Kävitkö jääkaapilla?

Anonyymi

Minä kävin. Jo kolmas voileipä menossa, vaikka olin ajatellut seuraavaksi syödä vasta aamupalaa. Vaasan Ruispalat, Creme Bonjour-levite ja XTRA- Emmental. Nam.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltakahvi ja muutama keksi. Syömisen suhteen olen sen verran heikkoluonteinen, että en voi pitää kaapeissa herkkuja, vaan pitää ostokset suunnitella etukäteen kauppareissujen välillä kuluviksi.

      Inhoan ostoksilla käyntiä, joten pakote myös toimii. ; )

      • Anonyymi

        Onhan niitä kauppakassipalveluja. Tilaus netissä ja herkkukassi ovelle. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä kauppakassipalveluja. Tilaus netissä ja herkkukassi ovelle. :D

        En tarvitse neuvoja luistaakseni painonhallinnastani. Osaan itsekin. ; )


      • Anonyymi

        Jos juon kahvia illalla se valvottaa mua eli juon teetä iltaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä kauppakassipalveluja. Tilaus netissä ja herkkukassi ovelle. :D

        Paljonko ne kauppakassipalvelut maksaa per kerta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä kauppakassipalveluja. Tilaus netissä ja herkkukassi ovelle. :D

        Jos on varaa maksaa palvelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä kauppakassipalveluja. Tilaus netissä ja herkkukassi ovelle. :D

        Katsokaa kasseissanne olevien elintarvikkeiden parasta ennen päivämäärät?


    • Anonyymi

      Aloittajalla ei olekaan omaa elämää, toivottavasti hänellä sentään on oma jääkaappi.

      • Anonyymi

        Miten niin? Mitenkäs sinun oma elämäsi ja jääkaappisi? Vai kuusen juurellako kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Mitenkäs sinun oma elämäsi ja jääkaappisi? Vai kuusen juurellako kirjoittelet?

        Siinä se ero juuri on, että onko kiinnostunut omastaan vai jonkun toisen elämästä ja jääkaapista. Aiheita voi keksiä tai niitä voi kyylätä, jos ei ole riittävän älykäs keksimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se ero juuri on, että onko kiinnostunut omastaan vai jonkun toisen elämästä ja jääkaapista. Aiheita voi keksiä tai niitä voi kyylätä, jos ei ole riittävän älykäs keksimään.

        Syö sinäkin itsesi solakaksi ja älykkääksi!


    • Anonyymi

      Ostin HH:sta kaksi Luostari -Port salut juustoa á 2 euroa. Hyvää on kotimaisen tomaatin kanssa voikkuleivän päällä.

      • Anonyymi

        Minä syön näin talvella enemmän makeaa suippopaprikaa kuin kallista tomaattia. Tomaatti on usein mautonta. Jossakin näin ohjeen, että tomaatit pitäisi laittaa muutamaksi minuutiksi melko kuumaan veteen ja sen jälkeen kaataa vesi pois ja antaa tomaattien kuivua ja jäähtyä. Maku paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön näin talvella enemmän makeaa suippopaprikaa kuin kallista tomaattia. Tomaatti on usein mautonta. Jossakin näin ohjeen, että tomaatit pitäisi laittaa muutamaksi minuutiksi melko kuumaan veteen ja sen jälkeen kaataa vesi pois ja antaa tomaattien kuivua ja jäähtyä. Maku paranee.

        Tomaattia kuluu niin vähän päivittäin, että sen kilohinnalla ei ole juuri merkitystä. Ulkomainen paprika on varsin hintavaa. Oliko 4,89 Rainbow


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomaattia kuluu niin vähän päivittäin, että sen kilohinnalla ei ole juuri merkitystä. Ulkomainen paprika on varsin hintavaa. Oliko 4,89 Rainbow

        Suippopaprikat on usein tarjouksessa ja ovat tosi hyvänmakuisia.


      • Anonyymi

        Miltä se Port Salut juusto maistuu? En ole koskaan moista ostanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomaattia kuluu niin vähän päivittäin, että sen kilohinnalla ei ole juuri merkitystä. Ulkomainen paprika on varsin hintavaa. Oliko 4,89 Rainbow

        Tomaatissa on paljon lykopeenia joka on hyväksi ihmisen soluille vanhentumista vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se Port Salut juusto maistuu? En ole koskaan moista ostanut?

        No se on rasvainen, hieman aromikas kermajuusto. Eli Valion Luostaria voit kokeilla.
        Ostin siksi, kun oli Halpahallissa erä puoleen hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on rasvainen, hieman aromikas kermajuusto. Eli Valion Luostaria voit kokeilla.
        Ostin siksi, kun oli Halpahallissa erä puoleen hintaan.

        Tykkään kermajuustosta ja Aura -juustosta.


      • Anonyymi

        Mitä kotimainen maksoi HH:ssa kilolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kotimainen maksoi HH:ssa kilolta?

        tomaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suippopaprikat on usein tarjouksessa ja ovat tosi hyvänmakuisia.

        Tulee närästystä paprikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suippopaprikat on usein tarjouksessa ja ovat tosi hyvänmakuisia.

        No empä ole nähnyt ainuttakaan makean suippopaprikan "tarkousta".


    • Anonyymi

      Kävin just jääkaapilla hakemassa omenamehua. Jääkaappi näytti jo vähän tyhjältä joten pitää kai mennä kauppaan huomenna. En millään viittisi koska ärsyttää se ylenpalttinen varovaisuus mitä pitää noudattaa. Olen muuten laihtunut vähän tämän koronakriisin aikana koska ei tee mieli käydä kaupassa kovin usein.

    • Anonyymi

      Iltasyönti ennen nukkumaanmenoa tarkoittaa mulle teetä ja voileipäkeksejä juustopäällysteellä ja kurkkua. Sitten tulee hyvä uni.

    • Anonyymi

      Mä söin paistettuja muikkuja ja ruispuikulan.

      • Anonyymi

        Herkkua oli sulla.


    • Anonyymi

      Mieluinen ruoka on tärkeää ihmiselle poikkeusaikonakin. Hyvä mieluinen ruoka tuo mielihyvää kestää tätä vaikeaa aikaa jota nyt elämme Suomessa.

    • Anonyymi

      Suosittelen kyllä Milbona edamia tai Maatilan Parhaat viipaloitu kermajuustoa 🧀

      • Anonyymi

        Maatilan Parhaat...ovatkin ULKOMAISIA juustoja!


    • Anonyymi

      Kävin äsken paskalla...ajattelin jos jotakin kiinnostaa tietää.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku juntti syö ruisleipää.

      Kokeilkaa olla ilman pari viikkoa niin huomaatte, mitä se tekee elimistölle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe