Kyllä Vantaalla aurataan kadut hyvin

Anonyymi

Parin tunnin lenkki kaupasta toiseen, Tikkurilasta Aviapolikseen, sieltä Kartanonkoskelle ja Tammistoon. Lopuksi Helsinkiin Puistolaan.
Vantaalla on hyvin auratut pääkadut, hiekoitetut risteykset ja ympyrät. Aviapoliksen kaksi liikenneympyrää / kiertoliittymää oli niin hyvin aurattu ja hiekoitettu, että jos niissä ajaa ulos, niin..
Kartanonkoskella hyvät auraukset jatkui, jopa ne pienet sivukadut oli hyvin aurattu. Joka puolella korjattiin aurauspenkkoja pois. Tammistossa oli kanssa hyvää työtä, ainoastaan parin kaupan parkkis kaipaa höyläystä, mutta se tuskin on Vantaan kaupungin vika.
Puistolassa huomasi kaupungin vaihtuneen, valleja ja penkkoja.

Olen ylpeä Vantaan kaupungin hyvästä työstä lumien auraamisessa.

37

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edellisen kirjoituksen kaikki tietävät lähetetyn vantaa kaupunhin talon kansiasta.
      Tekstikin kirjoitettu ja oikoluette kalliilla kokoomus sihterillä

      Ainakin oetukossa ja länsi bantaalla ei tänään näe risteyksistä oikealla. Lähstybiä ajoneuvoja.
      Äsamoin meillä on k u llä risteykset autat t u umpeen kun käön tyy saanoerössä olevat odotellamettä paase lumivallin yli jotekin taas autin pojåhjan kallin lambda tunnistimen taas vauriotuen.

      Minne voi kålöhettää lasku kun joyåuyuu tekemään kaupunhill eiuuluvia lumitöitä.

      Aloittaja va t maan tunten kaupungin laskutusrakenteen . Hyvin. Kun on y öissä johdonnsihteerinä

      • Anonyymi

        'Minne voi kålöhettää lasku kun joyåuyuu tekemään kaupunhill eiuuluvia lumitöitä.'
        Sinne omaan kotipitäjään hyvä joyåuyuu.


      • Anonyymi

        'Äsamoin meillä on k u llä risteykset autat t u umpeen kun käön tyy saanoerössä'

        Jotkut osaa kirjoittaa ilman oikolukua.


    • Anonyymi

      Ei se osaamisetaole kiinni.
      Vanhpisa tableyteussa v irjhenkorjaamine niintyölöstä
      Lisäksi olen jo vanha ja huonon näköinen

      • Anonyymi

        huonon näköiselle ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Birheen korjaamista k u llä vantaaka i pungilla onkin vaan sutta ja sekunda ja kalliila tuotetaa.

      Olis joskus keralakun toon.

    • Anonyymi

      Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Vantaalla on teiden lumityöt hoidettu ihan kohtuullisen hyvin koko ajan, myös taannoisen valtavan lumipyryn jälkeen.

      Mikä ihme tämä kirjoitustaidoton kestokitisijä oikein on, jonka mielestä Vantaalla ei hänen kohdallaan mikään ole hyvin? Ihan vaikuttaa sekopäältä....

      • Anonyymi

        Jos kuntalaiset joutuu jo viidentoista vuoden ajan lapioimaan usein kaupungin kadun auki päästäkseen. töihin.

        Illalla lapioit tien auki. Yöllö kaupunki autaa umpeen . Ammullamuudetaa ja kun palaat kotiin risteys taas auratuu umpeen.

        tämökö on ns. Hyvin hoidettua katujen aurausta.
        Jätetään aina t y ö kesken.
        Perustelaan että ei keret ä.
        Kenelle se siten kuuluu jos ei vantaan kaupungille.
        Kaupunki pakenee aina vastuutaan koska virkamihellä ei ole mi t ään vastuuta työstään.
        Vastava esimies ei ota kantaa eikä vastaa. Pakenee hänkin vastuutaan kuin sotikaskarkuri.
        Eimitään velvotteita ja sanktioita.
        Ilmoitakaa vaana asiakaspalveluun. Se on se vantaan kaupungin tyyli paeta vastuutaan.
        Ainoo ohje on lapioiaka aitse katunne auki.
        Lapioinnin j ölkee k u llö keri y ään heti t ukkimaan. J äätyneellä limella johon ei muovilapparit pysty.
        En puhu tonttiliittymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuntalaiset joutuu jo viidentoista vuoden ajan lapioimaan usein kaupungin kadun auki päästäkseen. töihin.

        Illalla lapioit tien auki. Yöllö kaupunki autaa umpeen . Ammullamuudetaa ja kun palaat kotiin risteys taas auratuu umpeen.

        tämökö on ns. Hyvin hoidettua katujen aurausta.
        Jätetään aina t y ö kesken.
        Perustelaan että ei keret ä.
        Kenelle se siten kuuluu jos ei vantaan kaupungille.
        Kaupunki pakenee aina vastuutaan koska virkamihellä ei ole mi t ään vastuuta työstään.
        Vastava esimies ei ota kantaa eikä vastaa. Pakenee hänkin vastuutaan kuin sotikaskarkuri.
        Eimitään velvotteita ja sanktioita.
        Ilmoitakaa vaana asiakaspalveluun. Se on se vantaan kaupungin tyyli paeta vastuutaan.
        Ainoo ohje on lapioiaka aitse katunne auki.
        Lapioinnin j ölkee k u llö keri y ään heti t ukkimaan. J äätyneellä limella johon ei muovilapparit pysty.
        En puhu tonttiliittymistä.

        Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset. Eipä ole vielä tarvinnut itse putsata kuin tonttiliittymä.
        Joskus sekin voi harmittaa, jos juuri on saanut pihatiensä auki ja sitten hetikohta tulee auraaja ja tukkii liittymän. Itse katu on kyllä aurattu hyvin ja yleensä vielä aika piankin lumisateen jäljiltä. Ei minulla ole valittamista.
        Kuten sanottu kokemuksensa kullakin ja niihin suhtautuminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset. Eipä ole vielä tarvinnut itse putsata kuin tonttiliittymä.
        Joskus sekin voi harmittaa, jos juuri on saanut pihatiensä auki ja sitten hetikohta tulee auraaja ja tukkii liittymän. Itse katu on kyllä aurattu hyvin ja yleensä vielä aika piankin lumisateen jäljiltä. Ei minulla ole valittamista.
        Kuten sanottu kokemuksensa kullakin ja niihin suhtautuminenkin.

        Ja vielä....
        Kerran vuosia sitten on pitänyt soittaa ja pyytää auraamaan kotikadunpätkä leveämmäksi, koska öljyauto ei päässyt kääntymään pihaan. Seuraavana päivänä se hoitui.


      • Anonyymi

        Meilläpäin kuntalaisteet joutuu lapioimaan itse kadut jos haluu töihin.ävantaan akupunki oslistuu vaan lumitöihin vain kasaamlla lumet takaisin jo lapioituihin risteyksiin.
        Esim tänä talvena ennätys oli metrin penkka.

        Tuhoo kyllä keretäön tekemään. Heti, hyöty kyseen alaista.
        Kyse ei tonttiliittymistä vaan kadusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä....
        Kerran vuosia sitten on pitänyt soittaa ja pyytää auraamaan kotikadunpätkä leveämmäksi, koska öljyauto ei päässyt kääntymään pihaan. Seuraavana päivänä se hoitui.

        Missä keinotodelisuusdessa ekålät e t ainakaan nyky vantaalla.äbai oletko kaupunhin hallituksen jäsen vai tiemestarin naapuri.
        Kyllä meilläkin päin on hyvin aurttu tie lumenkatopaikalle ja vantaankaupunhin varikolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset. Eipä ole vielä tarvinnut itse putsata kuin tonttiliittymä.
        Joskus sekin voi harmittaa, jos juuri on saanut pihatiensä auki ja sitten hetikohta tulee auraaja ja tukkii liittymän. Itse katu on kyllä aurattu hyvin ja yleensä vielä aika piankin lumisateen jäljiltä. Ei minulla ole valittamista.
        Kuten sanottu kokemuksensa kullakin ja niihin suhtautuminenkin.

        Ette tauda uskoa että meilläpäin joutuu kuntaliset itse lapioiman kaupunhin kadun ja risteykset.

        Sitten tuleekin kaupunhin aua ja tukkii risteyksen joten et pääsek k ään töihin. Vaan taas uudestaa sama työ edessä.
        Samaa pelleilyä jatkunut jo viisitoista vuotta.
        Ja kyllö j än kaupungilta tulee palautetta joka juhannuksen jälkeen että kyyl palaute on huomioitu.

        Nyt alkaa ola mitta täysi vanataa johdon samattomuuteen ja välinpitämättömyyteen ja.
        Tehottomuuteen.

        Kirjoittelenkin näi tä jotta. Vantaalle muuttoa aikovat tietäisivät t millaiseen vastuuttomuten kunnan asioiden hoidossa vantaa syyllistyy.
        Parasta kaikessa että ottaesa yhteyttä johtoa ei kiinnosta. Asia. Vastuu johtaja ilmoitaa et t ä asia ei kuulu hänelle.
        No kenelekköhän se kuuluu jos ei vastuussa olebåballe .
        Että näin vantaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tauda uskoa että meilläpäin joutuu kuntaliset itse lapioiman kaupunhin kadun ja risteykset.

        Sitten tuleekin kaupunhin aua ja tukkii risteyksen joten et pääsek k ään töihin. Vaan taas uudestaa sama työ edessä.
        Samaa pelleilyä jatkunut jo viisitoista vuotta.
        Ja kyllö j än kaupungilta tulee palautetta joka juhannuksen jälkeen että kyyl palaute on huomioitu.

        Nyt alkaa ola mitta täysi vanataa johdon samattomuuteen ja välinpitämättömyyteen ja.
        Tehottomuuteen.

        Kirjoittelenkin näi tä jotta. Vantaalle muuttoa aikovat tietäisivät t millaiseen vastuuttomuten kunnan asioiden hoidossa vantaa syyllistyy.
        Parasta kaikessa että ottaesa yhteyttä johtoa ei kiinnosta. Asia. Vastuu johtaja ilmoitaa et t ä asia ei kuulu hänelle.
        No kenelekköhän se kuuluu jos ei vastuussa olebåballe .
        Että näin vantaalla.

        Lienee yhdentekevää sinulle mitä uskon mistäkin kirjoituksesta.

        Minä kirjoitin vain omista kokemuksistani, jotka ovat täysin erilaisia kuin sinun.
        Minulle vastaavasti on täysin yhdentekevää uskotko sinä minun kokemuksiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä keinotodelisuusdessa ekålät e t ainakaan nyky vantaalla.äbai oletko kaupunhin hallituksen jäsen vai tiemestarin naapuri.
        Kyllä meilläkin päin on hyvin aurttu tie lumenkatopaikalle ja vantaankaupunhin varikolle.

        Kuten kirjoitinkin, niin tuo tilanne oli vuosia sitten. Sen jälkeen ei vastaavaa tilannetta ole tullut. Minun kokemukseni mukaan lumityöt Vantaalla on hoidettu kohtuullisen mallikkaasti aina. Kuten muutkin asiat. Sinulla näyttäisi olevan erilaiset kokemukset kirjoituksiesi perusteella.
        Et näköjään usko minun kokemuksiini. Pitäisikö ja miksi, minun vastaavasti uskoa sitten sinun kokemuksiisi?

        Elän kyllä vahvasti tässä todellisuudessa ja olen asunut Vantaalla tässä omassa talossani kohta 40 vuotta. Nyt olen ollut jo eläkkeellä muutaman vuoden enkä koskaan ole ollut Vantaan kaupungin palveluksessa, en töissä enkä luottamusasemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä keinotodelisuusdessa ekålät e t ainakaan nyky vantaalla.äbai oletko kaupunhin hallituksen jäsen vai tiemestarin naapuri.
        Kyllä meilläkin päin on hyvin aurttu tie lumenkatopaikalle ja vantaankaupunhin varikolle.

        ... ekålät e t .äbai..... ekålät e t .äbai..... ekålät e t .äbai..... ekålät e t .äbai..
        Joopa joo..


    • Anonyymi

      Tekisit töitä siellä kaupunhin talolla.
      Ei se kannata kehua itteään.
      Ette te palkaanne ansaitse.
      Suojatyöpaikka.

      Taas kövi kolmekin traktoria paikalla . Aurttiin jonaurattua tie t ä.
      risteys alue. jäettiin auraamatta ja n äkyvyys edellenn olematon suurten limivallien bälis y ä.

      Miten vo olla noi onnetonta poruhkaa hommissa.

      Ei boi käsittää tehdään hölmöläisten hommaa.

      Ei ihme et t ä vantaa on köyhä ja r haa ei riitä.

    • Anonyymi

      Hommaksentiellä ja ka i pu h in talon ympäristössä hyvi aurattu
      Hommaksentien kukkalaatikot ja sortuma vaarkaan ei estä huoppuauraamista.

    • Anonyymi

      Helsinki on korruption kynsissä, liika nilkkejä palkkalistoilla!:-)

    • Anonyymi

      Vanta tuleepi hyvin perässä

      Otetaan pa. Vaikka vantaalle kavailtu ja vökisin jyrätty ratikka.

      Jo vitkamisesloneisto ratikan ympärillä tulee liian kaliiksi vantaale vaikka yhtään ratikaa ei olisi ja kiskojakaan.

      Ritikkatoimen ylijohtaja , ratikka neuos, ra t ikka toimen ylitarkastaja virkoja joiden palkoista kuntalainen voi vain haaveilla.
      Kun ei saa aikaa terveyden huoltoon tai hammaslääkäriin, ja koulujen sisäilmatutkimuksiinja korjauksiin.

    • Anonyymi

      Tämöhän on mielipidepalsta
      Johon saa kirjoitella mielipiteitään.

      • Anonyymi

        Kyllä. Sekä kriittisten että tyytyväisten mielipiteitä.


    • Anonyymi

      Kuntalaiseela ei ole sijaa vantaankaupunhin maja talossa

      • Anonyymi

        Missä vantaankaupunhilla on maja talo?


    • Anonyymi

      Tämä ketju käsittelee limen aurausta.äedellinen o li sanan lasku jeesuksen ajoita.

      Jos vaikka rukous auttaisi että saataisiin kenyaliset töihin ilman että tatvii itse lapioida kaupunhin katuja.

      • Anonyymi

        Missä ihmeessä sä asut, jos katuja joutuu lapioimaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeessä sä asut, jos katuja joutuu lapioimaan ?

        Minä ainakaan en ole koskaan omistanut lapiota, kun asun k,errostalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeessä sä asut, jos katuja joutuu lapioimaan ?

        Länsivantaalla. Asutaa jo pitkään .
        Ei katujenkunnaspidon piirissä ollemänkaan.


    • Anonyymi

      Kunnon tiekarhu lanasi viimeiset lumet Viertolan kaduilta, lopuksi hiekoitus. Hyvää työtä Vantaa.

    • Anonyymi

      Vitsi varmaankin ... milloin pitäis nauraa ?

      • Anonyymi

        Nyt kävi tiekarhu auraamassa jalkakäytävät puhtaaksi. Hyvää työtä Vantaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kävi tiekarhu auraamassa jalkakäytävät puhtaaksi. Hyvää työtä Vantaa

        Aamu-neljältä käytiin hiekoittamassa jalkakäytävät ja suojatiet. Kyllä Vantaa hoitaa kadut hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kävi tiekarhu auraamassa jalkakäytävät puhtaaksi. Hyvää työtä Vantaa

        Aamu-neljältä käytiin hiekoittamassa jalkakäytävät ja suojatiet. Kyllä Vantaa hoitaa kadut hyvin. Hyvä Vantaa.


      • Anonyymi

        Meillä on ollut koko talven risteys tukissa
        Pitäisi olla kaksi kaistaa , aurattu an yksi.
        Vaikka kauha raktorit pyörii ympy r ää eivät auraa kuntoon.
        Miksiköhän. Ei vät kerkii , viitsi vai osaa.


    • Anonyymi

      Ei vabtaalla aurata kuin Hommaksen tie heti ja aina vaikka ei mikää julk i nen y ue.

      Siellä asuu kaupungin joh t oo j a se pitää he y i autata aikka on kesämja k i klslaayiko y kin o n ainollut a laitettu keskelle y ietä joitaon sa t oja.

      • Anonyymi

        Mitä sä oikein kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä oikein kirjoitat?

        Eikö aukene?
        No ei mullekaan, mutta kirjoittaja on sama, joka on tuota yhtä selkeää sanomaansa vuosikausia täällä julistanut... ja monessa avauksessa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe