Autoliikkeet pelästyneet

Anonyymi

patteriautojen korjauskustannuksista....ikää kun karttuu pattereille niin hajoaahan nekin ja halpaa ei ole liikkeelle istua oikeudessakaan...

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On täysin varmaa että kuluttaja-asiamiehelle tulee todellinen rypäs näitä juttuja. Ja vakuutusyhtiöt rukkaavat sääntöjään.

Esimerkiksi pienehkön peltikolarin jälkeen kun sähköauto syttyykin palamaan, se pitää nostaa nosturilla nestesäiliöön jotta palo saataisiin lakkaamaan. Autoa ei voi mennä koskemaan koska sähköiskujen vaara on melkoinen.

Siinä tärveltyy koko auto.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkoauton-tulipalo-on-viheliainen-tanskalaiset-hukuttavat-palavan-sahkoauton-konttiin/228b5fd5-d583-442c-a5ae-60047626700a

• Anonyymi

Se oli taas yksi osoitus vihreiden tunareiden järjettömästä touhusta ajaa kaikki asiat täysin paskaksi.
      Miksi niitä ei jo laiteta valtakunnan oikeuteen maanpetoksista.

• Anonyymi

Suomi idiooteille myydään Saksan ongelmajäte.

• Anonyymi

Romutuspalkkio?

Ja millä te pässit ajatte, kun kaikki edullisemmat korjauskelpoiset romutetaan
      ja
      kaikilla on ainoastaan saksalainen pascka velka- auto.

IHMISTEN OLIS HYVÄ HERÄTÄ TÄHÄN KUSETUKSEN MÄÄRÄÄN.

Älkää romuttako polttomoottoriautoja!

• Anonyymi

Tällähän se köyhien ajaminen lopetetaan autot romuiksi ja rikkaat jatkaa saastuttamista.

• Anonyymi

Käytetty patterauto on ostaessa riski.

• Anonyymi

ja saksa ennakoi jo nyt oman autoteollisuuden jätteen sijoituksen
        SUOMEEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja saksa ennakoi jo nyt oman autoteollisuuden jätteen sijoituksen
        SUOMEEN.

Suomi vei ruuvatut diesel-Mersut vähän ajettuina, miksei veisi myös sähköautot. Ei kai niiden muistia ole vaikea peukaloida?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe