Aihe

Kummanko valitset

Anonyymi

Poronkäristys pottumuusilla kera puolukkasurvoksen vai lihapullakastike kuoriperunoilla kera porkkana-apoelsiiniraasteen?

ST

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi lihapullakastike kuoriperunoilla ja appelsiini-porkkanaraaste. Sitä söisin mieluiten. Myös puolukoita / puolukkahilloa lisänä, tai mustaherukkahyytelöä, esim.

Nam. 😋

Minkälaisesta ruuasta ST:n koira tykkää? Mulla viimeisin hauveli rakasti kaalikeittoa ja hernekeittoa! Slurps-slurps-slurps-nam-mmmmm... Tämä on hyvää!
      ~

• Anonyymi

Miten koiran massu kesti hernekeiton ja kaalen??

Oma koura syö kotiruokaa mieluiten, ennemmin kuin kuivanapuja tai koiranmakkaraa.

Viljat eivät sovi.

Ne kuivat possunkorvat on herkkua ja ihmisruuasta maksaloota.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten koiran massu kesti hernekeiton ja kaalen??

Oma koura syö kotiruokaa mieluiten, ennemmin kuin kuivanapuja tai koiranmakkaraa.

Viljat eivät sovi.

Ne kuivat possunkorvat on herkkua ja ihmisruuasta maksaloota.

ST

Maksalootasta toinen koirani piti. Mutta sen kuoltua, ruumiinavauksessa todettiin sen oman maksan olleen aivan sökö. Maksalaatikko nimittäin sisältää runsaasti A-vitamiinia ja se ei ole hyväksi.

Miten Koira Kolmosen massu kesti nuo keitot? Kyllä se kesti, mutta en muista, pierettivätkö nämä ruuan antimet häntä jotenkin enemmin, ehkä...

Koira nro 2 taas rakasti kuorimattomia kananmunia. Yhtenä pääsiäisenä, suihkuun mennessäni, jäi pöydälle muutama maalattu kananmuna... "Hyiiiii! Kuka Tuhmeli...?!"

Sitten totesin, että saamme kai nyt sitten odottaa neidiltä kirjavakuorista p*kaa. Tämän jälkeen tarjosin hälle joskus kuorimattoman, keitetyn kananmunan. Saipahan kalkkia, ja vatsa kesti sen.

Voi, miten mulla on teitä ikävä! 🐶🐕🐩 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksalootasta toinen koirani piti. Mutta sen kuoltua, ruumiinavauksessa todettiin sen oman maksan olleen aivan sökö. Maksalaatikko nimittäin sisältää runsaasti A-vitamiinia ja se ei ole hyväksi.

Miten Koira Kolmosen massu kesti nuo keitot? Kyllä se kesti, mutta en muista, pierettivätkö nämä ruuan antimet häntä jotenkin enemmin, ehkä...

Koira nro 2 taas rakasti kuorimattomia kananmunia. Yhtenä pääsiäisenä, suihkuun mennessäni, jäi pöydälle muutama maalattu kananmuna... "Hyiiiii! Kuka Tuhmeli...?!"

Sitten totesin, että saamme kai nyt sitten odottaa neidiltä kirjavakuorista p*kaa. Tämän jälkeen tarjosin hälle joskus kuorimattoman, keitetyn kananmunan. Saipahan kalkkia, ja vatsa kesti sen.

Voi, miten mulla on teitä ikävä! 🐶🐕🐩 💞

Ei se maksaloota ole huono juttu koirallekkaan, koska syö sitä harvoin, harvemmin kuin kerran kuussa.
        Miksi koirallesi tehtiin ruumiinavaus? Elikö kuin vanhaksi?

Tämä nykyinen on 9v nyt, saa nähdä milloin kuukahtaa. Tosin ikä ei näy vielä päälke päin. Hyppii ja juoksee kuin nuori koira.

ST

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      10765
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      4416