Aihe

Saastaiset "pyhittäjät"

Anonyymi

Kun jalkojen pesu ja syömisohjeet (adventtitotuus) eivät riitä.

Kehoitus Raamatusta
"Seitsemäntenä päivänä hän ajakoon kaikki hiukset päästänsä, partansa ja kulmakarvansa: kaikki karvat hän ajakoon; pesköön sitten vaatteensa ja pesköön ruumiinsa vedessä, niin hän on puhdas."

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saastaisesta suunnuntaista adventismioppia mukaillen.
      "Ja peskää vaatteenne seitsemäntenä päivänä, niin te puhdistutte."

• Anonyymi

Sianliha ja adventismi
      Jes. 66:17 Jotka pyhittäytyvät ja puhdistautuvat puutarha-menoja varten, seuraten miestä, joka on heidän keskellänsä, jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo Herra.

• Anonyymi

Saako täydellisen pyhityksen pastorilta jos on nimiadventisti?

• Anonyymi

Se, että raiskaatte Raamattua, tarkoittaa vain sitä, että te ette ole pelastettuja Jumalan lapsia.

• Anonyymi

Noin juuri harhaoppiset itse ottavat palan sieltä ja täältä tehden niistä omat johtopäätökset, joita ei edes mainita kyseisessä kohdassa. Niin opista tulee pekkää vääristelyä ja riitoja niiden kesken joiden ymmärräys on pimentynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin juuri harhaoppiset itse ottavat palan sieltä ja täältä tehden niistä omat johtopäätökset, joita ei edes mainita kyseisessä kohdassa. Niin opista tulee pekkää vääristelyä ja riitoja niiden kesken joiden ymmärräys on pimentynyt.

Minulle on yhdentekevää mitä sinä valehtelet.

• Anonyymi

Mutta niille, jotka haluavat pelastua ei ole sama miten uskovat Kristukseen, miten haluavat sanan vääretämätöntä maitoa ja janoavat Jumalan Henkeä sen rinnalla että kietoutuvat kavalasti punottuihin ihmisoppeihin ja omavanhurskauteen, joka vie helvettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      8105
    2. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      20
      3761