Omat lapset vai Jeesus kumpi painaa vaakakupissa enemmän ?

Anonyymi

Jos joudut valitsemaan lastesi ja Jeesuksen väliltä kumman valitset

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus. Jos valitsen Jeesuksen, sen myötä kaikki annetaan.
      En joudu eroon lapsistanikaan sen vuoksi että valitsen Jeesuksen.
      Kun valitsee Jeesuksen, saat kaiken minkävtaivaallinen I jokaisen parhaaksi ja jokaisen yhteiseksi hyväksi näkee.

      Rakastan lapsiani yli kaiken, joten siksi valitsen Jeesuksen.

      ST

      • Anonyymi

        Taivaallinen Isä.... Painan niin kevyesti kirjaimia että osa jää pois.

        ST


      • Anonyymi

        Jeesuksesta ny ei ole lapsille ko paperinukeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksesta ny ei ole lapsille ko paperinukeksi.

        Kyllä on ollut. Sain usein voimaa uskostani ja jaksoin olla läsnä lapsilleni vaikeissakin tilanteissa uskon eli Jeesuksen ansiosta.

        Koin myös osani lasteni vanhempana arvokkaana uskon kautta jonka vuojsi kykenin arvostamaan omaa vanhemmuuttani sekä kotona tekemääni työtä lasteni parissa. Sain tuosta voimaa arkeen joka näkyi lapsileni minun jaksamisena.

        Koin myös tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta vanhemmuudestani uskoni kautta joka kohdistui lapsiini ihan suoranaisesti ja konkreettisesti turvallusuudentunteena.

        Koin myös itse turvallusuudentunnetta uskoni vuoksi ja rauhaa, joka heijastui lapsiini.

        Koin luottamusta siihen, että olen oikealla paikalla toteuttaessani vanhemmuuttani, Jumalan minulle säätämällä paikalla, joten en ollut koskaan yksin vanhemmuuteni kanssa vaan Jumalan ohjauksessa ja hänen henkensä kanssa. Koun ettei minua ole jätetty yksin selviämään tai pulaan joka heijadtui lapsiini vahvistavana turvallusuuden tunteena Jumalan ansiosta.

        Olin toiveikas luottaessani Jumalaan lapsiani ajatellen joten haksoin kannustaa ja rohkaista lapsiani.

        Kyllä Jeesuksesta on kaikkeen. Voin todeta että aivan kaikkeen.

        Luottamus Jumalaan on elämän suurimpia siunauksia voin todeta näin jälkikäteen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ollut. Sain usein voimaa uskostani ja jaksoin olla läsnä lapsilleni vaikeissakin tilanteissa uskon eli Jeesuksen ansiosta.

        Koin myös osani lasteni vanhempana arvokkaana uskon kautta jonka vuojsi kykenin arvostamaan omaa vanhemmuuttani sekä kotona tekemääni työtä lasteni parissa. Sain tuosta voimaa arkeen joka näkyi lapsileni minun jaksamisena.

        Koin myös tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta vanhemmuudestani uskoni kautta joka kohdistui lapsiini ihan suoranaisesti ja konkreettisesti turvallusuudentunteena.

        Koin myös itse turvallusuudentunnetta uskoni vuoksi ja rauhaa, joka heijastui lapsiini.

        Koin luottamusta siihen, että olen oikealla paikalla toteuttaessani vanhemmuuttani, Jumalan minulle säätämällä paikalla, joten en ollut koskaan yksin vanhemmuuteni kanssa vaan Jumalan ohjauksessa ja hänen henkensä kanssa. Koun ettei minua ole jätetty yksin selviämään tai pulaan joka heijadtui lapsiini vahvistavana turvallusuuden tunteena Jumalan ansiosta.

        Olin toiveikas luottaessani Jumalaan lapsiani ajatellen joten haksoin kannustaa ja rohkaista lapsiani.

        Kyllä Jeesuksesta on kaikkeen. Voin todeta että aivan kaikkeen.

        Luottamus Jumalaan on elämän suurimpia siunauksia voin todeta näin jälkikäteen.

        ST

        "Kyllä on ollut. Sain usein voimaa uskostani ja jaksoin olla läsnä lapsilleni vaikeissakin tilanteissa uskon eli Jeesuksen ansiosta."


        Minä sain uskoa rikkautta elämääni lapsistani ja sain olla läsnä heidän kasvussa siihen ei tarvittu mitään ulkopuolista tahoa


        "Koin myös osani lasteni vanhempana arvokkaana uskon kautta jonka vuojsi kykenin arvostamaan omaa vanhemmuuttani sekä kotona tekemääni työtä lasteni parissa. Sain tuosta voimaa arkeen joka näkyi lapsileni minun jaksamisena."


        Itse koin itseni arvokkaaksi lasteni ja perheeni kautta siihenkään en tarvinnut kuin miheni lasteni vilpittömän rakkauden


        "Koin myös tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta vanhemmuudestani uskoni kautta joka kohdistui lapsiini ihan suoranaisesti ja konkreettisesti turvallusuudentunteena."


        Minulle turvallisuudentunteen toi aviopuoliso joka oli aina läsnä tarvittaessa en koskaan ollut yksin olemme onnellinen perhe edelleen .




        "Koin luottamusta siihen, että olen oikealla paikalla toteuttaessani vanhemmuuttani, Jumalan minulle säätämällä paikalla, joten en ollut koskaan yksin vanhemmuuteni kanssa vaan Jumalan ohjauksessa ja hänen henkensä kanssa. Koun ettei minua ole jätetty yksin selviämään tai pulaan joka heijadtui lapsiini vahvistavana turvallusuuden tunteena Jumalan ansiosta."

        Huomaan lukiessani sinun tekstiäsi kuinka erilaisia ihmiset ovat ja kuinka saavat erilaisista asioista voimaa.
        Itse valitsen tietysti lapset joista olen onnellinen ja joista saan edelleen voimaa ja iloa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä on ollut. Sain usein voimaa uskostani ja jaksoin olla läsnä lapsilleni vaikeissakin tilanteissa uskon eli Jeesuksen ansiosta."


        Minä sain uskoa rikkautta elämääni lapsistani ja sain olla läsnä heidän kasvussa siihen ei tarvittu mitään ulkopuolista tahoa


        "Koin myös osani lasteni vanhempana arvokkaana uskon kautta jonka vuojsi kykenin arvostamaan omaa vanhemmuuttani sekä kotona tekemääni työtä lasteni parissa. Sain tuosta voimaa arkeen joka näkyi lapsileni minun jaksamisena."


        Itse koin itseni arvokkaaksi lasteni ja perheeni kautta siihenkään en tarvinnut kuin miheni lasteni vilpittömän rakkauden


        "Koin myös tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta vanhemmuudestani uskoni kautta joka kohdistui lapsiini ihan suoranaisesti ja konkreettisesti turvallusuudentunteena."


        Minulle turvallisuudentunteen toi aviopuoliso joka oli aina läsnä tarvittaessa en koskaan ollut yksin olemme onnellinen perhe edelleen .




        "Koin luottamusta siihen, että olen oikealla paikalla toteuttaessani vanhemmuuttani, Jumalan minulle säätämällä paikalla, joten en ollut koskaan yksin vanhemmuuteni kanssa vaan Jumalan ohjauksessa ja hänen henkensä kanssa. Koun ettei minua ole jätetty yksin selviämään tai pulaan joka heijadtui lapsiini vahvistavana turvallusuuden tunteena Jumalan ansiosta."

        Huomaan lukiessani sinun tekstiäsi kuinka erilaisia ihmiset ovat ja kuinka saavat erilaisista asioista voimaa.
        Itse valitsen tietysti lapset joista olen onnellinen ja joista saan edelleen voimaa ja iloa .

        Olen iloinen, että olet saanut kokea onnea ja tyytyväisyyttä.

        Voimaannuit suhteestanne. Sekin on ihana asia josta tunnen iloa puolestasi.

        Itse sain uskostani voimaa myös parisuhteen haasteisiin niin että pysyimme mieheni kanssa yhdessä loppuun asti.

        Sain voimaa myös suruun ja ahdistukseen Jumalalta. Totrakait myös ystöviltäni ja sukulaisilta, mutta orosessit on jojaisen itse tehtävä ja niussä koin, että Jumalaan uskominen ja luottaminen oli suuri apu sekä lohdutus.

        Myös tulevaisuuden suhteen olen luottavainen Jumalan ansiosta kävi miten kävi niin Jumalan johdatuksessa voin turvata siihen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iloinen, että olet saanut kokea onnea ja tyytyväisyyttä.

        Voimaannuit suhteestanne. Sekin on ihana asia josta tunnen iloa puolestasi.

        Itse sain uskostani voimaa myös parisuhteen haasteisiin niin että pysyimme mieheni kanssa yhdessä loppuun asti.

        Sain voimaa myös suruun ja ahdistukseen Jumalalta. Totrakait myös ystöviltäni ja sukulaisilta, mutta orosessit on jojaisen itse tehtävä ja niussä koin, että Jumalaan uskominen ja luottaminen oli suuri apu sekä lohdutus.

        Myös tulevaisuuden suhteen olen luottavainen Jumalan ansiosta kävi miten kävi niin Jumalan johdatuksessa voin turvata siihen.

        ST

        Orosessit = prosessit


    • Anonyymi

      Ainakin Jeesuksen ottoisä piti tarinan mukaan oman kersan teilaamista ihan ok menettelynä.

      • Anonyymi

        Jeesuksen ottoisä, Joosef; oli Jeesuksen ristinnaulitsemisen aikaan
        ajat sitten kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen ottoisä, Joosef; oli Jeesuksen ristinnaulitsemisen aikaan
        ajat sitten kuollut.

        Raamattu ei sitä tosin kerro. Siksi keskiajalla päätettiin kirjoittaa tarina jossa Jeesus todistaa Joosefin kuolemaa ja Saatana tanssii Joosefin kuolinvuoteen ympärillä piiritanssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen ottoisä, Joosef; oli Jeesuksen ristinnaulitsemisen aikaan
        ajat sitten kuollut.

        Jumalanhan Jesse otti isäkseen kun Maria ei paljastanut että ketkä kaikki sitä oli käyneet polkemassa. Sanoi vain että jumalaiselta se ainakin tuntui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalanhan Jesse otti isäkseen kun Maria ei paljastanut että ketkä kaikki sitä oli käyneet polkemassa. Sanoi vain että jumalaiselta se ainakin tuntui.

        Jeesus ei ottanut Jumalaan isäkseen, vaan Jumala otti Jeesuksen pojakseen.


    • Anonyymi

      Näinä aikoina uskovaiset jäävät yksin. Paljon on niitä jotka ovat jo luopuneet. Jos lapsesi luopuvat uskosta on elättävä kuin lapsiasi ei olisi olemassakaan. Eikä koskaan ollutkaan. Ja jos puolisosi luopuu uskosta on elettävä kuin puolisoasi ei olisi olemassakaan. Eikä koskaan ollutkaan. Uskossa olevan kristityn elämä on armotonta ja rankkaa enkä tiedä jaksanko enää itsekkään pysyä uskossa ja elää Jumalassa. Loppu on lähellä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö !

        Olet ihan sekaisin !

        Raamattu ei kehoita missään hylkäämään perhekuntalaisiaan !

        Sen sijaan se sanoo:

        1. Tim. 5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !

        Olet ihan sekaisin !

        Raamattu ei kehoita missään hylkäämään perhekuntalaisiaan !

        Sen sijaan se sanoo:

        1. Tim. 5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

        Näin on. Jokaisen kuuluu huolehtia perhekunnistaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !

        Olet ihan sekaisin !

        Raamattu ei kehoita missään hylkäämään perhekuntalaisiaan !

        Sen sijaan se sanoo:

        1. Tim. 5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

        Mutta Jumala on Pyhän Hengen kautta sanonut ja ilmaissut ettei sen kanssa saa olla missään tekemisissä joka ei ole uskossa vaan tulee olla kuin tätä Jumalaa vailla olevaa ei olisi olemassakaan. Ei nyt eikä koskaan. Sanotaahan Raamatussakin "poista paha keskuudestasi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !

        Olet ihan sekaisin !

        Raamattu ei kehoita missään hylkäämään perhekuntalaisiaan !

        Sen sijaan se sanoo:

        1. Tim. 5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

        Matt. 10:34-35 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan."
        Matt. 10:37 "Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua (Jeesusta), se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;"
        Matt. 19:29 "Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun (Jeesuksen) nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän."
        Matt. 23:9 "Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa."
        Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun (Jeesuksen) tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."


    • Anonyymi

      Kahjo helluntailainen on hyvä ja suorittaa vaan.

    • Anonyymi

      Tämä on hupaisin palsta missä olen ollut.
      Olen nyt 2 kertaa yrittänyt laittaa tänne raamatunlainauksia pelkästään ilman että kirjoitan itse riviäkään ja ne poistetaan saman tien .

      Onko raamatun tekstit kiellettyjä uskonto palstalla ?

      • Anonyymi

        Raamatun siteeraamisesta voi joutua ongelmiin, sakkoihin tai pahimmassa tapauksessa vankilaan. Valtakunnansyyttäjän mukaan Raamatun siteeraaminen on vihapuhetta. Tämä on kuitenkin vain osatekijä. Palstan moderointia hoitaa automatisoitu robotti, tekoäly, jonka tarkoitus on pitää keskustelut asiallisena, puhtaina ja sääntöjen mukaisina. Tämä koskee muun muassa harhaanjohtavan misinformaation eli väärän valhetiedon levittämistä palstoilla. Asia josta kirjoittaa on pidettävä paikkansa ja oltavat totta jos ei halua että kommenttia poistetaan. Tästä voidaan tulla siihen että suuri man osan tutkijoiden mielestä Raamatun kertomukset ovat myyttejä ja legendoja joiden todenperäisyyttä ei voida varmistaa joten ne ovat todennäköisemmin satua.


      • Anonyymi

        Ei niillä tietenkään mitään arvoa ole, pelkkiä lainauksia vanhoista ja valheellisista teksteistä.


    • Anonyymi

      Matt. 10:34-35 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan."
      Matt. 10:37 "Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua (Jeesusta), se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;"
      Matt. 19:29 "Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun (Jeesuksen) nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän."
      Matt. 23:9 "Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa."
      Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun (Jeesuksen) tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

      • Anonyymi

        Tuossa on aika monta esimerkkiä siitä kuinka rakastava uskonto kristinusko on perhekuntaa kohtaan .Aika järkyttävää eikö ?


    • Anonyymi

      Kolmas kerta ja katotaan poistetaanko kohta

    • Anonyymi

      Vad menar du, jag förstår inte?

    • Anonyymi

      Eh heh, sitä ei voi varastaa. Voi onneton

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe