Aihe

Koronakapina

Anonyymi

Koska hallitus riitelee jo keskenään ja pääministeri sanoo harkitsevansa pohtimisen aloittamista on korona-asiassa, niinkuin kaikessa muussakin itse hoidettava omat asiansa oikein ja kunnolla. Ihan kaiken kun tekee itse itselleen niin onkin aika ihmeellistä jos tyytyy puolivillaiseen. Tästä päästään sitten siihen, ettei kaikki ole omasta tekemisestä kiinni.

Menetin työpaikkani koronan jälkiseuraamuksien johdosta. Tilauksia ei tule, ulkomaille ei voi viedä eikä asentaa. Ulkomaiset asiakkaat eivät uskalla ostaa. Kiitos kiinalaiset, kiitos suomalaiset.

En kuulu riskiryhmään ja olen työikäinen, työkuntoinen ja työhaluinen. En saa silti koronarokotusta ja en voi maksaa veroja yhteiskunnalle saamistani ja saamattomista palveluista.

Korona rehottaa ihmisten toimesta joiden mielestä tarvitaan maskipakko ja sille valvonta sakon uhalla. Koska koronatoimien pohtimista aloitetaan harkitsemaan on järki jäässä eikä mitään väliä. Minä menetin jo työpaikkani jolla näitä urpoja elättäisin normaalioloissa. Enkä ole ainoa tietenkään, mikä tulee tarkoittamaan erinomaista hyvinvointia kun sossurahat loppuvat. Jos ja kun joskus työllistyn tulee se siksi olemaan jotain aivan muuta kuin ennen, esim. verotuksen osalta.

Kiitos urpo kun tuhoat taloudellisen toiminnan ja SUomen hyvinvoinnin. Kiitos kun kerrassaan tapatat porukkaa puuskuttamalla niskaan kaupan kassajonossa ilman maskia, kiitos kun ylläpidät koronalukuja ja haet sitä vaikka Kanarialta ja missä te sossutapaukset nyt rälläättekään.

Se, ettei jokin ole erikseen kielletty ei teitä sido. Kaikki sallittu ei ole kuitenkaan aina ihan hyvä juttu tai samantekevää. Tai sinullehan on. Lakiin ei ole kirjattu edustamaanne urpoutta, sillä vankiloissa on rajattu kapasiteetti ja johonkin piti ihmisessä voida luottaa. Ja jos ihan kaikki elämäntavat pitää kirjata lakiin alkaa teiltä se poru poliisivaltiosta ja valtion pitäisi osallistua ihmisten elämään vain sossua maksamalla.

Haluatteko kenties turpaanne?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KORONAHYSTERIA PITÄÄ HETI LOPETTAA JA KAIKKI TURHAT RAJOITUKSET POISTAA JA KERTOA AVOIMESTI MITEN VAARALLINEN ROKOTE ON JA MITEN SIIHEN ON VAMMAUTUNUT JA KUOLLUT JO LUKEMATON MÄÄRÄ IHMISIÄ.

Iltapäivälehdetkin ovat täysin sekopäitä tehdessään uutisia yksipuolisin mekanismein.
      Suljimme heti lehden sivun kun valvonnassa kerrottiin jostain huumelastista, miten sitä vartioitiin! Siis aivan arvotonta touhua lehdissä.
      Tuo oli asiaa saada huumeet pois ja nyt olisi asiaa saada plandemia heti pois jaloista ja ihmiset tyytyväisiki. Nythän näyttää niin apealta porukka maskeinensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      174
      9435
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      366
      7080
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      360
      4541
    4. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      240
      2350