Tämän päivän aamulehden netissä otsikko.
Kauko vaan kova naama siirtää Parkanoon yityksen!
11
822
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kuormassa on maalipensseleitä ja muutama ämpäri ja tietysti muutama sanko
lateksia.- Anonyymi
Kyllä tällä jo päästään kaupungin hallituksen puheenjohtajaksi ja teknisenlautakunnan puheenjohtajaksi
- Anonyymi
Minä olen yrittäjä minä yritän yritän niin et ei toiset yritä mitään minä saan minä osaan olen niin yrittänyt et en ole nukkuun ehtinyt ja kun yritin oli niin saakelin
liukasta kotona ei muijan kanssa ollutkaan liukasta vaan kitka oli kauhea. - Anonyymi
On hienoa että joku jaksaa yrittää,, tällasenakin aikana ei oo helppoo.
- Anonyymi
Kuinka nyt on sitten raskasta yrittää? Pitääkö yrittää vaikka ei tuu mitään mistään.
Onko se jotenki hienoa yrittää ja puskea??? - Anonyymi
Kuinka käy rakennuskaupan, nyt kun Kauko laittaa tehtaansa ja toiselta yrittäjältä loppuu ainakin rautakaupoahomma.
- Anonyymi
Varmaan löytää uutta työtä itselleen jos ei jo ole, on kova työmies niin varmaan löytää paikkansa.
- Anonyymi
Eikö nämä olekkaan liikemiehiä???? Tyämiehiäkö nää ny sitten on? Leikitäänkö ny
yrittäjää ja yritellää sitä sun tätä - Anonyymi
Onhan siellä varmaan yrittäjäehdokkaita joilla ei ole oma pesä puhtaana. Kannattaa kattoa ainakin Kauppalehden rotestilista.
- Anonyymi
Lateksia ja maalisutia ja maalaan linja-autot sannan punaisiksi.
- Anonyymi
Markkinointikikka. Ei taida BENSA-ASEMA valmistua vielä tälläkään vaalikaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627