hei sina tytto joka tulit Helsingista - Jyvaskylaan lauantaina 30.1.2021

Anonyymi

saavuttiin noin klo 20:55 Jyvaskylaan. jai harmittamaan, kun ei keretty jutella paremmin. kysyin sinulta jos olisimme voineet vaihtaa whatsapp tiedot, mutta sinun oli mentava :(. minulla oli hyvin aikaa, kun jatko kyyti lahti vasta seuraavana aamuna. oon tuo urheiluhieroja mies ja toivoisin, etta voisimme tutustua paremmin. en tieda edes nimeasi. toivon, etta tunnistat minut tekstista. itse muistan hyvin mita keskusteltiin, vaikka tosiaan jai harmillisen lyhyeksi tuo aika mita kerettiin keskustella. tavoitat minun tasta sahkoposti osoitteesta. [email protected]

121

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tytöttely ei herätä kummoisia toiveita vakavissaan liikkeellä olosta.

    • Anonyymi

      miten muulla tavalla voisi ilmoittaa asian? kun jos on keskustellut noin 5 minuuttia henkilon kanssa. huomasin kuitenkin tuon, etta tytto voisi olla kiinnostunut tutustumaan. tosiaan harmi vaan, etta ei voitu vaihtaa yhteystietoja Jyvaskylassa. jos olisi ollut aikaa, niin olisin vienyt tyton ravintolaan syomaan ja keskustellut enemman ja nayttanyt, etta pidan aidosti hanesta

      • Anonyymi

        Vaikka kutsumalla naiseksi tai nuoreksi naiseksi.
        Niin monta kertaa on itselläni näin nuorehkona naisihmisenä kokemusta siitä minkä asian perässä tytöksi kutsuvat ovat... "Hei tyttö.." "Sinä olet kaunis tyttö.." Jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kutsumalla naiseksi tai nuoreksi naiseksi.
        Niin monta kertaa on itselläni näin nuorehkona naisihmisenä kokemusta siitä minkä asian perässä tytöksi kutsuvat ovat... "Hei tyttö.." "Sinä olet kaunis tyttö.." Jne...

        hmmmm. mutta tuo tytto on matkustellut paljon, joten en usko, etta hanen kohdalla olisi noin jyrkasti tuo asia jos sanoo tytoksi. ja ainakin tassa tilanteessa. ja mita kerettiin jutella, niin sain kuvat, etta on ymmartavainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmmmm. mutta tuo tytto on matkustellut paljon, joten en usko, etta hanen kohdalla olisi noin jyrkasti tuo asia jos sanoo tytoksi. ja ainakin tassa tilanteessa. ja mita kerettiin jutella, niin sain kuvat, etta on ymmartavainen

        ja miten voi yleistaa tuon? varsinkin kun on jo tavannut kyseisen henkilon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja miten voi yleistaa tuon? varsinkin kun on jo tavannut kyseisen henkilon

        Anssi Kelan yksi kappale on Levoton tyttö . tuossakin on tytto ja hyvat sanat tuossa tai hyvin sopivat


    • Anonyymi

      "Sinun oli mentävä"

      Kuinka kiire ihmisellä on, ettei kerkeä antaa numeroaan, jos olisi halu se antaa?
      Kysyit, mutta hän väisti numeroiden vaihtamisen vedoten kiireeseen.

      Olisiko tehnyt niin, jos olisi ollut kiinnostunut jatkamaan juttua?

      • Anonyymi

        vaikea tietaa. joskus ihmisilla on kiire ja oli jo iltakin. toki en voi tietaa onko tuo tytto seurusteleva. tuonkin takia toivoisin, etta tuo tytto huomaisi taman ilmoituksen ja ottaisi yhteytta. ainakin tietaa, jos sattuu huomaamaan ilmoituksen, etta olen kiinnostunut hanesta syvallisemmin ja tosi tarkoituksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikea tietaa. joskus ihmisilla on kiire ja oli jo iltakin. toki en voi tietaa onko tuo tytto seurusteleva. tuonkin takia toivoisin, etta tuo tytto huomaisi taman ilmoituksen ja ottaisi yhteytta. ainakin tietaa, jos sattuu huomaamaan ilmoituksen, etta olen kiinnostunut hanesta syvallisemmin ja tosi tarkoituksella

        Ilmiselvästi hän ei halunnut enempää jatkaa tuttavuutta joten se kiireeseen vetoaminenhan on ikivanha temppu liueta paikalta.


    • Anonyymi

      nostan uudelleen esiin. toivon, etta huomaisit ilmoituksen ja etta vastaisit myos

      • Anonyymi

        uudelleen nosto. ei ole vielakaan vastaillut tuo tytto


    • Anonyymi

      uudelleen nosto. ei Jyvaskyla noin iso paikka ole tai ei luulisi olevan noin hankalaa tavoittaa kyseista neitoa

    • Anonyymi

      uudelleen nosto. hyvaa paasiaista

      • Anonyymi

        Hyvää Pääsiäistä! 🌻


    • Anonyymi

      kiitokset. toki toivoin, etta olisit kirjottanut enemman

    • Anonyymi

      kirjoittanut*

    • Anonyymi

      uudelleen nosto. olit koko paivan tanaan mielessani

      • Anonyymi

        Taisi hän todella tehdä sinuun vaikutuksen. ❤🙂


    • Anonyymi

      joo teki. lumoava hymy ja luonnollinen ja maanlaheinen persoona. harmi vaan kun hanella ei ollut aikaa ja tuo etta alettiin jutella vasta Jyvaskylan lahella

      • Anonyymi

        ja myos kauniit silmat


    • Anonyymi

      uudelleen nosto. hyvaa viikonloppua

      • Anonyymi

        Hyvää viikonloppua! Toivottavasti kyseinen henkilö löytyy! ♡ :)


    • Anonyymi

      kiitokset. toivon myos

    • Anonyymi

      uudelleen nosto

    • Anonyymi

      uudelleen nosto

    • Anonyymi

      hyvaa viikonloppua. viime noston aikana oli suomi24:n sivuilla ongelmia

      • Anonyymi

        Kerro lisää… melkein kiinnostaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää… melkein kiinnostaa…

        on jo kerrottu hyvin tuossa alussa. tuo neito kylla tunnistaa itsensa tuosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on jo kerrottu hyvin tuossa alussa. tuo neito kylla tunnistaa itsensa tuosta

        siksi on myos meili tuossa jo, etta voi alkaa pitamaan paremmin yhteytta


    • Anonyymi

      uudelleen nosto. olisi mukava voida tavata ensi kuussa. toki jo tassa kuussa, mutta et ole viela loytynyt

      • Anonyymi

        ens kuu ei käy, mut sopisko marraskuu?


    • Anonyymi

      koita vastata jollekin toiselle. nama keskustelut on laitettu henkilolle jota oikeasti tavoittelen

      • Anonyymi

        Kyllähän se jo käynyt selväksi että neitosta ei kiinnosta eikä kiinnostanut alunalkaenkaan kun liukeni paikalta kiireisiin vedoten. Sinulle on nyt vaan tullut pakkomielle kyseisestä neidosta eikä tämä täällä ruikutus enää vaikuta tervejärkisen touhulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se jo käynyt selväksi että neitosta ei kiinnosta eikä kiinnostanut alunalkaenkaan kun liukeni paikalta kiireisiin vedoten. Sinulle on nyt vaan tullut pakkomielle kyseisestä neidosta eikä tämä täällä ruikutus enää vaikuta tervejärkisen touhulta.

        Hän on selvästi vain ihastunut mies, joten hyvin ymmärrettävää eikä sekopäistä kuten väität on täällä kyseisen naisen etsiminen, miksi hän ei täällä saisi kirjoittaa ja toivoa että neito sattuisi näkemään täältä että häntä kaivataan ja mahdollinen parempi tutustuminen heidän välillään voisi alkaa?
        Ihastus ei ole mitään ruikuttamista, mahdatko olla itse jotenkin tunnekylmä ja siksi toisen kauniit herkät tunteet häiritsee?


    • Anonyymi

      en oikeen usko tuota. ja jos ole lukenut uutisia, niin monissa paikoissa suomessa hairkoita ja raiskaajia. ilta aikaan kieltaytyminen tutustumisesta ymmarrettavaa ja varsinkin ensi tapaamisen yhteydessa

      • Anonyymi

        aikaisempi virheen korjaus ei tullut tuohon. olet* hairikoita*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aikaisempi virheen korjaus ei tullut tuohon. olet* hairikoita*

        aikaisempi keskustelu poistettiin. en tieda miksi, kun oli kuitenkin oikea ilmoitus tai toivoin, etta kyseinen neito huomaisi ika asian tuosta keskustelusta. kyselin tuossa Kuopion ykkosrastilla ollutta neitoa. joka kertoi, etta on liian nuori. vaikka on yli 16 vuotias. kyseinen neito on hoikka ja kaunis. noin 165 cm pituus. hanella oli yllaan kaunis leninki. joku toinen laittoi viestia tuossa keskustelussa tai nais puoleinen henkilo. mutta ei koskaan laittanut sitten meilia kuitenkaan. useemmat oli miehia, jotka tuli hairikoimaan pila viesteilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aikaisempi keskustelu poistettiin. en tieda miksi, kun oli kuitenkin oikea ilmoitus tai toivoin, etta kyseinen neito huomaisi ika asian tuosta keskustelusta. kyselin tuossa Kuopion ykkosrastilla ollutta neitoa. joka kertoi, etta on liian nuori. vaikka on yli 16 vuotias. kyseinen neito on hoikka ja kaunis. noin 165 cm pituus. hanella oli yllaan kaunis leninki. joku toinen laittoi viestia tuossa keskustelussa tai nais puoleinen henkilo. mutta ei koskaan laittanut sitten meilia kuitenkaan. useemmat oli miehia, jotka tuli hairikoimaan pila viesteilla

        Minkä ikäinen itse olet? Pelottavia tuollaiset stalkkerit, jätä tyttö rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen itse olet? Pelottavia tuollaiset stalkkerit, jätä tyttö rauhaan!

        oon reilusti yli 50, mutta kuitenkin alle 100


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon reilusti yli 50, mutta kuitenkin alle 100

        Niin arvelinkin. Ikäkriisiä pukkaa siis....


    • Anonyymi

      ja aika monissa viesti ketjuissa ei ole loydetty etsittya henkiloa. itse loysin kerran taalta henkilon jota etsin. kyseinen henkilo oli huonossa elaman tilanteessa tuolloin ja nyt on jo uudessa suhteessa

    • Anonyymi

      uudelleen nosto

    • Anonyymi

      uudelleen nosto

      • Anonyymi

        Nosta jo kytkintä


      • Anonyymi

        ja edelleen en tieda miksi tuo aikaisempi keskustelu poistettiin. asiallinen keskustelu myos. ainut etta hairikot tulee hairikoimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja edelleen en tieda miksi tuo aikaisempi keskustelu poistettiin. asiallinen keskustelu myos. ainut etta hairikot tulee hairikoimaan

        tuo ei ole minun kirjoittama. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja edelleen en tieda miksi tuo aikaisempi keskustelu poistettiin. asiallinen keskustelu myos. ainut etta hairikot tulee hairikoimaan

        ja monien muidenkin keskusteluiden kohdalla paljon hairikoita. ja nuo neidot tietaa minka ikainen olen, kun ollaan oikeesti tavattu ja juteltu. ja en kerro neitojen oikeaa ikaa, kun ei ole tarvetta kertoa. tiedan tuon etteivat ole liian nuoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja monien muidenkin keskusteluiden kohdalla paljon hairikoita. ja nuo neidot tietaa minka ikainen olen, kun ollaan oikeesti tavattu ja juteltu. ja en kerro neitojen oikeaa ikaa, kun ei ole tarvetta kertoa. tiedan tuon etteivat ole liian nuoria

        tuo ei ole minun kirjoittama. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo ei ole minun kirjoittama. oikea aloittaja

        kuuluu ja kaikuu huonosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo ei ole minun kirjoittama. oikea aloittaja

        eika tuo. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuuluu ja kaikuu huonosti

        kuuletko sinakin lukemasi tekstin? oikea aloittaja


    • Anonyymi

      Joillain sitä sitten vaan on tyhjä pää. Minkäs sille mahtaa sitten.

      • Anonyymi

        minulla on tyhja paa. oikea aloittaja


      • Anonyymi

        niimpa. myos tuo uudempi kirjoitus. herjaavat myos ikaa. tuskin nuo jotka jattaa hairikko viesteja ovat edes 18 vuotiaita. ainakaan henkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niimpa. myos tuo uudempi kirjoitus. herjaavat myos ikaa. tuskin nuo jotka jattaa hairikko viesteja ovat edes 18 vuotiaita. ainakaan henkisesti

        minakin olen fyysisesti lahes 60, mutta henkisesti melkein jo 8 vuotiaan tasolla. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minakin olen fyysisesti lahes 60, mutta henkisesti melkein jo 8 vuotiaan tasolla. oikea aloittaja

        enneminkin kummastakin paasta 8 vuotias. seniili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enneminkin kummastakin paasta 8 vuotias. seniili

        huomaa hyvin kuka tekee hairikointia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomaa hyvin kuka tekee hairikointia

        niimpa, eli se oikea aloittaja


    • Anonyymi

      Etsikö aloittaja oikeasti koskaan tapaamaansa neitoa Jyväskylän junassa vai oliko tarkoitus vain pilailla? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, kun tämän palstan aloituksia ja vastauksia niihin lueskelen.

      • Anonyymi

        tama on aloittajan monologi. kaikki muut on hairikoita. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tama on aloittajan monologi. kaikki muut on hairikoita. oikea aloittaja

        mina en kirjoittanut tuota. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en kirjoittanut tuota. oikea aloittaja

        mina en kirjoittanut tuota. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en kirjoittanut tuota. oikea aloittaja

        enka tuota tai tatakaan. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enka tuota tai tatakaan. oikea aloittaja

        kirjoitin tuon, mutta en tata viestia. oikea aloittaja


      • Anonyymi

        etsin ja kyse oli bussista. tuo kyseinen neito ei kuitenkaan vastaillut. myos tosi paljon hairikoita monissa suomi24:n keskusteluissa. oli yksi toinen keskustelu jonka laitoin, mutta tuo keskustelu suljettiin, en tieda miksi. siksi liitin tuon tahan ilmoitukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en kirjoittanut tuota. oikea aloittaja

        yksin keskusteluja. tyhjapaalla muuta tekemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yksin keskusteluja. tyhjapaalla muuta tekemista

        mina kirjoitin tuon. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etsin ja kyse oli bussista. tuo kyseinen neito ei kuitenkaan vastaillut. myos tosi paljon hairikoita monissa suomi24:n keskusteluissa. oli yksi toinen keskustelu jonka laitoin, mutta tuo keskustelu suljettiin, en tieda miksi. siksi liitin tuon tahan ilmoitukseen

        Etsikö aloittaja oikeasti koskaan tapaamaansa neitoa Jyväskylän junassa vai oliko tarkoitus vain pilailla? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, kun tämän palstan aloituksia ja vastauksia niihin lueskelen. vastasin klo 10:20 tuohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina kirjoitin tuon. oikea aloittaja

        mutta en tata. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsikö aloittaja oikeasti koskaan tapaamaansa neitoa Jyväskylän junassa vai oliko tarkoitus vain pilailla? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, kun tämän palstan aloituksia ja vastauksia niihin lueskelen. vastasin klo 10:20 tuohon

        ma etsin mua, eli jos naette mua, niin sanokaa mulle, etta nahdaan Stockkan kellon alla kuudelta. oikea aloittaja


    • Anonyymi

      kirjoittele vaan itsekseen ja oot Helsingissa. oikea aloittaja on talla hetkella pohjois-savossa

      • Anonyymi

        kirjoitinko taman? oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitinko taman? oikea aloittaja

        kirjoititko taman? oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoititko taman? oikea aloittaja

        kirjoitin. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitin. oikea aloittaja

        hyva, melkein jo saikahdin, etta se olisi ollut jonkun toisen kirjoittama. oikea aloittaja


    • Anonyymi

      Harmi, ettei neitoa löytynyt. Nyt on aika kaikkien pilailijoidenkin mennä eteenpäin, elämä jatkuu! Heipparallaa! Case closed.

      • Anonyymi

        kiitokset ja niimpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitokset ja niimpa

        en kirjoittanut tuotakaan. oikea aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kirjoittanut tuotakaan. oikea aloittaja

        en kirjoittanut tuotakaan. oikea aloittaja


      • Anonyymi

        Seuraavaksi voit kytätä itseäsi peilistä ja rakastua omaan peilikuvaasi niin jää nuoret tytöt rauhaan kaikkialla.


      • Anonyymi

        vaaristele vaan asioita. oikea aloittaja on hoikka ja urheilullinen. nuo neidot kylla tietaa myos, kun heidat myos tavannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaaristele vaan asioita. oikea aloittaja on hoikka ja urheilullinen. nuo neidot kylla tietaa myos, kun heidat myos tavannut

        heilla myos oikeus paattaa kenen kanssa viettavat aikaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heilla myos oikeus paattaa kenen kanssa viettavat aikaansa

        Niinpä. He varmaan suurella todennäköisyydellä viettävät aikaansa mieluiten ihan ikäistensä kanssa.
        Halusitko itse viettää aikaasi nuorena 40 ikäisten kanssa? Tietenkin jos olet samaa tasoa henkisesti alle kaksikymppisten kanssa niin ymmärrän että vanhempi seura tuntuu liian älykkäältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. He varmaan suurella todennäköisyydellä viettävät aikaansa mieluiten ihan ikäistensä kanssa.
        Halusitko itse viettää aikaasi nuorena 40 ikäisten kanssa? Tietenkin jos olet samaa tasoa henkisesti alle kaksikymppisten kanssa niin ymmärrän että vanhempi seura tuntuu liian älykkäältä.

        niin mietipa tuota ihan itsekseen. ja jos luet ilmoituksen, niin ehka ymmarrat miksi jatin ilmoituksen, kun tosiaan ei ollut mahdollista tutustua paremmin tai etta olisi voinut vaihtaa yhteystiedot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mietipa tuota ihan itsekseen. ja jos luet ilmoituksen, niin ehka ymmarrat miksi jatin ilmoituksen, kun tosiaan ei ollut mahdollista tutustua paremmin tai etta olisi voinut vaihtaa yhteystiedot

        ja jos voisi keskustella noiden neitojen kanssa asiat. tietaisi nyt miten asiat voisi myos olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jos voisi keskustella noiden neitojen kanssa asiat. tietaisi nyt miten asiat voisi myos olla

        Jaahas taas tama kiihkea setamies neitoja bongaillu mutta ei sitten ole oikein uskaltanut lahestya. Jauhanut vain tyhjanpaivaista jargonia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas taas tama kiihkea setamies neitoja bongaillu mutta ei sitten ole oikein uskaltanut lahestya. Jauhanut vain tyhjanpaivaista jargonia

        sedattele vaan. jotkut neidot ei mieti myoskaan ikaa. eli jattakaa nuo nipottelu kommentit muualle. eletaan jo 2000 lukua. eika jotain -60 lukua. tosin Suomi on usein paljon maailman menoa jaljessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sedattele vaan. jotkut neidot ei mieti myoskaan ikaa. eli jattakaa nuo nipottelu kommentit muualle. eletaan jo 2000 lukua. eika jotain -60 lukua. tosin Suomi on usein paljon maailman menoa jaljessa

        Joo ikaneidot ei mieti pappojen ikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sedattele vaan. jotkut neidot ei mieti myoskaan ikaa. eli jattakaa nuo nipottelu kommentit muualle. eletaan jo 2000 lukua. eika jotain -60 lukua. tosin Suomi on usein paljon maailman menoa jaljessa

        Miksi vitussa ne nuoret neidot olisivat kiinnostuneita jostain vanhasta pervosta? Voin kertoa, että sun luonne tai älykkyys ei ainakaan heitä houkuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vitussa ne nuoret neidot olisivat kiinnostuneita jostain vanhasta pervosta? Voin kertoa, että sun luonne tai älykkyys ei ainakaan heitä houkuta!

        niin no ainakin jutellut heidan kanssa ja mietipa itse edelleen. ehka sun alykkyys ei riita kun kommentoit toisen keskusteluun


      • Anonyymi

        vielakin vaan vastailet urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielakin vaan vastailet urpo

        niin sinakin tauno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielakin vaan vastailet urpo

        olen urpo. oikea aloittaja


      • Anonyymi

        koronaakin kamalampaa on se, miten ilkeitä ihmisistä on tullut. lisaksi luonnon tekemat tuhot, tulvat,..


      • Anonyymi

        rasisti


      • Anonyymi

        esiintyy mustana tuon kirjoittaja. mut muuten homo


      • Anonyymi

        siis sina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis sina

        eli oot


    • Anonyymi

      Monet naiset kokee vastaavissa tilanteissa helpommaksi vastata muutamalla sanalla, sillä tavalla pääsee nopeammin pois tilanteesta eikä provosoi suuttumaan.
      Se että sinulle on vastattu jutusteluun parilla sanalla ei tarkoita sitä että kiinnostusta olisi ollut.
      Jos näin olisi ollut niin varmasti olisit puhelinnumeron saanut, sen kun sanoo muutamassa sekunnissa vaikka kuinka kiire olisi.
      Kannattaa etsiä suunnilleen ikäistänsä seuraa mikäli seuraa todella kaipaa.

      • Anonyymi

        ei valttamatta. Jyvaskylassa myos noita ahdistelijoita ollut ja tosiaan oli myos ilta jo tuolloin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei valttamatta. Jyvaskylassa myos noita ahdistelijoita ollut ja tosiaan oli myos ilta jo tuolloin

        ja on myos kokemusta noin 2000 tuhannesta naisesta tai joihin olen matkojen aikana tutustunut. joten kokemusta on myos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja on myos kokemusta noin 2000 tuhannesta naisesta tai joihin olen matkojen aikana tutustunut. joten kokemusta on myos

        toki Suomi on takapajula maa monessa mielessa. tuon neidon ajattelin, etta ois vastaillut, kun on myos matkustellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toki Suomi on takapajula maa monessa mielessa. tuon neidon ajattelin, etta ois vastaillut, kun on myos matkustellut

        tuo neito oli myos matkustanut pitkan paivan tuolloin ja itse myos. olin ollut pari vuotta ulkomailla. en tiennyt tuolloin tuosta Jyvaskylan ahdistelijasta. luvin myohemmin uutisista, etta Jyvaskylassa oli tuollainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja on myos kokemusta noin 2000 tuhannesta naisesta tai joihin olen matkojen aikana tutustunut. joten kokemusta on myos

        vahan epailen, et sulla mukamas olisi kokemusta 2 miljoonasta naisesta. taidat taas valehdella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vahan epailen, et sulla mukamas olisi kokemusta 2 miljoonasta naisesta. taidat taas valehdella

        Kiinassa 7 kk aikana tuli tavattua noin 200 neitoa vapaa ajalla. tuosta on jo 12 vuotta aikaa. ja puhuin 2000 tuhannesta. en miljoonasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa 7 kk aikana tuli tavattua noin 200 neitoa vapaa ajalla. tuosta on jo 12 vuotta aikaa. ja puhuin 2000 tuhannesta. en miljoonasta

        ja mitaan en ole valehdellut. jotain joskus voi jattaa kertomatta, kun taalla noita hairikoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa 7 kk aikana tuli tavattua noin 200 neitoa vapaa ajalla. tuosta on jo 12 vuotta aikaa. ja puhuin 2000 tuhannesta. en miljoonasta

        2000 tuhatta on 2 miljoonaa, pahvi
        olet varsinainen einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa 7 kk aikana tuli tavattua noin 200 neitoa vapaa ajalla. tuosta on jo 12 vuotta aikaa. ja puhuin 2000 tuhannesta. en miljoonasta

        Tapasit 200 naista 7 kk aikana tapailumielessä. Eikö kenenkään kanssa mitään pidempikestoista muodostunut? Hurja määrä nimittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasit 200 naista 7 kk aikana tapailumielessä. Eikö kenenkään kanssa mitään pidempikestoista muodostunut? Hurja määrä nimittäin.

        Vaikka keksittyjähän nämä kaikki jutut ovat, aloitusta myöten. Hupinsa kullakin. Hyvää loppukesää sinulle ja muillekin! 🙂🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasit 200 naista 7 kk aikana tapailumielessä. Eikö kenenkään kanssa mitään pidempikestoista muodostunut? Hurja määrä nimittäin.

        jos lasket miten moni on varattu / naimisissa myos. vaikka Pekingissa on yli 20 miljoonaa ihmista. ei se helpota sen oikean loytamista ja ei kaikki Kiinalaiset tahdo lahtea toiseen maahan. vaikka Kiinalaisia onkin monessa maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka keksittyjähän nämä kaikki jutut ovat, aloitusta myöten. Hupinsa kullakin. Hyvää loppukesää sinulle ja muillekin! 🙂🌹

        ei todellakaan ole keksittyja. toki nuo hairikoiden pilaamiset, jos vaan ihiset huomaa kuka on kirjoittanut nuo hairikko viestit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei todellakaan ole keksittyja. toki nuo hairikoiden pilaamiset, jos vaan ihiset huomaa kuka on kirjoittanut nuo hairikko viestit

        asuin oikeesti 7 kuukautta Kiinassa ja olin myos tuolla toissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2000 tuhatta on 2 miljoonaa, pahvi
        olet varsinainen einstein

        tuli puolilta oin mieleen, etta kirjoitin 2000. ois ollut oikein kirjoittaa 2 tuhatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli puolilta oin mieleen, etta kirjoitin 2000. ois ollut oikein kirjoittaa 2 tuhatta

        mut jotkut saivartelee pienista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut jotkut saivartelee pienista

        ja jotkut eivat ymmarra mistaan mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jotkut eivat ymmarra mistaan mitaan

        kuten sina


      • Anonyymi

        itsehan kommentoit. eli kayta jarkea nuija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsehan kommentoit. eli kayta jarkea nuija

        ala ala isottelemaan isommillesi kuupo


      • Anonyymi

        hankkikaa aivot tollot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hankkikaa aivot tollot

        tai elama


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe