Mitä suuremman osan annat omastasi uhrilahjana kymmenyksiin

Anonyymi

Sitä suuremmin Herra sinua kiittää ja huomaa nöyryytesi Häntä kohtaan.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka Herra ?

• Anonyymi

Ei kaikki pelastu .

• Anonyymi

Puhelu Helvetistä.
      Ei tarvitse vastata.
      Nosta luuri ja anna soittaa "varattua".

Olet jo varattu Jeesukselle.
      ~

• Anonyymi

Barjesus oli juutalainen noita Kreikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Barjesus oli juutalainen noita Kreikassa.

Joka oli valehtelija ja iljettävä kartettava väärä profeetta.

Commandohauis

• Anonyymi

Elät tosiaan vanhaa liittoa . Uhraatko myös eläimiä ja ympärileikkaus .

• Anonyymi

Aloittaja

Näin on. Mutta älä paljasta kaikkia pyhiä asioita tässä foorumissa ateistien ja vapaa-ajattelijoiden pilkattaviksi. Herra kyllä maksaa omilleen, johtaa ja pitää huolen.

• Anonyymi

1Sam.15:22 Silloin Samuel sanoi: Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuluaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva.Ps.50:13 Minäkö söisin härkien lihaa ja joisin kauristen verta? Hoos.6:6 Sillä laupeutta minä haluan ekä uhria, Jumalan tuntemista enemmän kuin polttouhreja; Matt.9:13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: Laupeutta minä tahdon enkä uhria. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä. Matt.12:7 Mutta jos tietäisitte, mitä tämä on: Laupeutta minä tahdon enkä uhria, niin te ette tuomitsisi syyttömiä.

• Anonyymi

Polttouhreja ja teurasuhreja Jumala ei kaipaa, mutta raha Jumalalle kyllä kelpaa. Kukaan vain ei tahdo osata kertoa mitä se Jumala sillä kaikella rahalla tekee ja mihin tämä sitä tarvitsee.

• Anonyymi

Taitaa mennä kymmenyksesi kermakakkuelämään hulppean auton takaistuimella.

• Anonyymi

Mitä 12 eurolla saan siunausta?

• Anonyymi

On tosiaan aika harhakuvitelma että Jumala olisi niin köyhä että hän tarvitsisi meidän ropojamme ja lahjoituksiamme. Tai jos olisi, niin se tosi outoa.

• Anonyymi

Ei ne kymmenykset jumalalle ole tarkoitettukaan. Lahkosaarnaajat niitä kymmenyksiä tarvitsevat jokapäiväiseen elantoonsa ja ei siinä ole mitään outoa. Lahjoitukset ovat bonuksia siihen päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kymmenykset jumalalle ole tarkoitettukaan. Lahkosaarnaajat niitä kymmenyksiä tarvitsevat jokapäiväiseen elantoonsa ja ei siinä ole mitään outoa. Lahjoitukset ovat bonuksia siihen päälle.

Eihän siinä sitten mitään kun tunnustetaan se tosiasia eikä liitetä Jumalaa siihen tai Jumalan tarvetta. Siihen rahaan ei vain saa kiintyä eikä siitä saa tulla Jumalaa.

• Anonyymi

En maksa kymmenyksiä.

Ne, jotka niitä maksavat, tekevät Raamatun mukaan sen niin, että antavat pastoreille viljaa ja karjaa. Muiden kuin maanviljelijöiden ja karjankasvattajien ei Raamatun aikana tarvinnut maksaa kymmenyksiä.

• Anonyymi

Ei kymmenyksiä, ei kirkollisveroja, olen Publikaani.

• Anonyymi

En maksa kymmenyksiä, sillä en omista maata Israelissa. Kymmenyksen maksettiin Luvatun maan sadosta, karjasta ja viljasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En maksa kymmenyksiä, sillä en omista maata Israelissa. Kymmenyksen maksettiin Luvatun maan sadosta, karjasta ja viljasta.

Nykyaikana turha maksaa kymmenyksiä kenellekään. Monet lapsiperheet kovilla muutenkin rahan kanssa pärjäämisessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      765
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      698
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe