"Mies joka ei ollut koskaan aiemmin seurustellut joutui jo aiemmin kolmasti vankilaan tuomitun naisen pauloihin.
Nainen käytti kokematonta miestä häikäilemättä taloudellisesti hyväkseen.
Hän antoi ymmärtää, että parisuhteessa osapuolten talous on yhteinen ja että hän tekee hankintoja muun muassa tulevia lapsia varten."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf210d17-3621-4cd5-a442-cc40f809e401
Jännänainen huijasi ätmiä..
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka palstaätmeistä tunnistaa tuosta itsensä?
xLiner - Anonyymi
Tuollaisia ne naiset on, heti kun mahdollista, huijataan.
- Anonyymi
Miesten kannattaisi kelpuuttaa niitä kilttejä ja kunnollisia naisia, mutta kun ei. Vain jännäjennojen perään kuolataan.
Anonyymi kirjoitti:
Miesten kannattaisi kelpuuttaa niitä kilttejä ja kunnollisia naisia, mutta kun ei. Vain jännäjennojen perään kuolataan.
No niinpä.. Täälläkin nää k&k -miehet ( = käyttö & kelvottomat) kuolaa näiden maisa torppien perään..
Nyt on yhä enemmän näitä tapauksia, jossa oikeus ratkoo aikuisten ihmisten keskinäisiä asioita aivan kuin kyse olisi pienistä lapsista. En ymmärrä mikä tuossa oli se rikos. Kyllä aikuisen ihmisen pitää itse kyetä arvioimaan mihin rahansa käyttää. Mies teki itse valinnan ja sijoitti rahansa naiseen. Ei ehkä hyvään sellaiseen, mutta itse teki valintansa.
- Anonyymi
Mies ei ole ollut kykenevä huolehtimaan itsestään. On käytetty hyväksi vajaavaltaista ihmistä.
- Anonyymi
Rikos on rahan huijaaminen toiselta - eli taloudellinen hyväksikäyttö.
Tiedoksesi, että huijaaminen on erittäin yleistä. Se onnistuu erittäin hyvin myös miehiltä. Auervaarat eivät ole minnekään kadonneet.
- Anonyymi
Minulla on 160 tonnii , tulkaa naiset huijaamaan.
- Anonyymi
Suomalaiset nirppis-naiset seurustelee mieluummin koirien kanssa kuin miesten. Tässä näkyy seuraukset, ätmiltä lähti pleikkari.
Mies taisi olla holhottava? Ei kai kukaan ominpäin kykenevä eläjä tuollaiseen höhlään mene? Akkojen lumoissa ei kannata velkaantua.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla holhottava, vaikka menee lankaan.
Katsokaa telkkaria. Siellä näytetään usein miten myös miehet huijaavat naisen rahat. Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla holhottava, vaikka menee lankaan.
Katsokaa telkkaria. Siellä näytetään usein miten myös miehet huijaavat naisen rahat.Älkää nyt hyvät ihmiset ottako velkaa ja jaelko rahojanne pitkin maailmaa ihastuksen tai rakastumisen lumossa. Harkintaa mukaan.
Hah. Varmaan joku rajatapaus, joka voi olla tai voi olla olematta holhouksessa. Mutta saman oloisiin vedätyksiin menee korkeakoulutetut keski-ikäiset akat.
scrg kirjoitti:
Hah. Varmaan joku rajatapaus, joka voi olla tai voi olla olematta holhouksessa. Mutta saman oloisiin vedätyksiin menee korkeakoulutetut keski-ikäiset akat.
No nekin pitäis olla sitten holhouksessa.
- Anonyymi
Pitääkö vanha viisaus "kiltillä miehellä ei tee mitään" sittenkään paikkaansa? Kyllä tässä keississä nainen on selvästi hyötynyt (vaikkakin lainvastaisesti) kunnollisen ja kiltin miehen tuomista "eduista". Kiltti mies kelpaa naisille vain rahanlähteeksi. Rakkautta ja arvostusta kiltti ja kunnollinen ätmi ei ansaitse.
- Anonyymi
Olikohan nainen mustalainen.
Kauhavallahan oli viitisen vuotta sitten tälläinen samanlainen tapaus jossa mustalaisnainen oli saanut miehen lahjoittamaan itselleen kymmeniä tuhansia seurustelun nimissä. - Anonyymi
Miljoonien rakkaushuijaus
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/lurad-pa-karlek-och-miljoner/402640/yle-tv2/7323513
Löytynee myös areenasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975948Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831303Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217