Aihe

Voice Finland

Anonyymi

Apupaskan identtiset kaksoset on törkeyden huippu Voice of Finlandissa.kumpikaan ei osaa laulaa, eikä juurikaan ymmärrä laulusta hevon paskaa ja tonilla on vielä törkeän ylimielinen käytös. Sipe nyt jotenkin menee,kunhan päivittäisi sen touho serkun luukin.

6

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua ärsyttää kun Sipe ja Toni huitoo koko ajan käsiään niinkun kaikkien pitäis huutaa kappaleet läpi niinkuin itse tekeevät. Vilkkumaa taas kiemurtelee penkissään niinku kiimanen kissa.

• Anonyymi

Vilkkumaan kiemurtelu ihmetyttää. Miksi hänen on vaikea istua rauhallisesti edes vähän aikaa? Ottaisi oppia miespuolisista tuomareista.

• Anonyymi

Toi Sipe nyt on ihan turha tyyppi tossa ohjelmassa. Menee ihan Tonin siivellä apulannassakin ja tässä sillä ei kyllä ole mitään annettavaa noille laulajan aluille.

• Anonyymi

Tttu mitä puheita toi Sipepukki pitää... Plaa pla plaa me ollaan sun silmät kun sä et nää minne mennä, me ollaan sun tukena kun sun jalat ei kanna.. plaa pla plaa. Mistä tun runokirjoista se noita vetelee?

• Anonyymi
      UUSI

Danny apuvalmentajana on pohjanoteeraus.
      Vanhus voisi jäädä jo eläkkeelle hoivaamaan nuoria suojattejaan.

• Anonyymi
      UUSI

No Toni itsekkin todennut ettei osaa laulaa hieman alkaneet tosiaan toistaa itseään samaten Juha Tapio irvistää noh käsikirjoitettua formaattia Ja laujalat vetää jotain ihme Balladeja suurin osa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8177
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      291
      5239
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      212
      3141