Yksinäisyys

Anonyymi

Olen yksinäinen ihminen.
Olen köyhä ihminen.
Olen juoppo ihminen.
Olen erittäin herkästi suuttuva ihminen.
Olen hyvin epäluotettava ihminen.
Olen velkaantunut ihminen.
Olen petollinen ihminen.

Toivon, että saisin kuitenkin elää Suomessa onnellista elämää.

16

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä noilla spekseillä on erinomainen mahdollisuus päästä suorastaan kunniajäseneksi supersyrjäytyneiden kategoriaan.

    • Anonyymi

      Mutta rehellinen!!!!!!!

    • Anonyymi

      Tuu outukumpuu tääk o seuraa

      • Anonyymi

        Mitä tulee tuohon juoppo-kohtaan, niin sen voit korjata.
        Aloita 100 päivän tipaton-kausi. Ite oon just nyt sillä. 65: s päivä menossa.

        Köyhä:- sama juttu. Mutta ei haittaa, elän vähemmällä, en tartte lisää roinaa.

        Yksinäinen; - sama juttu. Mutta viihdyn hyvin, keksin ite tekemistä, koko ajan opin uutta, seuraan mitä tapahtuu missäkin ja on jännää.

        Olen erittäin herkästi suuttuva ihminen: - sama juttu. Opettelen ymmärtämään muita ja kehittämään omaa luonnettani että en suuttuisi joka pikku asiasta.

        Olen hyvin epäluotettava ihminen: - ei ollenkaan sama, olen hyvin luotettava ihminen, en petä.
        Olen velkaantunut ihminen: - ei sama, on tosin velkaa talosta, mutta maksan ne pois ajallaan.
        Olen petollinen ihminen; - ei sama, en petä. Toisia ihmisiä ei tule pettää. Pitää olla reilu muille.

        Toivon, että saisin kuitenkin elää Suomessa onnellista elämää.: - kyllä sinä ja minä ja muutkin suomalaiset saadaan elää onnellista elämää. Mutta meidän kaikkien on luotava se onni itse.

        Tsemppiä sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulee tuohon juoppo-kohtaan, niin sen voit korjata.
        Aloita 100 päivän tipaton-kausi. Ite oon just nyt sillä. 65: s päivä menossa.

        Köyhä:- sama juttu. Mutta ei haittaa, elän vähemmällä, en tartte lisää roinaa.

        Yksinäinen; - sama juttu. Mutta viihdyn hyvin, keksin ite tekemistä, koko ajan opin uutta, seuraan mitä tapahtuu missäkin ja on jännää.

        Olen erittäin herkästi suuttuva ihminen: - sama juttu. Opettelen ymmärtämään muita ja kehittämään omaa luonnettani että en suuttuisi joka pikku asiasta.

        Olen hyvin epäluotettava ihminen: - ei ollenkaan sama, olen hyvin luotettava ihminen, en petä.
        Olen velkaantunut ihminen: - ei sama, on tosin velkaa talosta, mutta maksan ne pois ajallaan.
        Olen petollinen ihminen; - ei sama, en petä. Toisia ihmisiä ei tule pettää. Pitää olla reilu muille.

        Toivon, että saisin kuitenkin elää Suomessa onnellista elämää.: - kyllä sinä ja minä ja muutkin suomalaiset saadaan elää onnellista elämää. Mutta meidän kaikkien on luotava se onni itse.

        Tsemppiä sinulle!

        Jop muy mite toi liitty outukumpuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jop muy mite toi liitty outukumpuu

        Ei liity mitenkään.

        Outokumpulaiset ponnistaa eteenpäin!

        Outokumpulaiset ovat yritteliästä porukkaa!


    • Anonyymi

      Mainitsemasi ominaisuudet säilyvät hautaan saakka,jolloin alkaa
      lopullinen yksinäisyys.Suomen valtio kyllä huolehtii siitä 5,5 milj. ihmisellä.

      • Anonyymi

        Ok.


    • Anonyymi

      Jotain tarttee ite tehdä, hae apua!!!

      • Anonyymi

        Joo se cois tula outokupuu tää l o twkemostä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se cois tula outokupuu tää l o twkemostä

        Hei Outokumpuun,

        Ymmärrän että sinulla on hankalaa, ja että haluat että kaikki muuttuisi mukavaksi.

        Sinun kannattaisi todella tutustua noihin eri kursseihin ja mahdollisuuksiin.
        Siinä sinulle olisi ajanvietettä ja ehkäpä johtaisi vaikka uuteen ammattiinkin, tai ainakin uuteen mielenkiintoiseen harrastukseen?

        Kaikkea hyvää sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Outokumpuun,

        Ymmärrän että sinulla on hankalaa, ja että haluat että kaikki muuttuisi mukavaksi.

        Sinun kannattaisi todella tutustua noihin eri kursseihin ja mahdollisuuksiin.
        Siinä sinulle olisi ajanvietettä ja ehkäpä johtaisi vaikka uuteen ammattiinkin, tai ainakin uuteen mielenkiintoiseen harrastukseen?

        Kaikkea hyvää sinulle!

        Hei mu viestei taas postetaa. Miksmä en saa kertoo mieilipiteitöni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Outokumpuun,

        Ymmärrän että sinulla on hankalaa, ja että haluat että kaikki muuttuisi mukavaksi.

        Sinun kannattaisi todella tutustua noihin eri kursseihin ja mahdollisuuksiin.
        Siinä sinulle olisi ajanvietettä ja ehkäpä johtaisi vaikka uuteen ammattiinkin, tai ainakin uuteen mielenkiintoiseen harrastukseen?

        Kaikkea hyvää sinulle!

        Mut ei mul oo hakala muö o hyvin jutut hyvä ojtokumpu


    • Anonyymi

      Eikö ne tarmokkaat ja yritteliään Outokumpulaiset voisi perustaa sen supersyrjäytyneiden reservaatin, mistä tulisi oikea matkailunähtävyys.

      • Anonyymi

        Ei viitsisi vinoilla.

        Parasta että jokainen yrittää itse ja keksii omia mahdollisuuksia.
        "Kukas sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
        Sannoo vanha sananlasku.


      • Anonyymi

        Joo tä o hyvö idis


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe