Minua huolettaa tuo antisemismi-kortin inflaatio kun nämä kristityistä juutalaisiksi kääntyneet eivät ymmärrä mikä on antisemismiä ja mikä ei. Samalla tällainen vastuuton toiminta heikentää syntymäjuutalaisten asemaa ja vaarantaa heidän turvansa.
Poliisi antoi jollekin uusjuutalaiselle sakot ylinopeudesta ja tämä syytti poliisia antisemismistä
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Minua huolettaa se, kuinka ihmiset yrittävät mustamaalata toisiaan erittäin epämääräisillä väitteillä, siten, ettei mikään viittaa siihen, että väite olisi totta.
- Anonyymi
Sinusta siis pitäisi sallia se, että nämä uusjuutalaiset käänynäiset juoksevat tuolla ja käyttävät antisemismi-kortia väärin aivan kuin sillä voisi saada valtion lait ja säännöt kumoavan diblomaattisen koskemattomuuden niin että edes poliisi ei saa antaa sakkoja jos liikennesääntöjä rikkonut on juutalainen tai juutalaisuuteen kääntynyt ja jos siihen puuttuu on antisemisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta siis pitäisi sallia se, että nämä uusjuutalaiset käänynäiset juoksevat tuolla ja käyttävät antisemismi-kortia väärin aivan kuin sillä voisi saada valtion lait ja säännöt kumoavan diblomaattisen koskemattomuuden niin että edes poliisi ei saa antaa sakkoja jos liikennesääntöjä rikkonut on juutalainen tai juutalaisuuteen kääntynyt ja jos siihen puuttuu on antisemisti?
Suomessa on uskon-, sanan- ja liikkumisen vapaus. Esimerkiksi johonkin uskonnolliseen yhteisöön liittynyttä ei tuon liittymisen perusteella voi kieltää juoksemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa sieltä erittäin vihervasemmistolainen "Olet siis sitä mieltä, että..." kaavan mukainen väite. Kaavaan kuuluu se, että tuota alkua seuraaa joko tahallaan tai tahattomasti vääristelty väittämä kommentista jota vihervasemmistolainen kommentoi. On totta, että tuolla retoriikalla pääsee vihervasemmistossa pitkälle, jopa pääministeriksi, mutta ei sitä oikein kukaan muu arvosta, kuin vihervasemmiston yksinkertaisempi, mutta sitäkin monilukuisempi osa. Tällä kerralla se on niin erityisen silmiinpistävän ilmiselvä, että sitä on turha edes sen enempää kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa sieltä erittäin vihervasemmistolainen "Olet siis sitä mieltä, että..." kaavan mukainen väite. Kaavaan kuuluu se, että tuota alkua seuraaa joko tahallaan tai tahattomasti vääristelty väittämä kommentista jota vihervasemmistolainen kommentoi. On totta, että tuolla retoriikalla pääsee vihervasemmistossa pitkälle, jopa pääministeriksi, mutta ei sitä oikein kukaan muu arvosta, kuin vihervasemmiston yksinkertaisempi, mutta sitäkin monilukuisempi osa. Tällä kerralla se on niin erityisen silmiinpistävän ilmiselvä, että sitä on turha edes sen enempää kommentoida.
Huomautit kyllä kaavasta, jota moni "convesational bully" käyttää. Vastauksesi olisi kyllä ollut ihan riittävä, jos olisit vain toistanut sen mitä jo aiemmin kirjoitit, eli:
"Minua huolettaa se, kuinka ihmiset yrittävät mustamaalata toisiaan erittäin epämääräisillä väitteillä, siten, ettei mikään viittaa siihen, että väite olisi totta."
https://youtu.be/nS9W-wlJHPA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on uskon-, sanan- ja liikkumisen vapaus. Esimerkiksi johonkin uskonnolliseen yhteisöön liittynyttä ei tuon liittymisen perusteella voi kieltää juoksemasta.
Jos minä, syntyperäinen kantasuomalainen kääntyisin kristillisyydestä juutalaisuuteen, en muuttuisi seemiläiseksi.
Seemiläisiä ovat myös arabit, jotka eivät ole juutalaisia.
Tarkasti ottaen, juutalaisista suurin osa ei ole seemiläisiä, vaan turkinsukuisia kasaareja jotka kääntyivät juutalaisuuteen 700-800l. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä, syntyperäinen kantasuomalainen kääntyisin kristillisyydestä juutalaisuuteen, en muuttuisi seemiläiseksi.
Seemiläisiä ovat myös arabit, jotka eivät ole juutalaisia.
Tarkasti ottaen, juutalaisista suurin osa ei ole seemiläisiä, vaan turkinsukuisia kasaareja jotka kääntyivät juutalaisuuteen 700-800l.Kuinka olet laskenut suurimman osan olevan turkkilaisia?
Itämaiden juutalaiset ovat enemmän seemiläisiä ainakin naisten osalta.
Olihan sekin "kristittyjen vainoa" kun eräs Netmissionin helluntailainen tuurijuoppo ei saanut enää sinä iltana lisää olutta kaupasta kun oli jo niin tuiterissa.
- Anonyymi
Jopa juutalaisen isän lapsi pitää kääntyä tai palata juutalaisuuteen kasvatuksen mukana jos äiti ei ole juutalainen. Siksi käännynnäisten määrä on huomattava sekä ei-juutalaisen äidin tapauksessa ja lapsen tapauksessa.
Amerikassa taasen on jo paljon enemmän käännynnäisiä , koska juutalaisuus selkeydessään ja traditioissaan kiinnostaa monia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014