Ettäs tiedätte. Nyt ajelemaan ne karvatoosat
https://www.seiska.fi/Hotnow/Koolla-on-valia-lisaa-seksia-ja-kukapa-ei-olisi-posliini-Supermuodokas-Elina-Tervo-tykitti
Vuonna 2021 posliini on normi
16
120
Vastaukset
- Anonyymi
Karvat on parasta.Hyi lakkaa seisomasta
jos ei ole karvoja. Nyt on päinvastoin ollut juttuja, että karvat ovat tekemässä uutta tulemista.
- Anonyymi
Eikä parasta ennen päivä ole viimeinen käyttöpäivä, vaikka olisikin 34v. Ettäs tiedätte.
- Anonyymi
En varmasti ajele karvojani. Heilu sinä vain siellä pillusaitteilas ja vedä käteen. Mun tontille ei ole asiaa.
- Anonyymi
Ole sitten juntti
Haluaisin kuulla tähänkin asiaan ensin Lola Odusogan ja Sara Siepin näkemyksen, ennen kuin muodostan lopullisen mielipiteeni. Tuo misu on kuitenkin vielä tässä supermuodokkaiden sarjassa ns. nevöhööd-osastoa.
- Anonyymi
Kyllä karvaton vaan on siistimpi.
- Anonyymi
Pedofiili koulutyttöä haluaa.
- Anonyymi
Naiset voisi sanoa myös rehellisesti monenko jännämiehen käyttämiä ovat. Ja monenko miehen kanssa ovat paneskelleet rahasta koska naiset etenee reittiä pitkin ja saavat työ tilaisuuksia sen takia.
- Anonyymi
Käsivarret tuolla on kuitenkin miehekkään karvaiset ja omituisen lyhyet naiseksi, kun hän kuitenkin ilmoittaa olevansa 168 cm. Mielummin hoikat karvattomat käsivarret ja siistitty lyhyt karvoitus kuin miehekkäät kädet ja kynitty kananiho-vako.
- Anonyymi
Mitä vitun väliä jollai karvoilla.ja jos on nii ajaako vai ei.eikö oikeasti teillä ole muuta mielessä kun seksi karvat läskit jne.en kuulu tähän maailmaan.kuulun toiselle planeetalle.olette tyhjiä kuoria.kuin yllätysmunia jossa ei yllätystä.
- Anonyymi
Tämä. Kerrankin joku fiksu täällä
- Anonyymi
Oletko itse ajellut posliiniksi?
- Anonyymi
Tuon naisen alla olisi mukava olla, kun nainen ähkisi päällä..... ohhhhhh.....
- Anonyymi
Haluaisin tutustua tervon posliiniin no ei hänen vartalostaan mitään puutu eli tykkään ja sais minut aika helposti omakseen
Varhaiskantaisilla eli ns. luonnonkansoilla sekä monien aikojen sivistyskansoillakin, muinaiset egyptiläiset, keskiajan kristityt ja islam, posliini on ollut normi. Islamin piirissä nykyisinkin yleinen. Länsimaisen sivistyksen leviäminen on tuonut karvakolmion muotiin sielläkin missä se ei ennen ollut.
Halpojen tehdaskankaitten tulo on pikku hiljaa tukenut jo kauan vallinnutta karvamuotia. Nyt taas on uusia ääniä. Edelleen monet naiset kuitenkin ovat niin sorrettuja, että uskovat naisen sukupuolielinten olevan rumat. Siksi niitä peittäviä karvoja ei myöskään saisi poistaa.
Kun kävin vaimoni kanssa runsas 50 vuotta sitten toisen nuorenparin luona, mies aivan tosissaan käytti kiertoilmaisuna naisen kauneimmasta sanontaa "ruma paikka". Olin kauhuissani, mutta minulle myös valkeni, että tässäkin asiassa naisten sorto on miesten tekoa.
Naisen elimet ovat tosiasiassa esittelykelpoisemmat kuin miehen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975938Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761352
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831203