Perussuomalaiset on suomen uusi rehellisempi Keskusta

Anonyymi

Kepun, kikkailu, valhe ja korruptio on niin syvälle juurtunutta että sitä puoluetta ei pelasta enään mikään puheenjohtajavaihdos tai puoluestrategian muutos. Perussuomalaiset on suomen uusi Keskusta.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä oon Pohjanmaalta. Kun täytin 18, mun isä antoi mulle lahjaksi puukon ja sanoi että nyt sinä olet mies. Ikinä ei oo tarvinu puukkoa käyttää. Aina oon nyrkeillä pärjänny.

    • Anonyymi

      Onhan Persut siis täysin keskustalainen puolue Kansallisliberaalinen siten että puolueessa on ulkomaalaistaustaisia ja seksuaalivähemmistöja ja puolue on hyvinkin vasemmalla vähäosaisten auttamisessa ja ylikansallisiin suurityksiin kohdistuvassa kritiikissä

    • Anonyymi

      Kepu on luopunut suomalaisten etujen ajamisesta, joten siksi kannatus alenee. Persut on tullut tilalle.

    • Anonyymi

      Persuilla alkoi kasvojenpesu, kun kuvioihin tuli mukaan Sinimustat toteuttamaan persujen julkisesti salaisia haaveita.

      Emme me, mutta pojat. Mehän olemme keskustalaisia.

      • Anonyymi

        Persut on keskustalainen, lievästi euroskeptinen. kansallisliberaali puolue. Jos väität muuta et kyllä tiedä yhteiskuntatieteistä mitään


      • Anonyymi

        Pata kattilaa soimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on keskustalainen, lievästi euroskeptinen. kansallisliberaali puolue. Jos väität muuta et kyllä tiedä yhteiskuntatieteistä mitään

        Kansallissosialistinen.


    • Anonyymi

      Persut ovat profiloituneet suomalaisten etujen ajamisessa. Kepu on lähtenyt mukaan kansainväliseen eu-tukipaketti Italiaan -liikeeseen.

      • Anonyymi

        Teidän omat puheenne eivät profiloi teitä suomalaisten etujen ajajaksi. Profiloituminen tapahtuu käytännön teoilla, ja niitä teillä ei ole.


    • Anonyymi

      Voimmeko siis virallisesti alkaa hokemaan, persut pettää aina?

      • Anonyymi

        Nuorisosäätiön ryöstivät kepun omatmiehet, valtion rahaa samalla 100miljoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorisosäätiön ryöstivät kepun omatmiehet, valtion rahaa samalla 100miljoonia.

        Ammattisäätijöt tekee samaa mutta pelkillä ylisuurilla palkoilla ja omilleen optiota myntämällä ja taas verovapaata säätiön rahaa siirtyy demuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorisosäätiön ryöstivät kepun omatmiehet, valtion rahaa samalla 100miljoonia.

        "100miljoonia"

        Paljonkos se on euroina?


    • Anonyymi

      Persu on ihan sopiva nimi äärioikeistolasielle hallapuljulle.

    • Anonyymi

      Tuskinpa sitä tarvitsee toitottaa kyllähän äänestäjät tietävät että persut on äärioikeistolainen ja rasistinen puolue. Eikä keskustan tarvitsee olla huolissaan persuista kuntavaaleissa ainakin täällä pohjoisessa persujen kuntavaaliehdokkaat ovat olleet sitä luokkaa että ei niitä voi selvinpäin kukaan äänestää.

      • Anonyymi

        Joo,ei persut pärjää sillä että kaikki konkurssimaakarit ja pikkurikolliset kerätään ehdokkaiksi. Ja persut täällä tunnetaan hyvin,niitten kanssa on aina tapeltu. Muttapimeä pullo tietysti aina löytyy,siinä on persuista hyötyä.
        Muttei kukaan niitä äänestä vähemmän epärehellisiä löytyy ja vähemmän ahneita.


    • Anonyymi

      Enemmän persut kyllä ovat ylipainoinen ja sosiaalitukien laiskistama NSDAP, jota edes Hitlerin karjunta ei nousemaan oluttuopin äärestä kaduille tappelemaan, muuttamaa yllytyshullua kaljupäätä lukuunottamatta.

      • Anonyymi

        Plösö-versio uusista Sinimustista?


    • Anonyymi

      Jos PS olisi aidosti kansallismieliinen, niin sitä voisi kannattaa.

      Nykyisin ainoa aidosti kansallismielinen on enää Paavo Väyrynen. Karjalaisen ajaminen presidentikin ei häneltäkään ollut viisasta eikä kansallismielistä, mutta Paavo sentään otti opikseen, vaikka ei virhettään olekaan myöntänyt.

      MIksi pitäisikään myöntää? Miksi se oraatio on aina niin tärkeää? Ihmisethän puhuu, mitä sattuu. Teoista sen näkee, mitä sillä tarkoitetaan.

      • Anonyymi

        Pitää kuitenkin muistaa, että Väyrynen on omien sanojensa mukaan patriootti, ei nationalisti.


    • Anonyymi

      Persut ovat väliin olevinaan keskustaa, väliin työväenpuoluetta, väliin "oikeita" oikeistolaisia.
      Minäpä sanon mitä olette, olette höplästä vedettyjä halla-aholaisia.

      • Anonyymi

        Tyhjentävästi sanottu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe