Siilinjärveläiset voisivat pysyä omalla puolella kuntarajaa eikä tulla käyttämään Kuopion veronmaksajien rahoilla tehtyä luistinrataa ilmaiseksi.
Tai tehköön oman luistinratansa.
Kyllä siilinjärveläisille kelpaa Kuopion palvelut, mutta eivät maksa niistä.
Siilinjärvi tuo käenpoikanen
20
153
Vastaukset
- Anonyymi
Siilinjärveläisten tulisi maksaa 1000€ vero siitä että saavat asua näin elinvoimaisen ja suuren kaupungin vieressä ja siivellä.
Eihän noilla ole edes teatteria eikä kunnollista uimahallia.
Siilinjärvi pääsi kasvamaan aikoinaan liiankin suureksi kun haalivat koko valtakunnan hullut ja keuhkotaatiset kuntaansa, joka geeniperimä näkyy vieläkin väestörakenteessa.- Anonyymi
Joillakin näyttää olevan pikemminkin geeniperimässä haukkuminen ja provoaminen.
- Anonyymi
Muistakaa äänestää huhtikuussa ehdokasta joka puuttuu tuohon siivellä oloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa äänestää huhtikuussa ehdokasta joka puuttuu tuohon siivellä oloon.
Kukapa olisi tälläinen siilivast,ainen ehdokas?👺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa olisi tälläinen siilivast,ainen ehdokas?👺
Taitaapa ainakin yksi löytyä.
- Anonyymi
Eihän teillä Kuopiolaisilla ole edes lentokenttääkään!! Näin vitsinä
- Anonyymi
Haiseva ja meluisa lentokenttä on tarkoituksellakin sijoitettu naapurikunnan perämetsään. Lisäksi metsissä mela pystyssä juoksevat sotilaspojut eivät ole parasta mainosta siveellisyydestään tunnetuille kuopiolaisille kun taas siilinjärveläiset ovat hyvinkin tunnettuja avoimuudestaan erityisesti kotirouvien keskuudessa.👄
- Anonyymi
Se on Kuopion lentokenttä, pitäsivät vitsinä jos Hki kentällä lukisi siilinjärvi
- Anonyymi
Tulevaisuudessa tuota kenttää ei tarvita matkustajaliikenteeseen.
- Anonyymi
Muuttaisin kentän viralliseksi nimeksi Siilinjärven lentoasema.
Siilinjärvi saisi posiitiivistä näkyvyyttä ja markkinointia. Jopa lisää firmoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siilinjärvi saisi posiitiivistä näkyvyyttä ja markkinointia. Jopa lisää firmojaOnko surullisen kuuluisassa Rissalan yrityskylässä muuta kuin Savon Voiman konttori?
Keskellä peltoa yksi orpo talo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko surullisen kuuluisassa Rissalan yrityskylässä muuta kuin Savon Voiman konttori?
Keskellä peltoa yksi orpo talo.Pitäisiköhän tuonne viljellä joulukuusia? Näyttää vaan ohiajaessa melkoisen autiolle tontille. Varmaankin tulevana kesänä työntää iloisesti pajukkoa ja horsmaa tonteilla. Ei ole tainnut kauppa käydä suunnitelmien mukaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siilinjärvi saisi posiitiivistä näkyvyyttä ja markkinointia. Jopa lisää firmojaSuomen rumimpaan kylään jotain posia.
- Anonyymi
Eipä yleistetä siinä! Löytyy ja on niitä pukkijoita Kuopiossakin.
- Anonyymi
äet sano jotta käet pittää pestä ennen syöntiä.
- Anonyymi
Eikö tämä nurkkakuntaisuus pitäisi lopettaa, raja pois välistä ja Jyväskylän kannoille väestössä💪
- Anonyymi
Nii.....ei muuta kun puolustusasemia tekemään rajalle.....ettei vaan ne siilinjärveläiset pääse luistelemaan Kuopion puolelle.
- Anonyymi
Pitääkö minun Siilinjärveltä Kuopioon muuttaneena muuttaa takaisin Siilinjärvelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö minun Siilinjärveltä Kuopioon muuttaneena muuttaa takaisin Siilinjärvelle?
Ei tietenkään!
Mutta itse alan kääntyä sille vakavasti sille kannalle, että pitänee ehkä alkaa muuttaa jonnekin Lappiin.
Savon alue, Kuopio ja sen ihmiset ovat alkaneet vaikuttaa epäystävälliseltä paikalta asua ja elää.
- Anonyymi
Kuntaliitos toteutettava Siilinjärven ja Kuopion välille. Nyt eikä viidestoista päivä heinäkuuta 2063.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883