Hei ja rauhaa! Tarvitsisin rukousapua uuden foorumin puolesta että Herra johdattaisi oikeat uskonveljet sinne moderaattoreiksi kunhan heillä olisi raamatullinen ja terve usko ja nöyrä henki.
Mun foorumi on lempeäsävyinen keskustelufoorumipaikka kunhan tämän foorumin keskipisteenä on Jumalan Sanan valossa jutellaan kysellen, pohtien, tutkien ja rakentuen Jumalan asumukseksi Hengessä tuomalla esiin Raamatun oman näkemyksen.
Meidät tunnetaan Jeesuksen opetuslapsiksi kunhan meillä on keskinäinen rakkaus. Olisin kiitollinen jos kannat tämän foorumin puolesta rukouksin Herran haltuun. Kiitos etukäteen! <3
Rukousapua
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoile myös puolestani että tietäisin mikä on Herran tahto elämässäni. Kiitos paljon, esirukoilijat! Olkaa siunattuja Kristuksessa! <3
- Anonyymi
Mutta tarvitsisin silti rukousapua että Herra johdattaa oikeat henkilöt moderaattorien tehtävään siellä foorumissa kunhan heillä olisi terve ja raamatullinen usko, joka pohjautuisi Raamattuun ja heillä olisi nöyrä henki eivätkä olisi kärkkäitä bannaamaan eivätkä ylenkatsoisi ketään ja pitäisivät jatkuvasti yhteisymmärryksestä huolen ja heidät tunnettaisiin Jeesuksen opetuslapsiksi kun heillä olisi keskinäinen rakkaus.
Kiitos etukäteen ja olkaa siunattuja Kristuksessa, Jumalan lapset!
aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244