mRNA -koronarokotteen vaikutus elimistöön

Anonyymi

Lääketieteentohtori kertoo koronarokotteen tutkimuksista ja vaikutuksista terveyteen. Petri Paavola on suomentanut tämän tärkeän videon:

https://tokentube.net/v/2339896253/Lääketieteen-tohtori-kertoo-mRNA-rokotteesta

Kukaan täydessä ymmärryksessä oleva henkilö ei halua ottaa tuollaista rokotetta!

111

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat Paavolaa. Hän tekee erittäin tärkeää työtä!

      • Anonyymi

        Sinä olet hurahtanut Petri Paavolan edesvastuuttomiin salaliittoteorioihin.

        Paavola väittää Youtubessa "Koronavirus ja uusi maailmanjärjestys", että koronarokote on antikristillinen hanke, missä on tarkoitus uhrata lapsia Saatanalle. Tässä on linkki videon ao. kohtaan, missä Paavola moista sanoo liittyen koronarokotteisiin: https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1325

        Juha Norolammen julkaisema Youtube-video käsittelee yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana.

        "Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta osa 1/2"
        https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet hurahtanut Petri Paavolan edesvastuuttomiin salaliittoteorioihin.

        Paavola väittää Youtubessa "Koronavirus ja uusi maailmanjärjestys", että koronarokote on antikristillinen hanke, missä on tarkoitus uhrata lapsia Saatanalle. Tässä on linkki videon ao. kohtaan, missä Paavola moista sanoo liittyen koronarokotteisiin: https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1325

        Juha Norolammen julkaisema Youtube-video käsittelee yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana.

        "Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta osa 1/2"
        https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc

        Norolampiko itse linkittää näitä videoita tänne?Ei kannata kuunnella kumpaakaan,olen rukouksessa,kiitän Taivaallista Isää,Hän on kaikkivaltias,Hän johdattaa,kun kuljemme rukoillen.Hänen on kunnia.


    • Anonyymi

      Ruotsissa on 40 kuollut rokotuksen jälkeen.Norolsmpi saa ihan vapaasti ottaa rokotteen,no problem!

      • agnoskepo

        Suomessa kuolee joka päivä n. 150 ihmistä, rokotetaan tai ei. Jos Ruotsissa on rokotettu edes muutama satatuhatta ihmistä, jo tilastojen valossa muutama kymmenen kuolee.
        ¨Pitää olla melko yksinkertainen, jos uskoo, että ajallinen yhteys on sama kuin syy-seuraus suhde.


      • agnoskepo kirjoitti:

        Suomessa kuolee joka päivä n. 150 ihmistä, rokotetaan tai ei. Jos Ruotsissa on rokotettu edes muutama satatuhatta ihmistä, jo tilastojen valossa muutama kymmenen kuolee.
        ¨Pitää olla melko yksinkertainen, jos uskoo, että ajallinen yhteys on sama kuin syy-seuraus suhde.

        Lisäisin tuohon vielä, että Ruotsissa rokottamattomia on kuollut koronaan n. 11 600.
        Siitä sopii laskeskella, kannattaako rokote ottaa, varsinkin kun ei ole mitään näyttöä, että yksikään 40:stä kuolemasta olisi aiheutunut rokotteesta.


      • Anonyymi
        agnoskepo kirjoitti:

        Lisäisin tuohon vielä, että Ruotsissa rokottamattomia on kuollut koronaan n. 11 600.
        Siitä sopii laskeskella, kannattaako rokote ottaa, varsinkin kun ei ole mitään näyttöä, että yksikään 40:stä kuolemasta olisi aiheutunut rokotteesta.

        Itse asiassa ei ole näyttöä, että monikaan olisi kuollut itse koronaan. Etkö tiedä, että niin Suomessa kuin muuallakin koronakuolemiksi lasketaan kaikki koronapositiivisiksi havaittujen henkilöiden kuolemat. Esim. sydänkohtaukseen kuollut koronapositiivinen lasketaan tilastoissa koronaan kuolleeksi. Outoa, että kannatat tätä petollista toimintaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa ei ole näyttöä, että monikaan olisi kuollut itse koronaan. Etkö tiedä, että niin Suomessa kuin muuallakin koronakuolemiksi lasketaan kaikki koronapositiivisiksi havaittujen henkilöiden kuolemat. Esim. sydänkohtaukseen kuollut koronapositiivinen lasketaan tilastoissa koronaan kuolleeksi. Outoa, että kannatat tätä petollista toimintaa..

        >Etkö tiedä, että niin Suomessa kuin muuallakin koronakuolemiksi lasketaan kaikki koronapositiivisiksi havaittujen henkilöiden kuolemat.

        Sitten todisteet tälle roskalle. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa käsite "koronaviruksen aiheuttamat kuolemat"?


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Etkö tiedä, että niin Suomessa kuin muuallakin koronakuolemiksi lasketaan kaikki koronapositiivisiksi havaittujen henkilöiden kuolemat.

        Sitten todisteet tälle roskalle. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa käsite "koronaviruksen aiheuttamat kuolemat"?

        Tässä todisteita. Lue tarkkaan.
        https://vapaudenpuolesta.fi/2020/11/27/vaarinymmarretyt-koronatilastot/

        Virallinen termi on "koronaan liittyvät kuolemat". Esim. kun koronapositiivinen kuolee syöpään, se lasketaan koronaan liittyväksi kuolemaksi eli hän on tilastojen mukaan kuollut koronaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä todisteita. Lue tarkkaan.
        https://vapaudenpuolesta.fi/2020/11/27/vaarinymmarretyt-koronatilastot/

        Virallinen termi on "koronaan liittyvät kuolemat". Esim. kun koronapositiivinen kuolee syöpään, se lasketaan koronaan liittyväksi kuolemaksi eli hän on tilastojen mukaan kuollut koronaan.

        Puhut täyttä paskaa.

        ”COVID-19-tautiin liittyvällä kuolemalla tarkoitetaan kuolemaa, jonka terveydenhuollossa arvioidaan johtuvan koronavirusinfektiosta.” Siis _johtuvan_.

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/tilannekatsaus-koronaviruksesta/covid-19-tautiin-liittyvien-kuolemien-tilastointi

        Yrität syöttää salaliittoteoriaa, jossa kaikki lääkärit ja THL huijaavat kansakuntaa jostain mystisestä syystä, ehkä siksi että ovat Saatanan vallassa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Puhut täyttä paskaa.

        ”COVID-19-tautiin liittyvällä kuolemalla tarkoitetaan kuolemaa, jonka terveydenhuollossa arvioidaan johtuvan koronavirusinfektiosta.” Siis _johtuvan_.

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/tilannekatsaus-koronaviruksesta/covid-19-tautiin-liittyvien-kuolemien-tilastointi

        Yrität syöttää salaliittoteoriaa, jossa kaikki lääkärit ja THL huijaavat kansakuntaa jostain mystisestä syystä, ehkä siksi että ovat Saatanan vallassa.

        Puhut itse täyttä paskaa. Antamassasi linkissä ei kerrottu tilastoinnin kriteerejä. Etkö lue lehtiä tai kuuntele uutisia, niissä aina puhutaan "koronavirukseen liittyvistä kuolemista".
        Suomessa yksityinen henkilö on lähettänyt THL:lle tiedustelun tilastoinnin perusteista ja THL on itse vahvistanut, että kuolemantapauksiksi lasketaan kaikki kuolleet, joilla on positiivinen testitulos.
        Olet näköjään jonkinlainen virallisen tiedon levittäjä-kätyri tai sitten olet yksinkertaisesti johdettu harhaan ja sinua viedään kuin pässiä narussa...


      • Repe.RuutikaIIo
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut itse täyttä paskaa. Antamassasi linkissä ei kerrottu tilastoinnin kriteerejä. Etkö lue lehtiä tai kuuntele uutisia, niissä aina puhutaan "koronavirukseen liittyvistä kuolemista".
        Suomessa yksityinen henkilö on lähettänyt THL:lle tiedustelun tilastoinnin perusteista ja THL on itse vahvistanut, että kuolemantapauksiksi lasketaan kaikki kuolleet, joilla on positiivinen testitulos.
        Olet näköjään jonkinlainen virallisen tiedon levittäjä-kätyri tai sitten olet yksinkertaisesti johdettu harhaan ja sinua viedään kuin pässiä narussa...

        >THL on itse vahvistanut, että kuolemantapauksiksi lasketaan kaikki kuolleet, joilla on positiivinen testitulos.

        Saisiko tuon vastauksen sanatarkasti tähän ja myös vastaajan nimen, jotta häneltä voidaan varmistaa että sanoi niin. Juttujesi uskottavuus on nimittäin nyt pahasti kortilla.

        THL: ”COVID-19-tautiin LIITTYVÄLLÄ KUOLEMALLA tarkoitetaan kuolemaa, jonka terveydenhuollossa arvioidaan JOHTUVAN koronavirusinfektiosta.”


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >THL on itse vahvistanut, että kuolemantapauksiksi lasketaan kaikki kuolleet, joilla on positiivinen testitulos.

        Saisiko tuon vastauksen sanatarkasti tähän ja myös vastaajan nimen, jotta häneltä voidaan varmistaa että sanoi niin. Juttujesi uskottavuus on nimittäin nyt pahasti kortilla.

        THL: ”COVID-19-tautiin LIITTYVÄLLÄ KUOLEMALLA tarkoitetaan kuolemaa, jonka terveydenhuollossa arvioidaan JOHTUVAN koronavirusinfektiosta.”

        Lähetän linkin, kun löydän sen.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >THL on itse vahvistanut, että kuolemantapauksiksi lasketaan kaikki kuolleet, joilla on positiivinen testitulos.

        Saisiko tuon vastauksen sanatarkasti tähän ja myös vastaajan nimen, jotta häneltä voidaan varmistaa että sanoi niin. Juttujesi uskottavuus on nimittäin nyt pahasti kortilla.

        THL: ”COVID-19-tautiin LIITTYVÄLLÄ KUOLEMALLA tarkoitetaan kuolemaa, jonka terveydenhuollossa arvioidaan JOHTUVAN koronavirusinfektiosta.”

        Tässä linkki, josta selviää THL:n vastaus:

        https://vastavalkea.fi/2020/04/10/thl-kuolema-luokitellaan-covid-kuolemaksi-riippumatta-varsinaisesta-kuolinsyysta/

        Jos epäilet, varmista asia THL:ltä.


    • Anonyymi

      Ortopedi esiintyy rokoteasiantuntijana. Miten tämä tuntuu niin tutulta? Olisiko joku H:lta alkava ortopedi julistanut ennen sikarokotuksia itsensä rokotusasiantuntijaksi.

      Sekopäitä löytyy aina USA:n kokoisesta maasta haastateltavaksi. Lääkäreitäkin. Muutama vuosi sitten Suomessakin vaikutti lääkäri, jonka mukaan rokotteet sterilisoivat kansan ja surmaavat 30 % rokotetuista. Hänen mukaansa Esplanadin katuvalot lähettivät mielenhallintasäteilyä ja UFO:t vierailivat hänen luonaan viikottain.

      Ja tällaista paskaa jotkut uskovat.

      Aivan varmasti otan rokotteen heti kun saan.

      • Anonyymi

        Otan myös rokotteen heti kun saan. Siihen menee valitettavasti turhan pitkä aika. Siihen mennessä on jo useita satoja miljoonia ihmisiä rokotettu ennen minua. Ainakaan vielä ei ole odottamattomia haittoja ilmaantunut.

        Rokotekielteisyyden levittäminen vaarantaa kansanterveyttä. Rokotteesta kieltäytyneet ovat varmaan sen verran johdonmukaisia, että kieltäytyvät myös lääketieteellisestä hoidosta, jos piittaamattomuuttaan saavat koronan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan myös rokotteen heti kun saan. Siihen menee valitettavasti turhan pitkä aika. Siihen mennessä on jo useita satoja miljoonia ihmisiä rokotettu ennen minua. Ainakaan vielä ei ole odottamattomia haittoja ilmaantunut.

        Rokotekielteisyyden levittäminen vaarantaa kansanterveyttä. Rokotteesta kieltäytyneet ovat varmaan sen verran johdonmukaisia, että kieltäytyvät myös lääketieteellisestä hoidosta, jos piittaamattomuuttaan saavat koronan.

        "Siihen menee valitettavasti turhan pitkä aika. "

        Pitäähän sitä taloutta myös saada tuhottua.


      • Anonyymi

        Israelissa on jo rokotettu yli 3 miljoonaa kansalaista, eikä yhtään kuolemantapausta ole ilmaantunut. Joten aloitus on täysin puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan myös rokotteen heti kun saan. Siihen menee valitettavasti turhan pitkä aika. Siihen mennessä on jo useita satoja miljoonia ihmisiä rokotettu ennen minua. Ainakaan vielä ei ole odottamattomia haittoja ilmaantunut.

        Rokotekielteisyyden levittäminen vaarantaa kansanterveyttä. Rokotteesta kieltäytyneet ovat varmaan sen verran johdonmukaisia, että kieltäytyvät myös lääketieteellisestä hoidosta, jos piittaamattomuuttaan saavat koronan.

        Ota vaan nettipoliisi. Teitä onkin liikaa tällä palstalla.


    • Anonyymi

      Herra alkoi puhua 💓 kun Biden kielsi sanoa Kiina virukseksi, että se on bemokrattien tilaama Vuhanin laboratoriosta.
      Toiseksi kielsi koska Kiinan sisarpuolue on runsain mitoin rahoittanut presidentti vaalin korruptioon ja vaaliväärennöksen peitekorruptioon.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, pitää paikkansa!


      • On Jumalan lahja, että nämä persusaasteet kirjoitetaan aina kielellä joka paljastaa että tieto ei ole viestijää kiinnostanut koulussa eikä sen jälkeen.


      • Anonyymi

        ano 19:17 aika sekavaa. Sulla on varmaan jotain tärkeää asiaa mutta mitä?


    • Anonyymi

      On tällä palstalla kummallista väkeä. Aloituksen video osoittaa kiistatta, että koronarokotteessa on todella jotain vakavasti pielessä. Siitä huolimatta keskutaan rokotteen ottamisella ja haukutaan niitä, jotka näkevät vaaran. Onko tännekin pesiytynyt nettipoliiseja, jotka yrittävät pitää huolen, että mahdollisimman moni menee lankaan ja ottaa tuon vaarallisen kokeellisen rokotteen?

      • Anonyymi

        Nimenomaan,Norolampi yksi näistä.On paljon niitä,jotka ovat ehdottomasti kieltäytyneet,ovat olleet rukouksessa ja pyytäneet johdatusta Jumalalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan,Norolampi yksi näistä.On paljon niitä,jotka ovat ehdottomasti kieltäytyneet,ovat olleet rukouksessa ja pyytäneet johdatusta Jumalalta.

        Eikö ensin pitäisi pyytää johdatusta ja sitten päättää Jumalan antaman selkeän vastauksen perusteella, ottaako rokotuksen vai ei?


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Eikö ensin pitäisi pyytää johdatusta ja sitten päättää Jumalan antaman selkeän vastauksen perusteella, ottaako rokotuksen vai ei?

        Tarkoitin juurikin niin,että ensin rukoilimme ja saadessamme varmuuden kieltäydytty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin juurikin niin,että ensin rukoilimme ja saadessamme varmuuden kieltäydytty.

        Ymmärsinkö oikein, että rukouksen seurauksena itse Jumala ilmoitti sinulle, että rokotusta ei sinun pidä ottaman? 😮


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, että rukouksen seurauksena itse Jumala ilmoitti sinulle, että rokotusta ei sinun pidä ottaman? 😮

        Kyllä,ja sain myös vahvistuksen toiseen asiaan elämässäni,kieltäydyin ottamasta lääkettä,koska koin voimakkaasti ei ja nyt lääkäri on ihmeissään,koska paranen ilman sitä.Omalla kohdallani tiedän,koska allergisoin ja elimistöni on herkkä,rokote ei olisi hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan,Norolampi yksi näistä.On paljon niitä,jotka ovat ehdottomasti kieltäytyneet,ovat olleet rukouksessa ja pyytäneet johdatusta Jumalalta.

        Sikainfluenssan aikana vuosia sitten puhuttiin yleisesti siitä, kuinka tärkeää on ottaa rokote. Ihmisiä painostettiin tiedotusvälineissä ottamaan rokotteen vetoamalla toisten ihmisten terveyteen: jos et ota rokotetta, sairastut ja voit olla taudin levittäjä, siis paha ihminen, joka tahallisesti altistaa itsensä taudille ja levittää sitä. Minä olin hyvin epävarma rokotteesta enkä tahtonut ottaa sitä koska sitä painostettiin ottamaan. Koin, että siinä on jotakin epäilyttävän pahaa. Pyysin Jumalalta johdatusta tässä asiassa.

        Paikallisessa sanomalehdessä oli sarjakuva, jossa ambulanssin henkilökunta kantoi baareilla flunssaista sairasta miestä ambulanssiin. Yksi hoitohenkilökunnasta kysyi potilaalta, että miksi et ole ottanut rokotetta. Siihen mies vastasi, ettei hän tarvitse mitään rokotetta.

        Tässä sarjakuvassa oli suora sanoma: "Jos et ota rokotetta, älä turvaudu lääketieteen ja sairaanhoitoapuun. "

        Silloin minä tiesin heti, ettei tämä rokote ja sen pakottaminen ihmisille ole Jumalasta ja että minun ei tule sitä ottaa. Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan. Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikainfluenssan aikana vuosia sitten puhuttiin yleisesti siitä, kuinka tärkeää on ottaa rokote. Ihmisiä painostettiin tiedotusvälineissä ottamaan rokotteen vetoamalla toisten ihmisten terveyteen: jos et ota rokotetta, sairastut ja voit olla taudin levittäjä, siis paha ihminen, joka tahallisesti altistaa itsensä taudille ja levittää sitä. Minä olin hyvin epävarma rokotteesta enkä tahtonut ottaa sitä koska sitä painostettiin ottamaan. Koin, että siinä on jotakin epäilyttävän pahaa. Pyysin Jumalalta johdatusta tässä asiassa.

        Paikallisessa sanomalehdessä oli sarjakuva, jossa ambulanssin henkilökunta kantoi baareilla flunssaista sairasta miestä ambulanssiin. Yksi hoitohenkilökunnasta kysyi potilaalta, että miksi et ole ottanut rokotetta. Siihen mies vastasi, ettei hän tarvitse mitään rokotetta.

        Tässä sarjakuvassa oli suora sanoma: "Jos et ota rokotetta, älä turvaudu lääketieteen ja sairaanhoitoapuun. "

        Silloin minä tiesin heti, ettei tämä rokote ja sen pakottaminen ihmisille ole Jumalasta ja että minun ei tule sitä ottaa. Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan. Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.

        Ole siunattu,saan vahvistuksen omalle kokemukselleni,kun olen rukouksessa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikainfluenssan aikana vuosia sitten puhuttiin yleisesti siitä, kuinka tärkeää on ottaa rokote. Ihmisiä painostettiin tiedotusvälineissä ottamaan rokotteen vetoamalla toisten ihmisten terveyteen: jos et ota rokotetta, sairastut ja voit olla taudin levittäjä, siis paha ihminen, joka tahallisesti altistaa itsensä taudille ja levittää sitä. Minä olin hyvin epävarma rokotteesta enkä tahtonut ottaa sitä koska sitä painostettiin ottamaan. Koin, että siinä on jotakin epäilyttävän pahaa. Pyysin Jumalalta johdatusta tässä asiassa.

        Paikallisessa sanomalehdessä oli sarjakuva, jossa ambulanssin henkilökunta kantoi baareilla flunssaista sairasta miestä ambulanssiin. Yksi hoitohenkilökunnasta kysyi potilaalta, että miksi et ole ottanut rokotetta. Siihen mies vastasi, ettei hän tarvitse mitään rokotetta.

        Tässä sarjakuvassa oli suora sanoma: "Jos et ota rokotetta, älä turvaudu lääketieteen ja sairaanhoitoapuun. "

        Silloin minä tiesin heti, ettei tämä rokote ja sen pakottaminen ihmisille ole Jumalasta ja että minun ei tule sitä ottaa. Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan. Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.

        Ja tätä narkolepsiaan sairastuneita vähätellään,jopa Reinikainen,vaikka kärsimys heillä on valtava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sikainfluenssan aikana vuosia sitten puhuttiin yleisesti siitä, kuinka tärkeää on ottaa rokote. Ihmisiä painostettiin tiedotusvälineissä ottamaan rokotteen vetoamalla toisten ihmisten terveyteen: jos et ota rokotetta, sairastut ja voit olla taudin levittäjä, siis paha ihminen, joka tahallisesti altistaa itsensä taudille ja levittää sitä. Minä olin hyvin epävarma rokotteesta enkä tahtonut ottaa sitä koska sitä painostettiin ottamaan. Koin, että siinä on jotakin epäilyttävän pahaa. Pyysin Jumalalta johdatusta tässä asiassa.

        Paikallisessa sanomalehdessä oli sarjakuva, jossa ambulanssin henkilökunta kantoi baareilla flunssaista sairasta miestä ambulanssiin. Yksi hoitohenkilökunnasta kysyi potilaalta, että miksi et ole ottanut rokotetta. Siihen mies vastasi, ettei hän tarvitse mitään rokotetta.

        Tässä sarjakuvassa oli suora sanoma: "Jos et ota rokotetta, älä turvaudu lääketieteen ja sairaanhoitoapuun. "

        Silloin minä tiesin heti, ettei tämä rokote ja sen pakottaminen ihmisille ole Jumalasta ja että minun ei tule sitä ottaa. Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan. Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.

        En kyllä yhtään muista sikainfluenssarokotteen osalta moista painostusta. Itse en tuntenut mitään erityistä tarvetta ottaa enkä ottanut, kukaan ei painostanut yhtään.

        Nyt otan varmasti, kun koronaan kuolleissa alkaa tulla jo tuttujakin vastaan.

        >Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan.

        Niinkö? Miksi isorokkoon kuoli ennen rokotusta kymmeniä miljoonia ja rokotetuista taas ei ole kuollut juuri kukaan? Rokotusten ansiosta kauhea isorokko on kadonnut tauti, jota löytyy enää labroista jos niistäkään.

        >Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.

        Koska tällä virkkeessä ei ole päätä eikä häntää, oletan että kannatat perussuomalaisia. 🤔


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        En kyllä yhtään muista sikainfluenssarokotteen osalta moista painostusta. Itse en tuntenut mitään erityistä tarvetta ottaa enkä ottanut, kukaan ei painostanut yhtään.

        Nyt otan varmasti, kun koronaan kuolleissa alkaa tulla jo tuttujakin vastaan.

        >Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan.

        Niinkö? Miksi isorokkoon kuoli ennen rokotusta kymmeniä miljoonia ja rokotetuista taas ei ole kuollut juuri kukaan? Rokotusten ansiosta kauhea isorokko on kadonnut tauti, jota löytyy enää labroista jos niistäkään.

        >Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.

        Koska tällä virkkeessä ei ole päätä eikä häntää, oletan että kannatat perussuomalaisia. 🤔

        Ihana,kun menet ottamaan rokotteen,olethan tuollainen joutilas,niin näemme,mitä tapahtuu.Toiset uskovat Jumalaan,toiset itseensä ja naristisiin hellareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana,kun menet ottamaan rokotteen,olethan tuollainen joutilas,niin näemme,mitä tapahtuu.Toiset uskovat Jumalaan,toiset itseensä ja naristisiin hellareihin.

        Todisteet on,että sikainfluenssarokotteesta monet sairastuivat narkolepsiaan,oletko ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet on,että sikainfluenssarokotteesta monet sairastuivat narkolepsiaan,oletko ok?

        Tämä oli tarkoitettu nimim.rusinakallolle,joka pelkää,mene kiireesti ottamaan rokote,ei kukaan estä.


      • Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        En kyllä yhtään muista sikainfluenssarokotteen osalta moista painostusta. Itse en tuntenut mitään erityistä tarvetta ottaa enkä ottanut, kukaan ei painostanut yhtään.

        Nyt otan varmasti, kun koronaan kuolleissa alkaa tulla jo tuttujakin vastaan.

        >Jumala on jo asentanut ihmisten kehoon luonnollisen vastustuskyvn kaikkia viiruksia vastaan.

        Niinkö? Miksi isorokkoon kuoli ennen rokotusta kymmeniä miljoonia ja rokotetuista taas ei ole kuollut juuri kukaan? Rokotusten ansiosta kauhea isorokko on kadonnut tauti, jota löytyy enää labroista jos niistäkään.

        >Jonkun aikaa tästä rokotteesta monia ihmisiä sairastui narkolepsiin ja rokote katsottiin olevan sen aiheuttama.

        Koska tällä virkkeessä ei ole päätä eikä häntää, oletan että kannatat perussuomalaisia. 🤔

        Koska tällä virkkeessä po. Koska tässä virkkeessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet on,että sikainfluenssarokotteesta monet sairastuivat narkolepsiaan,oletko ok?

        Noin prosentin sadasosa eli promillen kymmenesosa rokotetuista sairastui rokotuksen takia narkolepsiaan, 230 ihmistä.

        Jos se oli sinun koulussasi yhtä kuin "monet", ihmettelen syvästi mikä skole oli kyseessä.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Noin prosentin sadasosa eli promillen kymmenesosa rokotetuista sairastui rokotuksen takia narkolepsiaan, 230 ihmistä.

        Jos se oli sinun koulussasi yhtä kuin "monet", ihmettelen syvästi mikä skole oli kyseessä.

        Yksikin on liikaa,sinä paatunut hellari !!!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älkää katsoko Norolsmmen videota,hän ei ole Jumalan käytössä tässä asiassa.


      • Anonyymi

        Norolampi menee ja ottaa rokotteen,kukaan ei estä.


      • Anonyymi

        En kuullut yksityiskohtia mutta näin hienoa kuvamateriaalia maailmansodasta ja kromosomista ja opetustilanteesta.
        Mistäköhän hän oli saanut käyttöoikeudet noin hienoihin dokumenttilainauksiin?

        En toki jaksanut kuunnelle tyyntä ääntään jolla luennoi Ilmestyskirjasta ja sanoi jo alussa ettei aio toistaa yksityiskohtia.
        Voisitko laittaa vaikka minuutikohdan missä on jokin yksityiskohta?


      • Anonyymi

        <On myös raportoitu useita kuolemantapauksia.>

        Raportoidut epäillyt jonkin lääkkeen sivuvaikutukset, kuolemantapaukset mukaanlukien, ovat vain raportoituja epäilyjä. Tällaiset raportoidut sivuvaikutukset on vielä tutkittava jotta varmistuu onko niiden syy ao. lääke (tässä tapauksessa rokote) vai jokin muu.

        Raportoitujen epäiltyjen sivuvaikutusten takia Euroopan lääkevirasto eli EMA on julkaissut turvallisuuspäivityksen 29.1.2021 covid-19-rokotteen sivuvaikutuksista, käytyään ko. tapaukset läpi. Sen tiivistelmä linkissä
        ttps://www.ema.europa.eu/en/news/first-covid-19-vaccine-safety-update-published

        ja itse päivitys linkissä
        ttps://www.ema.europa.eu/en/documents/covid-19-vaccine-safety-update/covid-19-vaccine-safety-update-comirnaty-january-2021_en.pdf

        Kuten niissä todetaan (edellisen linkin kolmannessa kappaleessa ja jälkimmäisen linkin otsakkeen ”Review of reports of suspected side effects with fatal outcome, specifically in frail elderly individuals”, sivulla 2, alla), kuolemille löytyy muu syy kuin itse rokote (ao. hlön muutoin pitkälle heikentynyt terveydentila ym.) eikä kuolemantapauksilla siksi ole vaikutusta rokotteen turvallisuuden arviointiin.


    • Anonyymi

      Kukaan järkevä ihminen ei seuraa Petri Paavolan opetuksia. Hän on itse itsensä opettajan tehtävään korottanut epäpätevä, lahjaton ja kyvytön harhaopettaja.

      • Anonyymi

        Minä en seuraa paavolaa,enkä norolampea,minä seuraan tässä rokoteasiassa Jumalan johdatusta omassa elämässäni,en ota.Joka haluaa ottaa,olet vapaa.


    • Anonyymi

      Täyttä tuubaa! Pelkkiä salaliittoteorioita. Kaikkeen sinäkin uskot.

    • Anonyymi

      Paavolan ao. videolla pelotellaan uhkakuvalla, että kahden vuoden päästä rokotetut kuolevat. Paavolan videolla edesvastuutonta puhetta: - Tekisin siihen mRNA:n, mutta tiedän ettei sitä esiinny luonnossa, joten kukaan ei kuole heti rokotteeseen. Sitten kaksi vuotta myöhemmin laukaisen sen minkä olen tehnyt, vastineen ja se aiheuttaa immuuniin tehostetun kuoleman.

      • Anonyymi

        Kyllä on joku hysteerinen,jatkuvasti laittaa linkkiä tähän videoon.Ei näytä ketään kiinnostavan.Jokainen saa vapaasti päättää,ottaako rokotteen vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on joku hysteerinen,jatkuvasti laittaa linkkiä tähän videoon.Ei näytä ketään kiinnostavan.Jokainen saa vapaasti päättää,ottaako rokotteen vai ei.

        Juha Norolammen videota on katsonut jo 1381 kertaa. Siis video on kiinnostanut yleisöä todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha Norolammen videota on katsonut jo 1381 kertaa. Siis video on kiinnostanut yleisöä todella paljon.

        Minä palvon elävää Jumalaa,annan kaiken ylistyksen ja kiitoksen Hänelle,en ihmiselle.


    • Anonyymi

      Rokote on kehitetty huolellisesti ja se on turvallinen. Ottakaa rokote neuvoo mm. Sauli Niinistö (pressa siis) ja piispa Tapio Luoma. Täällä sontasankarit vajavaisella kirjoitustaidolla yrittää sepustaa, mutta ihan turhaan!

      • Anonyymi

        Sitten vain ottamaan rokote,minä en ota Niinistön ja Luoman puheet eivät muuta monienkaan kantaa.


      • Perussuomalaisuuden yksi outous onkin siinä, että puolueessa huippuälykäs kielinero johtaa laumaa, josta suuri osa ei osaa kirjoittaa edes äidinkieltään juuri lainkaan.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/3e3ee614-b8a0-4246-a5ae-8684b2f0964f
      kulkutauti yllätti.
      https://yle.fi/uutiset/3-11759177
      salatiittoteoriat roskistavaraa.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006435909.html
      historian havinaa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005878378.html
      sata vuotta sitten.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005970706.html
      rokotevastaisuus on vanhaa juttua. 100- vuotta sitten oli omat Petrit liikkeellä.
      huono oli jälki.
      Entä jos Paavola joutuukin Jumalan edessä vastuuseen muotouskonnollisesta harhastaan. Entä jos helvetin tuli tilittää herra herra hokemaansa.
      Pelottava on tuomiot...

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Vai valemedia Iltasanomat on sinun lähteesi. Voi sinua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Vai valemedia Iltasanomat on sinun lähteesi. Voi sinua...

        Petri Paavolan sivut ovat fake news valemediaa.

        Valtalehdistö on uutisoinut kohtuullisen objektiivisesti näistä asioista.

        Kumpaa uskon ennemmin Petri Paavolan salaliittoteorioita vain valtalehdistöä? Vastaus on selvä, valtalehdistöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Vai valemedia Iltasanomat on sinun lähteesi. Voi sinua...

        Anonyymi 01.02.2021 23:46
        Höpö höpö. Vai valemedia Iltasanomat on sinun lähteesi. Voi sinua...

        ...... Katsos - minä en juokse tyhmyyden ja huhujen perässä.
        Meillä on riittävästi näyttöä siitä, että rokotteet on tuoneet apua, vaikkakin joissain tapauksissa kaikki ei toimi.
        Sinä voivottelet ja toivot, että ihmiset kuolisivat koronaan. Se on typerää.

        Raamattu ja sana VOI - tarkoittaa Jumalan tuomiota ja valheen saarnamedia ei ole edes tälle puhujalle vapautta - vaan voi joutua jopa yhdestä uhrista verivastuuseen.
        Siis puhun Paavolasta.

        Hänen henselit on liian leviät - ja joku on kihonnut otsaan. Paukuttelee liian leviöillä henseleillä ihmisten edessä, mutta valhetta ei tarvitse kuunnella.

        He saavat lappu- tultansa ylläpidettyä sillä, että ihmiset eivät tunne kirjoituksia..

        Ja jos historia ei kolahda sinulle, mitä on tapahtunut, ei kannata paljoa sinunkaan puhua läpiä päähäsi.

        Ei minulle Iltasanoma ole jumala - mutta kyllä siitä totuuttakin on olemassa, siksi, että se ei eläisi ja lähteethän rinnalla puhuvat totta.
        Surma - on kuoleman ota - ja se ei ole Jumalantahto silloin, kun se lääketieteelliseti voidaan voittaa.
        Sitä vastenhan vaikka sydänleikkaukset tehdään. Korjataan sydän. Eikä särkyneet sydämet ole valhetta - ja ei koronakaan ole valhetta - se tappaa.

        Viime keväänä pojan anoppi - kuolisyy korona. Lapsenlapseni hoitavat kädet. Sitä et voi kiistää. Sinulla on valhe - minä puhut kokemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi 01.02.2021 23:46
        Höpö höpö. Vai valemedia Iltasanomat on sinun lähteesi. Voi sinua...

        ...... Katsos - minä en juokse tyhmyyden ja huhujen perässä.
        Meillä on riittävästi näyttöä siitä, että rokotteet on tuoneet apua, vaikkakin joissain tapauksissa kaikki ei toimi.
        Sinä voivottelet ja toivot, että ihmiset kuolisivat koronaan. Se on typerää.

        Raamattu ja sana VOI - tarkoittaa Jumalan tuomiota ja valheen saarnamedia ei ole edes tälle puhujalle vapautta - vaan voi joutua jopa yhdestä uhrista verivastuuseen.
        Siis puhun Paavolasta.

        Hänen henselit on liian leviät - ja joku on kihonnut otsaan. Paukuttelee liian leviöillä henseleillä ihmisten edessä, mutta valhetta ei tarvitse kuunnella.

        He saavat lappu- tultansa ylläpidettyä sillä, että ihmiset eivät tunne kirjoituksia..

        Ja jos historia ei kolahda sinulle, mitä on tapahtunut, ei kannata paljoa sinunkaan puhua läpiä päähäsi.

        Ei minulle Iltasanoma ole jumala - mutta kyllä siitä totuuttakin on olemassa, siksi, että se ei eläisi ja lähteethän rinnalla puhuvat totta.
        Surma - on kuoleman ota - ja se ei ole Jumalantahto silloin, kun se lääketieteelliseti voidaan voittaa.
        Sitä vastenhan vaikka sydänleikkaukset tehdään. Korjataan sydän. Eikä särkyneet sydämet ole valhetta - ja ei koronakaan ole valhetta - se tappaa.

        Viime keväänä pojan anoppi - kuolisyy korona. Lapsenlapseni hoitavat kädet. Sitä et voi kiistää. Sinulla on valhe - minä puhut kokemuksesta.

        Sinä näköjään juokset globalistisen valtaeliitin perässä. Heillä on vallassaan päätiedotusvälineet. Ja Raamatun mukaan tämä maailma on pahan vallassa. On todella surullista, että monet haluavat uskoa valheen.

        Sinua on nyt kuitenkin varoitettu. Jokainen päättää itse, ottaako koronarokotteen. Rokotteen ottajat joutuvat valitettavasti kärsimään ikävät seuraukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näköjään juokset globalistisen valtaeliitin perässä. Heillä on vallassaan päätiedotusvälineet. Ja Raamatun mukaan tämä maailma on pahan vallassa. On todella surullista, että monet haluavat uskoa valheen.

        Sinua on nyt kuitenkin varoitettu. Jokainen päättää itse, ottaako koronarokotteen. Rokotteen ottajat joutuvat valitettavasti kärsimään ikävät seuraukset.

        Jo satamiljoonaa ihmistä on ottanut jonkin rokotteista. Mitään ennakoimattomia haittoja ei ole aiheutunut. Rokottamattomista muutama saattaa kärsiä sellaisen ikävän seurauksen kuin kuoleman. Rokotteita en pelkää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pettymys sinulle varmaan on, kun nuo vanhukset eivät kuolleetkaan rakotukseen, vaan vanhuuden mukanaan tuomiin sairauksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettymys sinulle varmaan on, kun nuo vanhukset eivät kuolleetkaan rakotukseen, vaan vanhuuden mukanaan tuomiin sairauksiinsa.

        Vanhukset kuolivat muutaman päivän kuluttua rokotuksista. Uskotko tosiaan, että useiden vanhusten sairaudet tekivät yhtäkkisen hyökkäyksen juuri rokotuksen jälkeen?
        On todella outoa, miksi haluat kaikin tavoin puolustaa tuota vaarallista rokotetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettymys sinulle varmaan on, kun nuo vanhukset eivät kuolleetkaan rakotukseen, vaan vanhuuden mukanaan tuomiin sairauksiinsa.

        En tiedä,mikä on rakotus,mutta totuus on,että koronarokotus tappoi heidät.Mene kiiruusti ottamaan,kukaan ei estä.


      • Anonyymi

        Vanhuksia kuolee hoivakodeissa koko ajan koronaan. Annettu rokote ei heitä ehtinyt pelastamaan. Rokotteilla ja vanhusten kuolemalla ei ole syy-yhteyttä.


      • Anonyymi

        ano 11:06 mv-lehti, sä uskot jotain mv-lehteä? Ihan tosi? Oletko tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 11:06 mv-lehti, sä uskot jotain mv-lehteä? Ihan tosi? Oletko tyhmä?

        Enempi uskon Mv lehteä ja muita lähteitä,jotka tuovat totuutta ulos.Paavolaa Norolampea en usko,enkä muitakaan hörhöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuksia kuolee hoivakodeissa koko ajan koronaan. Annettu rokote ei heitä ehtinyt pelastamaan. Rokotteilla ja vanhusten kuolemalla ei ole syy-yhteyttä.

        Tässä tapaus, jossa vanhusten kodissa Ruotsissa ei vuonna 2020 ollut yhtään koronatartuntaa, mutta koronarokotusten jälkeen tammikuussa 2021 kuolemantapaukset nousivat pilviin. Kertoja videolla on uskova kristitty ja maallikkosaarnaaja.

        https://mvlehti.net/2021/01/30/ruotsissa-jo-43-ihmista-kuollut-koronarokotuksen-jalkeen/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä,mikä on rakotus,mutta totuus on,että koronarokotus tappoi heidät.Mene kiiruusti ottamaan,kukaan ei estä.

        Ajallinen yhteys ei ole sama kuin syy seuraus- suhde.
        Menisin heti ottamaan rokotteen, kun vaan sen jostain saisin. Taitaa kuitenkin mennä kesään ennen kuin minun vuoroni tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapaus, jossa vanhusten kodissa Ruotsissa ei vuonna 2020 ollut yhtään koronatartuntaa, mutta koronarokotusten jälkeen tammikuussa 2021 kuolemantapaukset nousivat pilviin. Kertoja videolla on uskova kristitty ja maallikkosaarnaaja.

        https://mvlehti.net/2021/01/30/ruotsissa-jo-43-ihmista-kuollut-koronarokotuksen-jalkeen/

        Maallikkosaarnaajathan ne luotettavimipia lähteitä ovatkin. Muistiko kertoa, että rokotteessa on 5G verkolla aktivoituva mikrosiru?


    • Anonyymi

      Pitkän aikavälin vaikutuksia ei tunneta. Kukaan ei varmasti tiedä, onko rokotteella jotain vaikutuksia esim. 2 vuoden viiveellä. Perinteisten rokotteiden kehittämiseen on mennyt yleensä 10 vuotta, jolloin myös niiden pitkän aikavälin vaikutuksista on saatu tietoa.

      • Anonyymi

        Rokoteteknoligiaa tunnetaan nykyään hyvin. Joka syksy annetaan suuria määriä rokotteita influensaa vastaan, mistä on vuosikymmenten kokemus. Koronarokote ei poikkea tästä teknologiasta paljoa. Nyt näyttää siltä, ettei rokote aiheuta suuria määriä kuolemia, kuten Petri Paavola on asiantuntemattomasti ennustanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokoteteknoligiaa tunnetaan nykyään hyvin. Joka syksy annetaan suuria määriä rokotteita influensaa vastaan, mistä on vuosikymmenten kokemus. Koronarokote ei poikkea tästä teknologiasta paljoa. Nyt näyttää siltä, ettei rokote aiheuta suuria määriä kuolemia, kuten Petri Paavola on asiantuntemattomasti ennustanut.

        Paavolan näkemyksiin ottamatta mitään kantaa (kun ei edes tiedä eikä erityisemmin kiinnosta mitä tyyppi väittää) on kuitenkin niin, että väite, ettei rokotteella ole pitkän aikavälin haittavaikutuksia on empiirinen luonnontieteellinen väite. Sitä ei ole voitu mitenkään vielä tutkia, koska rokotteet ovat niin uusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokoteteknoligiaa tunnetaan nykyään hyvin. Joka syksy annetaan suuria määriä rokotteita influensaa vastaan, mistä on vuosikymmenten kokemus. Koronarokote ei poikkea tästä teknologiasta paljoa. Nyt näyttää siltä, ettei rokote aiheuta suuria määriä kuolemia, kuten Petri Paavola on asiantuntemattomasti ennustanut.

        Vai ei koronarokote poikkea tavallisesta teknologiasta paljoa?
        Ero on kuin yöllä ja päivällä. Koronarokotteessa sinuun istutetaan geenimuunneltua ainesta eli sinusta tulee geenimuunneltu henkilö. Katso video, jos ymmärrät englantia:

        https://avoin.media/2021/01/30/totuus-ei-havia-k-rokotevaroitus-kiurulle/

        Kuten linkistä ilmenee, asiasta on lähetetty varoitus Kristi Kiurulle ja muille asiasta päättäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei koronarokote poikkea tavallisesta teknologiasta paljoa?
        Ero on kuin yöllä ja päivällä. Koronarokotteessa sinuun istutetaan geenimuunneltua ainesta eli sinusta tulee geenimuunneltu henkilö. Katso video, jos ymmärrät englantia:

        https://avoin.media/2021/01/30/totuus-ei-havia-k-rokotevaroitus-kiurulle/

        Kuten linkistä ilmenee, asiasta on lähetetty varoitus Kristi Kiurulle ja muille asiasta päättäville.

        Tämä juuri tekee aiheesta kiivaan riidan kun nimenomaan oleellisimmissa asioissa rokotteen puolustajat valehtelee.
        Vetoaa muinaisten rokotteiden hyötyyn ja VALEHTELEE ettei tämä poikkea asiasta.

        Jos he puhuisi vaikka vain numeroista joita kukaan ei voi tarkastaa niin asia olisi "normaali" erimielisyys.
        Mutta kun valehdellaan päivänselvissä asioissa niin tarkoitus silloin on nimenomaan PETOS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavolan näkemyksiin ottamatta mitään kantaa (kun ei edes tiedä eikä erityisemmin kiinnosta mitä tyyppi väittää) on kuitenkin niin, että väite, ettei rokotteella ole pitkän aikavälin haittavaikutuksia on empiirinen luonnontieteellinen väite. Sitä ei ole voitu mitenkään vielä tutkia, koska rokotteet ovat niin uusia.

        Rokotteilla pitkän aikavälin vaikutukset ovat erittäin harvinaisia, koska kaikki rokotteen komponentit poistuvat elimistöstä melko nopeasti. Vain immuniteettia aiheuttava muistijälki jää valkosoluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei koronarokote poikkea tavallisesta teknologiasta paljoa?
        Ero on kuin yöllä ja päivällä. Koronarokotteessa sinuun istutetaan geenimuunneltua ainesta eli sinusta tulee geenimuunneltu henkilö. Katso video, jos ymmärrät englantia:

        https://avoin.media/2021/01/30/totuus-ei-havia-k-rokotevaroitus-kiurulle/

        Kuten linkistä ilmenee, asiasta on lähetetty varoitus Kristi Kiurulle ja muille asiasta päättäville.

        MikroRNA rokotteessa ei edes ole DNA:ta jota geenimuuntelu edellyttää. Toiset rokotteista on tehty perinteisillä menetelmillä, eivätkä nekään voi aiheuttaa geenimuuntelua.
        Rokoteiden kautta on mahdoton toteuttaa geenimuuntelua. Olet uskonut täyttä hömppää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteilla pitkän aikavälin vaikutukset ovat erittäin harvinaisia, koska kaikki rokotteen komponentit poistuvat elimistöstä melko nopeasti. Vain immuniteettia aiheuttava muistijälki jää valkosoluihin.

        Jostain syystä niitä normaalisti on kuitenkin selvitetty. Perinteisesti rokotteen kehittämiseen on mennyt Jerusalem Post -lehden haastattelemien tieteilijöiden mukaan n. 10 vuotta.

        Onko siis tuo aika käytetty turhaan aiemmin? Pelkkää keinotekoista hinnan nostamista?


    • Anonyymi

      Suomentanut valikoi sanat mitä hän käyttää , siis manipuloi oman mielipiteen mukaan .

    • Anonyymi

      Espanjassa vanhainkodissa ei ollut todettu yhtään koronatartuntaa. Koronarokotteen antamisen jälkeen todettiin kaikilla eli 78 asukkaalla positiivinen testitulos ja ainakin 7 kuoli:

      https://mvlehti.net/2021/02/02/rokotekauhu-espanjassa-hoivakodissa-7-kuollut-4-sairaalahoidossa-covid-rokotusten-jalkeen-kaikki-saaneet-koronatartunnan/

      Tällä palstalla monet kehuvat rokotetta, jonka vaikutus on täysin päinvastainen, kuin sen pitäisi olla: ihmiset saavat rokotteesta koronatartunnan ja monet kuolevat. On aika törkeää kehua tuollaista piikkiä..

      • Anonyymi

        Mauno Mattilan sivuilla on korona tilastoja ja rokote mietintää. MM sanoo että voi odottaa nenäsumutetta kun on terve eikä ongelma joukkoa. Näin varmaan onkin.

        Itse olen ongelma joukkoa. Diabetes ja iäkäs eli ottaisin rokotteen.

        Kuka sitten on ongelma joukkoa. Itselleni lääkäri sanoi että o paha kun olen lihava. Lihavuus on paha myös nuorille.. Miehiä on enemmän korona-tehohoidossa kuin naisia.vai onko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mauno Mattilan sivuilla on korona tilastoja ja rokote mietintää. MM sanoo että voi odottaa nenäsumutetta kun on terve eikä ongelma joukkoa. Näin varmaan onkin.

        Itse olen ongelma joukkoa. Diabetes ja iäkäs eli ottaisin rokotteen.

        Kuka sitten on ongelma joukkoa. Itselleni lääkäri sanoi että o paha kun olen lihava. Lihavuus on paha myös nuorille.. Miehiä on enemmän korona-tehohoidossa kuin naisia.vai onko.

        Yritän kovasti laihduttaa. Mitata verenpainetta ja syödä D vitamiinia. Painoin joskus 123 kg. Nyt 101kg ja pyrin 79 kg. Rokotteen otan. En luota yhtään ei lääkäreihin.


      • Anonyymi

        MV-lehteen ei ole luottamista. Se on äärioikeistolainen propagandasivusto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MV-lehteen ei ole luottamista. Se on äärioikeistolainen propagandasivusto.

        Luotan enempi kuin yhteenkään hellareihin,he vasta kieroja ovatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan enempi kuin yhteenkään hellareihin,he vasta kieroja ovatkin.

        Ja hhaa! Tuo helluntaikammoinenkin on herännyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hhaa! Tuo helluntaikammoinenkin on herännyt!

        Eikö se ole jo monen muunkin kautta todistettu,että hellarit ovat petoja,voi niitä monia uhreja,toiset eivät koskaan selviä niistä traumoista,joita hellarit ovat saaneet aikaan.Kun kuuntelin erään tytön kertomusta hyväksikäytöstä hellariperheessä,niin "täydellisiä"seurakunnassa,mutta kotona,kauhistus!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MV-lehteen ei ole luottamista. Se on äärioikeistolainen propagandasivusto.

        Valemediaan kuten Yleen ei ole luottamista.
        MV-lehti ei ole äärioikeistolainen sivusto. Se ei myöskään ole mikään propagandasivusto. Se on pikemminkin kansallismielinen lehti kulissien takana toimivaa globalismia vastaan. Vertailemalla esim. Helsinkin Sanomia ja MV-lehteä keskenään, huomaa nopeasti, kumpi lehti jättää valtaisan määriä faktoja kertomatta.
        Suomen kansa on median taholta jatkuvasti suuren kusetuksen kohteena. Sinäkin olet yksi valemedian uhreista!


      • Anonyymi

        Ja sinä uskot MV lehteä. Rokotteesta on aiuvan mahdotonta saada koronaa. Tuollainen sonta uppoaa vain niihin, joilla ei ole alkeellistakaan tietoa nykyisten rokotteiden toimimisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä uskot MV lehteä. Rokotteesta on aiuvan mahdotonta saada koronaa. Tuollainen sonta uppoaa vain niihin, joilla ei ole alkeellistakaan tietoa nykyisten rokotteiden toimimisesta.

        Seurataan tilannetta, mitä tapahtuu muutaman kuukauden sisällä. Kun koronatapauksia alkaa oudosti ilmestyä runsaasti, media tulee syyttämään rokotteiden sijasta "pandemiaa".


    • Anonyymi

      Sekä 1. että toinen, vahvistusrokote otettu jo. Ei minkäänlaisia haittavaikutuksia.

    • Anonyymi

      Petri on nynny, kuin pikkulapsi, joka pelkää roktusta..: Eikös uskovan pitäisi mennä rohkeasti, Herraansa luottaen vaikka leijonan luolaan yms. vaaran paikkoihin.

    • Anonyymi

      Eikö keskustelun täällä Helluntailaisuus -sivuilla pitäisi olla tasapuolista? Tein tänään 3.2.2021 Petri Paavolaa tukevan aloituksen, jossa esitin linkin ja ohjeen viralliselle sivustolle, joka osoittaa:

      Maailmassa on tähän mennessä kuollut 502 henkilöä Pfizerin koronarokotteeseen

      Samoin esitin faktan, että Pfizer on saanut vuonna 2009 2,3 miljardin dollarin sakkotuomion laittomasta off-label -lääkemarkkinoinnista. Nyt kansat luottavat tähän lakia rikkovaan firmaan.

      Aloitukseni, joka oli saanut jo joitan sitä tukevia kommentteja, sensuroitiin. Miksi??
      Onko käytäntö täällä sellainen, että jos koronarokotetta vastustava taho tuo esille liian paljastavat faktat, joita ei voi enää leimata salaliittoteorioiksi, ne kylmästi poistetaan?!

      • Anonyymi

        Näin se on,tämä keskustelupalsta on saatanan vallassa olevien temmellyskenttä.Totuutta he eivät kestä,eivätkä koskaan tule myöntämään olevansa väärässä.Ylpeys on näiden uskonnollisten suurin synti.Olet oikealla asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on,tämä keskustelupalsta on saatanan vallassa olevien temmellyskenttä.Totuutta he eivät kestä,eivätkä koskaan tule myöntämään olevansa väärässä.Ylpeys on näiden uskonnollisten suurin synti.Olet oikealla asialla.

        Hyvä että panikoivien hysteerikkojen kirjoituksia sensuroidaan, jotta he eivät lietsoisi turhaa pelkoa normaali-ihmisten parissa.
        Nuo 502 henkilöä ovat yli 80-vuotiaita, joiden kuolinsyy ei johdu koronasta vaan musta sairaudesta.
        Faktaa kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on,tämä keskustelupalsta on saatanan vallassa olevien temmellyskenttä.Totuutta he eivät kestä,eivätkä koskaan tule myöntämään olevansa väärässä.Ylpeys on näiden uskonnollisten suurin synti.Olet oikealla asialla.

        Juuri tämänkaltaien "tuottaja" kuin Petri Paavola on tekee todella hallaa ihmisten mielissä. Vääristää todellisuutta. Nyt koko tuotannon alle sotkeutuu / häviää totuudet. Todelllisuus on. Tämän valtavaan bisnekseen - rokotteeseen - liittyy luonnollisesti myös väärinkäytöksiä. Ihmisen perusolemus juuri aktivoi miten tämän kaltainen tilanne pitää hyödyntää ja rahaa ohjataan tulevan ovista ja ikkunoista.
        Nyt kaikki tuo peittyy valheiden alle ja esim. ei edes tiedosteta liittyykö koronarokotteeseen haittavaikutuksia enemmän kuin aiempiin rokotteisiin. Rokotteisiinhan joka tapauksessa liittyy haittavaikutuksia ja rokote aiheuttaa aina jonkinlaisen reagooimisen rokotteen saamisessa.
        Niin, nyt on kaikki tämä hyödyllinen - totuuteen perustuva tieto hautautunut väärän "tutkimisen" alle. Miten paljon menehtyneitä ja minkä ikäisiä / kuntoisia jne....

        Markku LIevonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että panikoivien hysteerikkojen kirjoituksia sensuroidaan, jotta he eivät lietsoisi turhaa pelkoa normaali-ihmisten parissa.
        Nuo 502 henkilöä ovat yli 80-vuotiaita, joiden kuolinsyy ei johdu koronasta vaan musta sairaudesta.
        Faktaa kehiin.

        Näytä joku todiste väitteellesi, että mainitut 502 henkilöä eivät kuolleetkaan koronarokotteeseen vaan muihin sairauksiin. Faktaa kehiin!

        Sensuroitui aloitus sisälsi virallista faktaa, mutta sitähän täällä ilmeisesti ei saa tuoda esiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä joku todiste väitteellesi, että mainitut 502 henkilöä eivät kuolleetkaan koronarokotteeseen vaan muihin sairauksiin. Faktaa kehiin!

        Sensuroitui aloitus sisälsi virallista faktaa, mutta sitähän täällä ilmeisesti ei saa tuoda esiin..

        Eihän se ole edes uusi uutinen, jos haras ihminen menehtyy rokotteeseen. Ja jos rokote määrä on miljoonia / kymmeniä, niin mehtyneitä voi todella olla satoja. Itseäi eniten kiinnostaa aiheuttako koronarokote voimakkaamman kokemuksen / reaktion kuin muut rokotteet? Esim. hauraiden ihmisten kohdalla tulisi tarkoin miettiä / tutkia kumpi vaihtoehto on parempi. Valita pienempi pahe.

        Markku LIevonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä joku todiste väitteellesi, että mainitut 502 henkilöä eivät kuolleetkaan koronarokotteeseen vaan muihin sairauksiin. Faktaa kehiin!

        Sensuroitui aloitus sisälsi virallista faktaa, mutta sitähän täällä ilmeisesti ei saa tuoda esiin..

        Näiden saatanan vallassa olevien kanssa ei kannata taistella,he repivät sinut hajalle,heidän ylpeytensä on kauhistus Jumalan silmissä.Olen saanut terveydenhoitoalalla olevalta ohjeen olla ottamatta rokotetta ja myöskin rukouksessa olen saman kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole edes uusi uutinen, jos haras ihminen menehtyy rokotteeseen. Ja jos rokote määrä on miljoonia / kymmeniä, niin mehtyneitä voi todella olla satoja. Itseäi eniten kiinnostaa aiheuttako koronarokote voimakkaamman kokemuksen / reaktion kuin muut rokotteet? Esim. hauraiden ihmisten kohdalla tulisi tarkoin miettiä / tutkia kumpi vaihtoehto on parempi. Valita pienempi pahe.

        Markku LIevonen

        Tarkoititko "harras" vai "hauras" ihminen? Ehkä rokotteeseen menehtyminen ei ole sinulle uusi uutinen, mutta menehtyneen omaisille se on vakava paikka.

        Kyllä koronarokote kokeellisena mRNA-rokotteena aiheuttaa huomattavasti voimakkaamman reaktion kuin perinteiset rokotteet. Siihenhän on kuollut myös nuorempia täysin terveitä henkilöitä. Media on ollut näistä tapauksista pääsääntöisesti hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko "harras" vai "hauras" ihminen? Ehkä rokotteeseen menehtyminen ei ole sinulle uusi uutinen, mutta menehtyneen omaisille se on vakava paikka.

        Kyllä koronarokote kokeellisena mRNA-rokotteena aiheuttaa huomattavasti voimakkaamman reaktion kuin perinteiset rokotteet. Siihenhän on kuollut myös nuorempia täysin terveitä henkilöitä. Media on ollut näistä tapauksista pääsääntöisesti hiljaa.

        Hauras- tietenkin. Mitä kokonaisuudesta ymmärrän. Koronan sairastuminen on myös kohtalokasta hauraalle ihmiselle. Siis mollemmat ovat haasteellisia kokemuksia hauraalle ihmiselle.

        Markku Lievonen


    • Anonyymi

      Juha Norolampi oikoo Petri Paavolan jakamaa virheellistä tietoa RNA-rokotteista uudella videolla. Norolammen vidon tiedosta voi selvästi nähdä, miten virheellisesti Paavola opettaa rokotteista.

      COVID 19: Otanko rokotteen vaiko en ? https://youtu.be/QsVkynjw4mY

      • Anonyymi

        En ota rokotetta,uskon Jumalan johdatukseen.Molempien miesten puheilla ei ole mitään vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota rokotetta,uskon Jumalan johdatukseen.Molempien miesten puheilla ei ole mitään vaikutusta.

        Niinpä.En osaa arvioida onko tämä haitta vaiko hyve ja erikoisesti tänä kiivaan keskustelun keskellä. Itse kuulun rokotekammoiseen ihmisyrhmään ja olen silmiä ja korvia myöten täynnä näitä rokottamis kuvia / uutisia. Joka ainoa päivä ja usealta taholta tulee tätä rikotekuvaa. Viimeiksi on rokotettu armeijassa 74-vuonna ja sekin riitti ja luonnolisesti tästä syystä en ota rokotetta. Rokotevastaisuuteni siis liityy pelkotilaan - ei itse rikottamisen haittoihin.

        Markku LIevonen


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe