HUONOJA PROFETIOITA
En puhu vääristä profetioista, sillä sellaisia levittävät ei-kristityt okkultistiset ennustajat eksyttääkseen eivätkä nämä uskonveljet. Mm. seuraavilla veljillä on kuitenkin opetukseeni liittyviä huonoja profetioita:
A. Petri Paavola, Linnunrata.org, ym: Jeesuksen tulemusta edeltää ahdistuksen aika. - Vihan ajasta pelastutaan vihan ajan alkaessa Jerusalemista sovittaessa. http://wwnet.fi/users/veijone/daniel1.htm
B. Olavi Syväntö ym.: Palestiinan valtiota ei tule koska Raamattu ei sitä mainitse. - Kyllä tulee ja ylösoton merkiksi. Ja Raamattukin tuntee Palestiinan siten että tietää Israelin maan jaettavan.
C. Jouko Piho ym.: Venäjä hyökkää Suomeen ennen ylösottoa. - Ei hyökkää vaan valerauhan ylösottoineen jälkeen.
D. Weijo Lindroos ym.: 1. Paavi on viimeinen suuri Antikristus. 2. Venäjä ei hyökkää Suomeen. - 1. Paavi on pieni antikristus ja porton pää. Ei se joka tulee ja ilmestyy Jerusalemin valerauhaa vahvistamaan. 2. Weijo vastustaa Venäjä hyökkää Suomeen huonoja profetioita niin rajusti, että kieltää kokonaan Venäjän hyökkäävän Suomeen.
E. Samuel Tuominen: Prinssi Charlesia antikristuksena pitävä. - Ihan höpö käsitys, ja vastaavia vääriä antikristusehdokkaita on paljon.
F. Nokialainen Olli R.: Väärä antikristus hänelläkin: Donald Trump. (https://nokialainen.blogspot.com/2016/12/amerikkalainen-antikristus-donald-j.html). Samuel Tuomisen mukaan Olli R. näki ulkokultaisuutta ja farisealaisuutta kaikissa muissa paitsi itsessään. (https://samueltuominen.com/2021/01/31/julkinen-irtisanoutumiseni-henkilosta-nimelta-olli-r/)
Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/
Huonoja profetioita
22
862
Vastaukset
- Anonyymi
Ja myös huonoja arvostelijoita!
Oikean profeetan löytäminen on helppoa, pyydät vain oikeat lottonumerot etukäteen.
Jos ei tule loton päävoittoa, on profeetta epäprofeetallinen, eli huono huijari. Kuten ne kaikki ovat. Poikkeuksetta.
- Anonyymi
Profetiat täytyy koetella. On katsottava miten profetia sopii Raamatun sanomaan. Rukoukset voivat myös tehdä profetian tarpeettomaksi, kun profetian varoitus otetaan todesta. Raamatun 735:stä profetiasta 596 on toteutunut, joten 139 , lopunaikoihin sijoittuvaa ennustetta on jäljellä.
- Anonyymi
Mutta profeetoista itsestään ei niin väliä? Ei ole ennen nähty sellaista profetoimista näillä sivuilla, kuin ne, jotka ennustivat tulevan profeetan, ja se, joka lopulta näytti häneksi osoittautuvan. Kun profeetta tulee, kansa vaikenee, kun taas se toinen puoli on erityisen kiinnostunut asiasta. Samoin kävi Jeesuksen aikana, ja valtiot eivät ole siitä muuttuneet. Se, joka kehoittaa kansaa käyttämään järkeä, on uskonoppineiden vihollinen, koska uskonoppineet perustavat uskonsa harmaata tietoa sisältävään raamattuun.
- Anonyymi
Sosiaalidemokraattinen profetia kunnassaan käy kyllä. Useimmat on sillä kannalla jo. Voi ihmislasta, voi.
- Anonyymi
"En puhu vääristä profetioista, sillä sellaisia levittävät ei-kristityt okkultistiset ennustajat"
Joko aloittaja on tietämätön, tai sitten ei tunne ihmisiä. Ei tarvitse olla kun no life, päästään vialla ja valheellisesti näytellä profeettaa ja häiritä keskustelua. - Anonyymi
Voisitko kirjoittaa nimelläsi kun sinulla näyttää olevan tietoa mainitsemistasi henkilöistä.
On helppo heitellä ja vihjailla ilman, että lukijat voisivat sinua arvioida jonkin elämäsi seikan perusteella.- Anonyymi
Onko näin ?
- Anonyymi
Tuominen on kunnolla lääpällään Trumppiin. Sitä päivittäin ylistää.
- Anonyymi
Kuuluuko Pelastussano bloginpitäjä Jarmo Eklund väärien profetioiden antajiin ?
- Anonyymi
Siis Pelastussanoma blogi. Ja korjataan kysymys, onko Jarmo Eklund huonojen profetioiden antaja ?
- Anonyymi
Michale Brownia tympii höpöopetukset tempauksista.
https://stream.org/enough-with-these-crazy-rapture-prophecies/ - Anonyymi
Piho: Tämä on viides tietooni tullut profeetallinen sanoma Helsingin tuhosta.
https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/- Anonyymi
Piho, ah tuo itserakkauden ilmentymä....
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Piho, ah tuo itserakkauden ilmentymä....
Profeetta Veijonen söi itsensä hengiltä!
Miksei Herran tähden , hän ei syönyt?
- Anonyymi00014
up!
- Anonyymi00015
Huono: kun jos Venäjä rynnii rakennetun panssariaidan läpi niin jos ei ennätetä miinoittaa pitkin aidan reunustaa kulkevaa tietä niin vihollinen pääsee pikavauhdilla jakaantumaan laajalle alueelle terroritekoihin.
- Anonyymi00017
Jos Herran seurakunta ei saa paikkakunnalla suosiota, nii ei sitten myöskään epäjumalalmenonojakaan sallita: Valasrannan tanssilava: tanssikausi keskeytettävä välittömästi - Ilta-Sanomat https://share.google/VL93CDnfaJ64K6omh
- Anonyymi00018
Väärä ja huono profetia: sama tulos profeetalle ja seuraajille kummassakin tapauksessa: roo1:18-19, 2:12,
Joh6:45, Luuk 6:26, je14:14, Matt 7:15.
Mikä on hyöty tietää että loppu tulee, mutta ei ota apua vastaan. (luuk16:15, Joh3:16) - Anonyymi00019
Lisään kohta G Jari pasasen profetia itämerelle tulevasta konfliktista joka toteutuu lähiaikoina.
- Anonyymi00020
Katkelma Veronika Lännen profetiasta:
rukouksessa ollessani kuulin yhtäkkiä nämä sanat: ”Rukoilkaa! Sillä Hamanin hirsipuut on pystytetty, ja Hormuzin silmukka kiristyy Kotka-kansani kaulan ympärille!”
Kun kuulin nuo sanat ja kirjoitin ne nopeasti muistiin, minulle näytettiin, että aivan kuten Haman valmisti hirsipuun ja silmukan Mordokaille ja Jumalan kansalle muinaisessa Persiassa ( Ester 5:9-14 ), niin Hamanin Henki, joka aikoinaan toimi Persiassa, ilmenee jälleen nykyajan IRANIN maassa.
Sitten yhtäkkiä näin Hormuzinsalmen muodossa olevan hirttosilmukan – maantieteellisen ja henkisen strategisen kuristusotteen, joka kiristyi Kotkansakunnan, Amerikan, kaulan ympärille! - Anonyymi00021
Hyvä profetia, Israelin Jumala varjeli Golanin kukkuloilla:
Lokakuun seitsemäntenä päivänä, kun maani eteläosa paloi, olin täällä.
Pohjoisessa.
Naturissa, Golanin kukkuloilla, juuri tässä talossa, josta kirjoitan teille juuri nyt.
Tiedät mitä etelässä tapahtui.
Koko maailma näki sen.
Se mitä maailma ei nähnyt, odotti pohjoisessa.
Olen reservisotilas.
Seuraavina päivinä ylitin veljieni kanssa Libanonin rajan.
Ja näin sen omin silmin.
Näin kuinka valmiita he olivat.
Hizbollah.
Ei kaukana. Ei jonain päivänä.
Muutaman metrin päässä rajasta.
Lyhyen kävelymatkan päässä omasta etuoveltani.
Varusteet olivat siellä.
Asemat olivat siellä.
Suunnitelma oli siellä.
He olivat valmiita syöksymään yli ja tekemään pohjoisessa saman kuin etelässä.
Vain suurempina. Paljon, paljon suurempina.
En aio teeskennellä tietäväni lukuja.
Kukaan ei voi.
Mutta tiedän mitä näin.
Ja uskon koko sydämestäni, että se olisi ollut katastrofi, jollaista tämä maa ei ole koskaan ennen nähnyt.
Tuhansia. Kymmeniä tuhansia.
Koteja kuten minun. Perheitä kuten minun. Lapset kuten minun lapseni.
Sen piti tapahtua samana aamuna.
Synkronoidusti. Etelään ja pohjoiseen samaan aikaan.
Kaksoisisku suoraan Israelin sydämeen.
Eikä sitä tullutkaan.
Olen kysynyt sotilailta. Olen kysynyt itseltäni.
Kukaan ei osaa selittää, miksi pohjoinen ei kukistunut sinä päivänä.
Vihollinen oli valmis. Hetki oli asetettu.
Ja käsi, jonka olisi pitänyt iskeä, ei yksinkertaisesti iskenyt.
En ole mies, joka tavoittelee helppoja ihmeitä.
Olen haudannut ystäviä. Olen nähnyt oikeaa sotaa.
En sano tuota sanaa kevyesti.
Mutta minulla ei ole tähän muuta sanaa.
Se oli Jumala.
Psalmi sanoo: "Jos Herra ei olisi ollut meidän puolellamme,
kun ihmiset nousivat meitä vastaan, he olisivat niellyt meidät elävältä.
Kiitetty olkoon Herra, joka ei antanut meitä heidän hampaidensa saaliiksi.
Sielumme on pelastunut kuin lintu lintumiehen paulasta.
Paula on katkennut, ja me olemme pelastuneet."
Se ei ole minulle enää runoutta.
Se on minun kaduni.
Se on minun taloni.
Se on seitsemännen lokakuun aamu Golanin kukkuloilla.
Israelin varjelija ei torku eikä nuku.
Sinä yönä Hän ei nukkunut.
Vihollisen odottaessa pimeydessä Israelin varjelija oli hereillä.
Ja pohjoinen pysyy yhä pystyssä sen tähden.
Kerron tämän teille, koska te rukoilette tämän maan puolesta.
Teidän täytyy tietää, mitä vastaan rukouksenne ovat seisseet.
Ja teidän täytyy tietää, kuka vastasi.
Psalmi sanoo, että tuhat kaatukoon viereltäsi, mutta se ei tule lähelle sinua.
Minä seisoin juuri siinä paikassa, mihin sen olisi pitänyt tulla,
mutta se ei tullut.
Joten en aio olla siitä hiljaa.
En nyt.
En tällaisina päivinä, kun maailma unohtaa niin nopeasti.
Jumala pelasti henkeni.
Jumala pelasti perheeni.
Jumala pelasti kotini.
Ja uskon, että Hän pelasti sinä aamuna enemmän ihmishenkiä kuin kukaan meistä tällä puolella taivasta tietää.
Kerro se missä olet.
Kerro se kirkossasi.
Kerro se lapsillesi.
Pohjoinen ei kaatunut, ja vain taivas voi selittää miksi.
Rukoilkaa Jerusalemin rauhaa.
Ja kiittäkää Häntä, joka vartioi Golanin vuorta
sinä aamuna, jona Israelin vartija ei nukkunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522