Aihe

Vahingoniloa Mäen huonosta menestyksestä !

Anonyymi

Yli kuusivuosikymmentä kestäneen aikuisiän aikana tapahtuneen hyvin aktiivisen urheilun seuraamisen aikana olin ensi kerran iloinen suomalaisurheilijan huonosta menestyksestä ! Joni Mäen epäurheilajamainen käytös lahdessa
aiheutti tämän vahingoniloni ! On ollut tilaisuus myötäelää suomalaisten urheilijoiden voittoja sekä tappioita tuolta vuoden 1952 Helsingin olympialaisista lähtien ! Menneiden vuosikymmenien aikana oli hieno havaita suomalaisen urheiluyleisön arvostavan rehtiyttä urheilusuorituksissa ja oikeudenmukaisuutta tuomioissa! Kuten Lahden ja Falunin tapahtumat osoittivat niin kiivasrytmisiksi muodostuvat yhteislähtöhiihdot altistavat kilpailijat niin tahallisille kuin tahattomille kontakteille ja pilaavat monen kilpailijan mahdollisuudet hyviin sijoituksiin! Hiihtokilpailut pitää toteuttaa niin että jokaisella kilpailijalla on mahdollisuus toteuttaa kuntonsa edellyttämä maksimaalinen kilpailusuoritus.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kannustan ja Rukoilen Joni Mäelle menestystä.

Jeesus siunaa Joni Mäki!

Jeesus nimessäsi Amen!

• Anonyymi

Jaan aloittajan kanssa samat kokemukset. Mäki oli todella oksettava viestissä ja lisäksi Suomen mediat olivat täysin luihuja. Vain harva suomalainen ureheilujohtajakaan uskalsi sanoa totuuden Mäen sikailusta. En häpeä pelkästään Mäkeä, vaan kaikkia medioita ja muita jotka hänen sikamaisuuttaan puolustivat.

Jos osat 0olisivat osat olleet toisin päin ja Bolshunov olisi kiilannut Mäen samalla tavalla, hehkuttaisivat Suomen mediat yhä venäjävihaa törkeästä kiilaamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      376
      4709
    2. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      357
      3380