        Selittämättömiä potilaskuolemia, on insuliinilla vanhuksia surmaavia hoitajia, kaikkea löytyy. Yksi yhteinen tekijä on, lääkäriä ei milloinkaan saa syytteeseen, jollei hän jää ruumiin viereltä kiinni savuava ase kädessään.
        Tuskin sittenkään, koska sosiaali ja terveysministeriö on lääkärikunnan suojelija. He saavat tehdä mitä haluavat kenenkään puuttumatta asiaan.

        Onko tämä kaikki tapahtunut Hyvinkään sairaalassa.


    • Anonyymi

      Lokakuu 2020.Labran kokeissa sydänfilmissä havaittiin oireeton flimmeri, rytmihäiriö. Samantien Sandeliininkadulta sairaalan ensiapuun. Heti piuhat kiinni ja kaksi lekuria paikalla. Viisi tuntia tarkkailua. Röntgen, labroja ja lähete kardiologille arviolta kolmen kuukauden jonoon. Verenohennus resepti, p-lausunto apteekkia varten ja kotiin. Ystävällistä ja tehokasta. Vain kolmen viikon kuluttua kardiologin sydänultra ja ehdotus sydämen rytminkohdilleen laitto sähköllä. Jälleen miellyttävä kokemus. Nyt sitten kahden päivän kuluttua peruutusaika tahdistuksen Leikoon. Aamulla klo. 8.00 saliin, nukutuslääkäri paikalle joka kertoi selkeästi toimenpiteestä. Toinen lekuri paikalle ja äijä unelle. Herätys kymmenen minsan päästä ja rytmit oli kohdillaan. Sieltä päiväsairaalan puolelle tarkkailuun, vielä kerran sydänfilmi ja uros kotiin. Kaiken kaikkiaan upeaa.,ammattitaitoista ja ystävällistä toimintaa.

      • Anonyymi

        Kirjoitit melkoisen sadun,
        tai olet hyväveliverkoston
        suolen silittäjä.

        Hyvinkäällä ei ole tuollaista asennetta, eikä toimintaa,
        TÄÄ ON FAKTA.
        Ei ole koskaan ollut.

        Kirjoitteleeko hyvinkään leikkilääkärit itse näitä satuja tänne?


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kokemus sekä minulla että sukulaisellani tänä syksynä Hyvinkään sairaalan kirurgian poliklinikalta. Sattui vielä sama lääkäri, miellyttävä ja osaava Kari Hietaniemi. Kiittäen, kaksi boomeria.

      • Anonyymi

        Peukut ylös tosiaan Karille!


      • Anonyymi

        vanhukset menee hyvinkään sairaalan vastaanotolle
        pareittain. Se lisää tehoa, pelotetta
        eikä kari hietaniemet uskalla kusettaa
        ikäisiään.

        en ole koskaan kuullut onnellista tai edes kohteliasta
        tarinaa siitä talosta.

        jokuhan siellä on pielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhukset menee hyvinkään sairaalan vastaanotolle
        pareittain. Se lisää tehoa, pelotetta
        eikä kari hietaniemet uskalla kusettaa
        ikäisiään.

        en ole koskaan kuullut onnellista tai edes kohteliasta
        tarinaa siitä talosta.

        jokuhan siellä on pielessä

        Yksi parhaiten toimivista terveydenhuollon yksiköistä suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi parhaiten toimivista terveydenhuollon yksiköistä suomessa.

        Suomi24:n kirjoittelufoorumilla on sama tyyli riippumatta aiheesta. Palstalle kirjoittelevat eivät tunne mitään vastuutakirjoittamastaan roskasta, koska anonyyminä voi suoltaa mitä tahansa.
        Tunnnen myötähäpeää heidän puoestaan. Luulen heidän olevan mykkiä jököttäjiä kesskustelussa jossa oma naama tai nimi on näkyvissä. Laskevat luultavasti alleen jos joutuvat sanomaan jotakin muiden edessä.
        Mitähän he ajattelevat joutuessaan ensin Hyvinkään sairaalan päivystykseen tai osastolle josssa saavat normaaltasoista hoitoa ja kohtelua, ja toipuvat, pääsevat kotiinsa ja alkavat kirjoitella ala-arvoista tekstiä keskustelupalstalle?
        Olin kerran päivystyksessä (rytmihäiröiden vuoksi), jossa olivuoroaan odottamassa myös kätensä varastotyösssä loukannut keski-ikäinen , huonosti käyttäytynyt mies. Hän kailotti puhelimeensa arvostelua palvelun hitaudesta, käyttäen runsaasti suomen nykykieleen kuuluvaa v-alkuista artikkelia. Oli kuvottava kokemuskuunnella aikamiestä, jonka koheltaminen työssään ei todellakaan ole muiden vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24:n kirjoittelufoorumilla on sama tyyli riippumatta aiheesta. Palstalle kirjoittelevat eivät tunne mitään vastuutakirjoittamastaan roskasta, koska anonyyminä voi suoltaa mitä tahansa.
        Tunnnen myötähäpeää heidän puoestaan. Luulen heidän olevan mykkiä jököttäjiä kesskustelussa jossa oma naama tai nimi on näkyvissä. Laskevat luultavasti alleen jos joutuvat sanomaan jotakin muiden edessä.
        Mitähän he ajattelevat joutuessaan ensin Hyvinkään sairaalan päivystykseen tai osastolle josssa saavat normaaltasoista hoitoa ja kohtelua, ja toipuvat, pääsevat kotiinsa ja alkavat kirjoitella ala-arvoista tekstiä keskustelupalstalle?
        Olin kerran päivystyksessä (rytmihäiröiden vuoksi), jossa olivuoroaan odottamassa myös kätensä varastotyösssä loukannut keski-ikäinen , huonosti käyttäytynyt mies. Hän kailotti puhelimeensa arvostelua palvelun hitaudesta, käyttäen runsaasti suomen nykykieleen kuuluvaa v-alkuista artikkelia. Oli kuvottava kokemuskuunnella aikamiestä, jonka koheltaminen työssään ei todellakaan ole muiden vika.

        Taisi olla narsistinen tyyppi. Hehän vaativat aina erityistä kohtelua,niille ei kelpaa mikään mikä normaalille, tervepäiselle ihmiselle kelpaa. Aina valittamassa, ja huomauttamassa, ääni kovenee, että varmasti muutkin kuulevat, kuinka tärkeä MINÄ olen. Niiden lanttuun ei mahdu, että sairaalan päivystys ei ole pelkästään heitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24:n kirjoittelufoorumilla on sama tyyli riippumatta aiheesta. Palstalle kirjoittelevat eivät tunne mitään vastuutakirjoittamastaan roskasta, koska anonyyminä voi suoltaa mitä tahansa.
        Tunnnen myötähäpeää heidän puoestaan. Luulen heidän olevan mykkiä jököttäjiä kesskustelussa jossa oma naama tai nimi on näkyvissä. Laskevat luultavasti alleen jos joutuvat sanomaan jotakin muiden edessä.
        Mitähän he ajattelevat joutuessaan ensin Hyvinkään sairaalan päivystykseen tai osastolle josssa saavat normaaltasoista hoitoa ja kohtelua, ja toipuvat, pääsevat kotiinsa ja alkavat kirjoitella ala-arvoista tekstiä keskustelupalstalle?
        Olin kerran päivystyksessä (rytmihäiröiden vuoksi), jossa olivuoroaan odottamassa myös kätensä varastotyösssä loukannut keski-ikäinen , huonosti käyttäytynyt mies. Hän kailotti puhelimeensa arvostelua palvelun hitaudesta, käyttäen runsaasti suomen nykykieleen kuuluvaa v-alkuista artikkelia. Oli kuvottava kokemuskuunnella aikamiestä, jonka koheltaminen työssään ei todellakaan ole muiden vika.

        Nyt kyllä yleistit ja kerroit vääriä olettamuksia. Kyllä ainakin osa kirjoittajista tuntee vastuunsa kertoessaan kokemiaan faktoja. Usea ei kerro nimeään ja yhteystietojaan, koska vastuuntuntemattomat, eri mieltä olevat maalittavat heti heitä, kuten asia nykyslngilla ilmoitetaan. Palstalla moni kertoo epäkohdista joita he todellisuudessa ovat kokeneet tai nähneet. Hyvinkään sairaalasta minullakiin on vain hyviä kokemuksia eli se tämän ketjun aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä yleistit ja kerroit vääriä olettamuksia. Kyllä ainakin osa kirjoittajista tuntee vastuunsa kertoessaan kokemiaan faktoja. Usea ei kerro nimeään ja yhteystietojaan, koska vastuuntuntemattomat, eri mieltä olevat maalittavat heti heitä, kuten asia nykyslngilla ilmoitetaan. Palstalla moni kertoo epäkohdista joita he todellisuudessa ovat kokeneet tai nähneet. Hyvinkään sairaalasta minullakiin on vain hyviä kokemuksia eli se tämän ketjun aiheesta.

        Keskustelun sivistystaso on laskenut vuosi vuodelta Suomi24:llä. Riippumatta aiheesta. Se on vaikuttanut siten että monet, oikeasti kantaa ottavat ovat siirtyneet muille foorumeille.
        Epäkohdista on kirjoitettava, mutta asiallisesti eikä tarkoituksellisesti liioitellen ja valehdellen.


      • Anonyymi

        Täällä vielä yksi boomeri, K Hietaniemi, taitava lääkäri, ja vielä miellyttävä käytöksinen. kympin tohtori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vielä yksi boomeri, K Hietaniemi, taitava lääkäri, ja vielä miellyttävä käytöksinen. kympin tohtori.

        Jotkut tapaamani Hyvinkään sairaalan lääkärit ovat huippuammattilaisia. Jotkut nuoremmista lääkäreistä, esim päivystyksen kandit hoitavat työnsä vastuullisesti, pyytäen konsultaatiota kokeneemmilta lääkäreiltä, jos ovat epävarmoja. Jostakin lääkärin on aloitettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhukset menee hyvinkään sairaalan vastaanotolle
        pareittain. Se lisää tehoa, pelotetta
        eikä kari hietaniemet uskalla kusettaa
        ikäisiään.

        en ole koskaan kuullut onnellista tai edes kohteliasta
        tarinaa siitä talosta.

        jokuhan siellä on pielessä

        Minä, joka siis mainitsin KH:n ensi kertaa, menin hänen vastaanotolleen ypöyksin. Samoin eri niminen sukulaiseni viikkoja myöhemmin. Muistellessamme yhdessä miellyttävää kokemustamme kävi ilmi, että olimme molemmat olleet saman lääkärin, Kari Hietaniemen, vastaanotolla.
        Vaivaako se sinua jotenkin? Ehkä tarvitsisit toisen alan lääkärin hoitoa.
        Ja nyt tosiaan kuulit positiivisen tarinan Hyvinkään sairaalasta. Voisin kertoa muutaman muunkin.
        Toivotaan, että aurinko paistaa alkaneena vuonna sinunkin risukasaasi!


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Hyvinkään sairaalaan vuodesta 96 lähtien. Pelkkiä hyviä kokemuksia verrattuna aiempii Helsingin sairaala käynteihin. Olen ollut ortopedien operoitavana 5 kertaa, muutama synnytys, keukokuumeiden, myyräkuumeen ja kohta K.H.n leikkauspöydällä. Myös lasten osasto on tuttu ja heidän leikkaukset on menny hyvin. Aina on ollut henkilökunta ystävällistä. Myyräkuumeen aikaan oli todella ruuhkaista ja olin ea.n peräkäytävällä 2 vuorokautta. Kokoajan joku kävi luonani. Osastot täynnä joten pääsin osastolle mutta en sille mihin olisin kuulunut. Pahoittelivat asiaa, mutta sanoin että mulle on ihan sama missä nukun 42°C kuumeessa. En kuitenkaan tajunnut missä olin. Mielummin Hyvinkäälle kuin Peijas - Jorvi tai mikä tahansa Helsingissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2105
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1534
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe