Rukousapua

Anonyymi

Hei ja rauhaa! Tarvitsisin rukousapua uuden foorumin puolesta että Herra johdattaisi oikeat uskonveljet sinne moderaattoreiksi kunhan heillä olisi raamatullinen ja terve usko ja nöyrä henki.

Mun foorumi on lempeäsävyinen keskustelufoorumipaikka kunhan tämän foorumin keskipisteenä on Jumalan Sanan valossa jutellaan kysellen, pohtien, tutkien ja rakentuen Jumalan asumukseksi Hengessä tuomalla esiin Raamatun oman näkemyksen.

Meidät tunnetaan Jeesuksen opetuslapsiksi kunhan meillä on keskinäinen rakkaus. Olisin kiitollinen jos kannat tämän foorumin puolesta rukouksin Herran haltuun. Kiitos etukäteen! <3

2

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rukoile myös puolestani että tietäisin mikä on Herran tahto elämässäni. Kiitos paljon, esirukoilijat! Olkaa siunattuja Kristuksessa! <3

• Anonyymi

Mutta tarvitsisin silti rukousapua että Herra johdattaa oikeat henkilöt moderaattorien tehtävään siellä foorumissa kunhan heillä olisi terve ja raamatullinen usko, joka pohjautuisi Raamattuun ja heillä olisi nöyrä henki eivätkä olisi kärkkäitä bannaamaan eivätkä ylenkatsoisi ketään ja pitäisivät jatkuvasti yhteisymmärryksestä huolen ja heidät tunnettaisiin Jeesuksen opetuslapsiksi kun heillä olisi keskinäinen rakkaus.

Kiitos etukäteen ja olkaa siunattuja Kristuksessa, Jumalan lapset!

aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe