Niistö ei samaa mieltä marinin kanssa.
Mikä on niinistön kanta varmaan hys hys an t aa kokomuksen poravrien riistää vaenäjälläkin köyhää kuin sipilän.
Otun eilen tuhkat pesäs y ä milllin sipolä tulee hakemaan
Eläkeläien ja hunon. Näköinen
Niinistö eri lijoilla navalmi ju y usda marinin kanssako
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niinistö porvari vasy å tustaanarinen kantaa
Suuri häly kin - Anonyymi
Marin puhuu suunsa puhtaaksi heti kun jotakin kipinääsilien takana kipinöi ja se siitä.
Nii istö harkitsee ennenkuin leipäläpensä avaa. Niinistö o jo päässyt yli sen vaiheen elämässä että pitää tärkeänä, kuka sanoo ensin.
Halonen ei halunnut uutisoimittajalle mitään eroa näiden kahden välille selitellä. Mutta käski olla kiitollinen siitä että keskusteluyhteys Putiniin on säilynyt, ei toki Marinin ansiosta. - Anonyymi
Kassatytteli in k okas joka asiaan kun kansansuisio hipii taivasta
Kullä se rayåuhottuu kun suomen n politiikan eliitti vielä oikeen murjoo ja alitaa super sannankin ruotuu.
Ai marin saanut kurjuuden akaiseksi alle vuodessa ja mamuttanutkin suomen alle vuodessa.
Eikös asiaan ole mitään vaikutusta jo kaksikyt b uotta jatkuneen oikeistopolitiikan ja oikeistohallitusten toimet
Suomessa on ollut oikeistohallitukset jo
Vuodesta 2003
Vanhanen ,vanhanen ,katainen ,sipilä.
Aikaansaanokse t
Palkkojen halpuutus
Suus Mamutus
Kansan ostovoiman rapauttaminen
Yritystukien ylisuurt nostot muka tyllis y ämisen varjolla
Pöessiyhtiöiden suurvoitot ja verottomuus
Maataloustukien suuret korotukset
Du unarit.han. maksaa kaiki veronsa t äys määräisenä aina
Yritykset verottomia tukineen.
Jos kaikki maksaisivat veron sa ei ulkoman velkaa tietenkään tarvittaisi
Olenkaan ottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772