Ulkomaalainen sairaanhoidon opiskelija yritti kaupata Koronalääkettä RIKASTUS!

Anonyymi

Poliisi otti kiinni rokotehuijauksista epäillyn naisen


Poliisi kertoo tiedotteessa, että nainen otettiin kiinni tänään Lappeenrannassa.

Poliisi on ottanut kiinni naisen, jota epäillään Kymenlaaksossa Virolahdessa tapahtuneista rokotehuijauksista. Poliisin mukaan naisen epäillään eilen kaupitelleen koronarokotteita ovelta ovelle 150 euron hintaan. Kaakkois-Suomen poliisista kerrotaan STT:lle, että olettamuksena on, ettei kyse todellisuudessa ollut koronarokotteista.

- Näin voisi olettaa. (Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä) Kymsotekin otti eilen kantaa ja sanoi, että ainoastaan heillä on aidot rokotteet, kommentoi komisario Jukka Tylli Kaakkois-Suomen poliisista STT:lle.

Tyllin mukaan ei vielä voida sanoa, kuinka monella ovella epäilty on käynyt, koska esitutkinta on vielä sen verran pahoin kesken.

- Useampia ilmoitus kuitenkin tuli eilen meille, hän lisää.

Eilisten ensitietojen mukaan epäilty on Tyllin mukaan esiintynyt ulkomaalaisena sairaanhoidon opiskelijana.

Nainen otettiin kiinni tänään Lappeenrannassa, poliisi kertoo tiedotteessa. Tyllin mukaan epäillyn jäljille päästiin poliisin omien tutkimusten ja poliisille tulleiden vinkkien avulla.

Tapauksesta tiedotetaan lisää aikaisintaan huomenna.

Meillä on paljon ILOA näistä ulkomaalaisista ihmisistä :)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen Lissukat taas näin tappoivat yrittäjän hienon vision.

      Kyllä Suomettuminen tuli taas ulkomaalaiselle hyvin esille.

      Lissut tappaa Suomessa yrittäjyyden

      • Anonyymi

        Järkyttävää yrittäjän toiminnan rajoittamista. Miksi vain pörriäinen saa kaupata rokotetta?


    • Anonyymi

      "Meillä on paljon ILOA näistä ulkomaalaisista ihmisistä :)"

      Joo, niin on. Mitäs vielä keksivätkään rikastuttaakseen meitä?

    • Anonyymi

      Tarvittiin ulkomaalainen keksimään näin hieno liikeidea.

    • Anonyymi

      Oliko ehditty neulaa työntämään kenenkään olkavarteen?

    • Anonyymi

      Tuossa naisessa on ainesta Suomen sosiaali ja Terveysmiministeriksi.

      Varmasti tulisi työhön edullisemmin kuin nykyinen ministeri.

    • Anonyymi

      Useampikin henkilö on yrittänyt kaupitella rokotetta Suomessa.
      Kyllä tällaisissa asioissa aina liiketoiminta elpyy.
      Ennakkomaksu käteisellä, 150 €.

    • Anonyymi

      Sinänsä paradiksaalista, että ulkomaalaistaustainen yritti itse rikastuttaa itseään...

    • Anonyymi

      Samalla neulallakin kun pistelee ihmisiä, säästää neulakustannuksissa, eihän korona verestä tartu ollenkaan, vaan niistä nenän pisaroista.

      Koronapotilas voi ruiskutella verta ympäriinsä ja kulkea haavoittunein käsin, ei se verestä tartu vaan aivastamisesta ja yskimisestä ja puhumisesta.

    • Anonyymi

      Mistä maasta tämä rokotehuijari on suomeen tullut, kuva lehtiin näkyville.

    • Anonyymi

      Kokoomus poliitikot ovat vihoissaan poliiseille, koska yksityisyrittäjyys taas torpattiin poliisin toimesta.

      Naisessa on aivan selvää Kokkomus poliitikon vikaa.
      Alue vaaleissa vain Kokoomuksen ehdokkaaksi!

      Suomen maine maailmalla kärsii kun täällä ollaan todella paljon yksityisyrittäjyyttä vastaan!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe