Kihniössä on koirilla oma burjetti mihin kuuluu tilat ja avustukset koirille ja narun toisessa päässsä oleville.
kihniöllä on koirilla
5
659
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mutta koirasudet ne vasta on vaarallisia! Tavalliset sudet ei ihan niinkään. Mutta onko persut vaarallisia koirille? Viekö ne niitä pihoista öisin? Ajattelin vaan kun aina illalla laitan mäyräkoiran yöksi pihalle jäähtymään, ettei se aamulla kävisi niin kuumana. On paljon mukavampi ottaa se aamulla jääkylmänä. Kylillä jotkut lahkolaiset ja samannäköiset on alkaneet levittää juorua, että olen eläimiinsekaantuja ja muutenkin epänormaali, kun otan joka aamu kylmän mäyriksen ! Ja erottaako yleensä persua ja vihervassaria lumijäljistä? Onko ne molemmat kanta-astujia?
- Anonyymi
Onhan se kivaa paskattaa koiransa kylällä kävellessä. Eihän sivukylällä kukaan nää ,kuinka viisas koira sulla onkaan. Minä kävelytän koiraani luonnossa, poluilla ja pikkuteillä. Mutta olenhan poikkeava, jo pituutenikin vuoksi.
T. Mies 183cm
- Anonyymi
Pikkuteillä toisten mailla kyyläävä ja kyttäävä samannäköinen kuljettaa jalostettua
koiraa joka ei ole koira vaan tylsän ihmisen peniksen jatko. - Anonyymi
Laittakaa koirat pois ,sillä kesällä tulevat Turkkilaiset he eivät siedä koiria.
- Anonyymi
Ne koiran retaleet pitäisi laittaa verolle. On ne rakit olleet verolla enenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826