Lappeenrannassa tällä kertaa....jokos irtisanotuilla on velat maksettu?
UPM aloittaa yt.t....
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
no, hieno juttu että saadaan porukkaa reserviin työvoimamarkkinoiden tarpeeseen
- Anonyymi
Aktiivipalvelukseen sopii...5€ päivä...
- Anonyymi
On vain ajankysymys milloin Jämsänkosken tehdas menee kiinni, loppuu monen suojatyöpaikka.
- Anonyymi
Työvoimapula uhkaa monia aloja, työtön voi kouluttautua uudelleen.
Aivoton nysväke ei saa työtä kuitenkaan.
-vellihousut - Anonyymi
Ajattelevat pidemmälle kuin hallitus.
- Anonyymi
Ei ole poppikoneet asiaa kertomassa, toisin kuin ilakoivat uudella tehtaalla äänekoskella. kaikki tiesivät, että kohta alkaa vanhojen lafkojen sulkemiset.
Sama koskee metsä groupin puliveivausta, muutaman vuoden kuluttua hiljenee taas pari vanhaa paikkakuntaa. - Anonyymi
Hallituksen tavoite uusista
työttömistä paikoista
totetunee
etenee..
Nyt äkkiä lakko pystyyn ja
torille ay-liiton voimin
aktiiviesti
tä - Anonyymi
Riih Raah sanoo saha ja leikkaa tehtaita.
- Sillävälin ilmastoystävällinen bensalentokone tuo maskeja
KIINASTA ja sen puista tehdystä massata valmistettuina
Työt pois suomesta, miksei punaiset tytöt pois suomesta
vallan kavasta ja pari työtöntä sinne tilalle päättämään
tietäisivät mitä työ on ja mitä ei ole!
:D - Anonyymi
Nyt tarvitaan yritysvihamielisen Marinin puukotusta yrityksille. Näin näytetäään mistä kana pissii.
- Anonyymi
Ei kai UPM ole niin tyhmä että satsaa sinne missä tuotanto kannattaa.
- Anonyymi
Viherlinko on varmaan levittänyt myrkkyään seudulle.
- Anonyymi
Sopeuttavat firman hallituksen toimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151