https://yle.fi/uutiset/3-11763290?fbclid=IwAR1LL5tPdRT-1G5ShSgfprCx46xoksGzhRMPBQir2qrkQwPKepUj1K_pNw4
Ilmankos hus:lla homma toimiikin niin hyvin. No asiaa tuntematta sen enempää tietenkään, veikkaan että tuolla on nyt joku katkera tai useampi takana joka penkoo asioita.
Itse en näe mitään järkeä esimerkiksi lähteä sairaankuljetus yrittämiseen, pelkkää riskiä moinen toiminta ja ollu jo kauan, esimerkkejä riittää vuosikymmenten ajalta. Siinä et itse oikeasti ole edes se kuka ns päättää tulevaisuudestasi vaan olet hampaissa koko ajan ja lopuksi se matto vedetään alta jokaisen kohdalla ennemmin tai myöhemmin. Tarjouskilpailua ei voita kuin sellaisella tarjouksella jossa kalusto pidetään kasassa jesarilla ja purkalla. Sekö on sitä laatua sitten, palkkoja ei ole aina varaa maksaa, oma tulevaisuus laitetaan sitten vaakalaudalle.
Tästäpä juuri pääsee siihen miksi tämä kilpailutus on joskus huono asia, liian halvalla ei saa laatua. Jotain kannattaa kilpailuttaakkin, aina ei voi eikä mun mielestä edes pidäkkään.
(HUS) hankintaepäselvyydet ovat huomattavasti laajempia kuin aiemmin julkisuudessa on kerrottu.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luin jutun, näyttää sille että tällä kertaa melua on syntynyt tyhjästä. Pitää suhteuttaa asiat, jos HUS ostaa tavaroita ja laitteita 1000 miljoonalla vuodessa ja tutkimusjakso on kymmenen vuotta ja (10 miljardia) ja siltä ajalta löytyy "kymmenien miljoonien" kilpailuttamattomia kauppoja, on kyseessä marginaali. Jos sitten verrattaisiin muihin EU maihin ja EU kilpailusääntöihin, niin Suomi ja HUSkin on edelleen mallioppilas.
- Anonyymi
Kommunistinen SOTE ryömi ahneen mieleen, ja
HUS sta tuli DDRläinen ryöstökomukka - baabeli.
korruptio rehottaa.- Anonyymi
Johtiko demari HUS:ia näiden tapahtumien aikana?
- Anonyymi
Lindeeen kääri kivat rahat liiveihinsä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899