Tohtori Ristintie..

Anonyymi

Kuka on tämä ko.hlö ?
Katson ja kuuntelen paljon nettikouksia ja Raamattutunteja, niin tämä t.risintie pilaa ne typerillä mainoksillaan.
https://www.youtube.com/watch?v=EKEvCNtJ2n8
Teuvo Kopra - Jäävätko uskovat vihan aikaan
•29.5.2020 tuo pvämäärä ei ole puheenpitoaika, van nettin laittopvä määrä. Tunnen sen verran Kopraa..

25

3999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, hakusanoillahan tuo löytyy, itsehän tässä itsestään kertoo:

      https://raamattu365.fi/sermon/preacher/45

      Kuuntelin alkua ja sen verran hellareita elämässäni tuntenut, että jo äänestä ja sanojen käytöstä päättelen hänen olevan perinteinen, vakavamielinen helluntailainen, jota kannattaa ainakin kuunnella (jos ei ole jo kuullut).

      Nimittää itseään pastoriksi. Jos käyttäisi nimikettä "saarnaaja", jaksaisin ehkä heti kuunnella loputkin puheestaan.

      Kuitenkin oletan hänen olevan (helluntailaiseksi) jokseenkin vakavammin otettava kuin useimmat muut, nykypäivän huuhaat.

      Ajatella, suosittelen hellaria. Kadunko jo kohta sanojani...?

      • Anonyymi

        Positiivinen yllätys tämä Kopra. Pastori = paimen. Sitähän hän on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen yllätys tämä Kopra. Pastori = paimen. Sitähän hän on ollut.

        Pastori on teologinen titteli ja itseään pastoriksi nimittävän olettaa saaneen tietyn teologisen koulutuksen. Muutoin on huijari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori on teologinen titteli ja itseään pastoriksi nimittävän olettaa saaneen tietyn teologisen koulutuksen. Muutoin on huijari.

        Mä olen pappi. Olen osa Jumalan pyhää papistoa. Mitään liberaalisaastateologian valheopintoja mulla ei ole.

        Koulutuksessa käytetty Raamattua.

        Commandohauis


      • Anonyymi

        Olen jutellut muutamat kerrat ristintien kanssa. Hän pyörii Malmilla enimmäkseen soittelee kitaraa. Taitaa laulaakin. Sanoit oikeita asioita hänestä, sillä Jumalan Henki toimii hänen kauttaan.

        Palvelulahjansa toimivat, Pyhä Henki toimii. Hänen seurassaan on kristityn hyvä olla. Ei ole mikään vänkääjä vaan omaa sosiaalista pelisilmää hyvien tapojen mukaisesti.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Kehtaa ottaa rahaa laittamalla toisten saarnoja. Mm. Suuren Jumalamme miehen Raimo Rahnaston. Ja ottaa rahaa itselleen, edes vapautumatta julkaisemaan alkoperäiosoitetta. Lisäksi samaan jonoon on niputettu paljon kyseenalaisia saarnoja. Poistakaa tilaus. Laitan itse uuden kanavan pystyyn, johon ei tule mainoksia.

      • Anonyymi

        Hänellä toimivat tiedon sanat. Olen hänen kanssaan jutellut ja huomannut Pyhän Hengen puhuvan hänelle.

        Minäkään en pidä mainospaljoudesta. Luullakseni hän haluaa saada rahaa hyväntekeväisyyteen.

        Rakastan tohtori Ristintietä omana veljenäni. Hän on Markku Veilon videoita kuvannut paljon takavuosina.

        Minulla on vain hyvää sanottavaa hänestä mainokspaljoudesta videollaan huolimatta..

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Kopra ei ole Tohtori.

      • Anonyymi

        Onko yliopistotason teologikaan?
        Miksei rehellinen nimitys "saarnaaja" käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yliopistotason teologikaan?
        Miksei rehellinen nimitys "saarnaaja" käy?

        Kansainvälisyys on lisääntynyt, Pastori -sana kertoo myös heti aiheen. Saarnaaja -sana ei yhtähyvin.


      • Tää tohtori ristintie on sellainen viidenkympin päälle oleva aika pyylevä pitkätukka hiippari. Näkyy tuossa yhdessä videossa haastattelevan Latea. Teuvo Kopra on taas armoitettu raamatunopettaja, nyt noin n. 78 vuotias.


    • Anonyymi

      Tiedättekö, saako you tubeen laittaa saarnoja ja lauluja ilman, että kysyy keneltäkään lupia?

      • Anonyymi

        Saa laittaa. mutta jätä mainokset pois vaikka saisit tarvittavat tilaajat. Tilaan kanavan myös itse mielellään. Älkää tilatko Ristitin tohtoria, koska toistennsqaarnoilla minuutin välein oleva mainos on HÄRSKIÄ RAHASTUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa laittaa. mutta jätä mainokset pois vaikka saisit tarvittavat tilaajat. Tilaan kanavan myös itse mielellään. Älkää tilatko Ristitin tohtoria, koska toistennsqaarnoilla minuutin välein oleva mainos on HÄRSKIÄ RAHASTUSTA.

        Kiitos vastauksesta. Eihän minulla varastossa niitä paljoa ole. Mutta tulipahan kokeiltua
        🙂 Täytyy vain yrittää olla tarkka linjasta. Siinäkin Ristintiellä olisi parannusta tehtävä:


        https://www.youtube.com/watch?v=psSPP7s3NMM


    • Anonyymi

      Esiintyykö tämä dcRistintie myös hellaripalstalla, Doctor T nimmarilla...?

    • Anonyymi

      Ei näkynyt ainuttakaan mainosta, ellei sitten itse puhe niitä sisältänyt.
      Yleensähän mainoksia on jos niitä ei itse estä koneeltaan.

      Suomen pahin murhaaja hänellä on siellä kyllä kaverinaan.

    • Anonyymi

      Ainakin lukiossa painotetaan sitä, että merkitään aina lähteet. Muutenkin YouTubeen tulee turhaa toistoa, jos sama video löytyy jo kuuden vuoden takaa. Kommenttien sulkeminen heikentää yhteisöllisyyttä näin koronan keskellä. YouTubessa ei voi estää kenenkään videoiden näkymistä. Videothan voisi piilottaa ja sitten hän laittaisi niihin linkkinsä omille nettisivuilleen.

      Toivon, että jatkossa muilta kaapattuihin videoihin merkitään, että onko videon turhaan uudelleenjulkaisuun kysytty lupa ja linkki (kunnia) alkuperäiselle tekijälle. Joku on sen videon kuitenkin jo etukäteen kovalla vaivalla tehnyt ja tämä työ valuu hukkaan rosvojen takia.

    • Anonyymi

      Olen havainnut saman. Ja laitoin hänelle viestiä whatsapilla kuukausia sitten. Ainut mitä tapahtui, oli se että sulki osasta videoista kommentoinnin ettei ihmiset pääse huomauttamaan asiasta, mutta minulle ei vastannut mitää . Nyt otin yhteyttä pariin videoilla esiintyviin henkilöihin ja ainakaan toinen heistä ei ollut antanut lupaa videoihin mainoksien kera.

      • Anonyymi

        Eli, ainakin moraalisesti "laitonta" puuhaa.

        Eiks hellareista kertakaikkiaan löydy rehellisiä puhujia? Mitään rehellistä toimintaa?

        Ja minäkin helmikuulla olin häntä jopa eräällä tavoin rohkeasti, mutta sokkona, "suositellut"! Ajattelin, että täytyyhän hellareissa jossain olla jotain myönteistäkin! Vanha papparainen ja "rehelliseltä vaikuttava"...

        Hohhoijaa. 😑

        No, nyt todellakin "kadun"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli, ainakin moraalisesti "laitonta" puuhaa.

        Eiks hellareista kertakaikkiaan löydy rehellisiä puhujia? Mitään rehellistä toimintaa?

        Ja minäkin helmikuulla olin häntä jopa eräällä tavoin rohkeasti, mutta sokkona, "suositellut"! Ajattelin, että täytyyhän hellareissa jossain olla jotain myönteistäkin! Vanha papparainen ja "rehelliseltä vaikuttava"...

        Hohhoijaa. 😑

        No, nyt todellakin "kadun"...

        Hyväntekeväisyyttään salaa moni viimeiseen asti. Nyt sanon ensi kerran että älkää tuomitko....kunnon miestä, joka on ahkera työntekijä, näe hänet oikein.

        Hän toimii laillisesti. Piste.

        Commandohauis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyväntekeväisyyttään salaa moni viimeiseen asti. Nyt sanon ensi kerran että älkää tuomitko....kunnon miestä, joka on ahkera työntekijä, näe hänet oikein.

        Hän toimii laillisesti. Piste.

        Commandohauis

        Sano Commandohauis sille sun tohtori ristintie kaverillesi, että lopettaa tuon youtubeen toisten videoiden lataamisen. En tunne koko heeboa, mutta vaikuttaa todella pimeeltä, kun noin tekee. Jos kerran YouTubessa on esim. Sartolan, Suonnon, Reinikaisen puheita orkkisversioina, niin mikä ihme pontti täyttää YouTubea samalla matskulla. Ei mahdu mun jakeluun.


    • Anonyymi

      Firefoxilla ei tule adblockerilla mainoksia.
      Voin neuvoa asetukset laittamaan kohdilleen jos et osaa itse. Netistä löytyy ohjeet siihen kanssa.

      Commandohauis

    • Anonyymi

      En halua toht. Ristintie.
      Tämä aina tulee mulle puhelimeen

    • Anonyymi

      Varastaako videoita omin luvin?

      • Anonyymi

        Kyllä sitä hän tekee Olly Halaka on samanlainen luvatta Radio Patmoksen sisältöjen ja muiden käyttäjä kun omaa sisältöä ei ole paitsi saarnata freemasonia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe