Perussuomalaisvastaisten pitkä syntilista

Anonyymi

olette vastuussa tasan tarkkaan kaikesta siitä valtion velasta ja koronoiden vahingoista. Perussuomalaishallituksessa se olisi mennyt niin, että kaikki olisi oikeasti hoidettu

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten 2015 persuhallitus ja 35 000 maahan päästettyä pakolaista.

• Anonyymi

Älä luota mieheen, joka näyttää Jabba Hutilta.

• Anonyymi

PS tekee AINA KAIKKI OIKEIN!

• Anonyymi

Tässä sodassa on kyllä vaikea valita puoltaan. Kun vastakkain ovat persut ja toisaalla mielipidepunikit ja pystyykuolleet yms sen tason katkerikot, niin ei tiedä, kumpi siinä on toistaan pahempi. Kummankin osapuolen tavoitteena tuhota lopullisesti suomalainen hvyinvointivaltio ja sosiaaliturva, toiset pyrkivät siihen EU:n ja Schengen-sopimuksen avulla, toiset virolaisten ja venäläisten avulla.

Hieman sama tilanne kuin Hitler ja Stalin olisivat vastakkain. PS sentään väittää olevansa kansallismielinen, mutta todisteita siitä ei ole. Tuo toinen osapuoli taas pilkkaa avoimesti suomalaisuutta nimittämällä sitä impiwaaralaisuudeksi ja kirjoittelee tuohivirsuista, joten heidän positionsa kulttuuriin, jonka kieltä käyttämällä vaivaiset trollin roposensa tienaavat, on siten aika selvä: he halveksivat muita suomalaisia ja varsinkin eri tavalla ajattelevia suomalaisia, aivan avoismesti.

Historia on toisaalta opettanut sen, että kun Hitler ja Stalin iskevät vastakkain, ei siinä säästy vierestä katsomalla, vaikka kuinka sipsit ja olut maistuisivat. Antaisi edes itse Jumala merkin, kumpi noista belsebuupeista on enemmän saatanasta, että tietäisi kusta niiden niskaan edes hieman enemmän.

• Anonyymi

Aloittajalla on selkeitä vaikeuksia ilmaista ajatuksiaan täsmällisesti. Mutta oletettu viesti siinä on se, että jotkut pakat on syyllisiä kaikkeen ja Jussin persut olisi pelastaneet Suomen.

Lisäksi siinä tunnutaan vihjaavan, että jokin laskun maksun aika olisi noilla pahoilla edessä.

Katkeroituneen ja elämänilonsa menettäneen ajattelua.

• Anonyymi

Persut on jo näyttönsä antanut. Osaamatonta räpellystä, ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe