Kihniössä on koirilla oma burjetti mihin kuuluu tilat ja avustukset koirille ja narun toisessa päässsä oleville.
kihniöllä on koirilla
5
676
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mutta koirasudet ne vasta on vaarallisia! Tavalliset sudet ei ihan niinkään. Mutta onko persut vaarallisia koirille? Viekö ne niitä pihoista öisin? Ajattelin vaan kun aina illalla laitan mäyräkoiran yöksi pihalle jäähtymään, ettei se aamulla kävisi niin kuumana. On paljon mukavampi ottaa se aamulla jääkylmänä. Kylillä jotkut lahkolaiset ja samannäköiset on alkaneet levittää juorua, että olen eläimiinsekaantuja ja muutenkin epänormaali, kun otan joka aamu kylmän mäyriksen ! Ja erottaako yleensä persua ja vihervassaria lumijäljistä? Onko ne molemmat kanta-astujia?
- Anonyymi
Onhan se kivaa paskattaa koiransa kylällä kävellessä. Eihän sivukylällä kukaan nää ,kuinka viisas koira sulla onkaan. Minä kävelytän koiraani luonnossa, poluilla ja pikkuteillä. Mutta olenhan poikkeava, jo pituutenikin vuoksi.
T. Mies 183cm
- Anonyymi
Pikkuteillä toisten mailla kyyläävä ja kyttäävä samannäköinen kuljettaa jalostettua
koiraa joka ei ole koira vaan tylsän ihmisen peniksen jatko. - Anonyymi
Laittakaa koirat pois ,sillä kesällä tulevat Turkkilaiset he eivät siedä koiria.
- Anonyymi
Ne koiran retaleet pitäisi laittaa verolle. On ne rakit olleet verolla enenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189